- Apple iPad 11” (A16, 2025) - a táblagépek vanília fagylaltja
- Apple MacBook
- Kompakt vízhűtés
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Nem viszi sehova a Raptor Lake-et az Intel
- Milyen egeret válasszak?
- TCL LCD és LED TV-k
- Házimozi haladó szinten
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
törölt tag
Valószínűbb, hogy a fogalmazó készségemmel van a baj. Ezen a terepen kezdő vagyok, nem ismerem a szakszlenget, pedig most jól jönne. Szóval nem tudtam elmagyarázni. Sebaj. Már amúgy is eldöntöttem, megkockáztatom, hogy megyek a magam feje után. A kockázati idő és pénz nem jelentős.
Egy szereléstechnikai tippet viszont had kérjek. Sorkapcsok. Mint kiderült, ez sem olyan egyszerű, mint hittem. Fotó:

Sorkapocsba a vezetéket úgy rögzítik, hogy belecsavarozzák. Különbség viszont, hogy az a sorkapocs már eleve rögzítetten része egy eszköznek (pld a jobboldali apróságok fixen be vannak forrasztva), vagy az eszköznek csak egy aljzat a része (középen a csapsorléc, ami be van forrasztva), és abba dugaszolható sorkapcsokat csatlakoztatnak (bal oldali részlet). A dugaszolós kivitel is létezik nem csak ilyen szélesben, hanem 2 vezetékesben is, de a nagyobb példányokról mellékeltem fotót, mert a jelleg így jobban felismerhető.
Nosza, filozom. Pár fotót felleltem neten szerelési szekrény belsőkről. Dugaszolósra éppen nem sikerült példát találnom, de ez csak eseti véletlen is lehet. Egy átlag szaki kényelmesebbnek tartja a fix modellt? Vagy a dugaszolóst tarthatják igazából kényelmesebbnek? Esetleg a dugaszolós szerelést felesleges körülményeskedésnek tartják?
Mi a szitu ez ügyben?
Köszönöm.
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo Legion 7 (16ACHg6) RTX 3080 16GB VRAM, 32GB RAM
- ZOTAC 4080 SUPER AMP EXTREME AIRO 16GB - BestByte garancia 2027.11.08 - BESZÁMÍTOK
- Acer Predator Helios Neo - I9 ,1TB, RTX4060 8GB, 64GB !!!
- Gigabyte G5 KC (RTX 3060, 16GB RAM, 144Hz)