Hirdetés
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Androidos tablet topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- A processzorba integrált hűtésen dolgozik a Microsoft
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Gaming notebook topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Szelek helyett a nosztalgia szárnyán érkezik a SilverStone legújabb miditornya
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #26819 üzenetére
A játékok mennyisége pusztán a Unity és UE Vulkan melletti kiállása miatt fog a Vulkan irányába eltolódni. Mindkét motorban van ugyan DX12 támogatás, de a Vulkan lesz az elsődleges, így a fejlesztőknek sem lesz értelme a DX12-re menniük, ha Unity és UE motort használnak. Ráadásul a Vulkan annak ellenére jobban áll mindkét motorban, hogy a DX12-höz képest jóval később kezdték a beépítését. Ennyit tesz az, hogy a befektetéseknél látják az értelmét az egyik API-ra költeni, míg a másikra nem. A CryEngine is inkább a Vulkan felé fog menni, ahogy a Lumberyard is, illetve az Open Source motorok is mind Vulkan API-ra mennek a DX11-ről. Aki licencelésből él, annak nincs értelme a DX12-t választania. Be fognak építeni egy alapvető DX12 támogatást, mert az pusztán a hibakeresés miatt megéri, de a megrendelők úgyis a Vulkan módot fogják engedélyezni, mert a jóval több befektetett munkaóra miatt az lesz a jobb.
Úgy gondolom, hogy a top stúdióknak megéri a DX12 mellett maradni, mert a Microsoft gyorsabban fogja fejleszteni, illetve a top stúdiók eleve arra álltak/állnak be, hogy GCN optimalizálásokat hozzanak át a konzolról PC-re, amihez valóban egy GCN-hez igazított API a legjobb alap. Májustól ezeknél az optimalizálásoknál nem is kell az AGS4-re építeni, hanem jön a szabványos shader modell 6.0. A nem csőlátásban konzolra fejlesztő rétegnek a Vulkan mindenképpen jobb API. Sokkal általánosabban kezeli a PC-s hardvereket, ezért a tradicionálisan PC-s fejlesztésekhez mindenképpen ez az ideális.
A PC-s felhasználó is jobban jár a Vulkan API-val, mert ha az általános felépítést nézzük, akkor sokkal függetlenebbül kezeli a hardvereket, mint a DX12. Persze nincs bindless, de nem muszáj ilyen kódot írni, bindless módban a DX12 is rendkívül részrehajló, sokkal jobban kezeli a GCN-t és a Gen9-et, mint bármi mást. A Vulkan inkább trükközve oldja meg ezt a problémát. Igazság szerint elég jól, nem mellesleg a jelenlegi modellje kiegészíthető bindlessé, ha szükség lesz rá.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- ASUS DUAL RX 6600 XT hibátlan állapotban - eladó!
- ÚJSZERŰ! GARANCIÁLIS! RX 6900XT OC 16GB /Dobozos!/Jótállással!/Beszámítás! Posta ok!
- GIGABYTE RTX 5070 12GB GDDR7 WINDFORCE SFF - Új, 3 év garancia - Eladó!
- SAPPHIRE Radeon RX 7800 XT PULSE 16GB
- MSI RTX 5080 16GB GDDR7 SHADOW 3X OC EDITION - Új, 3 év garancia - Eladó!
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10400F 16/32GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB RAM RX 9060 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest