Új hozzászólás Aktív témák

  • ferob

    őstag

    válasz yodee_ #31165 üzenetére

    A Telemax ügyfélszolgálati vonalat kezelő egyetlen ember olyan szinten nincs képben, hogy felesleges bármivel is felhívnod, főleg úgy, hogy a cég csak továbbítja a készüléket, így ha nem is javítják meg, akkor az a VSP Datánál fog kiderülni.

    Mindenesetre én úgy veszem észre, hogy ez valamilyen védekezés akar lenni a szürkeimportos készülékek ellen, amivel folyton a GSM boltosok trükköznek, ezért is kérik a külföldi szolgáltatótól származó számlát a telefonról és ezért is emlegetik a kereskedőt terhelő kötelezettségeket és az esetlegesen módosított szoftvert.

    A telefon teljesen megegyezik az itthon kapható ugyanilyen típusú készülékekkel, szóval ez inkább csak egy ráhúzott kifogás, ami épp kapóra jön az ilyen esetekben az eltérő elemeket tartalmazó telefonok kapcsán.

    A véleményem az, hogy állítsd vissza az eredeti állapotába a telefont és add le az egyik szervizponton a készüléket javításra, mert vesztenivalód nincs és valószínűleg megjavítják, elvégre már másnak is javítottak meg olyan készüléket, ami másik országból származott.

    Az miatt ne aggódj, hogy utána hogyan sikerül az S-OFF, mert a legrosszabb esetben is már van 25 dolláros megoldás rá.

Új hozzászólás Aktív témák