- Házimozi belépő szinten
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- iPad topik
- HDD vs SSD: Ki nyer 2025-ben? – Tech Percek #4
- 16 GB RAM 2025-ben? 🤨 – Ma már tényleg kevés lehet!
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Azonnali fotós kérdések órája
-
PROHARDVER!
Sony Xperia Z1 Compact
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bambuszpro
tag
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Előzmények:
Még februárban vettem egy xperia z1 compactot használtan. Az előző tulaj csak egy fél évet használta ezért szép állapotban volt. Annyi történt nála ,hogy amikor vízbe tette befolyt egy kicsi a kijelző mögé így szivárvány színekben kezdett pompázni. Beadta garanciába és megcsinálták neki. A papíron egy fődarab csere szerepelt. Erről kapott is igazolást, mellékelte is eladásnál az összes többi papírral együtt.Ez nem is volt probléma eladásnál alapossan megvizsgáltam és nem volt semmi baja a készüléknek.Március vége felé észrevettem ,hogy a jobb alsó saroknál engedi el a kijelzőt a ragasztó. Én gondoltam nagy okosan ,hogy beadom emiatt garanciába megjavíttatni. Március 30.-án bebattyogtam a Telenorba és beadtam garanciáztatni. Mondták ,hogy kb 2 hét és kész lesz. Szombaton hívtak ,hogy visszaérkezett a készülék. Elmentem érte és közölték ,hogy megvonták a garanciát. Indoklásuk az volt ,hogy "Bevizsgálás folyamán megállapítást nyert, hogy a készülékben ismeretlen eredetű illetéktelen javítási nyomok találhatók, ezért javítását a gyártoi utasítások értelmében, garanciában nem tudjuk vállalni." . Mellékeltek egy képet is ahol tényleg találhatók ragasztó "feltépési" nyomok illetve az egyik csavar feje szét volt barmolva. Kérdem én ha rajtuk kívül nem volt más álltal javítva/belenyulva akkor mi a jó büdös francért vonják meg a garit?
Kevésbé lennék ideges ha nem úgy küldték volna vissza, hogy nyikorog a hátlap enyhe nyomásra.
Valakinek van valami ötlete ,hogy hogyan kéne ezt gariba megjavíttatnom? Az nem zavar annyira, hogy már nem vizálló de az eléggé gáz ha belátok a kijelző mögé. Személyesen sajnos nem tudok besétálni mert nem vagyok Pesti. Esetleg e-mailban való reklamálással érdemes megpróbálkozni? Vagy esetleg a fogyasztóvédelemmel? Azt olvastam már, hogy a cordon szerviz egy rakás sz@r de nem gondoltam volna ,hogy tényleg ennyire.
Előre is köszönöm a segítségeteket
Új hozzászólás Aktív témák
ma A japán gyártó legújabb okostelefonja ugyanazt az erőt adja meg a felhasználónak, mint ami a csúcsmodellekben található, csak sokkal kompaktabb méretben.
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Autós topik
- Házimozi belépő szinten
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Anime filmek és sorozatok
- Milyen notebookot vegyek?
- További aktív témák...
- AKCIÓ! ASUS TUF Gaming FX707VI GAMER notebook - i7 13620H 16GB RAM 1TB SSD RTX 4070 8GB W11
- BESZÁMÍTÁS! Asus X570 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB FRACTAL DESIGN Meshify 2 650W
- BESZÁMÍTÁS! Apple iMac 27" 2020 i7 128GB RAM 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- Panasonic CF-XZ6 AIO all-in-one laptop tablet 2k touch i5-7300u speciális ütésálló
- Gyors, Precíz, Megbízható TELEFONSZERVIZ, amire számíthatsz! Akár 1 órán belül
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest