- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Az NVIDIA ipari AI-felhőt épít a németeknek, együtt az OpenAI és a Google
- Két új Ryzen közül választhatnak a kézikonzolok
- Elérhetők a Micron HBM4 memóriájának mintái
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bunnyhu
senior tag
Van itt egy teszt az új HP-ról, azt mondják a legjobb felbontású kép még a PiMax-ot is veri. Aztán jön néhány DE is
Érdemes megnézni, kb. a fele a HP a többi az új játékok, angol tudás persze nem árt.
https://www.youtube.com/watch?v=WUkLCXnowGE -
Dyingsoul
Topikgazda
válasz
rossitibi #19195 üzenetére
A Gorn demo verzióját mindenképp próbáld ki! De vigyázz a környezetedre, ez volt az első olyan játék amiben nem tudtam türtőztetni magam és leboxoltam a szekrényt... Egyik haverom barátnője pedig beesett az asztalom aljába.
-
#54625216
törölt tag
A hosszan tartó monitor bámulás azért nem tesz jót a szemnek, mert fárasztja a szemmozgató izmokat, ezért javasolnak legalább óránként némi pihenőt a monitoros munkahelyeken.
A VR ebből a szempontból más, mert hiába van gyakorlatilag egy monitor az arcodra tapasztva, a szemed a virtuális világot látja, nem magát a monitort. Így a szemmozgató izmaid is úgy viselkednek, mint ha fizikailag a virtuális térben lennél, tehát nem tapadnak rá egy pontra.
VR-nél inkább a villózás és a sugárzás miatt lehet talán aggódni. -
a2d2
addikt
válasz
rossitibi #19190 üzenetére
Én GearVR-t tervezek majd Questre váltani ha ott is adott lesz a Wifis vezeték nélküli átvitel PC-ről.
Ha érdekel az űrhajózás akkor nagyon tudom ajánlani az Elite Dangeroust. Mióta megvettem minden más játékot kiszorított nálam, csak ezzel tolom, esténként kb 1-1,5 órát.
Fantasztikus élmény VR-ban a repülés, bolygóra leszállás, ....
Sokan lebecsülik a GearVR-t, de én PC-vel használom vezeték nélkül ALVR-en keresztül egy S7-es társaságában és az amoled az 1440 x 2560 pixel felbontással és a magas PPI-vel (577) egyszerűen teljesen távoltartott eddig hogy bármelyik jelenlegi generációra lecseréljem.
Ha Quest-re váltok akkor első dolgom lesz beszerezni a Skyrim VR-t és a Fallout 4 VR-t. Szerencsére mindkettő kimaradt PC-n részben időhiány miatt részben hogy nem volt még egy épkézláb akció a Falloutra és sokalltam az árát.
De ma olvastam hogy a No man's skynak is jön a teljes VR támogatása, és állítólag az sem pár órás mutatvány.
Szóval én a tartalomhiánytól meg a bóvli játékoktól abszolút nem tartok.Ami engem is érdekel az a szemre gyakorolt hatása. Elvileg nem szabad hosszú ideig a szemünkkel egy pontra koncentrálni. Monitor esetében párszor kicsit félrenéz az ember, de HMD-vel a fejeden órákon át a pár centire lévő kijelzőt bámulod. Ez engem is aggaszt kicsit.
-
rossitibi
tag
válasz
Márton #19191 üzenetére
720-1080-as filmeket szoktam nézni.Mindenképp oculust szeretnék,az itt a hozzászólásokból kiderült számomra! Úgy értelmeztem,hogy a legjobb lencsék abban vannak + a támogatottság miatt is.Csak kérdés hogy mit.Egyébként még arra is kíváncsi lennék hogy ezeket a half out/sbs filmeket meg lehet nézni rajtuk? Ha igen akkor hogy? Moziterembe vagy direktbe a szemem elé teszi ki?
-
Márton
nagyúr
válasz
rossitibi #19190 üzenetére
A Questet mindenképp várd meg, most már nincs messze.
A GO nem üt akkorát a GearVR után (sőt, fakóbbab a színek, szürke a fekete, nehezebb a HMD, stb. persze vannak előnyei is), de ami másvilág az a Rift a 6DOF, a touch-ok és a klassz füles miatt. És nyilván lényegesen komolyabb grafika a PC miatt. De a pixelek itt is látszanak, ahogy egyelőre Questen is fognak. Mozizáshoz lehet valami nagyobb felbontásút keresnék, bár nem tudom mennyire szokott már hozzá a szemed a 1080 vagy 4k filmekhez. -
rossitibi
tag
válasz
kazmerr #19188 üzenetére
"mert ha pl egy gearvr-t vitt haza, azon tényleg nem sok minden van, ami sokáig leköt egy gyereket"
Most már nagyon kíváncsi lettem! Én egyszer belenéztem egy psvr-be,demó ment rajta,egy ember pörgetett valami botot aminek égtek a végei. Le is vettem 1 percen belül mert nagyon rossz érzés volt,ezenkívül nem volt semmilyen VR élménye az egésznek.Aztán egy ismerősöm tavaly a fejemre rakott egy Gear Vr-t és majdnem seggre ültem a látványtól! Ő is csak demo-kat mutogatott,azok nagyon ütöttek,meg egy egyszerű játékot ami látványban elég gagyi volt,viszont az élmény ott is tetszett! Azóta nyomozgattam mit is kéne vennem,egyenlőre a Quest ami nagyon érdekel.Szerintetek sokkal jobb lesz mint a gear? Úgy értem ha attól seggre ültem akkor az új kütyük biztos hogy bejönnek majd? Pl egy mostani rift vagy egy go sokkal jobb mint a gear? Nekem pl főképp mozizáshoz kellene,az nagyon tetszett,főleg a holdon
meg persze ha lesz rá valami nekem való játék,jó kis grafikával akkor azt is nyomnám szívesen. Űrsétákra mennék,meg olyan helyekre ahova az ember amúgy nem juthatna el
Filmeket nézni hosszútávon nem gáz,nem rontja el a szemem? Ritkábban játszanék,de ha igen akkor minőségivel szeretnék! Ezek a nagyon gyerek labdázgatós céllövöldés dolgok nem fognak meg.Mi a véleményetek? Milyen irányba induljak? Azt is olvastam hogy a questnek már ps 3 szintű grafikája lesz. Erről mit gondoltok?
Üdv! -
-Solt-
veterán
válasz
kazmerr #19188 üzenetére
Nem akarom ezt túl ragozni, igazából azért másoltam ide, mert megdöbbentett, hogy egy ekkora stúdiónak a feje milyen szinten nincs képben. Mintha valamelyik PH-s VR cikk komment szekcióját olvasná az ember...
Legalább annyit megtehetne, hogy belenéz a VR topikjukba, és akkor láthatná, hogy milyen vélemények vannak az ETS + VR párosról. Mindezt úgy, hogy még mindig DX9-s a motor, az egyik legcsúnyább még 1.5-s PD mellett is, plusz borzalmasan optimalizálatlan.
-
kazmerr
aktív tag
válasz
sakkay #19185 üzenetére
Az arc ennek a feje:
https://scssoft.com/Valahol adom amit mond, valahol pedig nem. A sima játékosokhoz képest tényleg kicsi, a VR gamerek aránya. Sokat számít az, hogy most hogyan fogynak a játékok, mert ez mutatja meg hogy mennyire éri meg ilyet fejleszteni. Ő a számokat látja, nem egy játékos arc. Sokat elmond hogy rosszul lett az élménytől, ami nagy eséllyel a rosszul beállított / nem megfelelő teljesítményű gépre is utalhat (vagy csak szimplán nagyon érzékeny). Az pedig hogy a levegőben akarja tartani a kezét kormányzást imitálva, jól mutatja hogy nem próbálkozott még ilyesmivel. Akinek volt nintendo wii-je és ahhoz kormány (igen az a műanyag tok, amibe belement a kontroller), az tudja hogy mennyire fárasztó. (Vagy ha kinecten volt már ilyen.) És akkor még nem beszéltünk a 0 fizikai visszajelzésről.
A bemásolt idézet indokait / körülményeit kellene keresni, mert ha pl egy gearvr-t vitt haza, azon tényleg nem sok minden van, ami sokáig leköt egy gyereket, főleg plusz kontroller és háttér ismeret nélkül.
Nem tudom mennyire ismeritek a Node csapatát, de érdemes őket nézni, mert sok játékot kipróbálnak, és ha nem is direktben fogalmazzák meg, azért az esetek nagy részében elmondják a véleményüket VR programokról amiket kipróbálnak: https://www.youtube.com/user/Node nem melles ők mindkét oldalon állnak, tehát technikailag is valamennyire hiteles amit mondanak mivel ez a csapat a : http://www.stresslevelzero.com/ magja. Emiatt is érdemes figyelemmel kísérni az új programjukat, mert ezt a tudást / tapasztalatot bele is rakják a fejlesztésekbe: https://store.steampowered.com/app/823500/BONEWORKS/
-
-Solt-
veterán
Hogy állnak a virtuális valósággal (VR)? Esetleg az lesz a játékaik következő lépcsőfoka?
Támogatjuk a VR-t, a grafikusmotorunkat már öt éve felkészítettük erre, amikor megjelentek az első VR-headsetek. Vagyis egy kollégánk készítette fel, ő önszorgalomból, munkaidőn túl dolgozott ezen. Van pár ezer játékosunk, aki VR-hardverrel játssza a játékainkat, így fenntartjuk a támogatást, még ha teljesen nem is készítettük azt el.
És a későbbiekben várhatóak komoly tervek ezen a területen?
Ezt jelenleg nem tudom megmondani, mivel eleve a VR-ről nem lehet megmondani, mennyire fogják felkapni. Bevallom, számomra jelenleg a VR csak amolyan vásári mutatvány. Egyszer hazavittem egy sisakot: a gyerekeim imádták, de másnap már nem tudták, mihez kezdjenek vele. Mostanáig pedig nem készült olyan játék rájuk, amely igazán vonzóvá tenné őket. A másik probléma, hogy sokat kell még fejlődnie a technológiának is. Én pl. rosszul leszek tőle, egyszerűen nem tudom megszokni, hogy ha pl. a játékban ráhajtok egy bukkanóra, akkor a játékban megugrik a fejem, a valóságban azonban nem. Ezért is tartom sokkal izgalmasabbnak a kiterjesztett valóságot (Augmented Reality, AR), azzal ugyanis efféle mellékhatások nélkül lehetne nagyon izgalmas fejlesztéseket csinálni - személy szerint én pl. lenyűgözőnek tartanám, ha sikerülne a játékbeli kormányt megjeleníteni a játékosok asztalán, és a saját kezünkkel kormányozni azt. A lényeg a lényeg, a virtuális valóságnak meg kellett volna reformálnia az ipart, de nem sikerült neki. Valljuk be, ha az Oculus Riftet nem segítette volna ki a Facebook, eltűntek volna a süllyesztőben.
Pavel Sebor 47 éves informatikus, a prágai SCS Software alapítója és ügyvezetője.
-
zsolti_20
senior tag
Üdv emberek! Valaki véletlenül nem tudja mi annak a horror játéknak a neve, ahol egy temetőben vagyunk és meg kell idézni szellemeket és szörnyeket? Már több órája keresem de sehol sem találom sajnos.
Egy üstbe kell dobálni pénzérméket, gyertyát gyújtani a végén pedig egy csengetni.
-
-Solt-
veterán
-
Raymond
titán
Ez az alapfelbontastol fugg (default render target) ami a Rift-nel 1344x1600 igy az 1.5SS annyit jelent hogy 2016x2400 szemenkent vagy 4032x2400 osszesen. Csak ez ket kulonbozo viewport mint render target es utanna distortion/postprocess es ezert van plusz overhead, nem csak a sima felbontaskulonbseg. Tehat 3840x2160@120FPS nem azt jelenti hogy 2016x2400@90FPSx2 alapvetoen ugyanugy jol mukodne, sot inkabb nem.
-
Jacek
veterán
válasz
-Solt- #19169 üzenetére
Kevés
De alapvetően többet eszik egy nativ 4k mint egy WMR felbontás 1.5-ös SS-el? Nativnak eleve mindig jobb képe van. Eke vagyok ezért kérdezem?Én reverben gondolkodom, mivel nagyrészt iRacingot tolnák rajta, ott meg 4k-ban is maxgrafon is van 120 fps kb egy 1080-al, ezt cserélem ugyis minima egy 2080-ra szóval ez akár jó is lehetne.
-
Márton
nagyúr
Ez a SKY VR Hold the World nagyon látványos. Főleg ha felnagyítod a leletet és forgatod az arcod előtt. Szinte meg lehet szagolni, nyalni
Bárcsak lenne szinkronnal vagy legalább feliratozva. Én még csak-csak értem, de mennyi ember kimarad ebből, mert nem érti miről mesél David. -
Márton
nagyúr
válasz
Raymond #19167 üzenetére
Ok
A Traytool supersampling beállítás nem minden app-ra van hatással?
Oculus Home-ban pl. ahogy állítom a nyilakkal látom, hogy javul a kép, esik az fps, de néhány másik appban semmi hatás, ahogy figyelem a performance hud-ot és a pixel density érték sem változik.
A másik az ASW. Off-ra teszem a default mode-ot traytool-ban, de mégis az előbb indítottam vmit a library-ból, és aktív volt az asw. Ez ennyire bugos, vagy van olyan app, ami induláskor beállítja saját belátása szerint a paramétereket és ezt nekem kell mindig változtatni ha akarom -
-Solt-
veterán
válasz
kiskuplung #19163 üzenetére
Pár hónap múlva újrafűzzük ezt a gondolatsort...
-
Raymond
titán
válasz
Márton #19162 üzenetére
Hasznald ezt: Sensor Bounds
-
kiskuplung
őstag
válasz
-Solt- #19161 üzenetére
Úgy látom, hogy elég diverz csapat jött itt össze, és idéntől még nagyobb lesz a VR választék, és ez jó.
Szóval elég ha csak összehívjuk a bandát, és mindenki hozza, amilye van.
Én amúgy komolyan kíváncsi vagyok a2d2 telefonos megoldására is, mert én még mindig az évekkel ezelőtti SW-es támogatást ismerem, és bevallom, GearVR még sosem volt a fejemen.
Meg aztán én márton-on kívül senkivel sem találkoztam innen személyesen, és vele is csak keveset, egy Inateck-es biznisz kapcsán -
Márton
nagyúr
A Deskscene-nek még futnia kéne?
Made with Unity még bejön a monitoron, aztán fekete a kép, hmd-n pedig az oculus home-ot látom. -
-Solt-
veterán
válasz
kiskuplung #19160 üzenetére
Az nem rossz gondolat... berendelünk páran 1-1 darabot mindegyikből aztán mehet teszt...
-
-Solt-
veterán
Minden vásárlás előtt alaposan körbejárom az adott témát, hogy ne kelljen magamat és a kiskert sem szivatnom azzal, hogy elállok a vásárlástól, de a VR esetében azt hiszem ez is kevés lesz... egyszerűen muszáj lesz személyesen kipróbálni a cuccokat, hogy az ember dönteni tudjon.
Ez az ipd állítás is... CV1 esetében 65 és 70 mm között semmi eltérést nem látok a képeken, szövegeken, de a kis zöld kereszt 70 mm-n mintha tisztább lenne...
Mondjuk az szinte biztos, hogy a Rift S, Vive Cosmos, Valve Index hármasból lesz valamelyik a befutó.
-
sheep
addikt
válasz
-Solt- #19155 üzenetére
Amikor megvettem a Lenovot fostam én is mert olvastam azt a beszámolót. Jó mondjuk az Dell , de gondolom egy kaptafára készülnek nagyjából.
Szerencsére nálam nincsen ilyen probléma, és tökéletesen elégetett vagyok, sokkal többet kaptam a pénzemért mint amire számítottam, főleg úgy hogy előtte próbáltam a CV1-et és a Vive-ot is, így voltak elvárásaim.
De most már azt mondom örülök hogy nem adtam több százezer ft-ot értük, és a következő hmd-m is valszeg wmr lesz a szimulátorhoz. -
#54625216
törölt tag
A Rift S annyival mindenképpen jobb lesz a Lenovo saját WMR HMD-jénél, hogy teljes Oculus támogatás lesz hozzá és Oculus lencse, illetve az öt kamerás tracking is sokat számíthat.
Minden esetre tényleg érdemes kivárni a május elejét bármilyen vásárlással. Vagy azért mert lesz jobb jó áron, vagy ha drágább is lesz mint amennyit szán rá, a használt cuccok árai kúsznap lejjebb az újabb hmd-re váltók miatt.
Kipróbálás nélkül meg semmilyen VR hmd-t nem szabad venni, mert az olyan mint a cipő: telerakhatják akármilyen fícsörökkel, ha kényelmetlen, akkor nem neked való. -
-Solt-
veterán
válasz
kiskuplung #19152 üzenetére
Ezek után az érdekelne, hogy sheep-nek miképpen lett homlokegyenest más véleménye!
-
válasz
kiskuplung #19152 üzenetére
Explorer képileg sokkal jobb, mint Visor. Nagyobb a fov és a sweetspot is. Valószínűleg más lencse van benne.
Az hittem rosszul látok... Kb 10 fokban éles a kép (középen), és a legkisebb szemmozdulatra szétfolyik a kép. Ha nem PONTOSAN középre nézek, akkor semmit se lehet látni, csak a homályosan szétfolyó tájat...
Valószínűleg nem jó a pupillatávolságod. Ha nem vagy ISO szabványfejű "WMR kompatibilis", akkor szívás lehet.
-
sheep
addikt
válasz
schawo #19150 üzenetére
A vive pro-ra az ára miatt nem cserélnék, csak ennyi. Felbontásban ugyan az, jobb a lencséje picit, de annyival nem amennyivel drágább.
Ráadásul külső szenzorokkal macera...nekem nagyon bejött a wmr-nél hogy csak bedugod az usb-t meg a hdmi-t és működik is.
De én ugye nem játszom fps meg egyéb vr játékokkal. -
sheep
addikt
válasz
Raymond #19147 üzenetére
Attól függ mire használja.
Én csak repszimezek, de nem cserélném el a Lenovómat egy CV1-re vagy egy Vive pro-ra.
Ha roomscale és egyéb játékok is képben vannak ahogy írta, akkor más a helyzet, abban nem a legjobb a wmr a tracking miatt.@Kis Bokrász:
én azt mondom ha teheted próbáld ki, és ha tetszik akkor vedd meg, olcsóbban nem fogsz kapni jobbat. Szerintem ugyan az mint a Lenovo, ha garit is adnak akkor meg nincs veszteni valód.
Ha nem annyira sürgős és az ár sem lényeges akkor tényleg várj egy picit, most jön ki egy raklap új cucc. -
Raymond
titán
válasz
Kis Bokrász #19143 üzenetére
Nekem van Explorer-em, meg mindig amondo vagyok hogy vard meg az ujakat 203 het mulva. Igaz ezek nem lesznek 60e Ft, de sokkal jobb is mind ennel a Medion-nal.
-
Jacek
veterán
válasz
Kis Bokrász #19143 üzenetére
60 pénzt megérhet, annyiért szart se kapni. Nem tudom mi lehet a hátránya a normál Lenovohoz képest..
-
Jacek
veterán
válasz
Dyingsoul #19140 üzenetére
Lenovo Kinai
De a viccet félre téve a Medion német cég aki gyártat minden szart. De az a Medion fejes egy Lenovo
Lenovo gyártja a medionnak szerintem.
Elég megnézni a Medion teszt videot a youtubon és megnézni a Lenovo fejest 100%-ig megeggyezik, Lenovon fekete a csík az elején a Medionon kék kb ennyi.
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz
Kis Bokrász #19137 üzenetére
A Valve Index is május elején jön, azt mindenképp várd meg. A specifikációját még nem ismerjük, de okozhat némi meglepetést a pletykák biztatóak. (tippre viszont húzós lesz az ára)
(#19139) Kis Bokrász: Valami kínai vacak. Én most hallok róla először, de nem ajánlom. Vegyél egy normális, minőségi HMD-t. Ha nincs pénz akkor meg maradj a DK2-nél inkább. (Esetleg várj Levono Explorer akcióra, az volt korábban 60k körül)
-
Kis Bokrász
csendes tag
válasz
Raymond #19138 üzenetére
Értem. Közbe találtam egy Medion Mixed Reality Headsetet a közelbe. A Medionról nem találok semmit a Micrrosoft oldalán. Miért van ez ? Ugyan ugy mükszik mint a többi WMR headset ? 60K Ft. Szinte uj. Ki lehet probálni stb. Tapasztalat ezzel ? Vagy infó hogy hogyan van ez hogy nincs a Microsoft oldalán mégis WMR.
-
Raymond
titán
válasz
Kis Bokrász #19137 üzenetére
Egyelore varj ket hetet. A honap vegen es majus elejen jon a Rift S, talan lesz addigra a HP is es a valve Index-rol is akkor lesz tobb info.
-
Kis Bokrász
csendes tag
Üdv! VR Headsetet szeretnék váltani. Egy DK2t váltok és eléggé Roomscale re szeretném használni, amellett meg van egy Simulátorom egy G27el. Nagyon szemeződöm a Mixed reality Headsetekkel, főként a HPval. Vélemény ? Esetleg más ajánlat ? 70-80Kig főként használtan nézelődöm.
-
-Solt-
veterán
válasz
kiskuplung #19131 üzenetére
Én is találkoztam már ilyen kártyákkal, de azok egyrészt jellemzően az “illesztő program nem válaszol” hibákat dobták, másrészt jellemzően akkor hasaltak el amikor a max órajelt elérték.
De kipróbálom, hogy mi van akkor ha visszaveszek az órajelből.
-
#54625216
törölt tag
válasz
kiskuplung #19131 üzenetére
Nekem 2005-ben volt olyan kártyám geforce 5700 (ha jól emlékszem), ami rögtön telepítés után mindenben fagyott, amíg rivatntvel vissza nem vettem egy kicsit a memória órajelből. Gondoltam így jár, aki inno3D meg hasonló "márkát" vesz.
Aztán a cégnél ugyanez előjött az 5700 quadro változatán is, fogta is a fejét a rendszergazda, hogy akkor most mi van, mondtam neki a rivatnt módszert és be is jött.
Tehát régebben is előfordult, hogy a gyári órajelből vissza kell csippenteni.Esetleg érdemes előbb a memória órajellel játszani, mert a gpu-n általában hatékonyabb a hűtés, így az OC-t is jobban tűri.
-
Raymond
titán
válasz
-Solt- #19130 üzenetére
"Fix 45 FPS (asw) mellett cirka 1800 MHz környékén ketyeg a kártya ha kitolom a power limitet, ha nem, ha 100%-ra húzom a voltage csúszkát, ha nem. Emellet a power limit végig 100% alatt van, akkor is ha kitolom 120%-ra.
Ehhez képest Superposition alatt majdnem 2 GHz-n jár, power limit plafonon és “visítanak” a ventik."
Megnezted a GPU Usage mennyi 45FPS+ASW mellett? Mert ha a Rift levalt 45FPS-re akkor nem lesz annyira leterhelve a GPU es nincs is oka hogy a max orajeleket tolja.
-
kiskuplung
őstag
válasz
-Solt- #19130 üzenetére
"Tapasztalataim alapján a vga-k esetében nem az van mint a cpu-k esetében, hogy órákat megy valami stressz teszt, utána játékok alatt meg elhasal..."
Nem olvastad amit írtam? De, nálam pontosan ez volt.
Amikor eladtam a legutolsó ilyen kártyámat (GTX660) azzal is az volt, hogy 1 órán át ment rajta a szintetikus teszt, aztán imádkoztam, hogy ne olyan játékot akarjon játszani rajta a vevő, ami percek alatt megdöglik rajta.
Aztán persze mondtam is neki, hogy erre azért számítson.Természetesen hívott is 3 nap múlva, hogy SZ@R a kártya, mert a World of Tanks ugyanígy percek alatt összeomlik, mint nálam az Elite. Pontosan így, ahogy itt is írják: [link]
Nekem csak az segített, hogy ha visszavettem a gyári tuningból 1 picit.
-
-Solt-
veterán
Fix 45 FPS (asw) mellett cirka 1800 MHz környékén ketyeg a kártya ha kitolom a power limitet, ha nem, ha 100%-ra húzom a voltage csúszkát, ha nem. Emellet a power limit végig 100% alatt van, akkor is ha kitolom 120%-ra.
Ehhez képest Superposition alatt majdnem 2 GHz-n jár, power limit plafonon és “visítanak” a ventik.
Ha a “tuning” miatt nem bírná a VGA akkor nem mennének a szintetikus tesztek sem, és fagyna az a kevés 2D-s játék is amit néha előveszek.
Tapasztalataim alapján a vga-k esetében nem az van mint a cpu-k esetében, hogy órákat megy valami stressz teszt, utána játékok alatt meg elhasal...
Nekem is volt olyan vga-m ami nem bírta a gyári tuningot sem, pont a 3D mark-l szemléltetettem a kiskernek.
-
-Solt-
veterán
Az a fura Urak, hogy pl superposition alatt simán bírja, pedig az jóval nagyobb terhelés a VGA-nak mint az említett játékok...
-
-Solt-
veterán
Urak,
MSI AB, EVGA XOC programokat használ valaki? Ha kitolom a power limitet vagy 100%-ra teszem a voltage csúszkát akkor a gépigényesebb programok (pl PC2, ACC) kifagynak. Tapasztalt valaki hasonlót?
Nem tudom, hogy a szoftverek zavarnak be valamibe, vagy a közel 10 éves tápom kezdi a végét járni, bár utóbbi esetén inkább újraindulna a gép szerintem.
-
#54625216
törölt tag
törölve
-
fulton
addikt
Tudnátok ajánlani olyan játék rögzítőt ami jó VR ban, nem bántja a 90 fps -t?
Szeretném felvenni ahogy játszom kiváncsiságból, de hozzá vágnám a játékot is. -
#54625216
törölt tag
válasz
Tomdriver #19115 üzenetére
Laptopoknál egy kritikus szempont van a PC-khez képest: ha az nvidia GPU csak az intel chipseten keresztül éri el a hdmi portot, akkor nem kompatibilis az Oculussal.
Bár a konkrét típusról (G3 3779) nem találtam erre vonatkozó adatot, a hasonló kategóriás dell-ekkel nem szokott probléma lenni.
Minden más szempontból ugyanaz a kérdés: elég-e a GPU, CPU, ram.
Esetedben CPU, ram gondok nem lesznek, az 1060 karcsú ugyan, de a legtöbb dologra elég lesz. -
Tomdriver
őstag
Szükségem van egy laptopra. Főként grafikai munkákhoz használnám, de ha már van, talán néha játékra is.
Sok szó volt már itt a notebookos korlátokról, ezért lenne egy kérdésem.
Ezt néztem ki - szerintetek ezen elindulhat a Rift és ha igen, élvezhető minőségben? -
kiskuplung
őstag
-
Márton
nagyúr
válasz
kiskuplung #19111 üzenetére
Azt tudom, de egy steam hivatkozást beírva, mégis elérhetők steam-ről. Csak nincs listázva, akkor okkal.
Pedig van akinél fut. -
fulton
addikt
amit írtál azok mik pontosan, nem találok infot róla.
-
fulton
addikt
szerintem az oculus nem fog szóba állni velem, mivel nem viszont eladótól van.
És először az eladónak kéne eljuttatni és onnan oculu , ami anglia - >usa nagy táv, féltem hogy rosszabbul járnék. -
Raymond
titán
válasz
fulton #19103 üzenetére
A jobb fules ismert problema ([link] es [link]) de meg ha a bal nem is jellemzo az is elofordul. Ha mar megcserelted es allandoan a bal problemas akkor lehet ugyanaz a kabel problema van ott is. Ha garis meg akkor eloszor az Oculus-t nyaggatnam ezzel es ha mar nem garis nem akkor is, eleg kenyes tema ez nekik
-
fulton
addikt
Sziasztok
Egy kis segítséget szeretnék kérni, szerintetek mi lehet a fülesemmel. Valaki tapasztalt már ilyet?
Nevezetesen, most átlőttem hogy fülesben szóljon és csak a jobb oldal szól. Akár hogy mozgatom a bal fülest, kihuztam már a kábelt is vissza, mozgatom fülest is és semmi hang, semmi recsegés. Eddig semmi baja nem volt. Oda nem ütöttem. hm?
Oculus riftem vanMegcseréltem a két fülest is rajta, akkor is a jobb nem szól.
-
swado
tag
Légyszi, ha valakinek van egy kis ideje, dobja föl a gépére a The Last Day Defense-t (ingyenes). Csak az érdekelne, hogy középen a kék falon látja-e a ranglistát, mert nálam szőrén-szálán eltűnt.
Köszi!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Hibátlan Apple iPhone 15 Pro - Kártyafüggetlen - 128GB Fekete Titán (87% Akku)
- Apple iPhone 14 Pro, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi 12 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 11 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Probook 640 G2 (14/i3-G6/8GB/256SSD/Magyar/Win11) - Szép!
- Telefon felvásárlás!! Honor 400 Lite, Honor 400, Honor 400 Pro
- BESZÁMÍTÁS! ASUS A520M R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Enermax 650W
- Xiaomi Redmi 10 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Medion Erazer Beast X40-hez vízhűtés (MD 60961) (ELKELT)
- Turbózd fel géped a jövő RAM-jával!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest