- Vezetékes FEJhallgatók
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen videókártyát?
- iPad topik
- Milyen széket vegyek?
- 3D nyomtatás
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Utánajártunk, hogy melyik memória mennyire drágulhat
- Samus: Linkin Park - In The End (Demo)
- Klaus Duran: Minden drágul. Vajon a fizetések 2026-ban követi minimálisan?
- droidic: Saját hálózat, saját szabályok – Építs profi infrastruktúrát!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- laca223: Miért győz a kollektív meggyőződés akkor is, ha saját magát teszi tönkre?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Loha
veterán
A látottak alapján számomra elég egyértelmű, hogy mi a különbség CF és SLI közöt, meg hogy mit csinál a gyakorlatban a 2 rendszer.
~13ms alatt végez az egyik képkockával a CF (ami annyi idő amit egy szóló kártya tud), aztán szinte azonnal (0ms) ott a következő, aztán 13ms múlva jön megint egy, aztán szinte instant (0ms) megint egy. Hogy lehetséges ez amikor tudjuk egy szóló kártyánnak kb. 13ms kell egy képkockához az adott játékban?
Ebből én arra következtetek, hogy a 2 VGA párhuzamosan dolgozik, amit úgy értek, hogy egyszerre kezdik el számolnia köv. képkockát. Az 1-es számú VGA számolja a soron következő képet, a 2-es számú pedig az utána következőt, és mivel egyszerre kezdték, kb. egyszerre fognak végezni is, ezért megy ki egyszerre a 2 képkocka, ilyenkor látjuk a grafikonon, hogy a második kép szinte 0ms alatt ott van az első mögött. Utána mindkét VGA nekiáll a következő képkocka számításának, ami pont ugyan annyi időbe telik mint egy szóló GPU esetén, ilyenkor látjuk a 13ms körüli késleltetést az ábrán.
Mit csinál ezzel szemben az SLI? Mivel a késleltetések kiegyensúlyozottak, és kb. fele annyi ideig tartanak mint egy szóló VGA esetén, én ebből csak arra tudok következtetni, hogy a 2. VGA fél képkocka eltolással dolgozik. Tehát az 1-es VGA számolja a soron következő képet, aztán amikor a munka feléhez ér, a 2-es számú VGA nekiáll az utána következő kép számolásának, így nem egyszerre fognak végezni, hanem a 2. VGA fél képkockányi idővel később, így a képkockák kb. fele annyi idő alatt követik egymást mint egy szóló VGA esetében.
Az AMD jelenlegi megoldásának az a hátránya, hogy ha azonnal követi egymást 2 képkocka akkor vmelyik egyáltalán nem vagy csak alig fog látszani a monitoron a játékos számára.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- One mobilszolgáltatások
- Battlefield 6
- PlayStation 5
- Vezetékes FEJhallgatók
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Milyen videókártyát?
- Kuponkunyeráló
- Számotokra mi volt az év játéka 2025-ben?
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 64GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3849
- Karácsonyi RAKTÁRSÖPRÉS!!! - Videókártyák, Monitorok, Notebookok, Stb. - Szaküzletből! Számlával!
- RAPOO 7100P 1000DPI optikai rádiós 5GHz egér
- Lenovo magyar laptop billentyűzetre van szükséged? Akármelyik verzióban segítünk!
- LG 32GQ850-B - 32" NANO IPS ATW / 2560x1440 / 260Hz 1ms / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync / HDR 600
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest



