Hirdetés
- Micro Four Thirds
- Boldog karácsonyt kíván a PROHARDVER!
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen RAM-ot vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- Apple asztali gépek
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz tboy93 #211132 üzenetére
“es a veglegesen ki nem kapcsolhato start stop engem sokkal jobban zavar a valtonal”
Az nem is lesz veglegesen kikapcsolhato a csodas szabalyozas miatt. esoszenzor nalam nagyjabol jo, savtarto tenyleg agressziv.
menet kozben mar nem rossz a dct, de elindulasnal nagyon bena. Vagy csak tatasan araszolva tudsz vele elindulni vagy nagyobb gazra ordito motorral kuplungcsuszassal, neha tetezi egy tarkonveros rantas. A pont jo dinamikat kb 20-bol egyszer sikerul eltalalnia… -
kenwood
veterán
válasz tboy93 #211038 üzenetére
Hat,nem vagyok Fittipaldi, 3000 fole szinte sose porgettem 2.0 benzines motort.
Ami miatt kerulnem az alap motorokat,hogy orszagutas elozesnel, zsufolt foutra necces felhajtasnal stb ... legyen nemi plusz kraft.
Mondjuk emberek 50-60 loeros kocsikkal is reszt tudnak venni a forgalomban, szoval valoban nem lehet akkora tragedia az 1.6 sem.Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
kerxy
őstag
válasz tboy93 #210940 üzenetére
Köszi a megerősítést! A tesztvezetes alapján jó volt ez az automaták, bár nyilván hosszabb távon derül majd ki...de ezek szerint megbízhatónak tekinthető.
Közben beszéltem más kereskedéssel, van ahol április-május körül biztosan lesz autó (visszamondás miatt), kérdés, hogy addig emelnek-e, mert feljebb már nem megyek árban.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #210535 üzenetére
Nem. Ha nem iridiumos gyertyat teszel bele annak 60 ezert a csere periodusa az iridiumosnak 100 ezer km (igy a szijas motornal egyutt cserelendo a vez. szijjal). De a gyetya siman cserelheto kulon is. Nekem is az olcsobb gyetya van, 2-en haverral 1 ora alatt csereltuk ugy, hogy eletunkben elosszor csinaltunk ilyet.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #210532 üzenetére
A 3.0 az lancos azt nem kell cserelni. Lancfeszitore erdemes 200-250k km kornyeken ranezni azert preventive.
A 2.5 az szijas valoban es 5 ev vagy 100k km a csereintervallum de az a motor meg nem eros, szoval nala nem jatszik. Mondjuk ott a csere koltsege kb az eves kerete fele lenne vizpumpaval.#nincsbennetarcsi
-
jozefgucci1
addikt
válasz tboy93 #210476 üzenetére
Volt már toyotánk ,de a mostani Auris nem gyere be külsőre sajnos . Közlekedő edénynek biztosan tökéletes ,de akkor már inkább Hyundai I30 vagy 40 még ami szóba jöhet .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
kisza25
félisten
válasz tboy93 #210405 üzenetére
Elhiszem, de nekem még sose volt erősebb autóm. Az opel insignia 1,8 140 ló, az gyengébbnek érződik a nagy tömeg miatt, papíron 200kg-al nehezebb, de állítólag még többel.
Elmúlt héten mentem az 1,6 120 lóval egyszer 400km-t, meg 350km-t és tegnap 150km-t. x45 tempomat. Aki gyorsabban akart menni elengedtem . Sehol nem éreztem, hogy több kellene (tiponál sokszor igen, az kompromisszumos pályára az 1,4- el, azért is adtam el)
Amúgy pl. a niro baromi csöndes és sehol nem érzed kevésnek, pedig papíron 1,6 105 ló, csak ugye az csak a benzin motor, amúgy 140 ló az össz teljesítmény. Faternál 5-6 liter között eszik, de az mostmár használtan is 8-10 M Ft[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
kisza25
félisten
válasz tboy93 #210400 üzenetére
Az igaz, de múltkor 5felnőtt+ csomagokkal mentem a reptérre az i30 1,6 kombival. Sima volt, érdi emelkedő is ment 6.-ban tempomattal, ha intenzíven gyorsítottam akkor 5., de én pályan x30-x50 óra szerint, gyorsabban nem megyek, a fogyi így 7,5 tankolva.
Sok pályára az 1,6 crdi-t venném kia/hyundaiból, tipoból meg 1,6 multijetet. Sokat pályázni, meg hosszú távokat menni még mindig a diesel a legjobb[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
kisza25
félisten
válasz tboy93 #210395 üzenetére
Mondjuk ez is tök relatív, a tipo 4000+ pörgött pályán, de nem volt hangos, igazából az felett kezd el hangos lenni i30 1,4/1,6 ugyanannyit pörög, ugyanaz a váltó, az 1,6 hangosabb fordulaton, de kényelmesebb vele pályázni, 140 tempomat és hegyen völgyön nem kell hozzá nyúlni. Tipo 1,4- nél sokszor kérte az 5.et emelkedőn, más volt a váltó kiosztása.
Az i30 1,4 crdi meg tök csendes volt, 2900- at pörgött, ha jól emlékszem és 5 körül evett pályán.[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
kisza25
félisten
válasz tboy93 #210253 üzenetére
Nálam egyszerű, le pumpálom a legalsó állásba és kész annak ellenére, hogy párom majdnem olyan magas mint én (173cm) alig bírok bekászálódni utána, annyira közel ül a kormányhoz és majdnem legmagasabb állásban van az ülés
AssAssynn: ha jól tévedek, azaz 1,2 HTP lánc nyúlós, szelep átégetős db,alapból 200-250ekm-re tervezve[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
macilaci78
nagyúr
válasz tboy93 #210253 üzenetére
Na igen, egy memóriás ülés nagyon hiányzik a B5 Passat-ból. A tempomatra sóher vagyok kiadni 20-30 ezret, de egy memóriás ülésért 3-500k-s árán elgondolkodnék.
tboldi: volt már olyan, hogy úgy ráálltak a vezető oldalra, hogy nem hogy beszállni nem tudtam, az ülést hátratolni sem tudtam behajolni a kocsiba. Az anyósoldalról engedtem ki a kéziféket és toltam hátra a kocsit.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
tboldi
nagyúr
válasz tboy93 #210253 üzenetére
Nekem mi sem egyszerűbb, anyum után csak koppanásig hátra kell tolnom, és kész is.
Na jó, a Lanciában ennél egy picit előrébb tökéletes, de lefigyeltem, hogy akkor jó, ha a sínen lévő csavar széle éppen csak kilátszik az ülés alsó műanyagburkolata alól. Majdnem ugyanolyan gyorsan belövöm ezt is, mielőtt még beülnék.
-
rbalint88
addikt
válasz tboy93 #210237 üzenetére
Konkretan tobb benne a hely, mint abban ami nekem van kollegamnak ilyen volt, csomagtarto is jobban kihasznalhato es az utashely is tobb.
albiosz: 188cm, sztem nem vagyok kiugroan magas a mai mezonyben, a gyerekeink meg valoszinu meg magasabbak lesznek.
nandow: accordban en is ugy ultem. Leghatul-legalul.
macilaci78: azert, mert a Passat egimeszelo friccekre van tervezve, a Honda es Hyundai meg azsiaiakra, akiknel vagy 10centivel kisebb az atlagmagassag VAG termekekben nekem is szokott maradni 3-5 kattanas meg a sin vegeig
-
rbalint88
addikt
válasz tboy93 #210228 üzenetére
A rugdosas nem problema, hanem nevelesi kerdes, meg kell vele beszelni.
A baj az, hogy a hordozo be se fer, meg ha nagyobb lesz a gyerek, nem fog kenyelmesen elferni. Hamarosan atkerul mogem a nagy ulese, meg csak a Golfot szereltem at. Abban kb 5-10 centivel nagyobb a hely, mert a ram allitott vezetoules mogott van kb annyi ter, mint az i30-ban az anyoson. -
Paxker315
addikt
válasz tboy93 #210127 üzenetére
azért hozzátartozik az igazsághoz, hogy, légellenállás a sebesség négyzetével arányos, ergo: ha betartod a 120-125km per órát sztrádán, már sokat spóroltál fogyasztásban, a homlokfelület kevésbé hangsúlyos, mint a sebesség.. SUV-ot is lehet takarékosan vezetni, és laposszedánt is "takaréktalan".
-
jozefgucci1
addikt
válasz tboy93 #210132 üzenetére
Persze elhiszem ,de mint említettem nálam az előd SuperB pl majd 1,5 literrel kevesebbet evett ami azért 190K KM-nél már számottevő . Nekem pl ballonos gumikkal kényelmesebb egy suv a padkákat sem kel figyelnem , ami nagy előny mert az összes alacsonyabb kocsim elejét széthúzgáltam
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
Vismajor01
addikt
válasz tboy93 #210133 üzenetére
El is kanyarodtunk a felhasználáshoz, ugyanis kizárólag attól függ ki milyen autót kéne vegyen. Sztem aki kitudja használni egy suv által adott pluszt az vegyen azt, aki meg nem az ne. Ne azért ne vegyen suvot mert többet eszik pályán vagy nem.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
jozefgucci1
addikt
válasz tboy93 #210125 üzenetére
Én heti rendszerességgel jártam az Eger-Győr és Eger Kaposvár távot Suv-al . Kényelmes magasabban ülsz és a fogyi is rendben volt 7,5Liter/100Km 140-es tempónál . Most is hezitálok , hogy SuperB vagy kodiak legyen céges autónak ,de szerintem utóbbit választom .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
-
jozefgucci1
addikt
válasz tboy93 #210030 üzenetére
Ö ezt most nem igazán tudom mire vélni ? Viszek rétegvastagság mérőt , de gondoltam lehetnek olyan egyedi dolgok amik ezen márkára jellemzők és több gyártási ciklus után ezek változhattak ? Gyanítom a nepper sem atomfizikus csak jól ismeri a fentebb említett hiba és tipus betegségeket stb a gépész végzettségemmel pedig nem áll távol tőlem a dolog .
Keresni akarok rajta Így megválaszolható ?
[ Szerkesztve ]
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
Neck
veterán
-
addikt
válasz tboy93 #209751 üzenetére
az 1.4 nem csak gyenge, hanem vezérlés problémás is.
az 1.6 CRDi viszont sokat elmegy, nekünk a céges i30-ban volt olyan, darabonként 330-350 ezer után adtuk el őket, nulla problémával[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Llew
senior tag
válasz tboy93 #209744 üzenetére
Az a baj, hogy 2,5 M-ért is 15-20 éves darabok vannak.
#209747 JackFeryll A V70 közel sem annyira hullaszállító fazon, mint az Accord. Bár nekem utóbbi is tetszik.[ Szerkesztve ]
Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.
-
Vismajor01
addikt
válasz tboy93 #209487 üzenetére
Hogy kimegy, megnéz X számú autót de visszafelé nem megy, szal ha az elsőnél azt mondod nézzük meg a következőt akkor azt buktad. Per autó már nem emlékszem mennyi, de plusz költség. Emellett benne van a hazahozatal, a honositás. Neked a névreirás marad pluszba. Ő megtartja a lealkudott összeg egy x %-át is.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
macilaci78
nagyúr
válasz tboy93 #209459 üzenetére
Persze, de a kereskedő is megnézte. Hátra is tolta az ülést, nekem az messze volt, előrébb kellett húznom. A kormányt is magamra húztam, amennyire lehetett. Szóval beállítottam mindent, amit kell a kényelmes pozícióhoz.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Vismajor01
addikt
válasz tboy93 #209365 üzenetére
Én ilyen homár vagyok mert eCVT- Geartronic-eCVT megint. Az ecvt kapasbol kizarja az 1300rpm járatast, de a Volvo se csinált ilyeneket bár lehet h az ment 1300on mivel 2.4l dízel szal 4ezernel már elvalt bőven power módban is :D
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
macilaci78
nagyúr
válasz tboy93 #209365 üzenetére
VAG topikban jellemző, hogy az automata 1200 körül már elvált, ami a dízeleknél javasolt 1500-höz képest alacsony.
A mérnökök persze, hogy nem hülyék, de amíg azért kapják a fizut, hogy csak a gariidőt húzza ki a gép komolyab gond nélkül azzal a megkötéssel, hogy utána viszont jöhet bármi / ne legyen rentábilis, addig ne legyenek illúzióid.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
zgospel
őstag
válasz tboy93 #209086 üzenetére
hát ilyen a világon nincs
Azt mondta még fater amikor a váltóolajcseréről kérdeztem, hogy a márkaszervizes szerint nem km alapon cserélik ők ezeknél, hanem minden időszakos szerviz alkalmával egy műszerrel megvizsgálják a váltóolajat, és az alapján döntik el, hogy jó-e még, vagy cserélni kellene.
Ilyet sem hallottam még (ami persze nem jelent semmit), ez mennyire valós?Ebben a Niroban lévő DCT-re azt mondta a fickó, hogy elég tartósak, illetve a benne lévő benzinmotor is. A korai évjáratokra volt több visszahívás (szokás szerint), de ebben az évjáratban már az elmondásuk alapján faceliftelve lettek a problémás dolgok. Aztán majd kiderül az évi 40 ezer km budapesti használat során
A mostani egy Kia Ceed, 2011-es 1.6 dízel, a részecskeszűrőn kívül még nem volt vele komolyabb probléma 400 ezer km alatt. Előtte Zafira A 2.0 dízel volt, annál 520 ezer km-nél volt egy komplett motorfelújítás, turbócsere, kuplung, előtte még 120 ezernél volt egy olajpumpa csere, de más nagyobb tétel nem ugrik be.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-
-
rbalint88
addikt
válasz tboy93 #209082 üzenetére
Jelen arfolyam szerint egy kuplung-kettostomegu csere 800k a markaszervizben es ehhez sajnos nem lesz minden sarkon alkatresz es szerelo, mint egy volkswagen termekhez. Szoval nagyon jo az a DCT valto, amig nem kell hozzanyulni, de ez ugyanugy igaz az osszes tobbi duplakuplungosra…
-
addikt
-
addikt
válasz tboy93 #208959 üzenetére
Hát igen, azt gondoltam, hogy nem kisnyugdíjasok autója az ilyen, de hátha van olyan autó is, amit a hajtás mellett karban is tartottak. Persze, én is 24 vagyok, én se csak melóba járásra használnám, ha ömlik az eső, néha meg lenne kicsit jobban is hajtva.
A szürkén az OZ felni az elég jól néz ki, de akkor ha a piros úgy alakul a felnit is jobban átnézem.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz tboy93 #208959 üzenetére
ABS esélyes, de a nyelestengelycsapágy problémája szinte csak az 1.3-asokat sújtja.
szpeti40: Bontóból nem nagyon, ragasztva vannak ezek, leszedéskor előszeretettel sérülnek meg. De ha meg is ússzák, a ragasztót mindenképp újra kellene applikálni, az meg nem lesz olyan, mint gyárilag.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz tboy93 #208948 üzenetére
Volt SSS-ről egy MűhelyPRN rész is. Ha jól rémlik, azért ott azt említették, hogy a Sport specifikus alkatrészek (pl. fékek, futómű) nem egyeznek a polgári változatban lévő verzióval és ezekből utángyártott sincs nagyon (csak gyári, viszonylag magas áron).
Ennek ellenére maga a típustól nem kell félni szerintem, csak célszerű fenntartási költségek terén egy kalapba tenni a polgári változatokkal.
[ Szerkesztve ]
-
albiosz
őstag
válasz tboy93 #208923 üzenetére
Világos, köszönöm. Akkor ezzel kalkulálni kell, ha modern járgányt szeretne valaki. Vagy van kivétel? Vennék majd valami még garanciális autót, bár ~2 év még van a mostaniban, addig nem sürgős. KIA/Hunyadit nézegetem főleg a garancia miatt, esetleg K Astra, Focus, netán valami TSI (ott azért már vastagabban fog a ceruza az áraknál és szerviznél is).
-
grizlisandor
veterán
válasz tboy93 #208910 üzenetére
Ott mi volt a story? Közben látom (#208916) slett27, azért kemény, aki reckírozik a vezérléssel, így jár.
(#208915) slett27:
Azért 3 km alatt a szívó mivolátból adódó nyúlmókusok hiányát észre kellett venni, azon a katalógus adat nem oszt nem szoroz!
6k-ig forgatva 3 km után? Remélem meleg motorral adták oda, hogy ne halld, ahogy a vezérlés szétveri a feszítőket.(#208918) slett27:
Csak azt hiszed, phórumon olvasni pár storyt abból az ársávból is. -
-
slett27
addikt
válasz tboy93 #208912 üzenetére
Ennyi félre van téve szerencsére, nem maxoltam ki a keretet.
Pont mint a hyundai-nál, van aki sosem tanul : ott is az előző gondos gazdának köszönhetjük, aki egy - már bocsánat egy 21 éves...tak..ny. Szóval most kezdi az életet.
Mint utólag kiderült a láncot kellett volna csak egy foggal arrébb tenni (valószínű) illetve a fogaskerekeket is kicserélni, nem csak a láncot.
Kérdés az az hogy így károsodhat-e a motor vagy sem 9000km után.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
ZolkoW
őstag
válasz tboy93 #208901 üzenetére
ha minden igaz, az enyémben is eladás előtt párszáz km-rel volt vezérléscsere, meg olajcsere. Cégesként gondolom km számított, és fizették. Aztán lehet hogy előbb jött új autó, mint tervezték. VAGY naív vagyok .
Amúgy engem is zavarna, ha úgy kéne eladnom valamit, hogy szabadkozással kezdem, mi nem működik. Nem mondom, hogy mindent, mindenáron megjavítanék, van, ami jobban zavar, és van ami kevésbé..
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Tothgera30
Ármester
-
-
slett27
addikt
válasz tboy93 #208730 üzenetére
Igen, megvan. Eléggé elkeserítő. Most amit vadásztam 690e-t költöttek rá eladás előtt.
Ez azért nem egy olcsón fenntartható paripa, ahhoz képest hogy egy sima 1.4 szívó amiről beszéltem. 2005-ös és 1.195.000.- a vételár. Persze egy darabig semmi probléma talán."Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Paxker315
addikt
válasz tboy93 #208651 üzenetére
Sőt, ott egy "lehetőség" sarcra. Mivel most nagyrészt céges autók császkálnak gázolajjal, így érthető, hogy ott megéri magasan tartani az árakat, míg, benzinnél egyelőre nem. Viszont, ha a hatósági ár érvényét veszti, megkockáztatom, elkezd szépen "korrigálódni" a két nafta ára a kutakon
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #208651 üzenetére
A magas dizelarra sokkal nagyobb a riziko. Ha draga a benzin max mennek bkv-val de ha draga a dizel azt ugyis megveszik a munkagepekbe (nem csak traki, fuvarozas is).
Szoval a lakossag visszafog(hat)ja a fogyasztast de az ipar/szolgaltato ipar nem mert akkor megall az elet.
Na most ha lefursz az olaj nem kerdez feljon. Tarolni koltseges es egy szint felett nem is lehet. Nem veletlenul volt mar negativ ar is a piacon...[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #208648 üzenetére
Egyik szivo sem lesz raketa ezek kozul. Volt 1.6 16V G Astravmeg Bora is. Mind a kettoben eretvagtal ha elozni kellett.
Dizel meg azert is becces, ha leveszik az arsapit akkor felo, hogy nagyon dragan fog tankolni. Most 800 Ft felett a dizel, a benzin meg a 700 alatt van.#nincsbennetarcsi
-
őstag
válasz tboy93 #208571 üzenetére
Az az első ne-ne mindenhol amit olvastam Meg leírták hogy dugóba azért annyira ne folyamatosan kúsztassuk hanem mindig várjuk meg míg előttünk kialakul egy nagyobb táv... Hát itt mentem hagyományos automata irányba (meg hybrid toyota). Bár "rendes" olajos dsg-t még vettem volna de az csak kb dízelben van (meg egyes infók szerint tömeg miatt minden kodiaq dsg "olajos" ennyit a könnyen átláthatóságról)
-
őstag
válasz tboy93 #208370 üzenetére
Biztos nem hozza vissza az árát a kisebb fogyasztás, a fő érv inkább a megbízhatóság volt. Mondjuk most közép Franciaországban gyakorlati előnye van a dupla hatótávnak. Ezen a környéken majdnem csak tetű depozitos/kártyás önműködő benzinkutak vannak (engem imádnak lenyúlni 2 hét ingyen pénzre, most is megtette egyik 160 eurora), normál kutas fizetős ha 50 kilométereként egy...
-
olajbogyo
aktív tag
válasz tboy93 #208370 üzenetére
Az én matekom:
Amikor eladtam a vitarát 3 évesen, kellett hozzá 3 misi, hogy kuga legyen. Most a kuga eladása után kell 5, hogy toyota legyen. Nem azt akarom mondani, hogy ez nem sok pénz, mert az, de " szinte" minden 3-4 éves cseréknél, egy jobb használtautó árát kell "csak" hozzátenni. Így mindig új autója van az embernek, én amúgy sem tudok leragadni egyiknél sem. A másik, arra gondolt már valaki, hogy ha senki nem vesz új autót, akkor miből lesz használt autó?!😉"Nem vagyok lusta, csak energiatakarékos üzemmódban vagyok."
-
batai15
félisten
válasz tboy93 #208372 üzenetére
Én tudok várni senki nem tart pisztolyt a fejemhez hogy holnap új autóba tudjak ülni. Persze rossz várni de nálam nem ezen múlna főleg hogy én kb 10 évre terveznék vele. Majd ha esetleg lesz annyi a keresetem hogy par événte tudjak váltani akkor tudom ezt elképzelni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Windows 10
- Micro Four Thirds
- Facebook és Messenger
- World of Tanks - MMO
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Óvodások homokozója
- Boldog karácsonyt kíván a PROHARDVER!
- Asszociációs játék. :)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest