Hirdetés
- Eldőlt, hogy lesz-e céges internetadó az EU-ban
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- A konkurens hardvereken is működőképessé tette az XeSS 2-t az Intel
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
A jól bevált formula, ezúttal a II. világháború tengeri legendáival.
0.8.9 Patch Notes
----------------------------------------------------
Magyar WoWs Discord Közösség
----------------------------------------------------
Ajánlott Buildek
I Battleships I Cruisers I Destroyers I Aircraft Carriers I
----------------------------------------------------
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chris0321
veterán
válasz
#65675776 #22195 üzenetére
Tegnap nem volt időm játszani ma pedig csak két és fél csata jutott de voltak nálam is camper csapattársak de afk-val szerencsére nem találkoztam most. Olyannal is csak a wotban találkoztam anno, hogy valaki bejelentette neki nem tetszik ez a csata és kilép. Top tier volt velem együtt, de hálás lehetek neki ezért mert így mehettem egy nagyon jó kört a T34-esemmel és le is hoztuk a csatát.
Ja igen, rombolóval én is szenvedtem kicsit pénteken mert a cirkálóink nem igazán akartak segíteni pedig jól jrvolna a tűzerejük és a radarjuk is. -
#65675776
törölt tag
válasz
Chris0321 #22194 üzenetére
Ilyesmivel nem találkoztam. AFK hajó van sok, de olyannal is találkoztam ma 2x is, aki eleve bejelentette, hogy autopilot-tal kijelölt egy úticélt, és AFK lesz. Ebből gyanítom, hogy az AFK hajók nagyrésze szándékosan AFK.
Viszont a cirkálósok és rombolósok mindent felülmúlóan használhatatlanok. Tipikusan ők vannak a legtávolabb a csatától. De legalább van közöttük sok, amelyik ha valamit felspotolnak a csatahajók, egyből megjelöli célnak, miközben gyakorlatilag csak ő nincs a lőtávjának a közelében sem. Gondolom valami kempingfesztivál van ma. Acsaták többségében akár ki is kapcsolhatnám a monitort, úgysem látok semmit az ellenfélből.
-
Chris0321
veterán
Szevasztok.
Szeretném megkérdezni, hogy 10:30 és 11:00 között játszott-e valaki. Megint megugrott a pingem majd kirakott a játék és egy ideig vissza sem engedett. A pingplotter szerint már a szolgáltatómnál volt valamennyi adatvesztésem de az előtte lévő csatában láttam egy magyar játékost aki nem tűnt aktívnak de nem voltak alaphelyzetben az ágyúi így nem vagyok biztos benne, hogy nálam volt hiba vagy másnál is.
-
eventus
veterán
Yamato mikor durrant szépen hangzik. Szomszédok is örülnek
Kellő hanggal szeretek játszani.
-
ddt500hu
veterán
válasz
FoxiestFox #22189 üzenetére
Én már várom az 5. csatáját.
-
redzsi
senior tag
Újabb finomság: link
Hajó statok összahasonlítása, tech tree (mennyi xp kell 0-ról egy hajóhoz), melyik upgrade hogy változtatja meg a statot (pl. aiming sys. mod.1 a szórást stb)
-
-
#65675776
törölt tag
válasz
olivera88 #22185 üzenetére
Már írtam az okát korábban: 1930-as években az amerikaiak elég komolyan fejlesztették a hajóikat, azok ágyúit és a lövedékeket. Múltkor nem hitted el, amit írtam. Ezt felejtették el megtenni a britek, ezért volt gyenge minden hajóágyújuk a II. vh-ban. Egyébként a játékban érzésre nagyon nem a javított ágyút és lövedékeket használja még a C Hull-lal sem a NM. T6-on pont a Mutsu ágyúja a leggyengébb, ugyanazért, amiért a brit ágyúk is: még I. vh-s lőszerekkel tüzel.
Közben számomra is meglepő módon feljutottam R7-re.
-
-
#65675776
törölt tag
-
-
redzsi
senior tag
válasz
Chabe89 #22167 üzenetére
Tudom tudom nagyon nem ide tartozik, de topic híján...Ja de van egy élőhalott topic. Pardon.Itt van egy kis mazsolázni való: AP penetration calculator
Le a kalappal a készítő előtt! -
#65675776
törölt tag
Tényleg sok a hülye rankeden. Most éppen azért reportoltak, mert nem volt rajtam camo (nem mintha a Fuso 19 km-es concealmentjén segítene érdemben bármit is, az a 600 m nem oszt, nem szoroz. Gyakorlatilag a csata teljes tartama alatt fel voltam spotolva). Emellett ugye a csatában volt 5 DD egy cirkáló és egy BB. Ellenoldalon utóbbi kettő egy Budyonny és egy Warspite volt. A rombolóink szépen kimentek a távoli pontokra, kb csak azt láttam, ami a saját detectability range-én belül volt, mert a rombolók az égvilágon semmit sem spotoltak. 47k dmg-nél már bedobta a High Calibert (kb négy perc után), a végére 81k dmg-em lett, szóval az ellenfé HP-jának >60%-át lesebeztem. Emellett jött egy Fireproof is a végére (24k dmg tűzből). De nyilván én voltam a szar. A végén csak egy romboló maradt mellettem a csapatban, rá kellett szólni, hogy ne a térkép széle felé menjen. Vicc.
-
#52588800
törölt tag
Az mitől van, hogy minnél nagyobb tier, annál több az idióta?
-
#65675776
törölt tag
Nincs is jobb annál, mint amikor ranked közben kidobja a szerver az embert, és mire vissza tud csatlakozni 6 perc után, már csak 4k HP-ja van és rajta kívül még két szinte teljesen halott BB maradt csak a csapatból.
És ezért várnák, hogy fizessen az ember...
-
Chabe89
addikt
válasz
FoxiestFox #22168 üzenetére
A történelmi diskurzusokat már megszoktam (az utóbbi időben élveztem is olvasni), de ennek az ég világon semmi köze a topikhoz. Ugyan nem vagyok már topikgazda, de attól még nagyon zavar.
-
#65675776
törölt tag
válasz
FoxiestFox #22168 üzenetére
Még csak én sem tudom már törölni.
-
-
#65675776
törölt tag
válasz
redzsi #22162 üzenetére
Tervezési elv kérdése: a MiG-29-est még a régi szovjet elvek szerint tervezték, azaz egy gép maximum két éles bevetést kell, hogy túléljen. Ezért ilyen korlátolt a konstrukció gyakorlatilag minden szinten. A Szu-27 volt az első típusuk, amit a nyugati elvekhez hasonlóan terveztek. Azon könnyebb is módosítani bármit. A MiG-29K/KUB és az arra épülő M/M2/-35 meg gyakorlatilag nulláról újra lett tervezve.
-
redzsi
senior tag
válasz
#65675776 #22148 üzenetére
Az összes 29-es légiharc veszteség egyértelműn jobb gép (Szu-27, F-16C, F-15C),pilóták, túlerő ellen következett be. Pont. Amiből (is) arra következtetsz hogy "A MiG-29 meg egy nagyon durván túlértékelt típus.".
A 200-as darabszám egy alváltozatból manapság nem kis szó. És attól hogy akár 10 éve fejlesztgetik még lehet potens, teljesen rendben van az a gép a 4., 4+ generációsok között.
...
Mindegy én is hagyom inkább, mert világos ami nem nyugati vagy amerikai az szar... -
mcwolf79
veterán
Atago-ra és Mikhail Kutuzov-ra 3. és 5. upgrade-nek mit érdemes rakni?
JA, és Tirpitz-re 5.-nek? -
ledgeri
nagyúr
MM: balanced...
Vége az lett, hogy 5 percen belül haltam, mert a tőlem 3 km-re lévő orosz DD társ 1 percen keresztül a tőle 6 km-re lévő már égő BB-t puttyogtatta, és nem az 5 km-re lévő Japán DD-t aki persze engem torpedózott miközbem Mapszélén belassulva kifelé fprsulóból nem tudtam rálőni......
3 cita 4 salvóbol: másfél atlanta... team 3. xp... -
olivera88
veterán
válasz
FoxiestFox #22154 üzenetére
Semmi. Csak h kipróbáltam.
Szokni kell még a sok a gépet, de tetszik h 3 torpedós raj is lehet akár, szép támadásokat lehet összehozni így vele.
Am Ryujoval mentem ma rendes szerón 116 k s kört. -
-
#65675776
törölt tag
válasz
FoxiestFox #22151 üzenetére
A legtöbb meccsem eddig azon múlt, hogy a cirkálók végezték-e a dolgukat, vagy inkább csatahajókkal keménykedtek és meghaltak gyorsba.
-
-
#65675776
törölt tag
Egyébként meg kifarmoltam a Bayern-t és négy Random után gondoltam elviszem Rankedre. Stock állapotban. Alig kezdődik el a csata, egy jóképességű feljelentett, merthogy stock hajóval nem megyünk Rankedre. A vége meg ez lett:
A feljelentő az Arizonat vezette. A Fubukira még rálőttem (volt valami 650 HP-ja), és ránézésre ültek is volna a találatok (2-3s kellett volna még a célbaérkezésükig), de addigra elértük az 1000 pontot.
-
#65675776
törölt tag
válasz
redzsi #22146 üzenetére
Nem egészen. Az A-nál például nincsen infracsapdaszóró, míg a B-nél már van. Pont, hogy sok szempontból az A a gyengébb. Utóbbit az oroszok is csak kis mennyiségben rendszeresítették, gyorsba átálltak a C-re.
"Olyan helyeken, ahol arra használták, amire tervezték gyakorlatilag totális kudarcot vallott."
Ezt írtam, így jön ide. Az etióp, eritreai konfliktusban MiG-29 és Szu-27 összecsapásokra került sor. Előbbiek minden esetben alulmaradtak, kb esélyük sem volt. Még az a pár állítólagos, de soha sem igazolt légi győzelmük is nyögvenyelős volt a saját bevallásuk szerint. Az egész harci alkalmazást Te egyszerűsítetted le a délszláv és iraki konfliktusra.
Persze, hogy jobb volt a légiharc üzemmódja, mint a korai F-16A-nak. Elvégre az utóbbinak nem volt BVR fegyverzete, ergo ehhez tartozó funkciói sem a radar sw-ében. Meg lett írva hozzá, és az ANG F-16ADF-jeinél telepítve is lett, mivel azokhoz rendszeresítették az AIM-7M-eket. Nos, azok a gépek már minden szempontból az akkori MiG-29-ek előtt voltak. Feladatukat tekintve hasonlóak voltak, mind a kettő tisztán vadász feladatú volt, az ADF-eknél hiányzott is az összes földi támadó üzemmód. Viszont 15 évig a világ legjobb IFF rendszere volt a fedélzetükön.
A vásárlást feltételes módban írtam. A lehetőség adott. De a legtöbb ország csak simán kivonta a MiG-29-eket (pl a románok).
A lengyelek megtartották két okból: egyrészt a nemzetközi szerződések által engedélyezett géplétszámon belül vannak így is. Másrészt így lehet DACT rendszerben képezni a pilótákat. Emiatt maradt rendszerben a németeknél is (és azért kaptak kisebb elektronikai frissítést, hogy teljesen reális célként részt vehessenek a Red Flag-en), és sokáig részben a NATO pénzelte a magyar gépek üzemeltetését is ugyanezen okokból. Sokkal hatékonyabb módszer, mint mindig ugyanazokkal a gépekkel harcolni.
40 éve gyártott gépek. Éppen most tervezik az élettartamukat kiterjeszteni 16k repült órára. A FalconUp után ennyire megerősödött a sárkányszerkezetük, hogy simán bírnak ennyit. Úgy, hogy a legtöbb gépben már van átlag 1500 óra valós harci körülmények közötti alkalmazás, tipikusan legalább 2 t függesztménnyel repülnek (plusz a póttartályok). A MiG-29 teljes terhelhetősége alig több ennél. A MiG-29-ek tervezett élettartama 3k óra, de a felhasználók szerint ez nagyon optimista érték, kb csak függesztmények nélküli útvonalrepülésekkel érhető el. (Egy magyar gép sem tudta ezt megközelíteni sem.)
A MiG-29 változatai is olyan szinten számosak, mint a Szu-27-é. Csak éppen ezeknek töredéke sem került rendszerbe. A MiG-29K/KUB jelenleg a csúcs. Gyártottak belőle vagy 100-at kb. Jobb híján ezzel fogják felszerelni a Kuznyecovot, bár az is egy szép kudarc. A MiG-35-ből meg összesen három proto és két nullszériapéldány készült eddig 10 év alatt. Kb a kutyát sem érdekli, nem találnak rá vevőt (talán 200 lesz legyártva). Eleve csak egy átnevezés kb, ahogy a legtöbb verzió. Sokszor láthatóan az oroszok is össze-vissza keverik, mert már ők maguk sem tudják követni.
Na mindegy, nem erre a topicra tartozik.
-
belaazallat
addikt
válasz
#65675776 #22140 üzenetére
Van egy súlyos tévedésed. Mig ugyanazokra a feladatkörökre készült, mint az F16.
Volt egy légi párbaj még valamikor 94/95 környékén. Összeeresztették őket légi harcban, Mig fölényesen lenyomta közelharcban az F-t.
Az már más kérdés, hogy a való életben közelharcra soha nem került volna sor, mert elektronika téren sokkal jobb a 16-os, Mig még nem is látja ellenfelét, már leszedték.
-
redzsi
senior tag
válasz
#65675776 #22145 üzenetére
Nekem nem kell magyaráznod tisztában vagyok ezekkel.
Mig-29B = Mig-29A export, kissé lebutítva. Borzasztó nagyot tévedtem..Az Eritrea-Etióp háború hogy jön ide? Mig-21 Szu-27 szintén? Itt most a szerb-irak vs nato, usa balhéról volt szó.
De ha arra gondolsz hogy a Szu-27-esek lelőttek pár Mig-29-est így már más. Az általad felsoroltakon kívül az alap Szu-27-nek jobb a radarja, jóval több üzemanyagot vihet magával, sokkal erősebb a hajtómű.
Egyszóval más kategória, mondhatni papírforma eredmény született. De azért sem releváns az összehasonlítás mivel ukrán orosz, ex-jugó stb pilóták harcoltak egymás ellen, ki tudja pontosan milyen körülmények között.Amire tervezték a szovjetek (egyfeladatú elfogó vadász, korabeli szovjet taktika alkamazására: a légiirányitás rávezeti a célra a pilótát) arra jó volt. A összességében az elektronika gyenge volt, de a korabeli F-16 sem volt csúcs ezen a téren, sőt a 29-es radarja legiharc üzemmódban jobb volt. Tudom az amcsi egy vadászbombázó de mihez hasonlítanánk?
A lengyelek is okkal tartották meg és modernizálták a 29-eseiket, hiába volt már meg az F-16-os. (A Szu-22-esek is még üzemben lesznek egy darabig...)
Mely országok vásároltak exbenelux F-16AM/BM gépeket a 29-ek helyett? Várom a listát.
És mi az hogy hót olcsón? Főleg orosz technika helyett (átállás nyugatira). A beszerzési áron felül szeritik egyesek elfejteni a plusz kötségeket: pilóták, kiszolgáló személyzet, karbantartók át-, kiképzése, a fegyver és pótalkatrész, kiszolgáló eszközök, logisztika. Ráadásul akármennyire is fel vannak újítva ezek 40-éve gyártott gépek.... Szóval mire összeáll a rendszer az már egyáltalán nem olyan olcsó.Nyilvánvalóak a hiányosságai az első generációs Mig-29-nek de nem minden fekete vagy fehér.
A legutóbbi leszármazott Mig-35 pedig már igencsak potens gép. -
#65675776
törölt tag
válasz
redzsi #22141 üzenetére
Az etióp-eritreai konfliktusban nem voltak légtérellenőrző gépek. De a MiG-21-eket lemosták az égről így is. Hiába hasonló a fegyverzete a MiG-29-nek és a Szu-27-nek, utóbbinak az elektronikai rendszerei annyival jobbak, hogy ugyanazokat a fegyvereket sokkal hatékonyabban képes bevetni. A legtöbb alkalmazó nem találta korszerűsítésre érdemesnek a beszerzett MiG-29-eseit, mert annyiért jobb gépet vesz használtan. Sok korábbi MiG-29 alkalmazó nem tartozik embargo alá, szóval hót olcsón beszerezhet kivont benelux F-16AM/BM-eket például. A MiG-29 egy vér egyfeladatú gép, de még ebben a feladatában sem igazán jó. A radarja kb az F-4E eredti radarjának szintjén van ha légi célokról van szó, földi célok ellen meg kb semmiféle üzemmóddal nem rendelkezik. Légi célok ellen nem képes pl track while scan-re sem a gyakorlatban. Pedig ez a '60-as évek végének technológiája. Csak az N019 számítási kapacitása olyan kicsi, hogy nem képes rá érdemben.
Egyébként nem MiG-29A-kat rendszeresítettünk, hanem MiG-29B-ket.
Az a Gripen is pilótahiba miatt került olyan álapotba, amilyenbe. Mert ugye a földön guruló, lassuló gépből valójában az égvilágon semmi sem indokolta a katapultálást. De így legalább teljesen újjá kellett építeni a pilótafülkét, és a körülötte levő elektronikai tereket is teljesen felül kellett vizsgálni és újra kellett kábelezni. Emellett a gép is messze nagyobb sérüléseket szenvedett, mint azt a probléma indokolta volna. Egy C kategóriás üzemzavarból így lett A kategóriás baleset.
olivera88: E-3 Sentry, aka AWACS. Légtérellenőrző és irányítópont. Igen, van magyar szócikk is rá, de az is a "van, de minek" kategóriát képviseli.
-
redzsi
senior tag
válasz
olivera88 #22143 üzenetére
E-3 Sentry. Röviden egy mobil lokátor ami távol tud maradni a veszélyzónától de mégis közel hogy támogassa a baráti repülőket 24/7. Állapottól kortól üzemmódtól függően 4-600km "lát" el. És mivel kb. 10km-en repül nem befolyásolja a föld görbülete. Nem véletlenül ez a gép az elsődleges célpontja a mindenkori ellenfélnek.
A szerbek és az irakiak amint bekapcsolták a saját lokátorukat garantáltan jött is az égi áldás rájuk, így vakon voltak. Időlegesen ugyan be-be kapcsolgatták így tudtak pár egyéni akciót végrehajtani főleg a habáboru korai szakaszaiban, de a végeredmény ismert. Plusz repült óraszámban, harci tapasztalatban, technológiai fölényben stb. is voltak a szövetségesek. -
-
redzsi
senior tag
válasz
frame>24 #22139 üzenetére
Egyáltalán nem fos. A szomszédos országokat tekintve overkill kategória. Az más kérdés hogy nincsenek kihasználva a képességei, a hozzá beszerezett fegyverzet meglehetősen hiányos, a repült órák alacsonyak, a kifizetett összeg meg brutális. De magával a géppel mint fegyverrendszerrel semmi gond nincs.
Az általunk rendszeresített Mig-29A-kat a dogfight-ot kivéve mindenben veri. Persze ha lenne sisakcélzó meg Aim-9x vagy IRIST rendszeresítve akkor abban sem.
Utánégetőt meg a Mig is használt felszálláskor, ebben az üzemmódban minden gép hangos.
Ráadásul a hangáros magyarázat is már-már elképesztő, konkrétan a szabad ég aladt rohadtak szét a 29-esek (is). Tényleg sokkal vagányabb...
Még jó hogy a svédekkel kötött szerződeésben szerepel hogy légkondis hangárban kell tartani, amúgy a Gripenek is így járnának.(#22140) daa-raa: Olyan helyeken, ahol arra használták, amire tervezték gyakorlatilag totális kudarcot vallott.
Azért vegyük figyelembe hogy a szerb és iraki pilóták elég komoly hátrányban voltak. Azért ha az ellenfél repülőit folyamatosan egy E–3 légtérellenőrző, plusz légi utántöltők támogátják akkor légierő legyen a talpán amelyik helytáll ellene. A kiképzettségbeli különbségről már nem is beszélve.Az egyik Gripenünk nem futómű probléma miatt ment a levesbe?
-
#65675776
törölt tag
válasz
frame>24 #22139 üzenetére
Igen, egy század. Csak a Gripenek kétülésesei teljes harci kapacitásúak, csak a hatótávolságuk kisebb némileg.
Hülyeség, a Gripen az egyik legrövidebben felszálló gép jelenleg. A MiG-29 úgymond rövid felszállóhossza annak volt betudható, hogy kb soha sem tankolták őket 50% felé, és többnyire mindenféle függesztmény nélkül repültek. Ilyen körülmények között a Gripen ~200-250 m-en felszáll.
A manőverező légiharc hőskora már Vietnám felett lejárt.
A MiG-29 meg egy nagyon durván túlértékelt típus. Olyan helyeken, ahol arra használták, amire tervezték gyakorlatilag totális kudarcot vallott. Talána legújabb változata (K és KUB) ér valamit. Az, hogy nálunk parádésgépnek használták mindent elmond a magyar haderőről. Egyébkétn a jelek szerint gazdag ország vagyunk. Erre utal, hogy a 28 gépes állományból a parádézások következtében egy megsemmisült, kettőt már a magyar üzemeltetők sem engedtek repülni, további négyet pedig az oroszok selejteztek le a felújítások során. Ugyanis egész egyszerűen szét lettek repülve. Volt példány, amelyik még 800 órát sem repült, de a főtartói mér rommá voltak repedve. Ja és mellé a parádés pilóták alkalmatlanok voltak éles bevetésre, mert egész évben csak a programjukat gyakorolták, harci kiképzésen, gyakorlatokon nem vettek részt. Egyébként ügyes pilótáink már Horvátországban egy légibemutatón kishíján odavágtak egy Gripent vagy hat éve (kísértetiesen hasonló helyzet volt, mint anno Soproni Károlyé MiG-23-mal). Akkor a svédek szóltak is, hogy az ilyen veszteségeket nem fogják pótolni, hiába 14 gépre szól a szerződés. Hogy jelenleg milyen jól képzettek a pilótáink, azt meg az utóbbi évek balesetei bizonyítják. Mind a kettő egyértelműen pilótahiba volt.
Egy kis témába vágó: legutóbbi csatában ~40 látható találatom volt egy Furutaka-n. 8 egészet be is regisztrált a motor. Ebből egy cit volt, és hogy, hogy nem, pont úgy adódott a sebzés, hogy maradt 385 HP-ja. Jó előfordul utóbbi. Node a csata későbbi részében egy 7k HP-os teljes oldalát mutató Königen (itt legalább csak 12 találat maradt észrevétlen a motor számára) egy teljes broadside pont annyit sebzett, hogy annak is 385 HP-ja maradt. Egyébként Kongo-val mentem. Omaha teljes oldalába menő lövedékek meg lepattantak időnként. Mert ugye az Omaha nem egy úszó citadella. Alig volt előre fixálva a meccs.
-
frame>24
addikt
válasz
ledgeri #22049 üzenetére
Próbáltam a tegnap nyílt orosz teszt-szerveren este megjelenni, de már a letöltésénél sok hiba/megállás volt, aztán meg éjjelre már nem volt elérhető a szerver...
Majd még próbálom.Annyit tudok, hogy engem a tier6 (?) Nelson fog érdekelni nagyon, ami viszont állítólag prem. hajó lesz, kivették a grind tech tree-ből.
daa-raa #22058 :
köszönöm a kimerítő választ, ez akkor egy jelentősen hézagos fogalom, kb. mint a magyar jogszabály rendszerAkkor kb. egy századnyi Gripenünk van, és kész, ha jól értem.
(rokonok az MH 59 bázis mellett laknak, és van, aki dolgozott is kiszolgáló személyzetként. Nagyon sokat fikázták a Gripent, hogy "utánégető + még 2 kiskatona tolja," hogy felszálljon, bezzeg a Mig-29.
Próbáltam mondani, hogy a Jas39-ben elvileg az elektronika, ami kifinomultabb. Erre mondták, hogy ja, emiatt folyton légkondis hangárban kell tartani, bezzeg a Mig-29...
Nem kezdtem el kifejteni, hogy a manőverező légiharc hőskora már lejár lassan.Most tényleg ennyire fos, amit lízingelünk?
Ez OFF, bocs érte. -
sith7
félisten
köszi a válaszokat ... túl szép lett volna
-
sith7
félisten
a 19 pontos kapitányok megmaradnak, ha vége az eventnek ?
elvileg át lehet képezni őket más hajókra is -
#65675776
törölt tag
A Wg a sok "fejlesztés" közepette nem akarja javítani a motor elég komoly geometriai hibáit? Pl a kép széli ótvaros nagy perspektivikus torzítást?
-
ledgeri
nagyúr
Mentem ma egy csatát, Missourival, mid tier voltam, volt egy yamato-nk is, gyorsan, hogy meglegyen a napi dunk konténer, elpüttyögtem kb 110k 12 km-en eljátszadoztam egy Bismarkkal (jött:mentem, ment:jöttem) 2 dd-ről levettem 5-5k-t, egy két pattanós egy Iova-n...
2000 base xp, team top...Meg is lepődtem: vagy este van (fél 3-kor kezdődőtt a csata) vagy ilyen a random és csak elszoktam tőle ?! Lol
-
-
Luperator
tag
válasz
FoxiestFox #22126 üzenetére
Meglátjuk. Csábító, mert az amerikainak a jó légvédelem mellett az ágyúi is egész jók, a 10-esről nem is beszélve.
Mondjuk az orosznál épp a Kirov van meg és eddig nagyon elvagyok vele.
-
-
Luperator
tag
válasz
Chabe89 #22113 üzenetére
Szia!
Akkor összességében az amerikai cirkálókat jobbnak tartod mint az oroszt?
Tier 4-nél feladtam, inkább játszottam az orosszal és nem is tartottam rossznak, viszont nagy tierben már sok xp-nél nem mindegy miért küzd az ember.
Rankeden láttam, hogy a Cleveland mire képes, gondoltam is rá, hogy free xp-ből kihúzom.
-
ledgeri
nagyúr
Mi jár ha másodjára is meglesz a Dunkerque kamo? Mi jár helyette?
-
ledgeri
nagyúr
-
Chabe89
addikt
válasz
#52588800 #22109 üzenetére
Ha tetszik a Feltcher akkor hajrá, a Gearing még jobb.
Nem tudom, hogy hoz-e annyivel többet egy Missouri, mint az Alabama, hogy megérje.
TCSZ: Tűzereje nem rossz, de akkora mint egy Yamato és a páncélzata se valami kemény. Zao, Hindenburg, de még a Des Moines is sokkal jobb nála szerintem.
redzsi: Nem tudom lehet-e így bűvészkedni vele, de egy próbát megér.
-
TCSZ
senior tag
Sziasztok!
Szerintetek a Moskva cirkáló mennyire játszható? -
#52588800
törölt tag
-
#52588800
törölt tag
Alabama + Gearing vagy Missouri legyen?
-
szilva01
őstag
válasz
Chabe89 #22099 üzenetére
1,5 éve van ilyen menüpont a játékban, 'oszt ilyen IAP facebook app lesz?
szerk.: biztos van ennél is lejjebb, de most megint átgondltam az életem, idén 6086 forintot költöttem erre a játékra, de már kezdem megbánni.
szerk2: árnyék: engem olthatsz, ha azt akartál volna, nem sértődöm meg.
szerk 2.5: most rankedon a végjátékban egy Fuso vs. Bayern csatát nézhettem végig, 12 km táv, egymásnak broadside alap, de HE-val csapatták egymásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 14 Plus 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ!!! GAMER PC: RYZEN 9 5900X +RX 6600/6700XT/6800/9060XT/9070/XT +16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA!
- Ipad Pro 10.5" Wi-Fi+Cellular 25GB Space Gray, nagyon szép, Garanciával, 27% áfa
- Samsung Galaxy Book2 NP750XED i7-1255U 16GB 512GB
- Nintendo switch Oled megkímélt Opcionálisan megvásárolható kiegészítőkkel
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad L14 - Ryzen 5 I 16GB I 256SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Tablet felvásárlás! Samsung Galaxy Tab S10+, Samsung Galaxy Tab S10 Ultra, Samsung Galaxy Tab S10 FE
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS B550M R7 5700X 32GB DDR4 1TB SSD RX 6800 16GB Zalman i3 NEO Gigabyte 850W
- Új, Garanciális (1-3ÉV) Gamer PC-Számítógép, néve szóló számlával! I5 14400F / RTX 5060 / 32GB DDR5
- 15,6" Dell Latitude laptopok: E6540, E5550, E5570, 5580, 5590, 5500, 5501, 5510/ SZÁMLA + GARANCIA
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest