- Milyen egeret válasszak?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- LG LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Apple MacBook
- Milyen széket vegyek?
- Bemutatkozott a Lexar legfrissebb, strapabíró memóriakártyája, a Blue Plus
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Dlink321b
csendes tag
A telnet sh , dmsg parancs nem jött össze lehet én csináltam rosszul valamit kezdő vagyok a modemek terén.Raktam fel az snr-ről is képeket. Nos az ahelyzet hogy hétfőn lett bekötve az adsl 10Mbps hétfőn még 9körül volt utána naponta fogyott 1mbps -ot mára megállt kb 4.5Mbpsn-ál lehet hogy központilag csökkentették amíg nem érkezik meg hozzájuk a befizett csekkem??? A másik amit nem értek hogy a grafikus felületen az snr m :30dB körül van teleneten az original offset pedig 17dB-nél a kettönek nem kellegyeznie vagy teljesen különböző dolog a kettő. Képek:
http://www.kephost.com/image/Qw2
http://www.kephost.com/image/Qw9
http://www.kephost.com/image/Qwb
http://www.kephost.com/image/Qws -
Dlink321b
csendes tag
Ebéd után csinálok képeket a hogy telenetre hogy reagál
-
Dlink321b
csendes tag
Sziasztok olyan gondom volna hogy vettem ezt a d-link 321b modemet de nem tudtam hogy van belőle egy kicsi verzió is én ezt kaptam. Nem tudom rárakni a dchardot pedig úgy csináltam a resetet ahogy a dchard oldalon levan irva de nem hozza be azt a fehér hátteres szöveggel az update kezdő oldalt. Lehet hogy ez már másik chipsetes azért nem lehet vagy valamit rosszul csináltam.(Reset után csak a konfigot törli ,a jelszó be írása után a grafikus felülettel.)
-
dchard
veterán
válasz
Gézengúz #3087 üzenetére