Új hozzászólás Aktív témák
-
Egyébként, ha már úgyis ez a téma, ez a sűrített levegős tisztítás mit jelent? Hogy működik? Bemegyek a boltba és mit kell keresnem?
-
Nvidia’s GeForce GTX 980 will not beat GeForce GTX 780 Ti ? – insider
Azt hiszem, nem volt még.
-
kasa85
őstag
válasz
Anubris #16992 üzenetére
Nekem van szűrőm a házon olyan poros egy hét után csak nézek porszívó zsákjában nincs annyi szemét.Ecsettel havonta menj majd át rajta,és fújd ki a koszt nehogy zárlat legyen a nagy portól.Hamarosan nekem is pucolni kell egy hónapja nem volt.Jelenleg építkezünk ezért nagy a por a finom fal törmelék be jut a réseken,és a gép magába cuppantja.Refre szerintem jó igaz én Giga 3 ventis csodát vettem halk,és hűvös
-
Anubris
őstag
-
Anubris
őstag
Sziasztok,
ti milyen gyakran szoktátok takarítani a gépet?
Most kb egy hónapja van benn minden és pár napja már úgy látom több fokkal nőtt a hőmérséklet játékok alatt és a ventik si hangosabbak.
Drivert ez idő alatt nem frissítettem, tehát egyelőre nem tudok másra gondolni csak a porra. De kicsit túl korainak érzem a dolgot. -
kasa85
őstag
Köszi skacok gariztatom
Radeont azt nem még a végén teli offolom a hulladék driverei miatt a topikokatAmi drivert írtam fentebb nem megy lentebb megy.Várok még egy kicsit had jöjjenek a hibák akkor szó nélkül cserélik,de addig a hajamat tépem (
-
#Morcosmedve
veterán
-
#35434496
törölt tag
Keldor! A Intel Core i7-5xxx "Haswell-E" (LGA2011-3) topikban van egy Keldor mama nevű fórumozó.
Tudsz róla valamit?
-
SzlobiG
félisten
válasz
#Morcosmedve #16964 üzenetére
Én nem értem meg mivel érthetően le lett írva neki 100x hogy mit csináljon sz@rik rá nem azt csinálja, hanem inkább minden héten beírja ugyanazt a hibát és várja rá a megoldást.
Nem hiába nem érdekel már senkit egyik hsz-e se, mert nem azt csinálja amit mondunk én már az első ilyen után feladtam szimplán nem reagálok rá, csak most írtam neki egy megoldást reméljük ezt megfogadja.
-
keIdor
titán
válasz
#Morcosmedve #16964 üzenetére
Kicsit fárassza a piros oldal lakóit is.
-
#Morcosmedve
veterán
válasz
SzlobiG #16962 üzenetére
Hogy oFF-oljátok a topicból, de valahol megértem... Vigye már el gariba, ha meg nem garis dolog, akkor meg telepítsen újra mindenet, lehetőleg normálisan...ezen kívül nem tudunk csodát tenni.
(#16965) Keldor papa: hát igen... de, nem is tudom ki írta (mindenki
), hogy átugrik már a kommentjén...
(#16966) Erdei88: ne menekülj
-
Zorel
senior tag
válasz
kasa85 #16958 üzenetére
Jelenleg az 5.-ig 780 van a gépemben és egyikkel sem tapasztaltam ilyen hibákat.
Tedd fel a 337.88 WHQL driver-t ami a WD-hez jött, ezzel jónak kell lennie, ha nem akkor érdemes lenne újratelepítened a win-t, ha utána sem jó, akkor gariztasd le a kártyát.
Ezt már többször is leírtuk, hogy valószínű nincs minden rendben azzal a kártyával. -
kasa85
őstag
Skacok a WD játékban különböző bugok vannak.A karakterem átlátszódik.Távolban villog a textúra.Minden alap órajelen!335.23-desktop-win8-win7-winvista-64bit-international-whql ennél régebbi,és ez semmi hiba.Az új szabvány hozza a hibát Valey megmutatta a szemeteléssel tényleg nincs rendben valami a szoftverekkel remélem javítanak mert a fgaxom ki van,hogy van két havi fizetésű kártyám,és egy szarkupac játékom mellé amit mindig foltozni kell,ha nem mikrolag akkor ez.
Előre is köszönöm -
Cseneles
őstag
Sziasztok!
Tolna nekem a kíváncsiság kedvéért valaki egy Valley Extreme HD benchmarkot egy kb 1200-on járatott GTX 780-al vagy egy alap GTX780TI-vel?
köszönet -
keIdor
titán
Mióta megvan a monitor, azóta 40 órát raktam az AC: BF-be, előtte nem játszottam vele, mert játszhatatlan volt. Azért, mert V-Sync nélkül egyszerűen nagyon tört a kép, V-Sync-el meg borzasztó gépigénye lett az egésznek, 30fps-ekre droppolt folyton, és input lag is lett.
Ez G-Sync-el nem áll fenn, játszható lett a játék, mert van fps (pont a 40-80-as tartomány) és nincs se képtörés, sem input lag. Watch_Dogs-al ugyanez a tapasztalatom és még nagyon sok olyan játék van, ahol V-Sync-el bezuhan az fps érték és input lag lesz, ha meg nincs bekapcsolva akkor nagyon törik a kép.Ezeket ezzel a technológiával el lehet felejteni. Én mindkét felsorolt állapotra érzékeny vagyok, zavar ha nagyon törik a kép, vagy input lag van.
Akit komolyan érdekel, hogy ez milyen, akkor ha Győr közelében jár, írjon privátot.
-
már megint eljutottunk odáig, hogy van, aki hinni szeret, és van, aki játszani. a hívő alkatok ismét meg tudják magyarázni, hogy az az igazi, amit az AMD majd egyszer valamikor villant, a játszani óhajtók pedig csengetnek az nVidiának, és kipróbálják, mennyire jó a cucc valójában. deja vu.
én ennek az elméleti vitának további értelmét nem látom (már a szalmabábok is kezdenek előbújni), úgyhogy részemről peace
-
Rexcor
őstag
Köszi szépen a gyors segítséget!
-
HSM
félisten
válasz
#35434496 #16933 üzenetére
Nem vitatkozom, hanem beszélgetek vele. G-syncet nem fogok venni, mert lehúzásnak tartom a javából. Nv karit meg megint nem lenne értelme vegyek, amikor tökéletesen meg vagyok elégedve a 290-es Radeonommal (NV-nél ugyanezért a teljesítményért is többet kéne fizessek), ami ráadásul az AMD-féle A-syncet is tudja, szóval ha jövőre jönnek a rendes IPS monitorok A-synccel, könnyen lehet, el fogok csábulni.
-
-
HSM
félisten
válasz
TTomax #16927 üzenetére
No várjunk... Ahol a játék nem megy mondjuk csak fix 30FPS-el, mert limitel, ott ugyanazt tudja, a G-sync, mint a Vsync. Amit írsz, ott előny a G-sync, amikor jól felhúzod a beállításokat, és lesz mondjuk 40-80 közötti FPS-ed, ami így G-synccel jó játékélmény. De hidd el, nem lesz ugyanolyan jó az élmény, mintha betonstabil 100+ FPS lenne.
BF4-el szórakoztam, és azt kellett megállapítanom, igencsak látszik a statomon, ha 60hz-en megy a monitor 72 helyettt, érzetre is egész más, pedig a játék úgy van belőve, hogy szinte végig 80FPS+ legyen.... Pedig ugye ez csak egy sima 6 vagy 8 ms IPS, nem is egy villámgyors 1ms TN panel....Amúgy 3 dolog fog hozzá kelleni, egy kompatibilis monitor, VGA és driver. Tartok tőle, NV vonalon is éppen ezek az igényei a G-syncnek.
A VGA-k is már érkeznek, a Tonga, a Bonaire és a Hawaii már tudja, ami már elég jól fedi a Gamer kártyákat. -
SzlobiG
félisten
válasz
Rexcor #16928 üzenetére
Próba másik vga-val mást nem.
Esélyes hogy vmi sérült. Vedd ki megint, tedd vissza esetleg másik slot ha van.
Amúgy kicsit beleolvasgattam a topikba miért megy már megint az amd vs nv itt? Minek bizonygatni itt hogy jobb amd kit érdekel ez? Tele van a topik ezzel.
Ismeritek szerintem ezt a topikot...
-
Rexcor
őstag
Lenne egy sürgős problémám. Beszereltem ma egy új ssd-t, és ki kellett szednem a vga-t, hogy hozzáférjek, de azóta ha belépek valamilyen játékba, vagy terhelést kap a kártya akkor elsötétedik kb 1 perc után a kép. Újraindítás után pedig megint van kép. Remélem nem sérült meg a kártya.
Mit tudnék tenni?
SzlobiG: De ha sérült, akkor az normális, hogy 1-2 percig teljesen jól fut a játék, semmi képhiba vagy ilyenek, és csak utána sötétül el? Inkább arra gondolnék, hogy nem kap elég áramot, pedig rendesen be van dugva mindegyik csati.
-
TTomax
félisten
kicsit tornáznék, meglegyen a 100FPS, belőném 100hz-re, és igencsak vidáman használnám V-sync-el
Bizony én is,csak a játékok jelentős hányadában ez bizony kivitelezhetetlen,mert valahol limited van,ez pl lehet a mostanában divatos konzolról való portolás következménye is,de lehet csak egy elbaltázott engine ami csak egy cpu magra terhel mindent,vagy csak 30fpsnél syncel a játék...pont ez a jó a G-Syncben,magasabb grafikai részletesség mellett simább játékélmény...őszintén,ki ne akarná ezt?Jahm hogy ebből a vga gyártóknak(stb) nincs pénz?Persze hogy nincs,ezért is nem lett semmi eddig a freesyncböl sem 10 év alatt,és ha kijön akkor kb olyasmi lesz mint a mantle...menni fog,de csak ezen,meg csak úgy,meg csak akkor...
-
h1mpi
félisten
Azt hittem a Monitor topicba jöttem
-
HSM
félisten
A V-sync nem +1 frame késleltetés, hanem legfeljebb +1 frame, nem ugyanaz.
Őszinte leszek, és az is lehet, igazam sincs, de nekem ha 80-130FPS-t tudna a HW, akkor azzal már vígan játszanék, kicsit tornáznék, meglegyen a 100FPS, belőném 100hz-re, és igencsak vidáman használnám V-sync-el. Ha meg nem akarnék butítani, akkor is fix 72hz+Vsync-el az eredmény és a folyamatosság is kitűnő lenne. A G-sync igazi létjogosultságát én továbbra is a 40-80 FPS-es tartományban látom, ahol enélkül már gázos, ha lekési a monitor a szinkront, főleg a hagyományos monitorokra jellemző 60hz környéki frissítésekkel. Én sokkal fontosabb "feature"-nek tartom a 144hz-ig felhúzható elektronikát meg körítést, mint magát a G-syncet. A sima IPS-es Dell monitoromon is csodát tesz a 72hz-re hekkelés a 60-hoz képest pörgősebb játékokban G-sync nélkül is.
Ami a jelenlegi támogatott kártyákat illeti, az Nvidiánál a G-sync modulért fizeted ki a +200 dollárt, amiből AMD oldalon majdhogynem egy vadiúj R9 285 is kijön.
Ha értékesebb volt az elődkártya, azt eladva és rátéve a 200 dollárt, akár még egy vadiúj 290-esben is lehet gondolkozni. Szóval nem győztél meg, hogy az NV mennyire jót tett a régebbi vasakat birtoklókkal.
Egy rétegnek tett jót az NV a G-synccel, az pedig a tehetősebb, türelmetlenebb réteg, akit nem zavar, hogy 200 dollárt fizetnek olyanért, amit "ingyen" is megkaphattak volna kicsit később. Bár kérdés, NV vonalon mi a jövő, A-sync, vagy marad a +200 dodó és G-sync modul igényű a funkció....
-
egyrészt a vsync+1 frame késleltetés, bár ez 144Hz-nél sokat már nem számít. de a lényeg az, ha pl. a HW 80-130 fps-t tud. ekkor vsync-kel 72Hz-ed lenne, a g-sync-kel meg 80-130. itt sem elsősorban a késleltetés számít, hanem a folyamatosság-érzet.
(#16920) Abu85: ld. fent. a VESA-sztorinak semmi értelmét nem látom így sem. az AMD pedig elmondhatja, hogy az nVidia pénzt kér azért, amit tőlük ingyen még egy jó darabig nem tudsz megvásárolni. vagy mondhatjuk, hogy "ingyen", mert az elejtett megjegyzésekből úgy fest, hogy az első generációs GCN kártyákon nem fog menni az ASync, tehát sokaknak kinéz egy VGA-csere is, míg a GK106/104/110 terítettség lényegesen jobb.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
És az miért jó? Tényleg nem látom a koncepciót benne. Ha a latency csökkentése a cél, akkor azt célszerűbb a driverben csökkenteni. Lejjebb lehet nyugodtan venni a három-négy képkockára való előre felpufferelést. Két képkocka az ideális DX-szel. Lehet, hogy esik az fps, de a késleltetés feleakkora lesz.
Az NVIDIA az ATI régi licencét használja, mert az AMD a VESA tagoknak biztosította, hogy megvalósítható legyen az A-Sync. Volt róla szó korábban, hogy ezt elveszik az NV-től, csak nem érdekelte az AMD-t. Ők előnyként fogják fel, hogy az NV bezárta magát a kis gyártók területére. Megint el lehet lőni, hogy mi ismét ingyen adjuk, amiért az NV pénzt kér, stb. Ez marketing szempontból sokkal előnyösebb, mint bíróságra menni.
-
HSM
félisten
Csak azt felejted el, hogy ha van elég erős hardvered kihajtani a 144hz-et, akkor pont a G-sync veszti értelmét, mert a sima V-sync is tudja tartani a 144-et, sőt, ha véletlen menet közben kiesik egy kép, még akkor is bőven elég 72hz-nek megfelelő időben jön a következő kép. Pont ott lenne értelme a G-syncnek, ahol még látod a difit, és minden FPS számít, tehát amikor a kártya épphogy elbírja mondjuk az 40-80FPS-es tartományt, és össze-vissza ingázik benne, tehát amikor se a V-sync, se a monitor fix képfrissítésének jó megválasztásával nem tudod jól belőni, és amikor egy képkockányi kiesés már látható akadást okozna.
-
jajmár, de nehezen esik le
pont ez az, hogy a 144Hz csak akkor igazán jó, ha van elég erős VGA-d - és mit ad Isten, olyat pont tudsz venni az nVidiától
a 4K-hoz nem feltétlen kell a multiGPU, pont ezért jó G-Sync, mert elég lehet egy 780Ti is. és pont ezért "szar" megoldás egy 1920x1080-as 60Hz-es monitor, mert oda meg elég egy 760 vagy egy 280 is, a 780 vagy a 290 helyett. veszélyes terep ez a G-Sync.amit a VESA-val kapcsolatban leírtál, az nem hazugság, hanem arcoskodás. milyen licenszet vesznek el az nVidiától? milyen (jogi) alapon? ugyan...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #16916 üzenetére
Az egy másik problémakör. Leginkább szoftveres, illetve ezen beül is egy API probléma. Ha hozzáférhetővé teszed az erőforrásokat még a programszinten, akkor sokkal jobb működést lehet elérni. Erre jó példa a BF4, aminek a Mantle portja is AFR-t használ, de még négy GPU mellett is jobbnak érzed, mintha egy GPU-val dolgoznál a DX renderen. Természetesen ez is egy probléma, de független a hardvertől. Ráadásul az EA olyan rendszert akar, amelyik 8 GPU-ig skálázódik aszimmetrikusan. Ez jó koncepció és meg is valósítható Mantle alatt, de szükséges hozzá az XDMA. Vagyis a hardver oldali fejlesztés mindenképp kell.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #16914 üzenetére
Az bírja. A híd a probléma. Ugyanazok a gondok a hidas CF-en is, még akkor is ha az nem 500, hanem 900 MB/s-os összeköttetés. Kell manapság 3-4 GB/s. Pár hónappal a játék megjelenése után mindegyikre írnak egy szoftveres SLI/CF-et, ami a hidat mellőzve a PCI Expressre viszi a kommunikációt. Csak ez hónapokban mérhető extra munka. A felhasználó nem ősszel akar játszani a tavasszal megjelent játékkal. Ezért fontos minél előbb a hidas megoldásokat egy hardveres vezérlésű PCI Express opcióra cserélni.
A szoftveres se rossz persze, mert nem különbözik annyira a vezérlés, de aki CF/SLI-t vásárolt nem fogja elfogadni, hogy hónapokig nincs támogatva a rendszere a frissen megjelent játékoknál. Ez ma a legfontosabb dolog az új fejlesztéseknél. A hídra már nincs szükség, az már csak akadályoz. -
Abu85
HÁZIGAZDA
A 144 Hz az semmire sem garancia. Attól még nem lesz 144 független képkockád, ha a hardver nem bírja.
A 60 Hz 4K az egy reálisabb megoldás. De oda meg eleve kell a multi-GPU, amihez a hidas megoldások már nem elég jók. Elég ha elolvasod a HOCP beszámolókat, hogy általános érzetre a 4K-s XDMA CF jobb mint az SLI. Egyszerűen kevés az 500 MB/s a hídon keresztül, míg az XDMA CF 8 GB/s-os kapcsolattal jól érzi magát 4K-ban.A VESA számára miért érné meg hazudni? Ők nem részesülnek ebből. Nekik csak rosszul eset, hogy meg volt beszélve az A-Sync és erre az egyik támogató előállt egy saját megoldással.
-
iiiiigen, a raktárkészlet miatt, nem pedig azért, mert a 144Hz-es monitor mellé könnyebb eladni a gyors VGA-t
(ld. TTomax postja, hogy messzebb ne menjünk). ja, és persze lesz 60Hz-es - 4K-ban. hmmm...
az elavult és rosszabb technológiához érdemes elolvasni az ASUS monitorról írt review-kat, nem az jön le belőlük, hogy a képével olyan óriási gondok lennének. ha az AOC monitor is jól szerepel a review-k során, akkor sztem én is teszek egy próbát a G-Sync-kel.amit meg a licenszekkel és az AMD-vel kapcsolatban írtál, az leginkább a kabaré kategória. nem Neked szól, elhiszem, hogy mennek ilyen pletykák az iparágban, de a szereplők csak magukból csinálnak hülyét, ha ilyeneket mondanak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#35434496 #16910 üzenetére
Nem kell temetni a DX12. Az MS sosem tűzte ki célul, hogy gyorsabb legyen, mint a Mantle. Az Intelnek a mérnöke is jól mondta régebben, hogy a Mantle és a DX12 nem összemérhető, mert a Mantle-t az AMD modernebbre tervezte, míg a DX12-nél igény volt, hogy a DX11-es és az ultramobil hardvereket kiszolgálja. Természetes, hogy a legacy architektúrák támogatása kompromisszumos megoldásokat szül.
Brad Wardell véleménye ezekről érdekes, mert ő az egyetlen ember a piacon, akinek az érdekeltségébe olyan stúdiók tartoznak, amelyek rendelkeznek hozzáféréssel mindkét API-hoz. Éppen ezért mással ellentétben képesek véleményt alkotni. Az Oxide már be is épített a Nitrousba egy DX12 prototípus kódot. Azt is elmondta, hogy a DX11-hez képest a DX12 5-ször, míg a Mantle 6-szor gyorsabb. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#35434496 #16908 üzenetére
Hivatalosan nem 2-nek hívják. Csak el kell nevezni a kiterjesztéseket, amik jönnek hozzá.
80+ fejlesztő használja már valami csak van mögötte, ha ennyien kértek hozzáférést. Nem mellesleg Brad Wardell azon kevés emberek egyike, aki rendelkezik a DX12-vel és a Mantle-lel is. Ő mondta már a Twitteren, hogy a Mantle a gyorsabb API. Tehát akkor is támogatnák, ha nem gyorsítanának rajta, de pont a Stardock érdekeltségi körébe tartozó fejlesztők kérték, hogy a jövő szempontjából jó lenne a Mantle-nél is háromszor gyorsabb API. Gyakorlatilag 300000 batch/frame-re akarják növelni a tűréshatárát. Erre vonatkozóan lesz egy továbbfejlesztés még 2016 előtt. Az EA-nek is vannak egészen extrém igényei, hiszen eldöntötték, hogy a Mantle marad az elsődleges leképzője a Frostbite fejlesztéseknek. -
válasz
#35434496 #16889 üzenetére
"Nv meg elad egy rakás G-Sync monitort világszerte"
Azért a 800$ még külföldön is 800$ (PG278Q) ... Nem hiszem hogy akkora nagy rakással adnának el belőle. Persze, el fognak adni belőle, mert nincs olyan drága HW aminek ne lenne piaca, de slágertermék ezen az árszinten még nem lesz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#Morcosmedve #16903 üzenetére
Vannak még egy páran. De messze az LG és a Samsung a legnagyobb, tehát egy ideje mindig ők mondják meg a tutit.
(#16904) Keldor papa: Az LG és a Samsung számára nem kifejezetten a monitor, hanem a panelgyártás az üzlet. Tévéknél persze koncentrálnak a saját márkára, mert ott elég sok lehetőség van magad megkülönböztetni a többiektől. Egy monitornál ez nem jellemző. Tehát az elsődleges üzlet a panelek és a vezérlők eladása. A Dell is az LG-től szervál szinte mindent, ez az LG-nek tiszta haszon.
-
keIdor
titán
válasz
#Morcosmedve #16903 üzenetére
Egyébként az, hogy az LG és Dell jó és fontos monitorgyártó, azzal egyetértek, de a Samsung... manapság úgy eltűntek. Van 1-2db jó 4K-s monitorjuk, de azon kívül? Az összes jó IPS pl. vagy Dell, vagy LG, vagy Asus stb.
Sehol sincs a Samsung.
Persze másnak elhiszem, hogy gyártanak panelt, de saját név alatt semmi érdemleges nincs tőlük jó ideje. TV kivétel, csak monitorra gondolok most. -
TTomax
félisten
Én már úgy voltam vele marad a 290X,mert hdmin szebb volt a képe aztán jött ez a monitor,és az 100% biztos hogy a következő 3-4 évben nem cserélem és addig mindig a csúcs egy magos nv lesz a gépemben.Szóval piacépítésből jeles az nvnek kilapátolják a lovét zsebemből,de nem bánom,mert nagyon élvezem amit látok.
(#16901) Abu85
Nincs jelentősége,hogy az Asus gyárt-e panelt vagy nem valaki valahol fejlesztette. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
keIdor #16897 üzenetére
A megfizethető kategóriát még mindig az 1080p jelenti. Fölötte muszáj újabbat használni. De ezeknél is vannak már újabbak, IPS-ből is. A TN tizedannyi pénzből fejlődik, mint az IPS. Azért van lemaradásban, mert nem fókusz.
Az ASUS nem panelgyártó. Ők ebbe nem igazán raknak pénzt. Csupán megveszik a fejlesztéseket.
(#16899) Keldor papa: A Mantle egy API és nem egy hardveres technológia. A bukást pedig azután érdemes átgondolni, hogy ma háromszor annyi fejlesztő támogatja, mint amennyi a DX12-t. Ráadásul már Brad Wardell mondta, hogy a DX12-vel felesleges hasonlítani, mert annál eleve gyorsabb, de jön a Mantle 2 is, ami már 300k batcht is megenged, vagyis hatszor annyit, amennyit a DX12 fog tudni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● ne OFF-oljatok!
- Linux kezdőknek
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Milyen monitort vegyek?
- Az ASUS ROG Astral kártyák tájékoztatnak arról, ha épp megrogynának
- Milyen videókártyát?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Külpolitika
- Sweet.tv - internetes TV
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Prémium! Csere-Beszámítás! Számítógép PC Játékra! R5 5600X / RTX 4060 / 32Gb DDR4 / 1TB SSD
- LG 48C2 - 48" OLED EVO - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen5 CPU
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U757 - i3-7GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Csere-Beszámítás! Számítógép PC Játékra! Intel I7 6700/ RX 580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest