Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    Általánosan felmerült a játékok kérdése, hogy mi hogyan kerül bele a tesztbe. Itt leírom. Alapvetően 9 slotunk van, mert ki van számolva, hogy jellemzően mikor kapunk VGA-t a tesztekre, és abba az NDA-k lejártáig 9 játék fér bele nagy biztonsággal. Persze ez a szám nincs kőbe vésve, ahogy láthatjátok majd, hogy most épp 11 játékkal mérünk, de az a maximum. A 9-11-es tartománytól nem tudunk elmozdulni, mert ez az egész mégiscsak időre megy, ergo sosem lesz benne a tesztekben a világ összes játéka. Sorry. Innentől kezdve szelektálni kell valamivel. Általában szeretünk minden lehetőséget legalább egy játékkal lefedni, és ha van lehetőség rá, akkor ezeket az igényeket kombináljuk, összekötjük a kellemest a hasznossal, ha nyersen akarunk fogalmazni. Lehetőség szerint minden nagyobb műfajból tesztelünk minimum egy játékot. A mostani játékfelhozatalból az játékok az alábbi miatt vannak bent:
    - Tom Clancy's The Division - képviseli a TPS/akciót, a Snowdrop motor miatt, amire annyira verte az Ubi.
    - GTA V - képviseli a TPS/akciót, a korábbi minősíthetetlen GTA portok után végre valami megütötte az elégséges szintet.
    - Sniper Elite 3 - képviseli az FPS/sniper játékokat, illetve alapvetően imádjuk az indie stúdiókat, mert ott még nem a vízfejű kiadói vezetőség dönt. Emiatt minden esetben helyet biztosítunk egy olyan játéknak, amelyet indie stúdió fejlesztett, és ezen belül is az elérhető legjobb technikai színvonalat valósítja meg. Jelen esetben ez a Sniper Elite 3. Persze az elmúlt években is a Sniper Elite volt itt a nyerő, ami sajnos jelzi azt is, hogy kiadói segítség nélkül dolgozni kemény dolog, így a megszerzett technikai előny egy indie stúdiónál évekig megmarad. Ez érthető is, mivel kiadói háttér nélkül nem ömlenek a milliók a felzárkózásra. A Sniper Elite 3 mutatja meg ma, hogy mi az amit el lehet érni egy nagy kiadó segítsége nélkül.
    - Thief - képviseli a FPS/tolvajos vonalat, és ez az egyetlen játék, ami Unreal Engine-et használ.
    - DiRT Rally - képviseli a verseny vonalat, és ez a legfejlettebb technológiát használó autóverseny.
    - Middle-earth: Shadow of Mordor - képviseli a TPS/RPG vonalat, és nincs más RPG-szerűség a tesztcsomagban
    - Ashes of the Singularity - képviseli az RTS vonalat, az egyetlen játék, amelynek a motorja texel árnyalást használ
    - Total War: Warhammer - képviseli az RTS vonalat, sok rajzolási paranccsal dolgozik, így ideális DX12-re (nem mellesleg magyar fejlesztő is dolgozott rajta, a DX12 leképezőn).
    - Hitman - képviseli a TPS/lopakodós vonalat, használja az execute indirect képességét a DX12-nek.
    - Rise of the Tomb Raider - képviseli a TPS/akció vonalat, az egyetlen NV-s DX12 játék, ami létezik.
    - Far Cry Primal - képviseli az FPS vonalat, a Dunia 2 miatt került be.

Új hozzászólás Aktív témák