Hirdetés
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Őszre feketét ölt a THEC64 Mini
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- TCL LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zeki
nagyúr
válasz
South Velen #94199 üzenetére
Ott a pont!
-
South Velen
addikt
válasz
punky10 #94178 üzenetére
Azért ez durva.
Régen a telekom volt a mintapéldája az ilyen rendelések benyelésének, szinte egyedüli módon tök korrekten álltak hozzá, ha eláraztak valamit, és simán teljesítették a rendelést.
Ráadásul annyira nem is volt elárazva, nem 99900 helyett 9990 volt, vagy ilyesmi..
Persze már más világ van, az eredeti árak is az egekben vannak...
-
madle
őstag
Üdv,
kaptam egy sms-t a T-től, hogy mutassam be a diákomat mert hamarosan lejár a Like S, és választhatok a mobilcsomagok közül és a kedvezményes mobilinternet palettából, az a kérdésem lenne, hogy a Like S mostmár nem is maradhat akkor meg, mindenképp újat kell választanom? Mert a többi csomag nem buli már ehhez képest...
-
tusik
tag
Van egy T-s készülékem és megkértem rá a függetlenitő kódot pár nappal ezelőtt. Tegnap az a válasz sms jött hogy a készüléken nincs hálózati korlátozás. De márpediglen van.
Most hogyan tovább? Kérjem meg mégegyszer a kódot? -
SUPREME7
őstag
Sziasztok, a dominós 5GB ingyen netet be lehet valahogy aktiválni T fiók és az app letöltése nélkül?
-
Drughi
addikt
Sziasztok,
Hivatalos panaszlevelet szeretnék írni a telekomnak e-mailben.
Milyen email címre tehetem ezt meg ami nem a kukába landol? -
punky10
addikt
Utananéztem.Ha a státuszod "jóváhagyva"lett,akkor van esélyed,úgy tudom ilyen esetekben kj is adják.De ha csak "jóváhagyás alatt"-ig jutott,akkor nincs semmi.Webes rendeléskor ők ajánlanak egy terméket x áron.Te megrendeled,ezzel jelzed,hogy vevő lennél az eszközre.Ők jóváhagyják a rendelést,ez az a pont,amikor már jogilag lehet valamit kezdeni,ezt már fel lehet fohni szerződésnek.De amig nincs jóváhagyva,addig nem történik semmi.Mint ha boltban vásárolnál:nézed a cikkeket a polcon(jelen esetben webshop)meglátsz egy telefont,szólsz az eladónak,hogy ez téged érdekel(leadod a rendelést)eladó megnézi az árut(jóváhagyás alatt)majd rábólint(jóváhagyva).Lehet kardoskodi,hogy 60-ért volt kirakva,de (sajnos)nem jöt létre a szerződés.Mindenféle jogi csavarok vannak,mert a webes vásárlás kicsit különbözik a boltban történő vásárlástól.
-
viera
őstag
Mostanában amit művel a Telekom már szánalom.
Október 16-án rendeltem egy fülhallgatót Coop-os kuponnal ami így közel 6000ft-ba került.Még akkor át is utaltam rá a pontos összeget,de másnap töröltettem a rendelést.Azt mondták semmi gond,1-2 hét és vissza utalják.Na azóta is várom és minden héten telefonálok,hogy mi tart ennyi ideig.Eddig 7-szer hívtam fel őket,de egyik ügyintéző szerencsétlenebb mint a másik.Már több verziót előadtak,hogy mikor utalják vissza de nem történt azóta sem semmi.Már lassan 2 hónapja várok,de hozzáteszem nem a 6000ft miatt vagyok már egy kicsit kiakadva hanem az egész folyamat miatt.Van náluk 5 előfizetésem és nem keveset fizetek havonta de mégis ennyire nehezükre esik valamit csinálni.Kihez lehet még ilyenkor fordulni mert az ügyfélszolgálatot már inkább hanyagolom. -
zsolt19900
őstag
válasz
zsoltzsolt #94185 üzenetére
az előző hsz-ekre válaszoltam ezért nem jelöltem meg senkit
a "mit lehet tenni" re reagált a posztom, ha így már érthető
-
zsoltzsolt
addikt
válasz
zsolt19900 #94184 üzenetére
Húú, ennek nem ártana újból nekifutni.
☺️ -
zsolt19900
őstag
amennyiben itt lehet róla beszélni, akkor itt én is érdeklődnék-e felől, hogy vajon mit?
mivel felvetettem a kis hölgyikének és urikának is, hogy akkor ilyen paraméterekkel ilyen telefont.... főleg, hogy rendelhető és főleg (mint később megtudtam személyesen) pl a városi tpontban is van kvázi fizikálisan honor8....
szóval mit lehet tenni?
igazság szerint arra gondoltam, hogy lerendelni jelenlegi áron és akkor szépen azt és ezt a régi rendelésemet összevetetni velük + a telefonbeszélgetéseket amiben az hangzik el, hogy "nincs készlet" közben pedig a 106k-s áron (vagy mennyi most nem tudom) viszont van készlet?!
picit furcsa ugye-ugyea gerinces dolog az lett volna, hogy figyi kupon vissza telefont viszont kapod, ennyi.... mivel ahogy néztem a döntő többség a kupon miatt nem kapta meg, ergó a listaárasak nagyobb (nem mondom, hogy mind) részben megkapták a telefont
pl. ugye a másik topikban írta egy pécsi fórumtárs, hogy ő is ment ma érte, na én is rendeltem mai átvétellel abba a tpontba és akkor én?
-
-
kutkut
addikt
válasz
szabogabor10 #94166 üzenetére
Honor 8. Kifutó termék volt fél - 2/3-ad áron. Hogy véletlenül árazták-e el, vagy sem, az rejtély, továbbá az érvénytelenítés valós indoka is. Engem (és másokat is) azzal próbáltak hülyíteni, hogy valamilyen adatok hiányoztak a rendelésnél. Amúgy nekem az 1 telenoros kártyámat leszámítva nincs másik, úgyhogy ez kizárva.
Vagy a -5k-s kuponnal volt bajuk vagy azzal, hogy véletlenül árazták el, amit nem akartak lenyelni... Ahhoz viszont nincs arcuk, hogy ezt (vagy valamilyen valós indokot) közöljenek.
-
válasz
szabogabor10 #94166 üzenetére
vagy nem egyeznek a nyilvántartónál a megadott adatok
-
Különösen nagy piros pont a WestEnd nagy T-pontban dolgozó egyik hölgyikének (M...), gyorsan és ügyesen megugrotta ma a rendszer által (tévesen, sajnos nem először) "Visszahívásra vár" állapotúnak mutatott rendelésemet és percek alatt megkaptam a(z amúgy készleten lévő) Huawei okosórát.
Külön köszönet a szép ajándék csomagolásért, amit bónuszként adott! -
punky10
addikt
válasz
szabogabor10 #94166 üzenetére
Nem,valoszinűleg elárazták a telefont.
Mondjuk tényleg áron alul volt,ez pedig nem jellemző mostanában a Telekomra.Ez van,szerencsére semmi bajom a mostanival,csak felmerült a csere lehetősége,én pedig már majdnem beleéltem magam... -
-
válasz
Repsol600 #94163 üzenetére
Szia,
A Telekom fiókhoz hozzáadva sem jó? Ha már több előfizetés is van, akkor érdemes lenne úgy megpróbálni, ha nem, vagy kinyírja a fiókot - utána leválasztva az működik rendesen - akkor meg jelezni a telefonos ügyfélszolgálatnak és megoldják. (Nekem is volt úgy friss Domino szám, szombaton telefonáltam miatta, mondták, hogy csak a következő munkanapon tud ránézni az illetékes, mert komolyabb a probléma, aztán úgy is lett, hétfőn 9 óra körül már működött is.)
-
Repsol600
addikt
Sziasztok!
Van egy Telekom mobilszámunk ami előfizetéses volt, pár hónapja viszont átváltottuk feltöltősre. Telekom alkalmazásba viszont nem tudok belépni azóta vele, hiába regisztáltam. Mi lehet a gond?
-
csuzda
aktív tag
Sziasztok!
Van egy régi sim kártyám, ami saját kézzel lett micro SIM-re vágva. Ez a sim és egy blue mobilos sim van a telóban. A blue mobilos simen van 4g, a régi, telekomoson nincs. Több telefonnal próbáltam, így gondolom, hogy a sim kártya nem támogatja a 4G-t. Milyen indokkal menjek be a tmobilba? Kérjek cserét, vagy mondjam, hogy elhagytam? Egyébként dominos vagyok.
Előre is köszönöm a segítséget!
-
válasz
Drughi #94153 üzenetére
Lehet abból nekik is káruk, a hűséget szépen eltörlik és ha születik egy kellően részletes írásos panasz, akkor azt általában olyan kivizsgálás követi, aminek akár anyagi vonzata is lehet, értem úgy, hogy jellemzően kárpótolják az előfizetőt, például jóváírnak a következő havi számláján X Ft-ot.
Egyelőre várjatok még néhány napot, érdeklődni persze érdemes közben, lehetőség szerint az üzletben és telefonon is kellene, utóbbinak rögzített nyoma is lesz, aztán ha túl sokáig húzzák a dolgot, akkor mehet az írásos panasz. -
4Grider
félisten
válasz
punky10 #94152 üzenetére
Sajnos akkor is adatot elemezni tudó humán erőforrás kell ahhoz, hogy a szolgáltatók pontosan tudják, egy előfizetőhöz hány előfizetés tartozik. Ráadásul egy szolgáltató több előfizetői adatbázisához (ott is a teljes adathalmazhoz) nem adhatsz minden ügyintézőnek hozzáférést...
Én 30 nap után kaptam csak meg az utolsó Domino kártyámat... -
-
punky10
addikt
válasz
szabogabor10 #94148 üzenetére
Annyit közöltek,hogy a 21. században,egy telekommunikációs cégnél több napig is eltarthat,mire megszámolják a megrendelő nevén lévő dominós előfizetéseket...Mert ha esetleg túllépne valaki a 10 SIM-en,akkor nagy irgum-burgum lenne.Én naív azt hittem,ezt pár billentyű leütésével megtudhatja egy erre jogosult személy,de úgy néz ki tévedtem.
Egyébként üdv,névrokon!
-
-
punky10
addikt
Sziasztok.Mi a fenét jelent egy webshoppos telefon+domino rendelésénél az a status,hogy elbírálás alatt?Már két napja...
-
válasz
Drughi #94139 üzenetére
Szia,
Jól értelmezem, üzletben személyesen történt az ügyintézés?
Amennyiben igen, úgy ott és azon az ügyintézőn lenne érdemes számon kérni, ő látta akkor a készletet...stb.
A webshopban ha valaki rendel, akkor sikeres folyamat esetén - amit csak akkor enged a rendszer, ha valóban van készleten - lefoglalásra kerül a termék, így az ténylegesen van és csak idő kérdése a kiszállítás - mert más akadályok azért lehetnek -, de üzletben kicsit furcsa ez a majd kiszállítják dolog, én úgy biztos nem írtam volna alá.
Ettől függetlenül, kiszállíthatják persze és legyen is úgy, de ha az ügyfélszolgálat sem tud mit mondani rá, akkor az úgy elég érdekes, bizonytalanra érdekes volt szerződést kötni, illetve hosszabbítani az ügyintézőnek. (Rosszindulatú leszek kicsit, a jutaléka mindenek felett...)
Túl sokat nem muszáj várni, én sűrűn csesztetném az illetékest, hogy ketyeg az aláírt további hűség, de a szerződés tárgyát készülék is képezi, ami meg sehol, ha nem tudnak x időn belül teljesíteni, akkor bukják a dolgot...
Webshop vagy telefon útján érdemesebb rendelni, úgy kevesebb a macera és 14 napon belül indoklás nélkül el lehet állni. -
4Grider
félisten
-
rushty
őstag
mobilnet bekapcsolása
feltöltős - Napi csomag -
"Bármely hang csomag...amennyiben a csomagodban van már net, vagy ahhoz már rendeltél valamilyen kiegészítő net csomagot."
Ezt a paradoxont nem értem. Mikor mit miért? [link] -
Drughi
addikt
Üdv,
Édesapám dec. 7.-én otthoni és mobil előfizetéshez hűségszerződés hosszabbítással vásárolt 2 db telefont.
1db iPhone SE-t, amit a helyszínen átvett és 1db iPhone 6S-t amit "4-5 munkanaponbelül kiszállítanak"Ma van a 4. munkanap, semmi jelen, hogy akár a héten is szállítanák.A telekom oldalán a 6S nem rendelhető. Felhívtam a telekomot nem tudnak mit mondani. Vagy lesz vagy nem.
Szerintetek van rá reális esély, hogy ez karácsony előtt (ajándékba szánja) megérkezzen?
Én ilyenkor kötelezném a Telekomot, ha bevállalta, akkor teljesítsen. Vegye meg a Media Marktba vagy ahol akarja és teljesítsen az ügyfél felé, ha elvárja, hogy az ügyfél is időben teljesítsen.
A másik meg, hogy lehet úgy szerződést kötni, hogy a készülék nem elérhető? Mintha én kifizetnék az étterembe egy pizzát, ami nincs, majd lesz. Vagy nem.
Vicc, hogy egy 1996(!) óta telekomos ügyféllel megtesznek ilyet.
-
-
kutkut
addikt
Köszönöm, kali mester!
Megpróbáltam, de "technikai hiba történt az oldalbetöltés közben"... Akkor legalább remélem, holnap tényleg mehetek érte.
szabogabor10: Köszi neked is! Nincs a rendszerükben, de ugye nem tudom módosítani. Amúgy azt hittem, ez csak a házhoz szállításnál érvényes. Mind1, akkor most már marad így.
-
válasz
kutkut #94132 üzenetére
Szia!
Keress rá a csomagodra a GLS csomagkövetőn. A csomagszám a telekomos rendelési azonosító, csak elé írj egy 1-est. Ha még nincs a rendszerükben a csomag, nyugodtan módosíthatod a szállítási címet.
-
válasz
Roxkex #94131 üzenetére
Az alkalmazásban az előfizetés/hívószám főoldalán (lenyitva) látnod kellene az ajándék lehetőséget, utána lehet választani, hogy melyiket szeretnéd.
Friss verziós a Telekom alkalmazás?kutkut: Szia, Megpróbálod módosítani, ha még engedi a rendszer, akkor mehet a dolog.
T-pontban is annak a függvénye, hogy ott van készleten vagy sincs, ezt a webshopban tudod ellenőrizni általában.
Webshop rendelés esetén akkor sem szeretnek üzletben cserélni, ha van nekik raktáron, mert külön készletből dolgoznak, inkább rábeszélnek az elállásra, persze nem feltétlenül kell hagyni magad. -
kutkut
addikt
Sziasztok!
Ha rendeltem egy telefont, szállítási címet meddig lehet módosítani? A rendelés státusza még mindig "jóváhagyás alatt", ugyanakkor 2 sorral lejjebb azt írja, holnap megérkezik a csomag a kiválasztott T-pontba. Egyelőre nem merek változtatni semmit, mert amilyen sz@r a telekom weboldala, ki tudja, hogy nem szállították-e már le, és csak az oldalt nem frissítették...
Illetve lenne még egy kérdésem - igazából ezért gondolkodom a módosításon: Érdemes Telekom üzletbe kérni a szállítást Telekom Partner helyett, vagy semmi előnyöm nem származna belőle?
Gondolok itt olyanra, hogy egy hivatalos üzletben több darab van raktáron, így talán tudnak egyből adni egy másikat, ha valami nem stimmel a telóval. Ugye volt már olyan, hogy bontottat küldtek ki, a telefonon nem volt fólia stb.Szóval, érdemes még gyorsan cserélni egy hivatalos T üzletre, illetve meddig élhetek ezzel a lehetőséggel?
-
Bferibörs
addikt
válasz
Gsx-rr #94125 üzenetére
ezeknek a csomagoknak van havi díja ,vagy csak a netcsomagnak van?
nincs havidíja , a netnek sincs havidíja ( sem a Most sem a Maratonnak nincs havidíja ) , ez a csomag éves "ciklusú" amig van rajta felhasználható egyenleg addig él és használható - persze ha egy évig 365 napig (napon belül ) nem töltesz rá egyenleget akkor megszűnik, minden feltöltéstől újra kezdődik a 365 nap ( ha jól emlékszem 2500 Ft-os feltöltött összegtől, alatta talán 180 nap csak )
-
válasz
Gsx-rr #94125 üzenetére
Az első pillanattól érdemes bekapcsolni a Most-ot, az csak egy díjmentes opció, de úgy 25 Ft helyett 9 Ft lesz hálózaton belül és 19 Ft más belföldi alapdíjas irányban a percdíj.
Van 5 GB ajándék net is (vagy 5 óra ingyenes beszélgetés hálózaton belül), az alkalmazásban tudod bekapcsolni és január 2-án éjfélig lehet leforgalmazni. -
Gsx-rr
veterán
Vásároltam valamit a Telekomtól és kaptam egy Domino Fix Extra kártyát,ez tartalmaz 1gb netet és 80 perc lebeszélhetőséget.
Csak a net az érdekes arra kell. Ha ez elfogy akkor érdemes váltanom Domino most-ra? ezeknek a csomagoknak van havi díja ,vagy csak a netcsomagnak van? -
Lackooo84
nagyúr
Csak tudnám minek adnak meg tegnapi rendelésnél holnapi szállítást egy készülékre, ha ennyit molyolnak rajta.... jó tudom, hogy azért, mert domino kártya + kupon, de akkor is...
-
Szia,
Én úgy csinálnám, hogy az ugyfelszolgalat@telekom.hu és a webshop@telekom.hu is szerepelne a címzettek között, az egyik akár másolat formájában.
Postai úton - a korábban linkelt visszáru nyomtatvánnyal -, vagy T-Pontban egyszerűbb lenne viszont, mert úgy szinkronban lenne az elállás és a készülék visszaküldése. -
S@c@
őstag
Hello!
Nincs kozponti e-mail cim amin az elallasrol lehet nyilatkozni?
-
Soulfly842
addikt
válasz
fornettisuti #94118 üzenetére
Nem szokott az olyan gyorsan menni
főleg így karácsonyi időszakban ...
Célszerűbb egy kártyacsere meghatalmazással
-
Watto1991
senior tag
válasz
fornettisuti #94118 üzenetére
"Fontos, hogy csak akkor regisztrálj, ha te vagy a nálunk rögzített előfizetője/felhasználója a telefonszámnak"
-
fornettisuti
veterán
válasz
Soulfly842 #94117 üzenetére
-
Soulfly842
addikt
-
Tomikaa.
tag
Üdv. Dominos vagyok. Ha bemegyek egy Telekom üzletbe és kérek a meglévő számomra egy új SIM kártyát (a mostani nem 4G képes), kérnek tőlem személyit? Az a baj, hogy apám nevén van a kártya és ő nem nagyon ér rá erre. Ha kérnek, az még belefér, hogy azonos a vezetéknév?
-
balint82
senior tag
Telekom.hu lehalt (503as hiba) , mi van ma, black tuesday?
-
fornettisuti
veterán
válasz
norberto_th #94106 üzenetére
Akkor van még idejük, amit ki is töltenek, így jártam edigivel is.
-
válasz
norberto_th #94106 üzenetére
Milyen módon tettél bejelentést, illetve panaszt? (telefonon, személyesen, e-mail útján...stb?)
30 napon belül kivizsgálják, de van olyan, hogy szinte az utolsó pillanatban adják postára, viszont ha már kivizsgálták, de még nem kaptad meg, mert még postai úton van, akkor a telefonos ügyfélszolgálat - beazonosítást követően - tud segíteni a kivizsgálás tartalmát illetően.
Általános leírás és hivatkozások: Link
Üzlettel kapcsolatos: Link -
norberto_th
aktív tag
Mi van olyan esetben ha a reklamációmat lassan 1 hónapja vizsgálják? Úgytudom 1 hónap van rá, most ez törvényileg vagy csak náluk meghatarozott időpont?! Igen kényes téma, nekem már ráér, csak furcsa, 18-án lesz 1 hónapja.
-
betyarr
veterán
válasz
Soulfly842 #94104 üzenetére
augusztusi.
azóta helyre jött -
PainKiller13
őstag
Egy Domino kupont nem tudna valaki küldeni priviben?
-
polonic
félisten
válasz
szabogabor10 #94094 üzenetére
Nagyon sok mindentől. Az is számít, hogy a másik fél milyen hálózaton lóg. Kell-e emiatt egy interworking a 2g/3g és 4g között.
Nagyon nem egyszerű összehangolni a különböző egységeket. Na meg az is nehezíti a dolgot, hogy nem egy vendortól vannak az eszközök. Ugye a CS az Ericsson, aztán rádiókból használ Huaweit is. A TAS nem Ericsson, hanem másik gyártó, az IMS-t meg nem is tudom, honnan szerezték. -
betyarr
veterán
válasz
Soulfly842 #94095 üzenetére
nyíregyházán nekem jött elő (egyetem,örökösföld),nagykállóban pedig a feleségemnek és a kolléganőjének is.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3050, 96% Akkumulátor
- Huawei Nova Y70 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Microsoft Surface Laptop 5 13.5" i5-1245U 16GB 256GB 1év garancia
- 35" ASUS ROG Swift PG35VQ curved GAMER monitor
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Natura Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3007, 91% Akksi
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest