Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Aktív témák
-
Integra
titán
hi
eldöntöttem hogy generálozom a bringmat, mert viszem magammal bécsbe
hol csinálnak profi generált bp-en?
én 18ker pestszentimrén lakom
amit kéne csinálni:
-első villa generál, olaj csere etc - judy xc
-hátsó fogas csere
-lánc csere
-átdobó meg váltó ellenőrzése
-fékpofák csere, xt v-fék szervo
-2 db új vtb raptor gumi
és kéne egy új nyereg a ricsi részing helyett, valami ami hosszában kivan vágva és nem nyomja szét a farkam 10 km alatt.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
na majd utána nézek, köszi
valaki használ kivágott nyerget?????
nem merek 10ezerért venni úgy hogy nem tekertem vele legalább 15 km-t, hogy megtudjam jó e vagy sem
de így meg nem nagyon akar senki adni tesztelni boltban, ami meg érthető...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
az finom lehet
nekem egy xt hajtócucc kéne a sugino helyett...
bár ha hátul megkapja az új fogaskazettát meg az új láncot és nem ugrik el erős taposáskor akkor lehet hogy megoldódott a gond. de szerintem egyszerűen nem teljesen kompatibilis a hajtócuccom az xt cuccokkal...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
már írtam ennek a matuzmaster oldalnak, mert van szemre egy-két jó nyereg, valszeg berakom a bringát autóba és elmegyek hozzájuk majd valamikor és kutatunk egy sort.
meg akkor már nyeregcsövet is lehet hogy hosszabbat kerítek, mert elég nehéz bele, mert 31,4-es átmérőm van, nem épp szabvány, ahogy a váz se mondjuk.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
igen, ezt néztem ki én is elsőre és pont ez a gondom nekem is, hogy alul nyom végig
most írt vissza a srác, megyek ki hozzá valamikor dunakeszire a boltjába aztán segít mindenben, nyereg ügyben, ki is próbálhatom etc......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
milyen kulacsot használtok?
én szeretnék valami mást a gusztustalan lepratenyészet műanyag helyett, van olyan kulacs, mint amit a szikla és hegymászók használnak, csak bringásítva?
milyen fémből vannak ezek az antiallergén nem fertőződő fémek?
gondolom ehhez lekell majd cserélnem az amúgy fém kulacstartóm gumiszerű, hajlékony műanyagra..
hol kapni ilyeneket? nagy választék etc
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
fúúúú, vékonyka aszfaltgumikkal nagyon zoral kinézete van egy cc-s gépnek...
lusta vagyok átszerelni a ballon gumákat
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz urban racer #225 üzenetére
most ezek alapján ha jól értelmezem a videót szerény bringás tudásommal, akkor sram rulez shimano suxx, mert a shimano nem elég feszes és könnyebben ledobhatja a láncot és megugorhat akár?
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
nekem egy régebbi xt-m van ugye hátul, az tuti hogy még ennél az újabb xtr-nél is jobban remeg meg lötyög már, gyárilag ezzel jött a bringám, lehet, hogy azt sem ártana már újra cserélni???
le is szokott néha pottyanni a lánc erősebb zötykölődéskor
de nemtom mi a gond, első hajtómű vagy kopott hátsó fogasok meg lánc.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
igen az lesz, generáloztatnom kell, hátsó fogas kazetta csere, lánc csere, első villágban olaj csere, meg ami kell etc..
lehet hogy bowdenek is, nemtom.
gyakorlatilag gyári a bringám mai napig, pedig nem keveset nyúztam, csak vigyázok is rá nagyon, ha már egyszer egy kisebb vagyonba került.
a hátsó váltóban a rugó már maxra van tekerve asszem hogy minél feszesebb legyen.
szerintem a gondot a sugino első hajtómű okozza, ami költségcsökkentés címszó alatt lemaradt az amúgy full xt szerelésről. csak azt nem tudom, hogy majd fél millás bringánál, hogy nem fér bele a hozzá tartozó xt hajtómű fasztuggya, németországból jött a cajga, ott már lehet, hogy akkor megérezték hogy elkúrtak valamit, nem kicsit, nagyon
szóval akár ez is lehet, hogy egyszerűen nem 100asra kompatibilis.
én 18ker pestszentimrén lakom, lőrinc mellett, az erdő túloldalán.
csak azért megyek dunakeszire, mert ott van tucatszám nyereg, amit ki is próbálhatok és el is vihetem pár km-re. addig meg otthagyom az autót etc.
rendes nagyon ez a matuzmasteres srác, azt mondta bármit segít, egyet kért cserébe, hogy öregbítsem a jó hírnevét. korrekt, az ilyet szeretem.
úgyhogy nekem 40km autózást megér egy nyereg meg hosszabb nyeregcső. na ez még szép derbi lesz, hogy vajon találunk e megfelelő átmérőjű és hosszúságú csövet...
ha igen, akkor lesz egy eladóm. csak azt nem tudom kinek kellene egy agyrém méretű nyeregcső
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz (Kolombusz) #241 üzenetére
pedig jó cuccok hidd el, xt és xtr azért elég másvilág.
igaz, ezekből is a régebbi darabok, a 2002 körüliek, mert azok voltak a legjobbak.
épp ahol voltam szereldében újpesten, xtr agyakra küllőzetk ricsi felniket, csak a hátsó volt 60ezer.. brutális, de megfogtam a kezemben az én xt-met és a srác xtr-jét, hát még az xt-hez képest is komoly különbség volt.
amúgy nagyon jó kis bringasufnit találtam, semmi puccoskodás kivagyiság, absz segítőkész szakik, ott ültem mellettük, magyaráztak, tanítottak elmondták mi hogy merre meddig, jótanácsokat adtak, megtudtam hogy szarul váltok és nem a váltóm a szar etc..
sőt, még kerítenek nekem egy full xt hajtószettet a bringámhoz is potom 15 rugó körül új fogas tárcsákkal!!!
amúgy megvolt a generál is
új fogaskoszorú új hézagolás, új 53-es lánc, 73-as pont nem volt, de leszarom 5000 km után veszek rá újat, annyit meg ez is röhögve kibír (93-asra sajnáltam 10rugót..), új váltó és fékbowdenek és bowdenházak, újra állította a váltóimat, most istencsászár. meg egy új nyerget is beszerváltam, igaz azon még asszem finomhangolni kell a döntésén, de egyenlőre bizakodó vagyok.
és ha mégse jön be még mindig visszavihetem! azért ezt nem sok helyen csinálják meg..
a villám nem bontottuk meg, nem kell, amíg nem ereszt, szivárog addig marad gyári, utána már csak rosszabb lehet. minimális kotyogása van, mert használódik, de szerintem ez azóta megvan mióta megvettem.
fizettem kemény 12ezret mindezért, ja meg még 12ezret a nyeregért.
nyeregcső persze pont nem volt a méretemben nekik se.. ott volt a sok karbon meg egyéb csoda, csak nem az én méretemben
meg hátulra kell valami komolyabb 2.1-es gumit találnom, az első még jó. specialized volt egész komoly, csak az meg aszfalton kopik disznó módra sajnos.
hol lehet kapni vtb raptor 2.1-et?? merre nézzek?
jó az xt hidra, de szerintem az én xt párhuzamos vfékem simán pariban van vele, és nem kell pepecselni sem vele. és nem kotyog ahogy azt sokan mondják. és ez olcsóbb mint a hidra xt
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
én középen hagyom a láncot elöl hátul is, most azt mondták rá hogy teljesen jó a rugója.
mondjuk a következő cc bringám sram hátsó váltós lesz, mert gripshiftet akarok újra és ahhoz az xtr hátsó nem megy sehogy sem, de minden más mehet xtr-ben rá, más gond nincsen.
és maradok asszem az easton váznál megint, nagyon elégedett vagyok vele. vagy ennek az oroszok által kifeljesztett nemtom hogyhívják verziójánál
de azt a bringát már összeválogatott alkatrészekből rakom össze a küllőkkel bezárólag mindent asszem...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
na végre megtaláltam
ilyen vázra fáj a fogam rohadtul, cross country scandium váz
[link]
ebbe a vázba már lehetne építeni okos dolgokat
jók ezek a maxxis gumik?
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
nem a legújabb xt és xtr cuccokat kell megvenni. nem is szabad. én még nem találkoztam olyannal aki ajánlotta volna ezeket.
2000-2001-2002 körüliekeket ajánlották nekem is.
ezeket az évjáratokat azért érdemes venni, mert itt valóban fejlesztés ment, érdemi. úgy hogy az anyagminőség is javult. aztán ezek túl jól sikerültek, piacgazdaság és profit rulez és ahogy a szakik mondják, a cég ''visszafejlesztett'', hogy vegyél újat idővel.
a mostani kis cégek meg fejlesztenek gőzerővel hogy lenyomják a shimano-t ezért érthető, hogy sokan a mostani évjáratú nem shimano cuccaikkal elégedettebbek, mint a mostani évjáratú shimanóiknél amiket valóban nem terveztek tartósra..
az én xt cuccom mai napig hibátlan és soha nem volt bontva!
nem is kell, semmi lötyögés, semmi kotyogás.
ahogy te is írtad, ezekben még a csapágygolyó csapágygolyó, mert piacnővelésre tervezett alkatrésznek tervezték, vagyis minőséginek kellett tervezni és gyártani is
az sram hátsó váltóra az x.0-ra meg a hozzá tartozó első gripshift x.0-ra azért eléggé kíváncsi vagyok, mit tudhatnak
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz (Kolombusz) #272 üzenetére
lámer kérdés lesz, de mi az a lockout? muti meg
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz (Kolombusz) #274 üzenetére
ahaaaa
na ez a cannondale-nél tudom, hogy van.
nem tudom hogy van e szükséged ilyen funkcióra.
nekem nem kéne.
terepen egyértelmű hogy azonnal kell, aszfalton meg soha nem haltam bele hogy csillapított a villám és nem cseszte szét az izületeim a merev villa, szóval ide is kell nekem
szóval szerintem felesleges funkció, de kíváncsi vagyok más mit mond erről a dologról...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
haliho
igen, duplafalú felni alap, nem is értem, hogy lehet venni mást, én a 64 kilómmal is leamortizálok egy komolyabb duplafalút, úgyhogy te a te súlyoddal mindenképp duplázz
a másik és örülök hogy megemlíted, a sityak. mindenképp vegyél! ezen ne spórolj. és szánj rá több pénzt ha az egyeszerűbb nem tetszik, ez mindig a fejeden legyen, ne szégyelld, életet menthet.
a nyereg lutri sajna. azt próbálni kell. de tudok mondani neked boltot, ahol tudnak segíteni és kipróbálhatod és nem kell azonnal megvenni. én is így vettem most új nyerget, hogy vagy egy tucatot próbáltam órákon át. újpesten vannak.
esetleg még abban is tudnak segíteni ha nem ózdkodsz a gondolattól, hogy használt, de minőségibb alkatrészekből rakjanak össze neked valami gépet, ami még mindig messze jobb egy 50k-s új cajgánál. én eljátszanék ezzel a gondolattal is
jaj igen és még valami
a pedál.
felejtsd e a műanyag gagyi szarokat, mert életveszélyesek.
ha nem akarod komolyabban nyomni, vegyél egy dh fémpedált, az jól tapad, könnyen rátudsz lépni szandálban, papucsban, cipőben és nem fog még véletlen sem eltörni.
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Pinya007 #294 üzenetére
nekem volt gripshift is, de mivel azt a bringám megdurrantotta valami kötsög, a mostanin meg rapidfire van. én jobban szeretem a gripshiftet, szerintem eszméletlen jó, sokkal gyorsabban lehet vele váltani, továbbá rázós tekeréskor is stabilabban fogod a kormányt, mert markolod az egészet, nem kell két ujjat elereszteni
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
összekapartam a gumiköpenyek nemzetközi oldalait, cross country gumikra
maxxis: [link]
tioga: [link]
wtb: [link]
irc: [link]
specialized: [link]
asszem maradok a wtb velociraptornál. vagy kipróbálon a nano raptort. vagy nano raptor hátul, mutanto elöl? fáákkk, gumit utálok a legjobban választani
csak azt kéne tudnom, hogy ki árul itthon wtb-t...
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
de hogy tudsz ezekkel a semi slickekkel normálisan terepen menni?
még mindig a gumikat nézem és azt látom hogy elképesztően elmentek a gumik 2.2-2.5 ballon irányba, milyen vázba férnek ezek be?
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
szukzi gyorsabban nem ment
én még most is belevagyok kavarodva a külsőkbe, mert annyi van, hogy ésszel nem lehet felfogni, az árak meg teljesen kilengenek az olcsótól a méregdrágáig, fogalmam sincsen pl hogy a 9ezer ft-os gumi és a 4ezer ft-os gumi között amúgy van e bármilyen érdemi eltérés e anyagminőségben etc...
arról nem is beszélve hogy a legkevesebb oldal informatív, a többi csak képet mutat jobb esetben, aztán döntsd el magad, hogy jó e vagy sem.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
hogy kopnak ezek?
nekem a velociraptor irdatlan sokat bírt aszfalton és hegyen is, bika erős gumi.
de a legtöbb amit találok, azok sokka több kisebb bütykös gumik, ami szerintem gyengébb anyagot jelent
[link]
ha megnézed, ez meg elég masszív, teljesen más felépítés. de ilyesmi gumit más márkából nem nagyon találok amúgy. nemtom, hogy levédték e ezt a mintázatot, vagy egyszerűen másfelé megy az irányzat..
az elsőm meg még mindig meglepően jó állapotban van.
amúgy végre találtam egy boltot akik tudnak keríteni, de ők is csak rendelésre.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
régen ugye voltak az acélcsöves bicók, lásd a jó öreg csepel bringák, amiből szerintem mindenkinek kijutott legalább egy darab a családban
aztán jöttek a cr-mo vázak, aztán jöttek az alu vázak és ezeknek a tovább fejlesztett easton és scandium verziói. aztán a karbon és ennek különböző gyártási technológiájú vázai.
ma már a legelfogadottabb az alu.
erős és könnyű váz, normális előállítási költséggel.
dupla falú felni [link]
nem ilyenre van szükséged, csak az ábra miatt.
a lényege hogy messze jobb és erősebb a sima felninél, a nyolcasnak és a tojásnak is hatványozottan áll ellen. kevesebbet is kell centírozni.
nagyon játszani nem tudsz ebben az árkategóriában hogy gripshift vagy rapidfire, azt kapsz ami van, szerintem ne ez legyen a döntő ok a gépsárkány kiválasztásánál
ulakatban nemtok segíteni, nekem semmi ilyen tapasztalatom nincsen.
villa. a olcsóbbak és egyszerűbbek sima csavarrugós levegősek, a komolyabbak olajosak. neked értelem szerűen ha veszel akkor a legegyszerűbb alap fér bele az árba, de mindenképpen jobbak a merev villánál. tompít, csillapít, nem rázza szét úgy a csuklód és izületeid, egyszerűenn jobb.
a forest alu vázas és már egy két altus shimano cucc is van rajta
nézd meg az adatok részt
[link]
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
az álom...
2006-os RN01
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
overall length: 1795 mm
overall widht: 695 mm
overall height: 1068 mm
road clearance: 294 mm
weight over: 17 kg
suspension front: telescopic fork
suspension rear: mono shock
mision: 7 speed
wheels: 26x2.5
kayaba, showa, akebono cuccokkal tele, mi kell még...
csak én rá
ja, és cirka potom USD 80.000 körül lehet most............
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Kephamos #326 üzenetére
hát azt a fene tudja...
konkrétum nincsen, mert hadititokként kezelik, de állítólag a karbonborítás alatt egy cvt váltómű van...
-------------------------------------
k-8-at holl látni? én a merida oldalán csak a 8-sx-et látom
[link]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Kephamos #333 üzenetére
oks
a kalahari mtb, a crossway meg kevésbé
nézegesd a két képet egymás mellett oda-vissza és észreveszed, hogy a crossway inkább egy városi bicaj a kalaharihoz képest.
ráadásul 28as kerekes a crossway, amíg a kalahari 26os.
ehhez megfelelően más ahogy látom az első fogaskoszorú fogazása is
neked kell tudnod merre tekersz többet...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Flex Wheeler #331 üzenetére
tetszik
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
na ezért kérdem
mert minden japánul van, aztán néha beletrafál az ember pár jó képbe, meg galériába, de csak inkább ösztönszerűen, hogy na, talán az a klikk az lesz..
de pl én ezt nem találtam volna meg, a hrc mtb oldala meg nem túl informatív
sajna tárcsa cuccokhoz én nem nagyon értek, nekem még mindig tökéletes a v-fékem, és ehelyet csak felsőkategóriás cuccot lenne érdemes venni, de az meg méregdrága, úgyhogy marad ez
talán majd a következő bringán, mert erre amúgy se menne fel, mert nincsen hozzá rögzítési pont sem.
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...