- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED monitor topik
- OLED TV topic
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Milyen SSD-t vegyek?
- 3DMark (2013) eredmények
- Ízléses, masszív és praktikus mikrotorony jött a Jonsbo műhelyéből
-
PROHARDVER!
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
lesaux
veterán
válasz
lesaux #99607 üzenetére
És tegnapra valahogy ez is rendeződött, már nem Kanalas Alexet írja előfizetőnek, hanem engem.
Végül is elég volt egyszer bemenni a T-Pontba, egyszer telefonálni nekik, egyszer telefonálni emberi időben, amikor van is bent műszaki kolléga, egyszer nem hagyni magam lerázni azzal, hogy "nem tudok többet tenni", mert tud többet tenni, vegyen fel egy JIRA-jegyet vagy egy jegyzőkönyvet vagy bármit, rendben, 48 órán belül értesítenek, és innentől bő egy hét múlva kész is lett.
Ennyi. -
dethroner
veterán
Sziasztok!
Remélem ide tartozik valamennyire a kérdésem. Szóval, van az autónkban egy androidos fejegység, amit szeretnék internettel ellátni. Szerintetek ha vennék pl egy ilyen sticket és a telekomtól vennék egy domino maraton 4GB-os kártyát, usb-n csatlakoztatva az android tudná kezelni, tudnék netezni vele? -
Sanyaaa26
aktív tag
Sziasztok!
Ha rendelek a Telekomtól pl egy tévét részletre, mellé egy legolcsóbb előfizetést 3000ft havidíjjal, de soha nem fogom használni, csak fizetni tisztességgel, ahhoz semmi közük elvileg?
-
4Grider
félisten
válasz
Dennis #100086 üzenetére
Az általad említett Domino csomagokat a lezárt Domino csomagok között találtam csak meg, tehát nem értem a kérdésed...
-
4Grider
félisten
válasz
totron #100083 üzenetére
Nekem a böngészőmben alapból bekapcsolt az előtöltés. Hogy beágyazott tartalmakra is működik-e, azt nem tudom, de feltételezem hogy igen. Kompenzációra akkor számíthatsz, ha tényleg hiba van a rendszerben. De ezeknél a korlátlan opcióknál inkább az ügyfél oldali problémák a jellemzőbbek. Ha tutira biztos vagy abban, hogy kézben tartod/átlátod a telefonod összes adatforgalmát, akkor jelentsd be hibára, pontos időintervallummal.
-
totron
addikt
válasz
4Grider #100082 üzenetére
Persze, még a googlebe sem vagyok bejelentkezve, háttéradatok is tiltva egyébként is. És igen, a webi kép és szöveg apaszt. Gondolom semmiféle jóváírásra nem számíthatok (összszenvedési kidobási költség 4700Ft). Meg hát hogy lesz ebből működő opció, azt nem tudom.
Szerk.: GoNetS.
-
4Grider
félisten
válasz
totron #100080 üzenetére
A korlátlan böngészés opció mindig is csak a 'böngészés' tekintetében volt korlátlan, azaz csak a böngészés nem csökkentette/csökkenti az adatkeretedet.
Böngészésnek interneten keresztül a böngésző program használatával web oldalak megtekintése, azaz a web szervereken tárolt szöveg és kép formátumban elérhető tartalmak valós idejű elérése és megjelenítése minősül. Nem minősül böngészésnek a web oldalakon megjelenített vagy azokhoz kapcsolt egyéb formátumok és forgalmak, különösen online játékok, FTP, P2P file megosztás, hang és videó tartalmak letöltése vagy megtekintése. A http video, audio és egyéb (pl. beágyazott multimédiás) tartalmak szintén nem részei az opciónak.
A telefonod közben tutira nem végez más jellegű forgalmat? Melyik alap mobilnet csomagot használod? -
totron
addikt
válasz
4Grider #100074 üzenetére
El nem indult/el nem indított videó esetén is? A webes tartalom hogy a pékbe'/miért fogyna, miért fogy! ha az 1560Ft plusz ki lett csengetve? Épp ez a lényege, hogy a web az opcióból megy, de hát a gyakorlat nem ez! Miért nem ez? Mit csinálok rosszul? Az elmúlt időszak tökölései/tapasztalásai mentén épp csak 6 havi netpénzem úszott el a semmire a mostanival együtt. Ez egy dummy opció akkor?
-
#77646080
törölt tag
válasz
Fox Mulder #100075 üzenetére
Így lesz kerek a történet: van, aki többször is aktiválhatja, nekem pedig fel sem kínálja (csak a csatolt Dominóhoz).
Összességében tehát _darabszámra megvan_ a lehetséges aktiválások száma, csak kissé elcsúszva.
-
-
EmberXY
veterán
válasz
Fox Mulder #100075 üzenetére
Nálam az app már el sem indul, biztos belemásztak már. (Pedig olyan szívesen bekapcsoltam volna én is még egyszer.
)
-
4Grider
félisten
válasz
Fox Mulder #100075 üzenetére
Reklámozd csak, annál hamarabb kijavítják a hibát. És igen, olvassák a fórumot.
-
Már másodszor kapcsoltam be mindhárom előfizetésemre a díjmentes 3GB adatot.
-
4Grider
félisten
válasz
Dennis #100071 üzenetére
Az az értelme, hogy 19 Ft-os percdíjú prepaid csomag van a másik két szolgáltatónál is, így itt is kellett azokhoz hasonló csomagot létrehozni. Percdíjban ugyan drágább lett a Domino Fix, de netben jobb, mivel a Maraton mobilnet a kártya rendelkezésre állási idejének végéig használható fel (feltöltés esetén pedig még tovább).
-
totron
addikt
Korlátlan böngészés és e-mail option - adatkereten belül vagyok, webezgetés megy, mégis apad a keret.:/Mégis miért van ez, szakértő feleim?
-
Dennis
csendes tag
Sziasztok
Ennél a Domino fix dijcsomagnál van valami buktató? Esetleges rejtett költségek, vagy mi értelme van az összes többi díjcsomagnak ezzel szemben ha se időszaki díja nincs és ugyan úgy 1 évig használhatjuk fel a feltöltött egyenleget?
Választ előre is köszi! -
BornToBePuli
aktív tag
Sziasztok!
Domino Net 4GB csomagom van, hó végén van a fordulónap. Ha most lemondom, akkor hó végéig marad a leforgalmazható adatmennyiség?Köszi a választ!
-
Dicker
őstag
Sajnos igaz.
Bezárták a nagy irodát, a hozzáértő személyek elmentek, helyette egy lyukban van két, vagy három csaj, akiket nem rég vettek fel. Abból egy olyan szinten van, hogy megkérdezed tőle mit tud mondani a magentáról, rávágja, hogy szereti azt a színt.
Régen meg volt profi szervizes, korrekt üzletkötő, és kapcsolattartó is egy helyen.Köszönöm a válaszokat!
Ha cégre írom át a maradék két számot is, akkor ott milyen díjcsomagokat lehet elérni? Vagy ezt nem lehet megtudni?
-
válasz
Bornie127 #100066 üzenetére
Szia,
Egyéni előfizető: az a természetes személy Előfizető, aki úgy nyilatkozott, hogy gazdasági tevékenységi körén kívül veszi igénybe az előfizetői szolgáltatást. (Eht. 188. § 10.).
Forrás: Link
A flottáknál az a kérdés, hogy az előfizetést használó személy valóban előfizető és megfelel a feltételeknek, vagy csak számlafizető, a tényleges előfizető pedig nem természetes személy.
-
Dicker
őstag
Sziasztok!
Tanácsot, és segítséget kérnék.
Lejár kettő régi előfizetésem. NextS,NextS aranytárskártya.
A kérdésem. Van egy harmadik számom. Azok otthoni előfizetések nélkül nem vonhatóak magenta1-be?Ha nem, akkor céges flottát alakíthatok már három előfizetéssel? Ha igen, van rá értelmes kedvezmény? Vagy mire számíthatok ilyen téren?
Helyileg nem igen vannak képben az üzletben sajnos semmivel.Köszönöm!
-
Nikaré
őstag
válasz
Black_Raven #100055 üzenetére
Annyira, hogy be sem tudok lépni az applikációba!
"Telekom szolgáltatásai nem elérhetőek!"
-
vwpolopg
őstag
válasz
Black_Raven #100052 üzenetére
Nekem az 50mb és a 3gb is ujraaktivakidott
-
vpanangin
senior tag
válasz
Black_Raven #100052 üzenetére
Én is megkaptam újra. MobilS+1GB az előfizetésem összeállítása.
-
Black_Raven
veterán
Csütörtökön lejárt az ingyen 3gb netem. Erre délelőtt kaptam egy sms-t hogy aktiválták a 3gb ingyen netet.(tényleg megkaptam újra) És ki rendelte meg ?, mert én nem.
és a cikk után az ember ne legyen paranoiás.
-
kchris78
veterán
válasz
1bitesjuzer #100027 üzenetére
ez nem igaz. a sajat szamomra siman bekapcsolgattam ezt azt es eleg volt hozza megadni a ceg nevet es szekhelyet. csak akkor kertek el flottas kodot mikor masik flottas szamra inteztem volna dolgot nem pedig arra amirol hivtam oket. ez par honapja volt szoval nem tegnap de nem is evekkel ezelott.
-
jozsi968
tag
válasz
draco31 #100049 üzenetére
Hívószámkijelzés USSD kódok:
Hívószámkijelzés szolgáltatásunk státuszának lekérdezése (CLIP): *#30#
Hívószámkijelzés-tiltásunk státuszának lekérdezése (CLIR): *#31#Saját hívószámunk továbbításának engedélyezése egy hívás erejéig: *31# hívószám
Saját hívószámunk továbbításának letiltása egy hívás erejéig: #31# hívószám -
#73820095
törölt tag
válasz
draco31 #100039 üzenetére
Annyit még hozzá, h figyeld meg, mi a beállítás a neten, és h pont úgy működik-e v forítva, és akkor kiderül a telefon alapbeállítása, ami vszleg a küldje-el.
***********************
lugosi: Hát ja, pontosan erről a hozzáállásról beszéltem alant... ami miatt rám támadtak egyesek...
-
válasz
1bitesjuzer #100027 üzenetére
Nem vagyunk semmilyen céges flottában, nekünk sincs flottánk. Egyszerűen több számunk van, ennyi. Láthatóan a körülményeket nem tudva meggyanúsítasz, hogy kamu. Bizonyára ugyanígy kamu a többi hozzászóló is, akik páran ugyanezt írták, hogy ugyanígy jártak. Azért, mert valamivel még eddig nem találkoztál, nem feltétlenül kamu.
-
válasz
olloczky #100042 üzenetére
Szia,
Nem forgalmazható le a díjcsomag ára, hálózaton belül korlátlan hívás és SMS, minden más hálózatba 35 Ft.
Olyan nincs is már egyik díjcsomagnál sem, hogy a havi díj leforgalmazható, a Mobil S esetén 80 perc vagy SMS, a Mobil M adott, a Mobil L-ben pedig a korlátlan hálózatin felül 150 perc vagy SMS hálózaton kívül. -
olloczky
senior tag
Hali
Mobil m csomagban csak annyi van, hogy ingyen hivsz telekomost, de barmi masert mar 35 ft/perc pluszban?
Előre is köszi
Udv
-
válasz
draco31 #100036 üzenetére
Szia,
Bizonyos telefonoknál úgy érhető el az opció, hogy a tárcsázóban kell az opcióra (három pötty vagy vonás) nyomni, majd Beállítások és ott lesz.
Az alkalmazásban és az online felületen is lehet ellenőrizni, hogy az előfizetésen mi az alapértelmezett beállítás, ott is lehet módosítani: [kép] -
#86564352
törölt tag
válasz
#73820095 #100030 üzenetére
Vanda még nem volt meg nekem, azon már értetlenkedtem pár éve az ügyfélmegtartó osztályukról rejtett számról hívtak! Szerintem ez tök furcsa. Egyrészt fel se szoktam venni sokszor az ilyet, van aki kapásból szűri is okostelefonon ki se csengjen, másrészt magyarországi "állandóan résen lenni hol vernek át" környezetben ki mire gondol először hogy rejtett számról keresnek a Telekomtól szuper ajánlat kezdetű mondókára? Próbált új telefont, nagyobb csomagot mindent mikor nem hagytam magam akkor felkínáltak havi egy ezres kedvezményt egy év plusz hűségért, ami jó volt csak idáig majdnem el sem jutottunk a kezdeti kételkedés miatt. A végén kérdezték is mit gondolok az ügyfélszolgálatról el is mondtam ezt a rejtett szám dolgot hogy jön le, miért nem írtak sms-t, emailt? Nagyon egyetértett a nő, természetesen nem rajta múlik ilyen a rendszerük.
A kommunikációs cég kommunikációs problémái...
-
draco31
veterán
Hali!
Ismerősöm vett egy Androidos telefont, valami Ilike márka. 2 napja nézem a beállításokat, de sehol sincs benne a hívószámkijelzés bekapcsolása. Van erre valami kód, vagy fel kell hívni az ügyfélszolgálatot ilyen esetben?
Egyszerűen nincs benne a telefonban ez a lehetőség. -
válasz
#73820095 #100032 üzenetére
Bízom benne, hogy aki pontosan és részletesen ismeri a csúsztatás szó jelentését, az helyén tudja kezelni, pláne abban a szövegkörnyezetben és feltételes módban leírva.
A többi a szokásos, amit megint csak helyén kell kezelni - anélkül, hogy bárki is magára venné, megbántódna...stb. -, akik nem szeretik a szolgáltatót, netán volt is azzal kapcsolatban valamilyen sérelmük korábban, ők ilyenkor általában szintén háborognak, szidják a céget és hasonlók, valamilyen szinten még önigazolást is látnak benne, aztán a másik oldal, akik valamilyen okból elkötelezettek a szolgáltató felé, megpróbálják védeni, végül pedig a harmadik tábor, akik egyik irányban sem elfogultak, próbálják reálisan nézni a történéseket, de az ilyen, csak az egyik fél elmondásán alapuló eset kapcsán nehéz dolguk van, ezért nem is ítélkeznek látatlanban. -
#73820095
törölt tag
Láttátok a változásokban?
Érintett szolgáltatás: Mobil hang, mobil internet
Módosítás lényegének rövid leírása: Kiegészítésre kerülnek az Előfizetői (SIM)kártya feltöltésére vonatkozó rendelkezések: a havidíjas előfizetés terhére indított univerzális egyenleg és Domino
egyenleg 4 900,- Ft összeget meghaladó feltöltése előzetes regisztrációhoz kötötté válik.
Amódosítással érintett dokumentumok, fejezetek éspontok: Lakossági ÁSZF
2/a melléklet 1.9. és3.1.2.10. pontok
5/a havidíjas- értékesíthető- melléklet 4.4.1. pontEgyrészt nem értem, milyen regisztrációra gondol, másrészt vhol elég vicces az egyre növekvő paranoia főleg a párhuzamosan létező ellenőrzési hiányok fényében.
-
#73820095
törölt tag
válasz
zsoltzsolt #100031 üzenetére
Ja, és mikor szokták azt mondani? Továbbá konkrétan "elhangzott" a csúsztatás szó. Az eufémizmusok nem teszik szebbé a valóságot és a rosszindulatot.
**********************
Ja, az ügyintézés kb uígy zajlik nálam is... Smi érdemi válasz, csak elkenés, sablonlevelek, stb.
-
#73820095
törölt tag
válasz
szabogabor10 #100023 üzenetére
Én a múltkor hívtam az üfsz-t azt egyik számról (mikor itt szidtam vandát
), smi azonosítás, de utána az élő embernél sem, és így intéztem ügyet a segítőkész üfsz révén a másik számhoz.
Jó, ez nem volt egy nagy vaszisztdasz, ami nekem kellett, csak egy infó, de ha vmi extrábbat akarok, akkor is megcsinálták volna esetleg? Ami nekem, tisztességes ügyfélnek könnyebbség, de ha vki vissza akar élni vele, akkor hatalmas szívás lehet.Szóval az adott történetet simán el tudom hinni, nekem inkább az a megdöbbentő, h egyesek kapásból azt feltételezik itt, h a történet leírója hazudik...
Mki magából indul ki?...Az meg, h az illető nem tudja pontosan, h mi történt?
Nos, a mostani vitás ügyemben én sem tudom pontosan... És nem is nagyon igyekeznek felvilágosítani...
És volt már alkalmam megtapasztalni azt is, h milyen az, amikor pl a tré bizonyítékot tüntet el... Anno nekem simán letagadták v letörölték az én igazamat bizonyító hangfelvételt. Csak vmi normálisabb alkalmazott jóindulatán múlt, h végül visszakaptam a pénzem, mikor már rég letettem róla, csak mivel bosszantott, minden ügyintézésnél megemlítettem -
#77646080
törölt tag
válasz
Fred23 #100024 üzenetére
Egyetértek, ezért követem tovább is a témához érkezett hsz.-eket a Homáron. Remélem, lesz folytatása, lezárása a blogon.
Többieknek:
Elképzelhetőnek tartom, hogy az előfizetés jellege is közre játszik az ilyen fajta titkos azonosító használatában.
Magam egy nem publikus csomag előfizetője vagyok, ezért jutott eszembe a lehetősége. Ismétlem: nem kételkedem sem a ti tapasztalataitokban, sem a panaszos soraiban. De én mást láttam a saját ügyeim során. Ezt itt, a topikban nyilván nem lehet teljes részleteiben megismerni, hogy pontosan mi is történt. Maga a panaszos is bizonytalan néhány részletet illetően. -
válasz
lesaux #100026 üzenetére
Elég az online kapott kód is, a legtöbb telefonon SIM kártyától függetlenül is beírható az, Apple készülékek esetén pedig másik szolgáltatós SIM kártyával történő aktiválás hiányában, iTunes alól visszaállítás.
EmberXY: Annak jogi következménye lenne.
Biztos megtörtént valamilyen formában az eset, de a leírtak alapján nem kerek.
A stílussal és a részletekkel is van továbbá gondom (a szolgáltató nevét és hasonló dolgokat sem tud a panaszos rendesen leírni), de ettől most eltekintek.Fred23: Biztos kiderül majd, de nem biztos, hogy megismerjük majd a teljes valóságot.
Abban reménykedem, hogy például a UPC-hez hasonlóan, a Telekom is reagál majd adott oldalon a történtekkel kapcsolatban. -
válasz
szabogabor10 #100023 üzenetére
Jaja, utoljára ilyen titkos azonosítót emlékem sincs, hogy mikor kértek tőlem utoljára. Azzal, hogy céges az előfizetésünk, és nem vagyok se ügyvezető, se kontakt személy, csak én szoktam az ilyesmit intézni. Ha rákérdeztem, hogy el tudom-e intézni, akkor megkérdezték, hogy én vagyok-e az ügyvezető, mondtam hogy nem, akkor azt mondták, hogy nem. Ha nem kérdeztem rá, hanem csak intéztem, akkor semmi ilyesmi nem volt.
Személyes ügyintézésnél sose tudtam elintézni semmit az ügyvezető nélkül, ott megakadtam mindig, de telefonon évekkel ezelőtt, ha kértek tőlem bármiféle azonosítót. Valójában már el is felejtettem, hogy van ilyen egyáltalán. -
válasz
bopeti98 #100019 üzenetére
A telefonos üfsz is milyen lett már. Mióta van ez az - olyan alsó hangon még 10 évnyi tömény fejlesztést igénylő - vanda, azóta be se tudod magad azonosítani a jelszavaddal. Nem rég egy otthoni előfizetésemmel kapcsolatos számlareklamációval hívtam őket, az MT ID-mon kívül SEMMILYEN más azonosítási módot nem kért a kolléga...simán bekapcsoltatathattam volna mindenféle extra szolgáltatást.
Ugyanígy tudtam ügyet intézni MINDEN azonosítás nélkül olyan mobil előfizetésen is, ami ráadásul nem is az én nevemen van, de én kezelem...
Jó lenne, ha vandát konkrétan kiírtanák a 1414-ről, amíg nem tudja normálisan átvenni az automata szerepét. Megy a panaszlevél feléjük.EmberXY: nem is erre gondoltam, hanem inkább arra, hogy
- vagy volt a jómadaraknak egy Telekomos ismerőse, aki “segített” nekik
- vagy a fantasztikus online rendszer egyszerűen baszott kiküldeni egy 2FA SMS-t az előfizető telszámára.Mind a kettő egészen elképesztő eshetőség.
-
EmberXY
veterán
válasz
szabogabor10 #100018 üzenetére
Csak nem azt mondjátok, hogy fizetett lejárató cikkről lehet szó?
-
-
válasz
giroud199 #99997 üzenetére
Délelőtt fizettem (regisztrált) bankkártyával, nem volt gond.
Fred23: Ha a kiszállítást végző cég érintett dolgozója (futár) az előírás szerint végzi a munkáját, nem lenne gond.
Látok néhány kanyart a történetben, ami szerintem abban a formában nem stimmel, de hiányzó adott infók hiányában nem akarok ítélkezni, hogy a panaszos/sértett csúsztatása, vagy más miatt van úgy leírva..lesaux: Szia, Megoldható a hálózati zár feloldása eltérő szolgáltatós SIM kártya nélkül is.
-
lesaux
veterán
Sziasztok!
Előre is elnézést kérek a kérdésért, tudom, hogy a téma naponta visszatér, de pontos választ nem találtam. Ha függetleníteni szeretném a telefonomat, azt meg tudom tenni új SIM-kártya nélkül is? Akár Telekom-üzletben. De egész egyszerűen nincs más szolgáltatótól SIM-kártyám.
-
#77646080
törölt tag
válasz
glacious #100005 üzenetére
Az odáig stimmel, nálam is megszűnt ez a szám, miután fiókot hoztam létre, immár jelszóval. De! Ahhoz, hogy ez a változás megtörténjen, először meg kell adni a számot. Tehát védve vagy, ez fontos.
Ez az a pont, ahol nem kerek a történet, ezen a részen maga a panaszos is csak feltételez, de tényeket nem tud mondani ("állítólag" és "ha jól értettem").
Mindettől függetlenül a panasz kezelési módja sem helyénvaló, ezt el kell ismerni.
-
#77646080
törölt tag
válasz
Fred23 #99996 üzenetére
Reggel olvastam, nem semmi történet.
Nem kétlem, amiket leírt, elfogadom, hogy ezek így jöttek sorban. Mindössze egy pont van, amivel kapcsolatban az én tapasztalatom eltér:
Nagyon kevés adat elég ehhez a művelethez, és az új szerződéseknél ezt állítólag úgy védik ki, hogy a szerződésben van valami titkos szám, amit meg kell adni az ilyen műveletekhez, de mivel én régi ügyfél vagyok (10+ év), ezért nálam nincs ilyen, és ha jól értettem, ilyenkor nem is kéri ezt a számot.
Ez nem így van. Nekem kereken 20 éves az előfizetésem, még a Westel 900-nál kötöttem szerződést 1998 nyarán. Akkor kaptam egy 5 jegyű titkos azonosító számot, amit az eltelt évtizedek során rendszeresen kértek is pl. Webshopos vagy telefonon történő rendelés alkalmával. Erre hivatkozik is a panaszos, hogy tőle nem kérték (mint írta, ha jól érti, nála ilyen nem kellett a 10+ év miatt). Amikor tavaly létrehoztam életem első Telekom fiókját, internetes felületen, akkor addig nem is történt meg a regisztráció, ameddig ezt, a 20 éve kapott és használt titkos azonosítót meg nem adtam. Ez nyújt védelmet az ellen, hogy random illető helyettem járhasson el. Ez lényegi pont.
A másik, kapitális hiba, hogy a futár nem győzödött meg az átvevő személyazonosságáról.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A40 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- OLCSÓ MONITOROK
- BESZÁMÍTÁS! ASRock Z370 i5 8500 16GB DDR4 512GB SSD 2060 Super 8GB Zalman Z9 Plus Enermax 750W
- IKEA (HAVREHOJ) tablet vagy laptop tartó
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged