Hirdetés
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sirus86
aktív tag
válasz
troll81 #96769 üzenetére
A LIDL-ben lehetett venni (legalabbis nemetben) ilyen ragados szpret nyest ellen. Azt megkevertem kutyaszorrel, illetve Voss Sonic 2000 van a kocsik elott. Azota nincsen gondom veluk (Asszony nem, akar beepitett riasztot,mert faj a fule tole). Egyebkent a benzines Renaultokat nagyon szereti a nyest, ha senki sem erzekeny ra, erdemes bekottetni egy riasztot. Kitartast a helyreallitashoz!
-
rob210
Topikgazda
válasz
troll81 #95770 üzenetére
2x írtál sci-t szóval ezt tegyük tisztába renaultban nincs sci motor.
A dci-t pedig erre a használatra felejtsd el. Olyan hamar fogja megenni az olajat a savasodás és utána a motort, hogy kettőt pislogsz és indul a sz.pó roller.
2012ig volt a szíjas tce amit vehetsz nyugodtan.
Jobban bírja mint a disel a rövid távokat is.
Vizes a turbója szóval nagyon nem lehet agyonvágni, bár van akinek sikerül 🤣 -
kisgyerek85
senior tag
-
válasz
troll81 #95770 üzenetére
Napi 16 km-re még én sem vennék dízelt.
A lerúgás mellett a sok hidegüzem a káros, főleg, ha gyakran van leállítva még azelőtt, hogy legalább a termosztát nyitna...
2010-től lesz DPF is, ami ugye sokkal magasabb hidegindítási fogyasztást hoz magával, mert fűti magát a motor. -
-
zsola400
aktív tag
válasz
troll81 #95333 üzenetére
Ha még a régi infrás kulcs, akkor mindig nyomkodni kell a távvezérlőt indítás előtt, mert az oldja az immot. Ezeken mindig problémás az immo, az újabb rf. távvezérlősnél is.
Ha nyugalmat akartok offolni kell az immot belőle, a központizár vezérlés megmarad ilyenkor is, de megoldható egy utólagos kp. zár vezérlő beszereléssel, ha a gyári nem működne. -
MasterMark
titán
válasz
troll81 #95333 üzenetére
Műszerfalon villog egy piros lámpa gyorsan, ha nem sikerült felismernie az immo-t. Ha elalszik akkor jó felismerte és tudsz indítani.
Szokott olyan lenni, hogy a kulcson belül kiesik a helyéről az immo és túl messzire kerül, hogy felismerje. Szét kell szedni, visszatenni a helyére.
-
Sirus86
aktív tag
válasz
troll81 #95241 üzenetére
Itt van nem messze tolunk
Alja tuti rohad, mert itt soznak mindent (foleg ez az auto az Alpok alljaban van), mindenhogy,ha mar huvosebb az ido es esik nemi ho! Pl en havonta mosom az auto aljat, es le is van kezelve bitumenes trutyival, de igy is van rajta vakrozsda a nagy auton. A modus meg kozepnemetbol hozott, ezert jo meg az alja is. Epp a foberlom autojanak mondunk bucsut, mert garazsban tartott Golfjat telen nem mosta es nem kezeltette, igy meg szetrohadt mindene (90 ezer km, 4-es Golf). Nezd a kepet a gumirol, es mellette a kuszobot... De ha csak egy-ket evre szol a dolog, meg akar jo is lehet
En elmennek kozep vagy nyugat-eszakra, ahol nincsen akkora tel, es nem is soznak ugy.
-
tothjozsi96
addikt
válasz
troll81 #94790 üzenetére
Komoly.
Csak azt nem értem, oké írja a hibakódot, de egyébként semmiféle valós problémát nem tapasztalunk. Tehát nem esett még be a fék meg amiket írnak azok közül semmit se tapasztaltunk hogy most tényleg itt valami probléma lenne.. Lett már kitörölve így diag-al a hibakód meg minden, de hát csak visszajött a hiba.
-
-
-
norbert1998
nagyúr
válasz
troll81 #91583 üzenetére
Nem is vettem bántónak semmit, én is maximum csipkelődtem
Ahogy fentebb is írtam, az 5 henger hangja - és ezekszerint a nyomatéka - azért egy elég erős érv, amit nálam a személyes ízlésem első körben, majd az árak együttes ereje győz le
Igazából játszós autónak - ha a megbízhatósággal egy felső hatalom garantálná, hogy nem lenne több gond, mint akár az enyémmel, és ez a javítások árában is így lenne, nagyon fájna a fogam egy 130+i-re, E80 vagy újabban, vagy akár GT86, stb, mint következő lépcső a Megane után, de ez az első autóm, amit két év után is nemhogy az utódját nézem, hanem hogy hogy lehet minél jobb, szebb, szerethetőbb. -
norbert1998
nagyúr
válasz
troll81 #91578 üzenetére
Itt nem a 100, de még a 10 milliós autókról sem volt szó. Az enyém 1,9 millió volt, még az árrobbanás előtt, ennek a duplája-triplája egy ezzel egyidős RS Megane.
A Focus még drágább.
A 226 lovas ST Focus meg gyengébb, mint a mostani autóm*. És szerintem sokkal kevésbé szép kívül, belül meg egyenesen ronda. Aztán ezekért is elkérnek akár 3,5 milliót.*Mondjuk mérés szerint az ST225 az 250 ló, chipszel meg 290, az már több lenne, plusz 5 a henger hang. De akkor is. Az az autó csak oldalról tetszik, meg a hangja. Hahun van egy elég erősen ~Stage 3-nek írja, az 280 ló, 3,5 millióért.
Szóval sajnos most így állok, össze kell törjem a Fordosok lelkét, de szívesebben ülök az alapmodell Megane 3 Coupe-ban ~250 lóerővel, szép beltérrel, utólagos GT farral, mint egy bármilyen Fordban ~2014 előttről. Azok meg 200 ló felett már nagyon közelítenek a 8 számjegyhez.
Ültem 2020 környéki 3 hengeres 1.5 EcoBoost ST Focus kombiban, vezettem is pályán egy 200 km-t, de egyáltalán nem tetszett. Sem a beltér, sem a menése, sem a futóműve. Meglepő, hogy tényleg, a beltér, ami nem tetszett.
-
angyalpc2
aktív tag
válasz
troll81 #91498 üzenetére
Gondolom D7F
ELF EVOLUTION 900 SXR 5W40 5L (de ettől morgós porgős lesz)
kb ugyan ez TOTAL QUARTZ 9000 5W40 5L (sima nem az nfc)
Shell Helix HX7 A3/B4 5W-40
Esetleg Castrol Magnatec C3 5W-40 vagy Castrol EDGE 5W-40 A3/B4ACEA A3/B4,
API SN/CF,
RN0700,
3,8 liter szóval 4literes kanna kellSzűrűből csak a legjobbat MANN FILTER W66 olajszűrő
-
-
rob210
Topikgazda
válasz
troll81 #80048 üzenetére
ahhoz tudni kéne a kocsiban milyen a hangszoró keret hátul.
Eleve volt olyan amiben gyárilag nem volt és nem is lehetett kapni hozzá.
Ezekbe csak akkor tudsz tenni kalaptartót, ha a műanyag kereteket is beszereled a tornyokhoz amibe a kalaptartó zsanérja és csapjai fognak beakadni.
Hidd el nem olyan egyszerű az.
Nem lehetetlen , de nagyon nem éri meg a macerát.
Én végü vágtam bele pozdorjából, és kárpittal behúztam.
Eleve tartósabb is, mint a gyári, mert mindegyik eltörik egy idő után.
A twiniben a kalaptartó nagyon szerencsétlenül lett kialakítva. -
-
Somatom
veterán
válasz
troll81 #79983 üzenetére
Sztem is szar az anyag. Kicsinálta az UV. De, nem értem a problémát. Először azt hittem, hogy vmi spéci formájú egybekar. De, a képek alapján ez egy kutyaközönséges gomb a rúd végén. Milliófélét lehet találni a neten. Gondolom, a fokozatkiosztás megy fejből is, nem kell a váltógombról memorizálnod.
Esetleg megkérdezheted egy autókárpitostól, hogy tudna-e kezdeni vele valamit.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Politika
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Autós topik
- S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- További aktív témák...
- Gamer PC új 12 hónap jótállás/Áfá-s számlával!
- ÚJ- Lenovo ThinkVision T24i-10 - 24" monitor - Számla, garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Dell D6000 univerzális dokkoló USB-C/ USB-A, DisplayLink & Dell WD15 (K17A) USB-C + 130-180W töltő
- HyperX Cloud Alpha 2 Wireless + HyperX Cloud Alpha 2 Olvasd el
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest