Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Petykemano #45893 üzenetére

    A 2017-es Ryzenen nem sok értelme volt a sok magnak játékokra, mert CCX-ekre darabolva a magok fele csak dísznek volt jó a legtöbb játékban.
    Most is ugyanez látszik, az 5800X3D szinte mindig előrébb végez, mint pl. az 5900X. Persze, nem lehetetlen, hogy idővel ez változzon, de azért van bennem nagy adag szkeptikusság ezzel kapcsolatban.

    "ott a DLSS3, ami megvéd a CPU limittől"
    A probléma, hogy nem véd meg, a linkelt videóból is tisztán látható, hogy az input lag még nőtt is, nemhogy nem csökkent a DLSS3-tól. Lehet, a darabosság élményén javít, de a karakter irányításának az élménye ekkora késéssel nehezen tudom elképzelni, hogy kellemes legyen.

    "Felmerült bennem még az a kérdés is, hogy vajon a CPU terhelése AMD kártyával is ilyen magas?"
    Tegnap kipróbáltam a játékot egy RX 6800XT-vel. WQHD maxon, kimaxolt RT-vel volt kb. 20-30 FPS-em FSR meg hasonló marhaságok nélkül, CPU-limitnek nyoma sem volt az 5600-as Ryzenemmel. :)) Hasonló számokat láttam amúgy másoktól is RTX3070-ekkel, szóval a szokásos RT-tempót hozta a Radeon.
    A képi világ számomra nagyon meggyőző volt, szívesen hagynám bekapcsolva az RT-t is, látszik a hatása, bár nem biztos, hogy ennyi FPS-el akarom majd kínozni magam. :B

    Egyébként a tesztben arra jutottak, nem az tűnik a bajnak, hogy erős CPU kellene alá, hanem hogy kevés magra összpontosul a terhelés, és valami más baj is van, mert ugyanazt az RT nélküli képvilágot a DX11 mód lényegesen magasabb FPS-el hozza. Ebből az látszik, inkább a kódbázison lenne még tennivaló a motorban.

Új hozzászólás Aktív témák