- Rohamtempóban nő az érdeklődés az OLED monitorok iránt
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Projektor topic
- Élesíti a pokolpengét az új AMD Software
- HDD probléma (nem adatmentés)
- iPad topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Bluetooth hangszórók
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
Hirdetés
-
Nem megy az S25 Ultra 3x-os zoomkamerája sehova
ma Ice Universe záfolja a minap felröppent híreket, marad a négy kamera.
-
A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
it Megállapodást kötött az OpenAI, így a Reddit tartalmai is a ChatGPT tudását erősíthetik.
-
Egy alkalmazással turbózná fel a PC-ket a Thunderbolt Share
ph Az Intel számos funkciót kínál a Thunderbolt 4 és 5 interfésszel rendelkező rendszerekhez.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz forceberg #52855 üzenetére
Sokszor felmerül itt a "mekkora motor elegendő" kérdés.
Úgy gondolom erre nincs jó válasz.
A 3-as lagunába szerintem a 150lovas 2.0dci is kevés. Más szerint az 1.5dci-vel dinamikus.Ez a két mondat, asszem sarkos ellentét, tehát erre nincs jó válasz.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz forceberg #53022 üzenetére
Hát én ezzel továbbra is vitatkoznék ha az arány a pálya irányában dőlne el, akkor azonnal javasolnám, de én elég sok egr szelepet takarítottam már. Van egy srác az félévente jön olajcserével együtt egrt is takarítok mindig.
Hát ennyi, mindenki azt vesz amit akar. Neki Budaörsröl Pestre és ott sok sok kilóméter a táv.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #53038 üzenetére
Nem hinném, hogy sorbaállás lenne, mert nagyon az van mindenhol. ATC, rigotech etc... ezeknél a cégeknél, ha ilyen problémák kerültek volna előtérbe, mert két szó, annyit nem lehet olvasni a sztrádán, hogy egy minőségi chiptuning-nál, aminél 100-200 ezret is elkérnek, vagy többet, hogy nem érdemes, mert a nyomaték szétcseszi a motor-alkatrészeket. Ez hülye példa, de kb olyan lehet, mint a samsung, vagy más okos tv, gyárilag lebutítják, hogy vedd meg a drágábbat, holott az olcsóbb is tudja, csak a titkos menüben be kell kapcsolni mindent.
imho...
[ Szerkesztve ]
-
#32577792
törölt tag
válasz forceberg #53044 üzenetére
Ahogy én sem látom, hogy feltuntetnek az olcsó és gagyi gumikat, alkatrészek listáját, a sufnis szervizeleséket stb. 😀 Egyébként ha valaki lusta szervizben átnézni a kocsit.... Videó nem érdekel, tudom miért és milyen optimalizálás ( nem értem ezt a csipkés bugyizást 😀 )van és én még ettől nem fogom pörgetni. Jelen állás szerint, a gyári nyomaték megy max. csak nem 4000-es vagy fölötti fordulaton, hanem lentebb. Ha a gyárit nem bírja, alacsonyan, nem gondolom, hogy magasabb mellett igen. De mint írtam ha eladom kettő mérési eredmény lesz kitéve.
-
xardas
tag
válasz forceberg #53044 üzenetére
Napközben olvasva a témát pontosan ez jutott eszembe nekem is: https://www.youtube.com/watch?v=MP3TFaGgs98
Az hogy kisforudolaton a gyári maximális nyomatékot kihozzák belőle csak azért baj, mert nem arra van tervezve a se a hajtókar, se a hengerfal hogy "folyamatosan" maximális nyomatéknak lesz kitéve. A hidegüzem során pedig nyilván hatványozódik az ebből fakadó kopás mértéke.
Csak azért neked ment válaszként ez komment mert Te említetted a videót.
Helyesírási hibák ejtésére minden jog fenttartva.
-
rsf
senior tag
válasz forceberg #53585 üzenetére
Az a szenzor csak azt jelzi, hogy mikor van bizonyos pozícióban a vezérmű tengely.
Menet közben már a jobb oldali lenti szenzor jele a fontos.
Ez elég biztos mert a fenti csak egy jelet ad egy vezérmű fordulat alatt míg a lenti a főtengely szöghelyzetét folyamatosan látja, mert be van fogazva a kuplungtárcsa.
Lényegében az egy null pont szenzor azért is felső holtpont jeladó a neve..
Ezért is van az, hogy ha beindul akkor megy rendesen semmi teljesítmény csökkenést nem tapasztaltam.
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
rsf
senior tag
válasz forceberg #53587 üzenetére
Az biztos hogy indításnál van szerepe. Aztán utána már nincs.
Én úgy tudom, hogy olyan autóknál ahol nincs csak egy szenzor ott van kihagyva fog.
A kopogás érzékelőnek ehhez nincs köze.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
rob210
Topikgazda
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz forceberg #53673 üzenetére
Würth fagyasztóspray-el hideg motornál befújod és kitekered. -50fokra hűti az izzítót. Csavarlazítónak csak a fékolaj ér valamit, azzal érdemes locsolni. 4 euró egy flakon fagyasztó, annyit megér, hogy ne kelljen hengerfejezni.
TayRol: pucolják forró levegővel visszafelè és vibrációval. Az az egyedüli módszer, ami nem tesz kárt a kerámia szűrőben. Kvázi gyári új állapotúra pucolják.
[ Szerkesztve ]
-
Na_Ta
csendes tag
válasz forceberg #53650 üzenetére
Július 14-én rendeltem FilterABC-ből, zárjegyes volt.
ELF EVOLUTION 900 SXR 5W40 5 Liter
A 4 literes képén nincs zárjegy.
[ Szerkesztve ]
NT
-
rob210
Topikgazda
válasz forceberg #53684 üzenetére
Ehhez van kiszedő készlet.
Föleg az 1.9 igen kényes könnyű beletörni utána hengerfej le. Ami alap hangon se olcsó mutatvány.
A fagyasztást már én is hallottam, de sose próbáltam még.Az mondjuk szerencse, hogy legalább nyomatékkulccsal csinálod, és nem téped, mint sokan.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #53708 üzenetére
Az a baj, hogy hologrammos matricát hamisítani/gyártani sem olyan egetrengető dolog manapság.
Olajraktár.hu még mindig nem megy, lehet kellene csinálnom egy összes autón lévő (új) olajcserét, hogy nyugodtan aludjak?
A fax ki van, de komolyan ezzel a korrupt genya országgal. Ember, ember farkasa, ahogy nem olyan régen megjegyezték, mindenki átver röhögve bárkit. Főleg itthon. De, mint írtam az olajraktárból rendelt olajok mind matricásak voltak, de hogy a hologram mennyire volt valódi, meg ilyenek, azt a franc sem nézte. Bevágtam az autókat a szerelőhöz és kicseréltettem rajta mindent, ami persze nem csak olajcseréből állt.Egyébként árukeresőn ott tanyáznak még és főleg pozitív értelemben. Illetve csak abban.
-
rsf
senior tag
válasz forceberg #53869 üzenetére
A kg/LE aránya majdnem ugyanaz a kettőnek.
Ja meg papíron az M3 kevesebbet eszik mint a Clio. A Start/Stoppos legalábbis.
Persze ez a gyári megadott fogyasztás. Azért a több ló többet is eszik.
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
Babetta-X
senior tag
válasz forceberg #53575 üzenetére
Köszönöm még egyszer mindenkinek a kicsit régebbi választ, holnap jön az ismerősöm, mert már mindig csinálja ezt az indítás problémát, de semmi más baja nincsen. Berendeltem egy vezérműtengely jeladót, meglátjuk sikerre viszi-e a dolgot. Nagyon nagy szívás kicserélni? Ahogy nézem ebben a clioban amúgy sincs túl sok hely szerelni sajnos.
-
rob210
Topikgazda
válasz forceberg #54107 üzenetére
Egyről beszélünk, de továbbra is az a gond, hogy szerintem egyharmadára esne az autótulajok száma.
Megint lehetne közlekedni a városban, cserébe a tömegközlekedés összeomlana és az államháztartás is csődöt jelenthetne.
A biztosítók is jelentös ügyfélkört veszítenének.
No és ha lemenne az elektromos autók ára akkor is otta gond, hogy nincs hol tölteni. Főleg egy lakótelepen.Renault power
-
gabx76
senior tag
válasz forceberg #54448 üzenetére
Nem ő írta, hanem ΞΔGLΞ.
Nordik:
Nekem sima bluetooth-os van. (Ezek közül az E típus.)
A Megane 2-vel működött, az mostani kocsival még nem kellett használnom. (kopp-kopp)[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Rohamtempóban nő az érdeklődés az OLED monitorok iránt
- Parfüm topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Kés topik
- AMD-s alternatívát ajánl az NVIDIA AI ellen a Microsoft
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Macska topik
- Ubiquiti hálózati eszközök
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest