Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Aktív témák
-
Integra
titán
milyen kulacsot használtok?
én szeretnék valami mást a gusztustalan lepratenyészet műanyag helyett, van olyan kulacs, mint amit a szikla és hegymászók használnak, csak bringásítva?
milyen fémből vannak ezek az antiallergén nem fertőződő fémek?
gondolom ehhez lekell majd cserélnem az amúgy fém kulacstartóm gumiszerű, hajlékony műanyagra..
hol kapni ilyeneket? nagy választék etc
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Thyb
senior tag
-
(Kolombusz)
veterán
A michelin külsőkkel mik a tapasztalatok?
Én cc-re, illetve városi tekerésre használnám őket. 1.95 szélességű a max, amit hajlandó vagyok tekerni.
Melyiket ajánljátok és hol lehet venni (webshop)?
A rigida disc bull felnikhez harmonizálna a szin, az tuti. -
koob
senior tag
Van vkinek egy 15-ös villáskulcsa eladó, mennyiért?
-
Integra
titán
fúúúú, vékonyka aszfaltgumikkal nagyon zoral kinézete van egy cc-s gépnek...
lusta vagyok átszerelni a ballon gumákat
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
(Kolombusz)
veterán
Ehh, de jót tekertem ma.
Csak 15 km-t mentem, fél 7-től fél 8-ig, a belvárosból kimentem egészen m-tapolcára, szép nyugisan, élvezve a szabadságot.
A nem szimmeringes teló ellenére eléggé megnézik a bicajom, hiába na, jól néz ki: [link](régi kép már, tavaly nyáron lőttem, még falun laktam, 2km-re miskolctól, nem a belvárosban )
Jövő héten megrendelem az RS Torat, de rugósat veszek, nem ér meg a levegős plusz 20k-t. -
illusiON
őstag
válasz (Kolombusz) #217 üzenetére
nem szimmeringes szimmering az van benne (bár rst, fene tudja ) az a külső gumiharmónika nem szimmering helyett van ott
hanem azért hogy ne tudjon összeázni meg sártó rohadni a villa, mert szar a szimmering ami _benne van_...
[Szerkesztve]( : no woman no cry : )
-
Dumb
senior tag
válasz (Kolombusz) #217 üzenetére
Éljen a Mali [link]
[Szerkesztve]"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
-
urban racer
senior tag
-
urban racer
senior tag
SRAM vs. SHIMANO
[link]"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
tr00p3r
őstag
válasz urban racer #225 üzenetére
érdekes felvételek.
-
Integra
titán
válasz urban racer #225 üzenetére
most ezek alapján ha jól értelmezem a videót szerény bringás tudásommal, akkor sram rulez shimano suxx, mert a shimano nem elég feszes és könnyebben ledobhatja a láncot és megugorhat akár?
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
nekem egy régebbi xt-m van ugye hátul, az tuti hogy még ennél az újabb xtr-nél is jobban remeg meg lötyög már, gyárilag ezzel jött a bringám, lehet, hogy azt sem ártana már újra cserélni???
le is szokott néha pottyanni a lánc erősebb zötykölődéskor
de nemtom mi a gond, első hajtómű vagy kopott hátsó fogasok meg lánc.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
tr00p3r
őstag
lehet, hogy a lánccal van gond, mert ''kinyúlt'' illetve nincs eléggé megfeszítve. vagy a bowdened van már rendesen megnyúlva. nézd meg azért, hogy a váltópapucsban rendesen megvan-e húzva a váltó rögzítőcsavarja. a szakemerek majd megmondják. bár ilyenkor a legjobb tanács az, hogy vidd el egy szakszervízbe egy generálra és ők mindenben segítenek.
merre lax amúgy? a múltkor nem te írtad, hogy dunakeszire viszed a bringát..... -
Integra
titán
igen az lesz, generáloztatnom kell, hátsó fogas kazetta csere, lánc csere, első villágban olaj csere, meg ami kell etc..
lehet hogy bowdenek is, nemtom.
gyakorlatilag gyári a bringám mai napig, pedig nem keveset nyúztam, csak vigyázok is rá nagyon, ha már egyszer egy kisebb vagyonba került.
a hátsó váltóban a rugó már maxra van tekerve asszem hogy minél feszesebb legyen.
szerintem a gondot a sugino első hajtómű okozza, ami költségcsökkentés címszó alatt lemaradt az amúgy full xt szerelésről. csak azt nem tudom, hogy majd fél millás bringánál, hogy nem fér bele a hozzá tartozó xt hajtómű fasztuggya, németországból jött a cajga, ott már lehet, hogy akkor megérezték hogy elkúrtak valamit, nem kicsit, nagyon
szóval akár ez is lehet, hogy egyszerűen nem 100asra kompatibilis.
én 18ker pestszentimrén lakom, lőrinc mellett, az erdő túloldalán.
csak azért megyek dunakeszire, mert ott van tucatszám nyereg, amit ki is próbálhatok és el is vihetem pár km-re. addig meg otthagyom az autót etc.
rendes nagyon ez a matuzmasteres srác, azt mondta bármit segít, egyet kért cserébe, hogy öregbítsem a jó hírnevét. korrekt, az ilyet szeretem.
úgyhogy nekem 40km autózást megér egy nyereg meg hosszabb nyeregcső. na ez még szép derbi lesz, hogy vajon találunk e megfelelő átmérőjű és hosszúságú csövet...
ha igen, akkor lesz egy eladóm. csak azt nem tudom kinek kellene egy agyrém méretű nyeregcső
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
sanyixXx
senior tag
-
tr00p3r
őstag
fel hívtam a Gyapit és 2,5K olajjal együtt az akció. a dugattyúra, meg azt mondta, hogy a kosz miatt van. ha friss oil kerül bele nem lesz vele gond. holnap du meg is játszom és remélem estére harapni fog a fék.
Igen, akkor belül lehet valami ''izé''. A malin kívül keresd még a Gyapit is (Blue Cet,II. Török u. 5 tel:316-6800), aki szintén magurás, ha másért nem, két helyről tudsz már tanácsot/árat kérni, hogy érdemes-e vele foglalkozni, vagy így kell használni, esetleg megválni tőle -
(Kolombusz)
veterán
Nézegetem a shimano hajtóműveket, de szerintem pofátlanul sokba kerül.
XT hajtómű 38k?
Meg még egy monoblokk 6k.
Fasz se fizet érte annyit.
Ami jó vétel, az a '04-es XT hidratárcsa, csak arra meg nincsen szükségem.
Felhivom ma az ebike-ot, megérdeklődni, hogy mikor érkezik Tora 302. -
tr00p3r
őstag
válasz (Kolombusz) #241 üzenetére
szia,
az Istinél a Bringabutikban LX-et vettem 25K-ért [link]. az XT 34K lett volna. a monoblokkot meg nemértem: az új hajtóművek integrált csapággyal érkeznek. nincs szükség monoblokkra..... -
Bikeman
aktív tag
Én még nem cserértem benne olajat, még nem kellett, az enyém aránylag új, 2004 őszi.
Miután megvettem egy arctól, a Gyapi csak méretre vágta a fékvezetéket az első féknél, mert hosszú volt. (ahogy neked is az egy kicsit sztem, ha már ott vagy, érdemes lenne egy kicsit levágni belőle, mert pl. egy ág is beleakadhat könnyen, de ez csak szigorúan magánvélemény )
A Gyapi jó arc, de mindíg hajtásban van, mikor múltkor bementem, azzal indított: Neked mit igértem? Mondom, még semmit...
A Magurába csak és kizárólag a Magura Royal Blood [link]való, amivel a Gyapi is dolgozik, sajnos sok helyen nem tudják ezt...
Az ár szerintem nem vészes, főleg, hogy az olaj is benne van, mert ez a speckó olaj nem olyan olcsó mulatság.
A Mali felejtős nekem szervíz szempontjából, miután olyan trehányul rakták öszze a bringám, hogy csak na...
[Szerkesztve] -
Bikeman
aktív tag
Nekem is ilyen hátsó váltóm van már vagy 7 éve, de ha nem használom a bringát, akár csak 2 napig, akkor leváltok elöl-hátul a legkisebb fogaskerékre, és máris alig feszül a vátó.( szinte 0 ilyenkor a feszülése)
Ha meg végképp nem használom, mert mondjuk rém hideg van, akkor a hajtóműnél leakasztom a láncot, és a hajtóműházra teszem belülről, és így úgy áll a váltó, mintha a polcon lenne.
Nincs is baj a rugóerejével. -
Integra
titán
válasz (Kolombusz) #241 üzenetére
pedig jó cuccok hidd el, xt és xtr azért elég másvilág.
igaz, ezekből is a régebbi darabok, a 2002 körüliek, mert azok voltak a legjobbak.
épp ahol voltam szereldében újpesten, xtr agyakra küllőzetk ricsi felniket, csak a hátsó volt 60ezer.. brutális, de megfogtam a kezemben az én xt-met és a srác xtr-jét, hát még az xt-hez képest is komoly különbség volt.
amúgy nagyon jó kis bringasufnit találtam, semmi puccoskodás kivagyiság, absz segítőkész szakik, ott ültem mellettük, magyaráztak, tanítottak elmondták mi hogy merre meddig, jótanácsokat adtak, megtudtam hogy szarul váltok és nem a váltóm a szar etc..
sőt, még kerítenek nekem egy full xt hajtószettet a bringámhoz is potom 15 rugó körül új fogas tárcsákkal!!!
amúgy megvolt a generál is
új fogaskoszorú új hézagolás, új 53-es lánc, 73-as pont nem volt, de leszarom 5000 km után veszek rá újat, annyit meg ez is röhögve kibír (93-asra sajnáltam 10rugót..), új váltó és fékbowdenek és bowdenházak, újra állította a váltóimat, most istencsászár. meg egy új nyerget is beszerváltam, igaz azon még asszem finomhangolni kell a döntésén, de egyenlőre bizakodó vagyok.
és ha mégse jön be még mindig visszavihetem! azért ezt nem sok helyen csinálják meg..
a villám nem bontottuk meg, nem kell, amíg nem ereszt, szivárog addig marad gyári, utána már csak rosszabb lehet. minimális kotyogása van, mert használódik, de szerintem ez azóta megvan mióta megvettem.
fizettem kemény 12ezret mindezért, ja meg még 12ezret a nyeregért.
nyeregcső persze pont nem volt a méretemben nekik se.. ott volt a sok karbon meg egyéb csoda, csak nem az én méretemben
meg hátulra kell valami komolyabb 2.1-es gumit találnom, az első még jó. specialized volt egész komoly, csak az meg aszfalton kopik disznó módra sajnos.
hol lehet kapni vtb raptor 2.1-et?? merre nézzek?
jó az xt hidra, de szerintem az én xt párhuzamos vfékem simán pariban van vele, és nem kell pepecselni sem vele. és nem kotyog ahogy azt sokan mondják. és ez olcsóbb mint a hidra xt
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Aktív témák
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vallás
- EA Sports WRC '23
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- OLED TV topic
- VPN topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...