Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • TIT

    veterán

    válasz access_denied #12913 üzenetére

    Szívesen habár tőled független néztem meg,de izzadt a tenyerem az uccsó fél órában.
    A pc kényelmetlenebb csak a kényelemért nem dobnék ki 45 ropit az ablakon egy medi8er-re és ki tudja annak mennyivel gyengébb a képe és a hangja egy pc-hez képest?+helyet is foglal.De a 3d-t azzal se látnám,csak tv cserével,ahhoz meg nincs idegem.
    Nem értem a szervízt ha ez köztudott hiba mit szórakoznak?
    Nem akarnak dolgozni?Mert,hogy ez nem anyagi veszteség nekik az tuti.
    De én is a Philips anyavállalatnak(Magyarország)írnék,hogy a szervíz hasznavehetetlen és vonják be az engedélyét.
    Adják annak aki dolgozni is akar és érti is a dolgát,mert így sok vevőt elriasztanak,attól független az összes szervízt utálom,leamortizálják a terméket mert trehány nemtörődöm banda.Szerencsére életemben 1-2 alkalommal kellett csak szervízbe mennem.

Új hozzászólás Aktív témák