Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peace
nagyúr
MEchanikus tényleg csúcs, én is kétszer végigvittem!!! Nem tudom, hogy láthatunk-e még ahhoz hasonló teljes rajongói szívvel megalkotott játékot, de reménykedjünk! 1-2 nap és befejezem a Demon's Souls-t és akkor rámegyek erre. Vagy veszek egy Returnal-t és ráfüggök.....
Nálam sosem lehet tudni, mindig borítom a saját terveimet.
-
Cifu
félisten
Az első két küldetés ugye ugyan az, mint a demóban volt. Sajnos későn vettem észre, hogy a demo mentései megmaradtak, szóval nem kellett volna újra játszanom... shit happens.
-Hangulat: eddig elég korrekt.
-Grafika: nem lenyűgöző, de RTS szinten nem olyan rossz.
-Zene: korrekt
-Játékmenet: eddig korrekt, tetszik a HQ fejlődéseÖsszeségében mondjuk egy erős 3-as egy 5-ös skálán.Az utóbbi időben (számomra) két körrendszerű Wh40k játék maradt meg valamennyire (de több is volt, csak a többség rövid úton uninstallra jutott).
A Gladius számomra érthetetlen módon sokaknak bejön, ami nem baj, nem vagyunk egyformák, de ettől függetlenül én egy gyenge, de jól csomagolt eresztésnek tartom. Nem is vesztegetnék rá több szót.
A Mechanicus az, ami iszonyatosan pozitív meglepetés volt (az én listámon egy nagyon erős 4-es szinten van, többször végigjátszottam már). Egyszerűen érezni rajta, hogy olyanok csinálták, akiknek a szívük-lelkük a Warhammer 40k, és nem kötik (még) gúzsba őket a manager-vezetők ostoba elvárásai, sem a Games Workshop mindenfelé nyakatekert és Guilliman köré épített lore-ostora. Ráadásul a zenéje önmagában olyan hangulatbomba, hogy az valami zseniális.
Na most eddig a BattleSector esetében egyfelől érezni, hogy itt kvázi "polcról" dolgoztak, nincs innováció, kreativitás terén olyan dolog, ami meghatározó lenne. Fogták az egyik legismertebb First Founding Chaptert, és köré vágtak egy körrendszerű játékot. Szinte lehet rámutogatni, hogy hol és hol mi volt az utasítása a projektvezetőnek...
Másfelől a GW-ostor érezhető, kellett Baal-nak egy Hive Fleet Leviathan invázió, hogy Lord Commander Dante (az egyik legrégebbi Wh40k "hős") utolsó hívószóként a Blood Angels utódrendeket is haza rendelve (hol is van a Legió méretet korlátozó szabályrendszer, kérdem én, ha működésében mégiscsak Légió szinten mozognak ma is az First Founder Chapterek...), hogy aztán az éppen végleg elesni készülő Baal-t nem más, mint Robotue Guilliman mentse meg.
Deus Ex Machina...
Na e mellé épül fel ugye a BattleSector, legalábbis a játék elején még Dante-t nem kapjuk meg, de ezek után nem lennék meglepve azon se, ha ő is előkerülne egyszer...
Szóval a történet alapja nekem kicsit (nagyon) elcsépelt, kíváncsian várom, hány, meg hány neves karaktert és bolygót fog megmenteni még Guilliman?Az intró rajzolt mivolta kicsit olcsó, de legalább tisztességesen megcsinált kategória.
A menü küldetések közötti átvezető beszéd viszont csalódás, nagyon olcsó és látványosan fantáziátlan - ez az, amit a Mechanicus például egyszerűen és mégis frappánsan oldott meg.Ami a játékmenetet illeti, az Agressorokat gyorsan ki is vettem az Army List-ből, mert számomra egyszerűen rondák és unszimpatikusak ( kicsit érthetetlen, hogy az egyébként szintén nem túl népszerű Centurion-ok mellé behozták a Centurion Light-okat, de hát a GW nem jeleskedik a visszajelzések értelmezésében ), így viszont nehéz egységek nélkül egy picit más a játékmenet (a játék elején, aztán majd meglátjuk).
Mit is írhatnék még róla...
Korrekt játék, ezt kihangsúlyozom. Az utóbbi idők Wh40k játékai közül egyértelműen a legjobbak közé tartozik, csak hát továbbra sem olyasmi, amit évek múlva is fel fogunk emlegetni szerintem (várhatóan - aztán majd meglátjuk). -
Cifu
félisten
[Warhammer 40k: Kill Team cinematic trailer]
A Kill Team egy újrázása a GW-től, hasonlóan a Space Hulk-hoz vagy a Necromunda-hoz, egy leegyszerűsített, "dobozból játszható" Wh40k folyomány, egy táblás játék (alapvetően) két játékosnak. Az alapdobozban egy Imperial Guard Death Korps of Krieg, illetve egy Orkz Kommandoz egység harcol egymással, és az egész játék alapja, hogy itt nem valami nagy volumenű csatát vívnak meg a játékosok, hanem egy adott célfeladat végrehajtása a feladat két kisebb speciális egység között.
Később több frakció is csatlakozik, a honlap szerint például az Orkz Kommandoz mellett lesz külön "Zöldbőrűek" (Greenskinz) frakció, de lesznek űrgárdisták, Tau, Eldar, de még Kroot is.
A játékszabályok le vannak egyszerűsítve, és alapvetően a rövid távú harcra (Close-Quarter Combat, CQC) koncentrál, így a közelharc és a rövid távú fegyverek, mint a lángszóró igencsak hangsúlyos elemek. Egy karakternek "csak" hat fő jellemzője van (Mozgás, Akciópont, Támadóérték, Védőérték, Mentődobás és Életerő, illetve a fegyvereknek van még egy találati értéke, sebzése és lőtávolsága (a Lasgun például keresztüllövi a teljes táblát). Ezen túl még lehetséges extra egyedi képességlapokat kiosztani, amelyek extra mentődobást, plusz Akciópontokat, stb. adhatnak.
Az egésznek persze kellett adni egy hátteret, ez az Octarius Harci Zóna, ahol a legkülönfélébb frakciók harcolnak egymással. Az Octarius alapvetően Ork fennhatóság alá esik, de közel van a The Maelstrom, illetve akkor került a "képbe", amikor a háttértörténet szerint egy Inkvizítor, bizonyos Kryptman elérte, hogy a Tyranid Hive Fleet Leviathan egy ága leválva erre vegye az irányt, egy Ork-Tyranida háborút kirobbantva, hogy így lekösse az Ork erőket. Annyira jól sikerült a művelet, hogy a 'Nagy Hasadék' (Great Rift, ami a 13. Black Crusade után született) megszületése után a Khrone követői is megjelentek, három szereplősre bővítve a régióért folyó harcok szereplőit.
Ezt bővítették most tovább, aminek egy külön novella sorozatot is szentelnek, melynek az első fecskéje a War Zone Octarius: Book One – Rising Tide.
Az egészhez persze jött egy sor (változó minőségű) koncepciórajz is:
-
reelc
veterán
Blood Bowl 2 (az alapjáték)
Crookz - The Big Heist
Iron Fisticle
Mordheim: City of the Damned
Rebel Galaxy
Reventure
XIII - Classic -
reelc
veterán
-
Cifu
félisten
válasz
Giovan! #2183 üzenetére
Amiben a játék piszok erős, az a hangulat és a történetek. Ha a Witcher 3 tetszett, akkor nem fogsz csalódni benne.
Az AI szerintem itt sem olyan vészes, de a The Witcher 3 sem a jó AI-ról volt híres. Nekem nem rombolta különösebben a játékélményt, ráadásul ahhoz képest itt kismillió féle képen lehet játszani. A The Witcher 3 nálam a gyenge harcrendszer miatt nem tetszett elsőre, aztán abban is elmerültem. Itt tényleg sok féleképpen lehet játszani (ökölharc, közelharc, pisztolyos, géppisztolyos, gépkarabélyos Rambo, lopakodás, gránátharc (viccen kívül), hackelés (kb. fantasy varázslat kategória) és így tovább).
De ha kérdésed van, [itt a játék topicja], tedd fel bátran a kérdéseidet...
-
Peace
nagyúr
válasz
Giovan! #2183 üzenetére
Soha nem lesz rendben a játék. Alapvető dolgok nem lesznek jobbak, ilyen az AI is. Foltozgathatják ítéletnapig, akkor sem lesz alapvetően más, mint megjelenéskor. Én nagyon élveztem mondjuk. A story, a mellékküldetések és az egésznek a hangulata nagyon rendben van! A többi meg hát olyan, amilyen......
-
-
Cifu
félisten
Na, várom, várom, hogy holnap elkezdjek játszani a Battlesectorral, erre nézem, hogy júli 22 lett belőle...
Megyek is vissza inkább Cyberpunkozni...
-
Cifu
félisten
Ehhez még annyit (csak közben már indulnom kellett), hogy a Warhammer Fantasy Battles-ből a 8th edition az utolsó, ami 2011-ben jelent meg. 2015-ben jött az Age of Sigmar.
2019-ben a GW bejelentette a Warhammer: The Old World játékot, ami az előzetesek alapján egy WFB 9th editionnak tekinthető, és feltehetően az AoS előtti idővel foglalkozik.
A dolog fonákja az, hogy a Total War: Warhammer széria továbbra is a 8th editionra épít, így pedig kicsit róka fogta csuka esete lett, mert igazából a "megtörtént" eseményekre építhetnek, nehéz újdonságot belevinni a Lore-ba, mert hát jött az End Times és az AoS.
A Total War: Warhammer III. esetén is Kislev mellett meg lett említve Cathay, ami egy távol-keleti beütési régió (olvasd: Kína, egész pontosan Észak-Kína), amelyről igazán sokat nem értekeztek eddig. A TW: WIII esetében viszont ezt elkezdték kidolgozni, amit a GW rögtön canon Lore-nak is kiáltott ki.
Csak hogy érthetőbb legyen: a Káosz a Warhammer világában nagyjából ki sem tud törni az északi-sarkról, mert hát itt korántsem olyan meghatározó erő, mint a Wh40k-ban ( a "fő gonosz" címért pedig versenyezniük kell az Élőholtakkal, Vámpírokkal, Sötét Elfekkel, de még a Skavenekkel is). Így az Északi régióban lévő vidékek csatároznak velük első sorban...
A TW: WIII esetében Kislev (cári oroszország, amit egy jégkirálynő irányít) és immár Cathay (észak-Kína, ázsiai sárkányokkal vegyítve) lesz a fő említett irány, bár szóba került a Birodalom és Bretonnia is. -
Peace
nagyúr
válasz
Düsseldorf #2170 üzenetére
Hát jól van....nekem valahogy szimpatikusabb volt ez az elkeseredett verzió, hogy az Istencsászár (élő formában és aktívan) és a primarchák már csak ősi legendák és nem számíthat rájuk úgy az emberiség, ahogyan 10.000 évvel ezelőtt. De ha ebbe az irányba viszik, akkor nincs mit tenni.
-
Phobion
őstag
válasz
Düsseldorf #2171 üzenetére
"már meg nem mondom melyik radikális inkvizitor frakció egyenesen azt tartja, hogy le kellene kapcsolni az Aranytrónról"
olvastam már róluk redditen, talán Horusian-ék?
John French írt is egy pár könyvet róluk.
#2172
"Az idegesített, az a szerencsétlen fődémon 3 részen át próbál olyan járványt kreálni, ami képes egy primarchát is megőlni, miközben már a HH idején is miért bukott el Horus és Mortarion? Mert nem volt képes a szervezetük megbírkózni a Káosz okozta fertőzéssel"
Lehet, hogy amelyik azt a szörpöt főzte, nem adta meg a receptet. -
Düsseldorf
tag
válasz
Phobion #2143 üzenetére
én olvastam, jól meglepett, hogy az egész Dark Impérium trilógiát visszadátumozták 100 évvel, az Indomitus Crusade ELŐTT játszódik az egész Járványháború.
Hogy elda segítséggel, meg az elda tudással és Cawl tudásával elkészített új hiperszuper, félig warptechnológiás vértezetében túléli a Godblight-ot, az egy dolog, miért ne, ezért mert besétálni Mortarion csapdájába. Olyan eretnek szeánszot tartott a jövő megismerése érdekében, hogy ezért el kellett volna égetni.
Az idegesített, az a szerencsétlen fődémon 3 részen át próbál olyan járványt kreálni, ami képes egy primarchát is megőlni, miközben már a HH idején is miért bukott el Horus és Mortarion? Mert nem volt képes a szervezetük megbírkózni a Káosz okozta fertőzéssel ... -
Düsseldorf
tag
"Ehelyett egyre több jel mutat arra, hogy az IstenCsászárt fel akarják támasztani...
Na ez nagyon meredek lépés lenne..."ugyan miért lenne meredek? ugyanolyan örökkévaló (perpetual) mint Vulkán, helyesebben Vulkán örökölte az Emperor ezen aspektusát. Csak azért nem tud megújulni és feltámadni, mert az aranytrón ebbe a félhalott állapotban tartja és nem engedi meghalni.
már meg nem mondom melyik radikális inkvizitor frakció egyenesen azt tartja, hogy le kellene kapcsolni az Aranytrónról, hagyni kellene meghalni és akkor szépen feltámadna, erősebben mint valaha. Persze ez sokaknak nagyon nem tetszene, az Atlas Infernal-ba egész vicces kis vita megy erről egy inkviziciós konkláven -
Düsseldorf
tag
"Szerintem meg az Istencsászárt szépen békén kellene hagyni a trónon! Már Guilliman visszahozásánál is csak a szememet forgattam. És ugye akkor mellette megy a pletyka, hogy a következőt is vissza akarják (vagy csak a rajongók hisznek ebben?)."
nem hinném, hogy pletyka lenne, valamelyik magyarul meg nem jelent könyben feketeén-fehéren leírják (tán a Fury of MAgnus v. a Mortis?), hogy valaki elda segítséggel belelátott a távoli jövőbe, ahol rég eltünt és elfeledett hősök újra megjelennek és harcolnak az emberiség oldalán a legsötébb órákban. Az kiderült a szövegkörnyezetből, ez a primarchákra utal, és mivel Ferrus Manus és Sanguinius kivételével minden lojális primarcha csak eltünt, van választék ki tér még vissza
. A Lion már meg is gyógyult, csak arra "vár", hogy kiszedjék a sztázisból - ő a tippem a következő visszatérésre.
-
Phobion
őstag
válasz
Düsseldorf #2168 üzenetére
"szóval szükség is van arra, hogy valami érdemit is tegyen az emberiség érdekében"
*cries in webway project*
-
Düsseldorf
tag
Nem volt halott, csak mivel nem kommunikált senkivel 10 évezrede, joggal titulálták annak
. Erőre meg azért kapott, mert a great rift megnyílása azzal járt, hogy az warpenergiák sokkal erősebbé váltak a fizikai univerzumban is - ebbe sok egyszeri pszi belehalt meg megőrült, ő meg mivel nagyságrendekkel erősebb volt, profitált ebből és újra tevőlegesen tud befolásolni dolgokat a mentális erejével.
A nekronok is tomegével ébredeznek, szóval szükség is van arra, hogy valami érdemit is tegyen az emberiség érdekében. -
Cifu
félisten
[A Topic elején Sagajr78-al értekeztünk bővebben róla, érdemes elolvasni (katt ide)]
Tömören: a Warhammer Fantasy eredetileg történelem-rajongók készítették, akik a középkorra építettek egy fantasy világot (Bretonnia egy reneszánsz francia-brit hatást hozott, a Birodalom a Német-Római császárságból táplálkozott, Kislev a Cári oroszországból, stb.), történelemkönyveket megszégyenítő alapossággal felhúzott háttérrel.
Ebből fakadóan a Fantasy-rajongók azon csoportja lett a rabja, akiknek ez bejött, és a GW az 1980-as évek végén és a '90-es években ezt ki is szolgálta, a WF világa bővült, de a bővülés minőségére oda volt figyelve, egy Fantasy Codex nagy része az adott faj háttérvilágát mutatta be, nagyon szépen és alaposan kidolgozott módon.
Valahol az 1990-es évek legvégén, 2000-es évek elején a GW egyre inkább üzlet-szemléletre kezdett el átváltani, ami miatt a hajdani szerzők elkezdtek lelépni, ami magával vonta a Codex-ek és a szabálykönyvek minőségének mélyrepülése. A Warhammer Fantasy Battles 6th Edition után ez egyre markánsabb lett, ami miatt az eladások is elkezdtek lefele szánkázni. Öngerjesztő folyamat lett, a bevételek csökkentek, ami miatt kevesebb erőforrást fordítottak a Warhammer Fantasy világára (inkább a Wh40k-ra koncentráltak), ami miatt a régi rajongók elfordultak a világtól, újak meg nem nagyon jöttek a szükséges számban.
A Lore terén kidolgozatlanok lettek a változások, és egyre inkább csak "natív csatározásokról" szólt, elhagyva a régi kiadásokban bőven használt cselszövéseket, fondorlatokat, különféle csavarokat. Jött egy Káosz Démon és le akarja igázni a világot. Ja, elbukott. Jön egy VámpirLord és le akarja igázni a világot. Ja, elbukott. A hangulatot pedig elkezdték a GrimmDark felé eltolni, tehát Wh40k-sítani a világot. No korábban sem arról szólt a dolog, hogy a WhF világa csillogó unikornis-csillámporos boldogságtól kicsattanó utópia, de azért nem is a Wh40k "minden elveszett már évezredekkel ezelőtt"' hangulata lengte át az egészet (ha nem a Nemes Elfek, akkor a Törpék, vagy mindent összefogva a Birodalom megmentett mindig mindent).
Itt jött a képbe a Dark Times, ami egy mindenki-mindenki elleni szuper-háború lett, ami ugyan ki volt dolgozva, alaposan és részletesen, de mégis csak arról szólt, hogy egymás után esnek el a "jó" fajok területei a Káosz, az Élőholtak vagy éppen a Skavenek hordái alatt, a Slann (az "Ősi faj", vagyis a Gyíkemberek kvázi ide delegált faja, amely a "jó" oldalon harcolt a világért, csak folyton keresztbe tettek egymásnak az emberekkel) maradéka meg köszönte szépen, de elhúzott a világűrbe.
Ebből lett ugye az Age of Sigmar, ami egy teljes reboot lett, aminél a Régi Világ elpusztult, az ottani fajok és hősök meg kvázi egy Aréna Harc szerű izében találták magukat négy nagy csapatra bontva ( Rend, Pusztítás, Káosz és Halál ).
-
Cifu
félisten
válasz
Phobion #2163 üzenetére
Az Age of Sigmar reboot nem más, mint egy haldokló Lore faék egyszerűsítése, egyszersmind felrázása. Az AoS-el kvázi elfedték azt, hogy a WF zsákutcába kormányozta magát. Se erőforrás, se érdeklődés nem volt a régi Lore-ra. Ezért nyomtak egy reset gombot.
A WH40k esetén ez egyfelől felesleges, mert a világ népszerű, másfelől folyamatosan reszelgetik most is. Ha itt is egy AoS-t akartak volna, akkor nem kellett volna visszahozni Guilliamot, nem kellettek volna a Primaris mariskák, hanem élből taposhatták volna páros lábbal a reset gombot itt is.
Mivel a GW a WF-nél beleugrott a resetbe, a WH40K fanok egy része azóta várja, hogy mikor jön már a WH40k reset. Csak éppen a háttér nagyon más...
-
Phobion
őstag
Na mondjuk ez alapján meg úgy tűnik, hogy a Káosz Istenei
és más univerzumokat akarnak korrumpálni. Lehet készülőben egy Age of Sigmar féle reboot?már nyertek [Excerpt: Dark Imperium Godblight- The Chaos gods are bored and finished with the 40k universe...] Persze lehet csak Nurgle szakácsai próbálják egymást aláásni. -
Cifu
félisten
Nekem sem tetszik az, amerre kifutni látszik ez az egész.
A HH zöldségeit elnéztem, mert legalább az "csak" a 30k történeteit vágta gallyra részleteiben, de igazán mélyen nem nyúlt bele a Lore-ba.Guilliman visszatérése merész volt, és a Primaris mariskák története is kicsit Deus Ex hangulat volt. Haldoklik az emberi birodalom, hát támogassuk meg bőszen. Nem mondom, hogy elolvadtam a gyönyörtől, de a HH szintjéhez képest ez még egész elviselhető 40k-s történetvonal.
Amikor az Astronomicon pislákolását behozták, azt tippeltem, hogy no, IstenCsászárunk beadja végleg a kulcsot, kell egy új császár, és Guilliman vezényletével csinálnak valamit, talán még akár Elda segítséggel is (az AranyTrónushoz ugye Pszi kell, e téren Guilliman nem áll túl jól).
Ehelyett egyre több jel mutat arra, hogy az IstenCsászárt fel akarják támasztani...
Na ez nagyon meredek lépés lenne... -
Phobion
őstag
Moderátoroktól kértem spoiler tag-ot, remélem megadják.
-
Peace
nagyúr
Szerintem meg az Istencsászárt szépen békén kellene hagyni a trónon! Már Guilliman visszahozásánál is csak a szememet forgattam. És ugye akkor mellette megy a pletyka, hogy a következőt is vissza akarják (vagy csak a rajongók hisznek ebben?). De én ilyen maradi vagyok és nem szeretem ezeket az újításokat. Az szerintem úgy volt jó, ahogy. Egykoron félistenek jártak és harcoltak az emberiség oldalán, aztán 10.000 évvel ezelőtt szépen mind eltűntek. Kivétel persze a démonhercegeket.
-
Matej
tag
-
Cifu
félisten
válasz
Phobion #2153 üzenetére
Hogy a tabletop jàtékból élnek meg igazán, nos, efelől vannak kétségeim.
Igen, az 1990-es években, még talán a 2000-es évek legelején lehet, hogy így volt. Nyitni akartak az ázsiai piacok felé, hát behozták a Taukat, japanimation mechekkel.
A modellek és a Codexek úgy jöttek, mint a vízfolyás.Aztán fordult a helyzet, a Horus Heresy korszak szerintem pont azt jelentette, hogy jött egy új megközelítés, ahol nem feltétlenül a modellekből meg a Codexekből akarnak megélni. A novellák és a média jött, nagyjából itt indult a játéklicencek lapátszámra való kiosztása.
Csak ezért nem értem az előfizetős rendszert. Ez egy szűk csoportnak hasznos. Szvsz a cél az, hogy a nagyközönségnek a képébe tolják azt, hogy nem csak rövidfilmek meg novellàk vannak, de lehetne asztali játékként is játszani
Ami a Lore-t illeti, ott gáz van babám a hangulat. Nem látom igazán, hogy ezt hova akarják kifuttatni. Ha az IstenCsászár feláll az Arany Trónusból, akkor most vagy a Warpkaput már be tudják zárni, vagy pedig azon keresztül fog az egész hóbelevancra kiterjedő háborút indítani...
-
Phobion
őstag
"én úgy tudtam, hogy az "életben" maradásához, és a fénye sugárzásához kell a sok áldozat."
Ez az alapjárat, jól tudod."A hit más dolog. Főleg, hogy csak az számít aki tényleg hisz, vagy az is aki csak azt mondja, hogy ne vigyék el?"
Nem véletlenül írtam lehetetlen nagy számot, mert ha ennek a számnak csak a fele hisz a Császárban komolyan, akkor is egy akkora nuke van készülőben Terrán, ami lassan elvakítja az egész warp-ot. Az alábbi linken egy nagyon körülbelüli számot olvashatsz, elég durva, természetesen nem hivatalos, csak egy unatkozó rajongó matekja, de szerintem elég valós, ha már csak abból indulunk ki, hogy a WH40k setting mindig is extrémitásban mutatkozott meg. [link] The population of the imperium of man is 331.67 Quadrillion People
"Csak furcsállom, ha tényleg lépnek valamerre. Ami - bár ne legyen igazam - egy újabb status quo lesz, mint ahogy sokszor lejátszódott már."
Pedig sajnos de, a tabletop játékból élnek meg ők igazán, a status quo a lényeg, csak néha el kell húzni a mézesmadzagot. #2145 Cifu kollégával kell egyetértemen, sajnos a lore nem áll acélos lábakon. A Dark Imperium nem rég létezik, de már volt egy retcon. 😂 -
reelc
veterán
válasz
Phobion #2151 üzenetére
Igen, etetik - ezt is elhiszem, ti tudjátok jobban - én úgy tudtam, hogy az "életben" maradásához, és a fénye sugárzásához kell a sok áldozat. Ez kicsit más, minthogy akksit játszik tízezer éve.
A hit más dolog. Főleg, hogy csak az számít aki tényleg hisz, vagy az is aki csak azt mondja, hogy ne vigyék el?
Sok képregényt olvastam már (nem 40k), tudom, sok függ attól az írók mit akarnak kihozni éppen a történetfolyamból, éppen mit retconolnak, stb. szóval nem hiszem, hogy fenn fogok akadni bármin is.
Csak furcsállom, ha tényleg lépnek valamerre. Ami - bár ne legyen igazam - egy újabb status quo lesz, mint ahogy sokszor lejátszódott már.
-
Phobion
őstag
Jogos, nem tudni, hogy most milyen erős. Bár az a teória kering, hogy 10 ezer éven át és a "mai napig is" etetik őt psykerekkel + leírhatatlan kvintilliárd mennyiségű ember hisz benne és ez a hit manifesztálódik a warpban, ezáltal elméletileg már a káosz istenek szintjén van.
Én annak örülnék a legjobban, ha lenne külön lore könyvekre, sorozatokra és lenne külön tabletop játékra, ahol örökké csak a stagnáció van és csak néha jönnek új egységek. -
-
Phobion
őstag
"-Ezek után a Káosz Istenek és követőik pakolhatnak, mert esélytelenek a háborúban.."
Majd jönnek nem sokára az eladásokat megnövelő Chaos Primaris egységek.
+ Azért van egy olyan érzésem, hogy ilyen manifesztációhoz irgalmatlan energiát kell neki felhasználnia, hiába gyűjti az energiát több mint 10 ezer éve, majd ezután ordíthat tovább a trónon.
Szerintem ennél több advance nem lesz a setting-be, mert akkor tényleg ennyi volt, pakolhatnak káoszék meg a tyranidák is, viszont akkor nem értem minek így feszegetni ezt a témát. Én mindenesetre örülök neki, lesöpörhetne már mindent és mindenkit az asztalról. -
reelc
veterán
válasz
Habib[HUN] #2147 üzenetére
Rettentő hiányosak az ismereteim a jelent, a múltat és a jövőt illetően is.
Az rémlik, hogy valamikor volt valami inquizitor, aki elpusztított egy csomó bolygót, hogy valamelyik kaptárflotta "csápját" lelassítsa, kiéheztesse (ha mindent elpusztít a haladásuk irányában, akkor nem tudnak feltöltődni, megújulni). Akkora pusztítással nem volt "akire büszkék vagyunk" toplistás finoman fogalmazva. -
reelc
veterán
Ilyenek történnek?
Akkor most már eldől, hogy halott volt, csak jobban lett?
Hm.
Akkor nem csodálkoznék, ha ezt ellensúlyozandó jönne egy komolyabb kaptárflotta.
Mert a káosz seregein kívül is vannak frakciók.
Vagy újabb warpviharok.
Bármi ami jelentős és hozzájárul ahhoz, hogy ne menjen előrébb a lore egy ideig. Valamiből csak ki kell adni a haladás előtt vagy 30 könyvet.Meg pár új figura szettet.
Fogalmam sincs, csak vaktában találgatok.
-
Cifu
félisten
válasz
Phobion #2143 üzenetére
Jó ideje nem olvasok Wh40k novellákat, mert egyszerűen a lore-t nem tudják normálisan kezelni.
Elolvastam pár véleményt a Godblight-ról, és csak nevetni tudtam rajta.-Ok, az IstenCsászár éledezik, nach so, az egész Plague Wars-ban ezt lengetik be.
-Guilliam kinyirhatatlan. Pont.
-Ezek után a Káosz Istenek és követőik pakolhatnak, mert esélytelenek a háborúban... -
Phobion
őstag
Basszus! Valaki olvasta a legújabb Dark Imperium: Godblight kötetet? Én csak egy yt videót hallgattam meg, egy bizonyos részről. Hát nálam lefőtt a kávé annyira durva volt. Bár semmi esélyt nem adok annak, hogy mostantól célegyenesben vagyunk, hiszen akkor vége is lenne a settingnek, de az biztos, hogy most már nagyon közelállunk ehhez.
(Jó tudom, eddig is éjfél előtt jártunk 0.00000001 másodperccel.
)
!VIGYÁZAT SPOILERES LINK! - Akiket érdekel ez a videó, azoknek itt a link: [link]
A srác kicsit lassan beszél, én tettem a videóra egy 1,25-ös gyorsítást. -
Cifu
félisten
Hogy egy kicsit érthetőbb legyen:
-Új Warhammer (és 40k) animációk
-Belső Warhammer hobby kiállítások, bemutatók, oktatóanyagok (modellezés, festés, stb.)
-Digitálisan elérhetőek a korábbi Games Workshop kiadványok (White Dwarf-ok, stb.)
-Warhammer (és 40k) telefonapplikációk
-Battle Reportok, tehát asztali Wh és Wh40k csaták beszámolói (ahogy a White Dwarf-ban)
-Ingyenes exkluzív modellek.Ebből a felhasználók uszkve 95%-át csak az animációk érdeklik szerintem...
-
Frod
addikt
válasz
Phobion #2135 üzenetére
Sajnos várható volt, hogy ez lesz. Ezt a kort éljük, mindenki megpróbál saját szeletet hasítani a tortából.
Mivel gondolom itt aztán végképp nem várható lokalizáció, így marad a téka.szerk:
Itt egy második tréler, ebben már nem csak a fenti két sorozat van benne, hanem továbbiak is + elvileg a néznivalókon kívül lesz egy könyvtár (WH Vault), ahol - gondolom - ebook-ként egy nagy könyvtár áll az előfizetők rendelkezésére. -
Peace
nagyúr
[link] Warhammer+ Animations augusztus 25. !!!!!!
-
Peace
nagyúr
Na gondoltam, hogy akkor ma végre végigviszem a demo-t, erre olvasom, hogy már nem elérhető. Akkor gondolom a már letöltött és telepített sem indul el többé otthon....
-
Cifu
félisten
Megnéztem a Battlesectort, és meglepetésemre nem is rossz.
A Lore része persze hümmögős ( Papa Smurf megmenti a kis piroskákat, aztán a piroskák nekiindulnak a nida-írtásnak... ), de végül is az sem rossz.
A játékmenet pont jól eltalált, se nem túl kevés, se nem túl sok irányítható egység ( legalábbis a demo alapján ), minden egyértelmű, nincs agyonbonyolítva, de nem is vér egyszerű. A grafika korrekt, a zene ugyan nem mestermű, de a hangulatot megadja.A Mechanicus után tehát itt egy újabb körrendszerű Wh40k játék, ami tényleg jól sikerült, nem pedig csak "elmegy" ( lásd pl. Gladius ) vagy "istencsászár-káromlás" ( pl. Adeptus Titanicus ). A játékmenet szórakoztató, és lehet kihívás vagy csak laza szórakozás a nehézségi szinttől függően.
-
-
BoB
veterán
Battlesector DEMO játszható, ha valakit érdekel. Én elő is rendeltem, úgy tűnik végre egy értelmes WH40K játék lesz.
-
reelc
veterán
Nem lesajnálom.
Csak ahogy írtam, nem értem.
De mindegy.#2110 Frod: az én fejemben 2 külön dolog, hogy van egy sztori, ami jó esetben lineáris, ezért a pályák sorrendje meghatározott. Ok, lehetnek elágazások, de az irány ugyanaz lesz.
Vagy vannak random pályák amiken adott a feladat. A teljesítése után másik randomot ad be.
Köszi, de nem akarom tovább offolni a topikot. -
Frod
addikt
Multi persze, de azért megkülönböztetünk pl egy már elhangzott CS-t, vagy legyen az Call of Duty, Battlefield. Ezekben alapvetően csak ti vagytok és a pálya, egy kő egyszerű cél (ölj meg mindenkit az ellenfél csapatából, hatástalanítsd a bombát), majd vége, és indul újra.
Azért a Vermintide is olyan volt, hogy függetlenül attól, hogy lehet menni négyen egyszerre, botokkal is teljesen nyugodtan szólózható, és minden pályának volt célja, hogy miért megyünk oda, mit akarunk elérni, és persze voltak fordulatok is menet közben - de azért bőven nem olyan szinten, hogy írói mesterműnek lehessen tekinteni ezeket.
Az, hogy a játék loop-ja az, hogy utána ugyanazokat a pályákat pörgeted le, nehezebb szinten, jobb loot-ért, attól még ez nem kötelező, ha csak a történet érdekel egyszer is teljesen okés ha valaki letolja a kampányt, a lehetőség adott.
Itt is hasonlóra számítok, de így, hogy Abnett a fedélzeten van, a pályák között is számítok interakcióra, átvezető videókra, esetleg kódex bejegyzésekre. -
Cifu
félisten
Egy multi játék háttértörténete is alapvetően meghatározó, hiszen lehet ész nélkül is csinálni, vagy konkrétan végiggondolva, hogy mi mivel függ össze, mit miért csinálsz.
Nyilván nem lehet egy co-op multi játéktól elvárni, hogy háttértörténeti leírásokat olvasson a játékos, tehát nem fogsz egy Fallout vagy Cyberpunk 2077 szintű sztorit kapni.De ettől még kell sztori, hogy a játékosok miért csinálják azt, ahogy, kell a küldetésekhez háttértörténet (mert még egy Left 4 Dead szintű játéknál is ügyeltek erre) és így tovább.
Csodára én sem számítok, és én is úgy vélem, hogy Dan Abnett nagy részt marketing miatt került a képbe, de ettől még lesajnálni nem kéne a multi játékok sztoriját.
-
reelc
veterán
Köszi.
Valószínűleg azért értetlenkedem, mert az életem egy rövid korszakától eltekintve kizárólag szólóztam.
Amikkel multiztam régen: Red Alert 2 (skirmish, nem sztori pálya), Duke Nukem 3D szintén nem sztori móddal. Na, hogy újabbat is írjak, Diablo 3 és ott sem sztori módban.
Mivel nem érdekel a multi, így a CS és társai számomra teljesen érdektelenek. Ahogyan az MMO-k is.
De értem amit írsz, nem quick match megoldás. Mert az egy, talán random pálya beadása.
A sztoriban meg számít a folyamatosság. -
Cifu
félisten
Tudom én vagyok a maradi, de nem értem, miért kell törekedni egy multis játéknál a jobb sztorira?
A multis játékok azért a Counter-Strike szintél kicsivel tovább mutatnak. Egy co-op játék ugyan az a kategória is lehet, mint egy single player, csak más játékosokkal együttműködve játszasz. Hogy az MMORPG-ket még csak fel se hozzam... -
reelc
veterán
Tudom én vagyok a maradi, de nem értem, miért kell törekedni egy multis játéknál a jobb sztorira?
Mármint így, hogy megnyerték rá az egyik legnépszerűbb írót.
Mivel multis, az élményt a másokkal játszás adná.Ha single kampány lenne, akkor persze számítana, sőt nagyon fontos a sztori.
-
reelc
veterán
Ingyenes cuccok, a linken részletezve van.
Warhammer Skulls Digital Goodie Pack -
Frod
addikt
Valószínűleg.
Esetleg a küldetések között lesznek(?) jobban sztori vezérelt cinematic videók, mert máskülönben nem igazán tudom elképzelni mihez kellett Abnett.
Mert az, hogy a pályák előtt valamelyik random karakter ledarálja, hogy miért jöttünk ide, és mit kell csinálni - mint a Vermintide-okban - az nem "sztori".
Vagy ha csak ennyi lesz, azt kb megírta egy kávézás alatt valamelyik délután.#2095 Peace
Megvetted végül, vagy elérhető valamelyik streaming/könyvtáras előfizetős helyen?
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS routerek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Nyaralás topik
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Battlefield 6
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Adobe Photoshop
- eBay
- További aktív témák...
- AKCIÓ! GAMER PC: i5-14400F (10mag/16szál) +RX 6600/6700XT/6800/9060XT/9070 +16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA
- Dell Latitude 7410 Strapabíró Ütésálló Profi Ultrabook Laptop 14" -80% i7-10610U 16/512 FHD IPS MATT
- AKCIÓ!!! GAMER PC: RYZEN 7 8700F/9800X3D +RTX 3060Ti/3080/3090/4060/4070 +16-64GB DDR5! GAR/SZÁMLA!
- Honor Magic5 Pro garanciális
- Uhh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 16/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- Villámgyors teljesítmény és 10 év nyugalom!
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 10, Xiaomi Redmi Note 10s, Xiaomi Redmi Note 10 Pro
- Felsőkategóriás merev csöves Gamer PC! I7 12700KF / RTX 3090 24GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD!
- LG 32SQ700S-W - 32" VA Smart - 3840x2160 4K UHD - 62Hz 5ms - WebOS - Wifi + BT - USB-C - Hangszórók
- Update 07.31. - Bomba árak 2025-ben is! Üzleti - Consumer laptopok DELL FUJITSU HP LENOVO
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest