- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVidia Videókártya hűtés szabályozás, problémák
- Házi hangfal építés
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ZIDOO médialejátszók
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Hobby elektronika
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- Gaming notebook topik
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FLATRONW
őstag
válasz Tökmindegy #439 üzenetére
Én meg azon gondolkodtam el, hogy ezelőtt is voltak a játékokban képi hibák, mentek tönkre kártyák mindkét oldalon, nem lehet, hogy azokban az esetekben is a driver volt a hibás?
-
FLATRONW
őstag
Igazából van technikai oldalról különbség a két fajta V-sync között, azt leszámítva, hogy 60 fps alatt az adaptív kikapcsolja a v-syncet? Én azt vettem észre, hogy adaptív esetén 60 fps alatt ugyanúgy megtörik a kép, tehát elvész az egyik fő tulajdonsága a v-syncnek. Hogyha pedig stabilan 60+ fps-el játszunk, akkor mindegy hogy melyiket használjuk. Nekem például stabil 60 fps-nél a Tomb Raidernél bizonyos jeleneteknél nem sima a mozgás, attól függetlenül, hogy milyen v-syncet használok. Szerintem a tripla bufferes v-syncnél jelenleg nincs jobb megoldás (már amelyik játék támogatja).
-
FLATRONW
őstag
Én az 570-es mellett próbáltam ki egy gt220-ast. A tapasztalataim a következőek voltak:
Metro LL: a GT220-ast max 60 százalékra terhelte a PhysX, de a játékban Higról Very Highra tudtam tenni a minőséget sebességvesztés nélkül
Batman Arkham City: ide már nagyon kevés volt, a GTX570 egyedül jobban futtatta
Mafia 2: ide is nagyon kevés volt, csak akkor lett elég, amikor töröltem azokat a fájlokat, amelyek a járókelők ruhaszimulációjáért felel. Azonban a fájlok törlése után elég volt önmagában is a GTX570.A lényeg az, hogy a Metro esetében egy gyenge kártya is elég PhysX-re.
-
-
FLATRONW
őstag
válasz ForRedGlory #1047 üzenetére
A boost nem szabályoz vissza, hogyha a power - és hőmérséklet célértékeket nem lépi túl a kártya.
Nekem például 1056 MHz az alap és 1150-re boostol és ez stabilan meg is marad 100 százalékos GPU kihasználtság mellett. Hogyha 150 Mhz-et emelek az órajelen, akkor 1294 MHz-re boostol a kártya és szintén stabilan tartja 100 százalékos kihasználtság mellett.A második megjegyzézed azért nem állja meg a helyét, mert ha beállítanám 1294 MHz-re az alapórajelet, akkor rögtön a teszt elején lefagyna a rendszer, mert illyenkor a boost is nagyon magas értéket venne fel (akár 1400 MHz).
-
FLATRONW
őstag
válasz Firestormhun #1171 üzenetére
Az ASIC Quality milyen értéktől számít jónak?
-
FLATRONW
őstag
Szerintem minimumra kell tenni a temp targetet (60 fok). Arra kell figyelni, hogy a Power Targetre kell tenni a prioritást, mert ellenkező esetben még az alapórajelnél is jobban vissza veszi az órajeleket, hogy Temp targeten belül maradjon.
(#1187) Firestormhun: most egy kicsit megnyugtattál, mert az enyém 77 százalékos.
[ Szerkesztve ]
-
FLATRONW
őstag
válasz ForRedGlory #1233 üzenetére
Nekem Win7 és ezen sincs semmi probléma vele. Egy kicsit még gyorsult is Far Cry 3 alatt. Én is csak ajánlani tudom.
-
FLATRONW
őstag
válasz Firestormhun #1454 üzenetére
Ez nem igaz. Abban az esetben, hogyha a power limit és a target temperature sem lépi át a beállított határértékeket, akkor nem vesz vissza az órajelekből. Amennyiben az egyik átlépi a határértéket, akkor elkezdi visszavenni. Le is teszteltem, a ventilátort manuálisan minimumra vettem, hogy biztosan elérjem a határértéket.
A beállított hőmérséklet 90 fok volt és csak 91 foknál kezdte el vissza venni az órajeleket. Abban igazad van, hogy valószínüleg a power limit kavar be. Én ebből a szempontból szerencsés vagyok, mert a kártyám 300 W-os TDP-re van beállítva gyárilag, tehát tuning esetén még a power limitet sem kell kitolnom.Azt is megfigyeltem, hogyha a prioritást a temperature targetre teszem, akkor (minimális ventilátor fordulatszámnál) még az alapnál is jóval visszább veszi az órajeleket, hogy határon belül tudjon maradni a hőmérséklet. Természetesen ilyen a hétköznapi használatban nem fordulhat elő, mert senki sem használja nagy terhelésnél minimumon a ventilátort.Én is csak a teszt kedvéért állítottam így be. Abban az esetben pedig, hogyha power limitre teszem a prioritást, akkor csak az alapra veszi vissza az órajeleket 90 fonál, mert nem lépi túl a limitet. Ebben az esetben simán túlmelegedhet a kártya.
[ Szerkesztve ]
-
FLATRONW
őstag
válasz BlackSoft #1589 üzenetére
E teszt szerint nem csak SLI-ben veri el a 780 a Titant néha. Lehet, hogy ezekben az esetekben azonos architektúra mellett többet ér a magasabb órajel. Másik kérdés, hogy mennyire lehet hinni ennek a tesztnek?
Más oldalak tesztjeiben sehol sem került előnybe a 780-as a Titannal szemben. -
FLATRONW
őstag
-
FLATRONW
őstag
A GOW valóban szebb volt, mint az akkori PC-s játékok. Azonban rá egy évre kijött a Crysis és olyan grafikát letett az asztalra, amitől a mai legszebb konzol játékok is fényévekre vannak pedig 6 évük volt rá, hogy fejlődjenek. Én azt láttom, hogy a fix hardver nem jelent szinte semmit. 6-7 év alatt volt egy kis fejlődés, de ez anyiből állt, hogy bekerült néhány plusz efekt a játékokba és cserébe alacsonyabb fps-t kaptunk. Az akkori GOW és a mostani konzol játékok között szinte 0 a grafikai különbség (efekteket leszámítva). Nekem az a tippem, hogy az új generáción is ugyanez lesz a helyzett.
-
FLATRONW
őstag
-
FLATRONW
őstag
Én sem szeretném, hogy 95 fokon menjen a kártya, csak a teszt miatt csináltam.
Egyébként meg beállítasz egy fiksz fordulatot (70-75 százalék) , kitolod a targetet és máris nem fogja visszavenni az órajelet. Úgy is az a típus vagy, aki max beállítások mellett játszik. Max beállítások mellet pedig rövid időn belül felmelegszik a kártya, tehát felesleges az automata ventilátor profillal szarakodni. -
FLATRONW
őstag
Nekem is van egy alap profil, amiben automatán vezérli a fordulatot a kártya és van egy kettes profi, amiben fix 70 százalékra van téve a fordulat. Egy gombnyomás az egész.
Az automatikus ventilátor profil azt jelenti, hogy a hőmérséklet változásától függően változik a ventilátor fordulatszáma is. Játékok alatt szerintem menjen fix fordulaton a ventilátor és ne a hőmérséklettől függjön, hogy mennyi a fordulat. -
FLATRONW
őstag
Nem használsz valamilyen alaplaphoz kapott programot? Visszagondolva én régebben próbálkoztam az MSI Control Centerrel és még asztalon is voltak beakadások, letöröltem és nem volt semmi bajom. Azóta sem használok hasonló programot, amiben olyan dolgokat lehet állítgatni, ami csak akkor működik 100 százalékosan hogyha a BIOS-ban állítom be.
[ Szerkesztve ]
-
FLATRONW
őstag
válasz ImpersonatoR #2994 üzenetére
Nem jön minden driverrel ilyen gyorsulás. Az Nvidia minden egyes driver leírásába beleírja a gyorsulást, de azt is beleírják, hogy ez a 327-es whql-hez van viszonyítva. Tehát a jelenlegi driver nem gyorsult semmit az egy héttel ezelőtti whql-hez képest.
-
FLATRONW
őstag
válasz ricshard444 #3219 üzenetére
Engemet pl, a 6970 és az 580 közötti hatalmas különbség lepett meg.
-
FLATRONW
őstag
válasz Tökmindegy #3222 üzenetére
Pont az, hogy akkoriban nem volt ekkora különbség a 2 kártya között.
(#3227) BMW001: Várj egy két generációt és az akkori játékokban megint fölényes előnyben lesz a 680 a 7970-el szemben DX játékokban (ha lesz még DX).
-
FLATRONW
őstag
Ez mind szép és jó, de semmit sem ér ha hibás lesz tőle a megjelenítés. A HDAO a Far Cry 3-ban okoz képi hibákat, a CHS pedig a Bioshock Infinitiben. Tudom, hogy egy másik fórumban azt írtad, hogy az Infinite minden árnyék beállítás mellett CHS-t használ, de a játékban a beállítások leírásánál csak Very High szinttől írja, hogy CHS-t használ és innentől kezdődnek az árnyék hibák.
Új hozzászólás Aktív témák
● ne OFF-oljatok!
- PCX Garancia! MSI RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Gaming X TRIO Videokártya! BeszámítOK
- ASRock Radeon RX 6800 XT Phantom Gaming
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-
- EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 GAMING 11GB GDDR5X 352bit (11G-P4-6696-KR) Videokártya
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel