Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Samus

    addikt

    Én a 125 ccmet még engedném a kismotoros kategóriában, de a két személy szállítását 16 éves korhoz kötném.

    Ma lemostam a motort. Elég szépre sikerült. Körbesikáltam mindenhol, ahol tudtam a fém részekről is letakarítottam a szennyeződéseket (első villák például). De újra konstatáltam, hogy ahány csavarhely, annyi csavar...a matricázás is biztosan új (nagyon profi munka), de akkor valószínűleg a színe is. Na mindegy...elöl Aprilia típusú tárcsafék (mint a sokat említett piaggio blokkos SR-en), hátul Grimeca. Továbbá sikerült megtalálnom a CDI hűtését is (nagy sárgaréz borda, ami mögül kábelek jönnek ki), felfedeztem a légszűrőt is, bár elég szerencsétlen helyre sikerült tenni. Követtem a karburátorba csatlakozó legvastagabb csövet, így eljutottam egy dobozig, ami a bal lábtartó hátsó vége alatt van, a küszöb takarásában, így az úttól körülbelül 15 cm magasságban...

    Leszedtem a műanyag elemet is a blokkról, azt hittem alatta megcsodálhatom a CVT váltót, de újra kiderült mennyire amatőr vagyok. Nem volt ott semmi, csak a dekni...Csak egy dísz az a burkolat. Viszont a deknin Aprilia felirat díszeleg.

    Ma megint szenvedtem az indulás után a saját bénaságom és hozzá nem értésem miatt, szívatóval kell közlekedni...leállt a kereszteződésben, de szerencsére önindítóval pillanatok alatt elindult, utána már a szívatót sem igényelte.

    Vicces, de meg tudom azt csinálni, hogy behúzom a hátsó féket (bal kar), majd tökig húzom a gázt. A motor pedig pörög, de egy helyben áll. Ennyire tud csúszni a kuplung, vagy ilyenkor nem is fog?

    (kezdő robogós naplója...)

    '' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

Új hozzászólás Aktív témák