Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- SDQHD felbontású monitor jött a JapanNext műhelyéből
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Nem tudja garantálni a TSMC a tiltólistás cégek kizárását
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Riasztó topik
- Házimozi belépő szinten
- Hobby elektronika
-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Aktív témák
-
adika4444
addikt
Hali!
Van egy céges UPC 500-as net, ezzel a Hitron borzalommal. Hogy tudom bridge módba tenni? A rendszernél nincs rá kapcsoló, ráadásul azt se tudom kideríteni, h IPv6 módban van-e, nem mutatja a WAN címét, csak valami NAT-olt 10-zel kezdődő izét, de gondolom azt csak a belső kommunikációra használja, a net felől 178-as kezdetű kéne...
-
kabelmania27
félisten
Üdv!
Be kellene lépni a modembe és megnézni a haladó beállítások, hálózat állapota menüponton belül a letöltési és feltöltési füleket.
Ha lejár a hűség utána megy tovább határozatlanba, elvileg nem emelhetik a havidíjat. Számlán fel szoktak tüntetni egy pár 100Ft-al magasabb díjat, hogy ez az ajánlat ha befizeted elfogadod, ha nem fogadod el írsz az ügyfélszolgálatnak vagy felhívod a 1221-et és választod a lemondás gombot, ilyenkor a rendszer olyan ügyintézőhöz kapcsol aki jogosult ügyfélmegtartó csomagot adni. -
Orgi
addikt
Sziasztok!
Két UPC-vel kapcsolatos kérdésem lenne. Connect Box a modemem és mivel pár hónapja felettem volt egy lakástűz, kihúzogatom a hosszabbítókat melóba menet reggel mindig. Iszonyat lassan áll fel este a modem, mikor újra kap áramot, nem lehet ezt gyorsítani vhogy, vmi opció kikapcsolásával? Több mint 10 percig tart.
A másik kérdésem pedig az lenne, hogy lejár a hűségem hamarosan, hívtak is, de mivel csak a netet használom annyi volt az ajánlat, hogy többet (!) fizethetek hűség vállalásával kicsivel, de azt az árat garantálják, vagy pedig átmegyek hűségidő nélkülibe és akkor majd lesz vmi, de nem konkretizálták nagyon. Mondtam, hogy nem érzem ezt olyan nagy ajánlatnak és egyelőre nem hosszabbítottam... mi történik, ha átmegyek hűségidő nélkülibe, automatikusan meg fogják emelni a havidíjam érezhetően?
Köszi előre is!
-
Drakuf
tag
válasz
kabelmania27 #77693 üzenetére
Áttettem modem üzemmódba, várom a csodát
Köszi a segítséget!
-
Drakuf
tag
válasz
kabelmania27 #77691 üzenetére
nem lazultak-e ki az F csatlakozók az osztónál és a modemnél
2 helyen van ugyanilyen elosztó a lakásban, mindkettő frissen lett beszerelve, megnéztem és tökéletesen van meghúzva.
Nézd meg a modem oldalán elérhető-e a modem üzemmód, amennyiben nem a my upc oldalon vagy 1221-en tudod kikapcsolni
Mármint bekapcsolni, nem? Router üzemmódon van.
Modemújraindítás után nem javul a helyzet?
Természetesen nem. -
kabelmania27
félisten
válasz
Drakuf #77690 üzenetére
Ez egy jófajta osztó, lakáson kívül lehet a probléma. Annyit érdemes megnézni, hogy nem lazultak-e ki az F csatlakozók az osztónál és a modemnél.
Nézd meg a modem oldalán elérhető-e a modem üzemmód, amennyiben nem a my upc oldalon vagy 1221-en tudod kikapcsolni.
Modemújraindítás után nem javul a helyzet? -
Drakuf
tag
válasz
kabelmania27 #77689 üzenetére
Az osztót most cserélték:
, nem hiszem, hogy házon belül lesz a gond. Mint említettem volt tegnap mókoltak valamit a nodeal ami után tökéletes volt az internetkapcsolat egészen máig
-
Drakuf
tag
válasz
kabelmania27 #77687 üzenetére
Mindig vezetéken keresztül vagyok felcsatlakozva és tesztelem a kapcsolatot.
Upstream bonded channels
Channel Frequency (Hz) Power (dBmV) Symbol Rate (ksps) Modulation Channel ID
1 26600000 42 5.120 64qam 48
2 59800000 43 5.120 64qam 47
3 53200000 43 5.120 64qam 46
4 46600000 43 5.120 64qam 45
5 40000000 44 5.120 64qam 44
6 33200000 43 5.120 64qam 43Upstream bonded channels
Channel Channel Type T1 Timeouts T2 Timeouts T3 Timeouts T4 Timeouts
1 2.0 0 0 0 0
2 2.0 0 0 0 0
3 2.0 0 0 0 0
4 2.0 0 0 0 0
5 2.0 0 0 0 0
6 2.0 0 0 0 0Downstream bonded channels
Channel Frequency (Hz) Power (dBmV) SNR (dB) Modulation Channel ID
1 426000000 7 38 256qam 10
2 354000000 7 40 256qam 1
3 362000000 8 40 256qam 2
4 370000000 8 38 256qam 3
5 378000000 7 38 256qam 4
6 386000000 7 40 256qam 5
7 394000000 7 38 256qam 6
8 402000000 7 38 256qam 7
9 410000000 6 38 256qam 8
10 418000000 6 38 256qam 9
11 434000000 7 40 256qam 11
12 442000000 7 38 256qam 12
13 450000000 7 40 256qam 13
14 458000000 7 38 256qam 14
15 466000000 7 38 256qam 15Downstream bonded channels
Channel Locked Status RxMER (dB) Pre RS Errors Post RS Errors
1 Locked 38.983 33585584 0
2 Locked 40.366 30826793 0
3 Locked 40.946 30830572 5
4 Locked 38.983 30830826 4
5 Locked 38.983 30836521 18
6 Locked 40.366 30837265 6
7 Locked 38.983 30838459 5
8 Locked 38.983 30831096 6
9 Locked 38.983 30834654 5
10 Locked 38.983 30838924 0
11 Locked 40.366 30841400 5
12 Locked 38.983 30831377 4
13 Locked 40.366 30826789 4
14 Locked 38.983 30825594 4
15 Locked 38.983 30827126 320 -
Drakuf
tag
válasz
kabelmania27 #77685 üzenetére
Hali! UPC Connect Box-om van. Elnézést a kései válaszért, 40 perce próbálom elküldeni az üzenetet eredménytelenül.
Tegnap szerelték a nodeot is sokadik betelefonálás után, de csak pár óráig sikerült orvosolniuk a problémát.
-
Drakuf
tag
2 hét, tucatnyi telefonálás, 3 kiszállás után is:
UPC én így szeretlek <3 -
kabelmania27
félisten
-
petakpa1
őstag
UPC HGW-t bridge módba kell állítanod a menüjében. Ha nincs ilyen lehetőség akkor ipv6 hálózaton vagy, ügyfélszolgálaton kérd vissza magad ipv4-re és ezt követően már át tudod állítani HGW-t bridge módba.
841N viszont egy elég régi router. Ugyan nem kerestem rá, de sanszos, hogy Lan portjai csak 100 Mbitesek.
-
yolan
őstag
Sziasztok!
Kezdem megunni, hogy szakadozik a net, tippre a router nem birja a hatalmas terhelést, ami kb két laptop, két telefon, egy tablet, chromecast, légkondi, random plusz 1-2.
Eddig tv és net volt a csomagban. A tv-t kukáztam, nagyobb netre váltottam, de csak szarabb lett.
A upc routert (nem connectbox) pakolgattam már ide-oda, de nem lett stabilabb. Van egy tplink 841n-es routerem, openwrt-vel, gondoltam erre cserélném maga a router feladatot, a upc csodafos meg csak a tplinknek adná a netet. Rég volt már amikor hálózatot kellett babrálnom, nem vagyok teljesen biztos mi a legjobb megvalósitása. A kábelen van elosztó, amikor csomagot váltottam csak a set-top-box-ot kikötöttem a rendszerból, semmi mást nem változtattam. Ha jól sejtem a upc router tud bridge módban működni, utp-n kötném rá a 841n-t, az meg szorná a wifi-t, az kezelné a dhcp-t. Nem akarok semmi mást bizni a upc cuccára, csak amennyit kötelező. Jelszinteket otthon tudok majd mérni, a csatornán elvileg 2-3 router van a közelemben.
Érdemes szerintetek ezzel foglalkozni, vagy váltsak a connectboxra? Kb egy 50 négyzetméteres pecóba kellene értelmes lefedettség.Köszönöm a segitségeteket!
-
NoOne1976
őstag
Plusz eszközt (box/ci+) most mennyiért kérhető? Sajnos az upc oldalán nem találom a konkrét infót.
[link]
Itt 0-val hozza mindkettőt. De korábban nem csak az első eszköz volt ingyenes? Engem a 2. és 3. eszköz ára érdekelne. -
Toth_Jani
őstag
-
-
-
-
kabelmania27
félisten
válasz
Korcselmelet #77666 üzenetére
Rendben vannak az értékek.
Ennél az osztónál az alacsonyabb csillapítású kimenetbe kell kötni a modemet.
Másik kimenetben magasabb volt a feltöltési érték és alacsonyabb volt a letöltési.
Amennyiben sokáig nem szakad meg a netkapcsolat vagy modemújraindítás után újra tud szinkronizálni lehet megfog javulni, ettől még lehet hiba (pl beázás) az oszlopon, értékek alapján nincs rosszul beállítva a hálózat mert a UPC által előírt értékeken belül (kb a tartomány közepén) vannak az értékek.
Meg kellene nézni az értékeket amikor nincs internet. -
Korcselmelet
csendes tag
válasz
kabelmania27 #77652 üzenetére
Helló!
egy ilyen elosztónk van. a középső, -7,5dB-es kimenetre volt kötve a modem, a másik kettőre a két beltéri.
áttettem most a -4dB csatlakozóra a modemet, szinte egyből kapott kapcsolatot a modem, volt aztán egy fél óra kiesés ismét (nem tudtam visszatérni a HoTS meccsembe...), ezt követően azóta megy.
ennyi lett volna csak a baj ?
-
#70234880
törölt tag
Ha bekapcsoltatja az IPv6-ot, akkor automatikusan bekapcsol a WiFree is. Valami bug miatt. Persze lehet azóta már javították. Az érdekessége, hogy a Ü.Sz. azt látja hogy nem aktív, de a gyakorlatban sajnos az.
És ebben az esetben csak a 192.168.100.1 amin normálisan el lehet érni, mondjuk ez igaz akkor is ha Bridge van rakva. Lehet ezt a címet kellene ajánlani mindenkinek, mert ez mindig működik. . -
Gzu73
tag
2 év hűségemből kb 3 hét van hátra, az utolsó nap 06.20. , onnantól határozatlanba megy át.
Az Upc az aktuális számlalevél 3. oldalán már jelzi, hogy a következő számlázási ciklustól emel:
9716 Ft jelenleg, közel 500 Ft-tal megdobnák. (mondjuk majdnem 7%-kal emeli azokat amik változnak)
Kérjek új ajánlatot újabb hűségért? Vagy már most menjek a lemondás gombra a menüben?
Esetleg várjam meg amíg lejár (06.20.) és rögtön másnap a lemondás? -
válasz
#12218980 #77658 üzenetére
Especiel ezt a problémát simán megoldhatod Bridge mód + saját routerrel. Nekem eszembe nem jutna a szolgáltatói HGW-re komolyabb feladatokat bízni. Alap felhasználásra még csak-csak elmennek, de ha pl. port forward vagy ilyesmi kell (és pláne van kéznél egy 50+ ezer forintos routered), akkor már inkább bíznám egy dedikált hálózati eszközre...
-
Watercolour
aktív tag
válasz
Korcselmelet #77650 üzenetére
"mivel a 72 órát meghaladta a hibabejelentés és elhárítás közötti intervallum, prióba teszi, és megsürget...."
LOL, és mintha még ő tenne neked szívességet, haláli...
"Valami panasszal, kártérítéssel tudok élni ilyen esetben?"
Természetesen igen.
Az első hibajalentésed huszadikán történt, 23-án lejárt a 72 órájuk. Jelenleg tartoznak neked 8 napnyi kötbérrel, javaslom ezt hangsúlyosan közöld a következő telefonhívás alkalmazával.
Tapasztalatom szerint be fognak próbálkozni azzal, hogy nekik nem kell fizetniük, mert "külső hálózati problémára" nem vonatkozik a kötbérfizetési kötelezettségük, ami egyrészt egy szemenszedett hazugság, másrészt a "külső hálózat" teljes mértékben értelmezhetetlen fogalom.
Ajánlom elolvasni az ÁSZF alábbi pontjait:
- 6.1.1 A Hibaelhárítás módja
- 6.2.1 Az Előfizetőt megillető kötbér mértéke -
4Grider
nagyúr
Előzetesen természetesen jelzik, hogy 2500 Ft lesz a kiszállás, de ezt le kell nyelniük, hogy ha a Digi hálózata miatt van a hiba. Jellemzően ha a Digi hibája okoz problémát, az többnyire az analóg adásoknál is gondot okoz. És elég kevés olyan tv van, amiben van dvb-c tner, de analóg nincs...
-
pjen
félisten
válasz
unicumnext #77648 üzenetére
A DIGI még a digitális Tv ért is csak akkor vállal felelőséget ha Ő ad eszözt.Ha hibád van DVB-C tuneres Tv n fizetned kell.
-
kabelmania27
félisten
válasz
Korcselmelet #77650 üzenetére
Üdv!
Nézd meg milyen tipusú a hármas osztó, ha nem tudsz képet csinálni azt nézd meg, hogy egyforma csillapításúak-e a kimenetek, ha nem egyforma dB értékek vannak a kimenetekre írva ellenőrizd, hogy a modem az alacsonyabb csillapítású (-4dB vagy -3,5dB) kimenetben legyen.
Be kellene lépni a modem oldalára, 192.168.100.1 modem alján van a jelszó, utána haladó beállítások aztán hálózat állapota utána a letöltés és feltöltés füleket kellene bemásolni. -
#54715584
törölt tag
8. kerben karbantartás van ma 8:00-14:00 között. Nálam csak most ment el a net, remélem nem tolják el 2 órával.
-
Korcselmelet
csendes tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
Kábeles, 500-as netről van szó, TV+telefon+internet előfizetés.
Május 19 (vas) este megszakadt a net.
szép nagy fehér modem újraindítás, semmi. reset, semmi. zölden villog a wifi és fel-le nyíl, net nuku (telefon sincs)
20. (hétfő) délután még mindig semmi, hibabejelentés.
21. (kedd) szerelő kolléga lecseréli a kintről, oszlopról házba jövő vezeték végén a 3-as elosztót, ideig-óráig jónak tűnik.
23 (csüt) megint megszakad a net, újabb bejelentés
modem fél napos áramtalanítás után 2-3 óráig biztosít kapcsolatot, utána megszakad, és semmi újraéledés
26 (vas) szerelő kolléga megérkezik, pont elkapta azt az időtartamot, amikor épp van kapcsolat, modem reset, "frissítést leszed a központból és jó lesz", kapcsolat van, és elmegy.
27. (hétfő) ismét nincs kapcsolat, minden trükk befuccsol, hibabejelentés, az oszlopon lévő elosztás a következő célpont, de nem tudják mikor jutnak oda ki, külsős cég csinálja
30 (csüt) érdeklődtem a panasznál, hogy ilyenkor mi van, 10-en x napja nincs normális szolgáltatás, azt a választ kaptam, mivel a 72 órát meghaladta a hibabejelentés és elhárítás közötti intervallum, prióba teszi, és megsürget....Meló mellett csinálom az egyetemet, vizsgaidőszak van, millió egy online dolgunk van, e-learning portálok, FB csoportba feltöltött cuccok, drive, nem férek ezekhez hozzá normálisan lassan 2 hete.
Mobilnet, meg a 4,5" kijelző nem erre való, nem opció, de nyilván több mint a semmi, ahogy tudok élek vele.Valami panasszal, kártérítéssel tudok élni ilyen esetben ?
-
NoOne1976
őstag
válasz
unicumnext #77648 üzenetére
Milyen saját eszközt? Ott is kötelező a Digis eszköz optika esetén , persze utána azt kötsz még rá, amit akarsz. Ez itt is így van.
-
Watercolour
aktív tag
válasz
#12218980 #77644 üzenetére
Bár nem kenyerem védeni a Connect Boxot, de ezen a nem titkosított adminfelületen való pörgésedet nem értem.
A legtöbb router nem használ TLS-t (vagy legalábbis by default nem) az adminfelületéhez, és ennek több oka van.
Egyrészt az, hogy csak a saját belső hálózatodról érhető el, amin általában csak a saját, megbízható eszközeid vannak, így nincs aki sniffelje a jelszavad a hálózaton. Ha pedig mégis bejut egy támadó a hálózatodra, vagy a wifid titkosításának megtörésével passzívan sniffeli a forgalmadat, a routered adminjelszavának kiszivárgása lesz a legkisebb problémád.
A másik oka az, hogy csak self-signed tanúsítványt tudnának ehhez használni, és egyrészt minden böngésző vadul sírna érte, hogy nem biztonságos, másrészt ha egy támadó ül a hálózatodon, és aktív MITM támadással akarja elhitetni a böngésződdel, hogy valójában ő a routered, a self-signed tanúsítvány miatt nem tudná a böngésződ a hitelességét ellenőrizni, tehát szart se érne a TLS.A CB problémái közül a titkosítatlan kapcsolaton ülő adminfelület a legkisebb.
A megbénításról pedig annyit, hogy éppen az a probléma vele, hogy nem szükséges hozzá egy komolyabb DDoS támadás, egyetlen kliens nagyon kicsi sávszélességgel képes megbénítani bármilyen irányból.
-
4Grider
nagyúr
válasz
#12218980 #77638 üzenetére
Az általad nyitott (szemét) topikban kábelmánia válasza a következő volt:
"pcreg.upc.hu oldalon csak olyan modemet tudsz regisztrálni, amelyet korábban UPC-nél használtak, hardveraprón szoktak kínálni kábelmodemet."
Ebben a mondatban benne van a pontos válasz. A lényeg, hogy csak olyan modemet lehet felregisztrálni a upc hálózatára, amin a upc saját programja fut. -
válasz
Balázs0916 #77636 üzenetére
Amennyire én tudom, a lejártakor hűségidő nélkülivé válik a szerződés.
Tehát a lejárta után egy nappal mehetsz be az ügyfélszolgálati irodába. -
Sziasztok!
UPC szerződést a hűség idő vége előtt 30 nappal kell felmondani, vagy a hűség lejárat utáni nap már azonnal lehet?
Köszönöm -
válasz
maszibmw #77633 üzenetére
Szia,
Érdemes eltérő SSID-t megadni, sok hibalehetőség kizárható úgy.
Egyrészt sebesség tekintetében nem kell gondolkodnod, hogy ha lassabb, akkor az a 2.4 GHz épp, vagy más gond van, továbbá vannak ellenoldali eszközök, amik párhuzamosan felcsatlakoznak mind a kettőre, noha a gyakorlatban csak az egyiket használják és az is csalóka lehet. -
maszibmw
tag
Sziasztok!
Érdemes külön SSID-t adni a 2.4 és 5 ghz nek vagy jó így ahogy gyárilag van ?
A szerelő aki hozta, ő mondta hogy érdemes külön ID t adni a frekvenciáknak -
ztsoft
őstag
Szia!
Ezt próbáltad vagy csak kérdezed? Nem kell , hogy SATA kompatibilis legyen, hiszen USB-n keresztül csatlakozik a box-hoz. Én anno próbáltam egy 4 GB-os pendrive-al, tökéletesen működött a felvétel egy HD csatornáról. Még a régi pendrive is tudta teljesíteni azt az írási sebességet, ami a felvételhez kellett.
-
cocka
veterán
Azt árulja már el valaki, hogy a felvételi opció a Horizon HD-n miért van olyan vinyóhoz kötve, ami 160 és 500 GB közt lehet?
És a pendrive vagy SSD miért nem működik? Pl. 256 GB-s pendrive miért nem? Ilyen méretű pendrive-okat nem gyíkfing sebességgel adnak el.
Az SSD-t pláne nem értem, az ráadásul ugye teljesen sata kompatibilis. Ez szoftveres vagy hardveres korlátozás?
-
kezo0
addikt
válasz
Toth_Jani #77625 üzenetére
Nem tudom, ez hogy jön ide.
Lehet tudni, hogy a Sport1 mit ad le (más forrásból, pl. a csatorna saját promóiból), de nem az szerepel a UPC-s EPG-ben, mivel tévedésből a Sport1 műsorához is a Sport2 műsorát töltötték fel, egész hétre. Ez kifejezetten a UPC sara, mert ugye ahhoz nekem előfizetőként semmi közöm, hogy ők ezt a háttérben egy alvállalkozóval készíttetik el. -
-
cocka
veterán
válasz
adika4444 #77576 üzenetére
A ciscos tápegység mizériáról annyit, hogy otthon biztos akad (ha nem, akkor veszel) egy 12 voltos 2 amperes táp klasszikus véggel (5.5 × 2.1), veszel hozzá egy ilyet:
Meg egy ilyet:
És meg van oldva a probléma 740 Ft-ból, és még csak univerzális tápot sem kellett venned. Egyszerűbb megoldás, mint feszt szar tápot kérni.
-
-
kezo0
addikt
Kiváncsi vagyok, mikor veszi észre valaki a UPC-nél, hogy napok óta nem stimmel az EPG-ben a Sport1 műsora. Egész hétre előre tekintve, minden nap ugyanaz a műsor szerepel az EPG-ben, mint a Sport2-nél... Így az EPG-ből semmilyen műsor rögzítését nem lehet előre beállítani a Sport1-re.
-
#70234880
törölt tag
válasz
Intruder2k5 #77615 üzenetére
Hát persze, a szokásos.
Már nem lep meg.
Ami a legszomorúbb, hogy a többi szolgáltató is ezt az üzletpolitikát képviseli. -
-
#70234880
törölt tag
válasz
Intruder2k5 #77606 üzenetére
Vagy a szokásos forgatókönyv, ha jelezed hogy érintett vagy, akkor jóváírnak X hónapot.
Ha meg azóta máshova mentél, akkor sajna nem tudnak csinálni semmit.Bocs ilyen esetben a Digi is érdekes.
Nekem anno túlfizetésem volt, de időközben le mondtam a szolgáltatásukat. Azt mondták hogy menjek be időnként hogy esedékes e már a kifizetés.Mert ők már postán nem értesítenek.
Ha nem jelenek meg, akkor automatikusan úgy tekintenek rá, mint rá utaló magatartás, és szépen benyelik az összeget. -
Beniii06
addikt
-
TeeJay
félisten
válasz
Gubek-Einste #77611 üzenetére
igen vágom hogy rotty az Intel SOC benne de hátha némi FW javítást tudtak csinálni amivel viszonylag tűrhetően megy. sebaj akkor bepróbáljuk vele és kiderül
akkor kezdjem el megint játszani mint 2éve hogy Telekomnak van jobb ajánlata és akkor tudnak ők is jobbat adni? -
-
TeeJay
félisten
skacok
1hónap múlva lejár szüleimnél a 2év UPC hűség (net+tv+telefon)
jelenleg myupc-n csak egy ajánlatot dob fel nekem
9500-ért happy home prémium
500-as net fullos TV és telefon csomag annyi hogy van még plusz két smart kártyánk az még egy ezres havonta ha jól tippelemlehet ebből vajon faragni vagy felesleges próbálkoznom?
másik kérdés eddig 240-es net volt még TC HGW
500-as nethez már CB járna
javítottak valamit már azóta rajta vagy még mindig egy rotty az eszköz?
alap szintű torrent lesz max rajta meg lakáson belül 3-5 okostelefon főleg 5GHz-en ha engedi a családi ház és 2,4GHz-en amit bír majd -
adrian94
őstag
Aki használ UPC mobilinternetet és válaszolna pár kérdésemre az kérem írjon privátban
-
4Grider
nagyúr
válasz
Intruder2k5 #77606 üzenetére
Természetesen nem. És persze nem csak 2017-ben volt ez a gyakorlat a UPC-nél, a mesterségesen magasan tartott listaárakat már legalább egy évtizede játsszák.
-
-
kezo0
addikt
-
woodworm
veterán
válasz
polonic #77603 üzenetére
Van hardveres követelménye a full duplexnek, a továbblépés attól függ, hogy a jelenlegi fejlesztéseket hogyan kivitelezik.
Csak kérdés, hogy mennyi idő megy el a teljes 3.1-es átállásra, mert ehhez szerintem a teljes spektrumra szükség van. Át kell állni iptv-re? Hgw és set top box csere mindenhol, nem megy egyik napról a másikra.
Aktív témák
Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- SDQHD felbontású monitor jött a JapanNext műhelyéből
- Programozás topic
- Eredeti játékok OFF topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Május 5-én csörög utoljára a Skype
- Fotók, videók mobillal
- Kerékpárosok, bringások ide!
- SörcsaPH!
- További aktív témák...
- Apple IPhone 13 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 16 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,24 hónap garanciával
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G 256GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Samsung Galaxy A56 5G 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest