Új hozzászólás Aktív témák

  • Wilika

    aktív tag

    válasz Argenon #28088 üzenetére

    Nna, nekem is megvolt a pozitív tapasztalat;
    Leadtam múlt szerdán, hétfőn átvettem javítva.

    Az előzményt, viszont érdemes leírnom (azt hittem, hogy már írtam, ha tényleg írtam, akkor bocsi, hogy ismétlem magam);
    Bementem még a hosszú hétvége előtt a telekomba. A kis sorszámkiadó droidon végignyomkodtam a menüt; Üzleti ügyfél, telefonszám, készüléket hoztam javításra. Megkaptam a cetlimet, aztán vártam.
    Vártam...
    ...és persze vártam.
    Aztán mikor sorra kerültem, mondta a hölgy, hogy 2014 április óta a telekom nem foglalkozik a szervizeléssel (az áprilisban nem vagyok biztos, főleg, hogy akkor még júliusban szervizeltettem náluk az előző telefonom)
    Duzzogva elindultam lefele a lépcsőn, majd gondoltam egyet és visszacsörtettem, hogy mégis akkor mi a ... megpenészedett, karcos digitizer-re húztam én sorszámot.

    – Hát vannak ilyen kisebb dolgok amik... amik...
    – Nem, ott volt a menüpont, hogy "Készüléket hoztam javítani", én meg készüléket hoztam javítani.
    – Hátő... az benne maradt a menüben.
    – 2014 óta?
    – Igen.
    – A Telekomnál?
    – Igen.
    – Köszönöm szépen.

Új hozzászólás Aktív témák