Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz b. #40746 üzenetére

    Ahol a VRAM kvázi "ajándék", az a nagyobb felbontású textúrák esete. Csaknem mindegy, hogy 256x256 vagy 4096x4096 pixeles textúrákkal dolgozol a számolás szempontjából, de a VRAM igény exponenciálisan ugrik. Mivel pedig egyre nagyobb felbontásban nézzük, ezért a egyre jobban szükséges a nagy textúrák használata. Így hirtelen két játék van, ahol ez látványos, az Resident Evil 2: Remake és a Red Dead Redemption 2. Előbbi érdekessége, hogy a 8GB VRAM-os kártyákkal nem is célszerű beállítani a max. textúraméretet (ahhoz 11GB-os kártya kellene).

    Vagyis ahol a több VRAM jelentős előny, az a sokkal élethűbb és részletesebb textúrákat lehet használni...

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák