- RISC-V alaplap a Framework Laptop 13 notebookhoz
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Apple notebookok
- Projektor topic
- Mikrofon topic
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Autós kamerák
- Milyen monitort vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hisense LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Új ajánlat a TeamGrouptól a gyors USB kulcsot keresőknek
ph Az X1 Max meghajtó kis méretet, Type-A és Type-C csatlakozót, illetve USB 3.2 Gen2 sebességet kínál.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Fülhallgatók is érkeztek a Reno12 szériával
ma És persze az Oppo okosórája is, lásd előző bejegyzés. A muzikális élményt az Enco X3i és az Enco Air4 Pro szolgáltatja.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mohabá 007
aktív tag
-
toompa
őstag
Gyújtás nélkül nyomd be és tartsd benyomva a napi számláló nullázó gombot.
Add rá a gyújtást és továbbra és tartsd benyomva az Opel napiszámláló gombját.
Ha jól csinálod, akkor rövidesen el kezd villogni a kilóméteródon az InSP felirat, majd kis idő múlva négy kis vízszintes vonás "----" jelenik meg a helyén.
Továbbra is nyomd be az Opel km óra nullázó gombját addig amíg a kis vízszintes vonalak helyett újra megjelennek km értékek. Ekkor engedd el a napi számláló gombot és örülj, mert kész is vagy![ Szerkesztve ]
-
toompa
őstag
Próbáld most az insp-t eltüntetőt. Ha nem működik, akkor lehet hogy egy kis hasznàlat után eltűnik. Várj egy kicsit. Ha ez sem, akkor keress egy szervízt vagy diagnosztikást aki törli.
Én ezért vettem egy 800 forintos obd2-t, mert azzal elvileg lehet hibakódot is törölni. Még nem kellett kipróbálnom.
Más ötletem nincs, benzines az autóm. -
mephi666
nagyúr
a klíma eléggé érdekes dolog: autóban nincs sok tapasztalatom vele, főleg csak a józan ész... érthető, ha kinti 35+ fokból beülve és 20 fokra beállítva nem hűti le 1perc alatt az utasteret... azt mondják nem is érdemes ennyire levenni, hogy 15 fok legyen a kinti-benti levegő közt a különbség... (max 8-10 fokot ajánlanak) ...gondolj bele, hogy állsz a napon órákat, az utastérben minden felforrósodik és utána ezek "hősugárzóként" működnek és a klíma ellen dolgoznak... én úgy szoktam ezekben a 35 fokokban, hogy beülök és percekig lehúzott ablakokkal járok, amivel valamennyire kiszellőztetem az utasteret... ha tehetem, útvonalból is olyat választok ahol megállás esetén fák alatt vagyok... ha már kiszellőztettem, akkor belövöm erre a 20 fokra a klímát, feltekerem az ablakokat és belsőlevegő-keringetésre kapcsolok... nagy melegekben is ilyenkor már nem maxon indulnak a ventilátorok, majd pár perc alatt lehűtik annyira az utasteret, hogy szépen visszavesz a fordulatból ha nem szellőztetnék és nem segítenék a klímának, akkor pörgetné a ventiket vagy 10 percig maxon és akkor sem éreznék jelentős javulást a levegő hőmérsékletében
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mohabá 007
aktív tag
Egy próbát megér. Hátha...
"...InSP figyelmeztetés eltűntetése Opel Astra H típuson.
Dízel Astra H típusok esetén másképp kell kiütni. A gomb hosszú nyomásakor elkezd villogni az InSP felirat. Ekkor rá kell lépni a fékpedálra, és ekkor jelenik meg a 4 vonal. Ezután nem kell tovább nyomni sem a pedált, sem a gombot!..."Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
#24845312
törölt tag
De egyébként fogsz egy hőmérőt, és a klímát a leghidegebbre állítva 10C fok alatti hőmérsékletnek kell jönnie a szellőzőrácsokból. (Egyszer a B Vectrámon megnéztem, hogy mi a leghidegebb, amit nyomni tud: 4,5C. Próbaképpen lehűtöttem úgy az utasteret, hogy már kívülről bepárásodtak az üvegek.)
-
mephi666
nagyúr
Nem vagyok guru, de a fizikai-kémiai folyamatok aránylag világosak: a fehér füst nem gőz véletlenül? Ha fekete lenne, akkor az olaj lenne, de a fehér vizet jelent... ha keveset jár a kocsi, megállhat a kipufogóban: ezt hosszabb úttal ki lehet belőle takarítani és ez a jobb eset... ha az égéstérbe kerülne hűtővíz, akkor az nem csak indításnál jelentkezne, hanem folyamatosan és párosulna jó fagyállószaggal
(De az okosabbak majd kijavítanak... én 100-150km folyamatos főutat javasolnék, hogy tisztuljon a kipufrendszer... már ha nincs más probléma)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
addikt
Azt alapjárati keverékképzés "hibának" gondolnám. Mondod, h 10 mp és megszűnik. Kb. annyit dúsíthat most a melegbe. Nálam reggel van, h rá se dúsít - beindítom és egyből 800-on az alapjárat
Van ott olyan, h beszívott levegő hőmérséklet érzékelő meg valami vízhőfokérzékelő. Ez a kettő tuti befolyásolja az alapjáratot
Én ezeket kicseréltem alapból, pár száz / ezer forintos tételek. Ha jól mérnek abból baj nem lehetMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
bul07
nagyúr
válasz Pikaa #101463 üzenetére
Fontos dolgot nem írtál a vízhőfok rendesen felmegy 90fokra?
Klíma az más tészta, azzal klímáshoz kell menni
Lehet csak tölteni kell de lehet komolyabb baja is( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
válasz Pikaa #101471 üzenetére
Mész vele és ha már meleg kicsit víz, mondjuk olyan 50-60 fokos akkor megfogod azt a csövet ami a termosztát után megy a hűtőhöz előre, ha meleg akkor gond van mert amíg ell nem éri a nyitási hőfokot abba a körbe nem mehetne melegvíz
Én így néztem meg az ennyémnél
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Petyyyyy
addikt
válasz Pikaa #105357 üzenetére
A helyedben én törekednék az eredeti állapot visszaállítására.
Szívósor, EGR takarítás és egy akár bontott DPF beszerzése. Vannak már erre szakosodott műhelyek, ahol kitakarítják/felújítják és mehet össze az egész.Legnagyobb ön-tökönszúrásnak tartom az EGR vagy DPF kiíratását. Ha nem megy eléggé a technika, nagyobbat kell venni, cserébe ne fulladjon meg senki.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!