Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Petykemano

    veterán

    válasz Yutani #45594 üzenetére

    A GPGPU-s célokat előtérbe helyező GCN alapokra épülő nagyobb lapkák - Fiji és Vega - esetén valami egészen hasonlót láttunk.
    Ezt akkor többféle módon magyaráztuk:
    - ezt a lapkát már 4K-hoz tervezték (<=Abu)
    - órajel limites.
    - compute-nehéz, vagyis a GPGPU-s célok miatt a compute erő túl van lőve a többi grafikus részegységhez képest, ami lapkaterületben és fogyasztásban reflektálódik, de teljesítmény nem jön ki. Erre találta ki az AMD az async compute-ot, amit aztán a GCN-nel együtt el is hagytak és a hasonló jelenséggel küzdő Ampere-rel jött elő újra a fogalom.

    Itt akkor meg is kérdezném, hogy látsz-e esetleg összefüggést aközött, hogy hol teljesít jól A750/A770 és aközött, hogy mely játék épít jobban az async compute-re? (mivel Ampere-rel van összevetve, ami szintén érintett lehet, ezért lehet, hogy csak az AMD marad el)

Új hozzászólás Aktív témák