- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen videókártyát?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen monitort vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Miért tűntek el a buta tévék?
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
Új hozzászólás Aktív témák
-
törölt tag
Valószínűbb, hogy a fogalmazó készségemmel van a baj. Ezen a terepen kezdő vagyok, nem ismerem a szakszlenget, pedig most jól jönne. Szóval nem tudtam elmagyarázni. Sebaj. Már amúgy is eldöntöttem, megkockáztatom, hogy megyek a magam feje után. A kockázati idő és pénz nem jelentős.
Egy szereléstechnikai tippet viszont had kérjek. Sorkapcsok. Mint kiderült, ez sem olyan egyszerű, mint hittem. Fotó:

Sorkapocsba a vezetéket úgy rögzítik, hogy belecsavarozzák. Különbség viszont, hogy az a sorkapocs már eleve rögzítetten része egy eszköznek (pld a jobboldali apróságok fixen be vannak forrasztva), vagy az eszköznek csak egy aljzat a része (középen a csapsorléc, ami be van forrasztva), és abba dugaszolható sorkapcsokat csatlakoztatnak (bal oldali részlet). A dugaszolós kivitel is létezik nem csak ilyen szélesben, hanem 2 vezetékesben is, de a nagyobb példányokról mellékeltem fotót, mert a jelleg így jobban felismerhető.
Nosza, filozom. Pár fotót felleltem neten szerelési szekrény belsőkről. Dugaszolósra éppen nem sikerült példát találnom, de ez csak eseti véletlen is lehet. Egy átlag szaki kényelmesebbnek tartja a fix modellt? Vagy a dugaszolóst tarthatják igazából kényelmesebbnek? Esetleg a dugaszolós szerelést felesleges körülményeskedésnek tartják?
Mi a szitu ez ügyben?
Köszönöm.
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen videókártyát?
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Battlefield 6
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen monitort vegyek?