-
PROHARDVER!
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak 2023-as konklúziója majd 2024-as konklúziója GalaHU tollából, illetve itt található a fórumtársak cockpitjeinek galériája.
Itt egy nagyon hasznos setup guide, mindenre kiterjedően, angol nyelven.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Throme
veterán
-
Throme
veterán
Kezdő vagyok a témában, ez a soft lock az, amikor a korányt eltekerve nem hirtelen megakad végállásban, hanem valamennyit visszavesz a kemény "koppanásból"?
Ha így van, ezt nem a bázis szoftvere szabályozza?
Én úgy vettem észre, hogy a RR játék csak a kormányszöget írta felül, mást békén hagyott. -
-
JulesTS
addikt
A legtöbb gyártó a beépített loadcellről tudja, hogy hány kg-mal lehet terhelni. A pedál meg nagyjából 1:3.. 1:2 áttétellel nyomja a loadcell-t. A gyártó persze pontosan ki tudná számolni, hogy a pedállapon mekkora a maximális megengedett nyomás, de a kis számokat senki se akarja reklámozni. Valószínűleg nem véletlenül törnek a CSP V3 loadcellek sem. 90kg-os loadcell még ha 1:2 -es áttétellel számolunk akkor is 45kg a max amit a pedál lapon nyomhatunk, hogy ne terheljük túl a loadcellt. Ezért is jó, hogy 200kg-os loadcelles mod kaphat6 Böcsitől. Az 100 kg a pedál lapon, ami már merev rigben is elegendőnek tűnik.
Szerintem a CSL Elite V2-nél is közvetlenül a loadcell terhelhetőségét adják meg.
Nekem 1600PSI-s nyomásmérő van a fékkőrben, még a legnagyobb áttételre állítva is csak 1/3 kitérésig tudom benyomni. Van benne tartalék rendesen... -
Üdv
Nem tudom mit csinál a Fana egy jó ideje várjuk tőle az új pedált mégpedig azert amit a V3 al művel.
Merthogy annak az árát valami okból levitte 329-re egy ideje és ugye postával. Mivel a v2 ára meg úgy maradt 299 hogy talán az egész portfólióban annak nem mászott bele az árába az ingyen posta (kivételeket az R2R csomagok képeznek talán) ezért a V2 es a V3 közt 30 eur van?
Fene se érti, friss tavaly 399 ért vett V3 tulajkent zavarna a dolog.