Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • orc88

    őstag

    Javaban egy akasztófa játékot kell csinálnom.

    A program nagy része kész, már csak a kép megjelenítése hiányzik, amit én előre elkészített .jpg képekkel oldanék meg, (6 db van) amit a hibázások száma alapján cserélgetek.

    Csináltam egy metódust, ami minden karakter megnyomás után lefut, és beállítja a képet a hibák alapján, így néz ki:
    public Icon faimg(int hiba) {
    ImageIcon kep = new ImageIcon();
    String elut = " ";
    switch (hiba) {
    case '0': kep = new ImageIcon(elut = "af_0.jpg"); break;
    case '1': kep = new ImageIcon(elut = "af_1.jpg"); break;
    case '2': kep = new ImageIcon(elut = "af_2.jog"); break;
    case '3': kep = new ImageIcon(elut = "af_3.jog"); break;
    case '4': kep = new ImageIcon(elut = "af_4.jog"); break;
    case '5': kep = new ImageIcon(elut = "af_5.jog"); break;
    case '6': kep = new ImageIcon(elut = "af_6.jog"); break;
    }

    return kep;
    }

    Ezt lefuttatom minden gombnyomás után:
    kep = muvelet.faimg(hiba);
    keplabel.setIcon(kep);

    Nem akarja megjeleníteni a képet, nem tudom mit rontok el :F

    Legutóbb, mikor segítséget kértem csináltam egy "kisebb" hülyeséget, így ha valaki tudna segíteni, a forráskódot is elküldöm privátban, nem akarom szét-offolni megint a topikot.

    :DD :R

    "Life's simple: You make choices and you don't look back."

Új hozzászólás Aktív témák