Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- TCL LCD és LED TV-k
- RAM topik
- Házimozi belépő szinten
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Milyen videókártyát?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
raczger #91629 üzenetére
Szép ótó. Igaz nem traktor uh ember már nem lehetsz, de a 40 képet várjuk!
[rvilike]: majdnem egyet értünk, de téged támogatlak. Csak tudnám mi változik meg ha szembe elkezdenek villogni
A fény leviszi az útról? Esetleg megváltoznak a körülmények és hirtelen lesz alatta +500LE hogy be tudja fejezni az előzést? Vagy elteleportálódik az akit előz hogy le tudjon húzódni? Esetleg fotoszintetizálni kezd és a kocsit alapanyagnak felszívja 10 méter alatt hogy oxigént köpjön a természetbe ...
-
válasz
raczger #91629 üzenetére
ugyanígy vagyok én is, 600-700k között akartam autót venni,végül 760k + átírás + biztosítás + motor, vátlóolaj + szélvédő csere + két első lengéscsillapító és hipp-hopp 1M-be vagyok
de úgy vagyok vele, hogy megérte, inkább egy jó autó kicsit drágábban mint egy hulladék 100-150k-val olcsóbban
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
raczger #91624 üzenetére
Helyes!
Én is csináltam anno de a kutya se volt kíváncsi rá.
Van vmi amit meg kell csinálni rajta, vagy meglepi lesz? Gumik jók rajta?
mod:
Intercreptor:
Ha jól tudom 15k km vagy 1 év az olajcsere periódusa. Intenzív használat esetén ez 8k / 6 hónap-ra módosul.
Itt a lista miket érdemes: [link]
-
DeFranco
nagyúr
válasz
raczger #91285 üzenetére
ok, csak akkor ne vezessünk félre senkit, hogy ez az infó hozzáférhető
nekem is biztosítós ismerős segítségével sikerült elkerülni egy gtk-s focust, igaz kártörténetet nem kaptam, csak egy nevet-címet a tulajhoz aki felköhögte a múltat, de töredéknek van ilyen forrása, vagy szerencséje, hogy meg is kapja az adott infót.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
raczger #91281 üzenetére
néztem már ezt az oldalt, számomra nem tűnik túl legitnek...
elég sokáig kerestem, hogy pontosan milyen forrásból dolgozik, és az mennyire megbízható meg teljes körű, de azon kívül, hogy "a piaci szereplők adatbázisai" nem találtam sok mindent.
nekem ez inkább valami félkamu projektnek tűnik, három nagy biztosítótól elcsábítottak egy-egy olyan arcot, akinek volt hozzáférése az adatbázishoz és azt khm... kihozta nekik, és van nekik egy valamilyen időpontra vonatkozó snapshotuk.
persze lehet, hogy kapcsolatban vannak a biztosítókkal és azok átalánydíjban adnak nekik kurrens és megbízható adatokat, amivel ők kereskednek, de akkor ezt írnák ki a honlapra. ez a "meg nem nevezettek meg nem nevezett adatai meg nem nevezett forrásból" nekem érzésre ilnyen plázaparkolós árány pecsítgyűrű szint.
-
Verbat
csendes tag
válasz
raczger #91270 üzenetére
Honnan "derül ki" az ilyesmi?
Az ilyenek miatt félek nagyjából bármit is megvenni a magyar használtpiacon. Mondjuk én is néztem mostanában olyan autót, ami szemmel láthatólag csúnyát kaphatott oldalról. A nepper szerint csak fényezve volt az oldala, az ajtó is, nem cserélték. Ehhez képest az ajtó keretének a sarka (B oszlop tövénél) tiszta hullámos volt, de legalább be lehetett csukni...
Szerk: az Accordnál is az "eleje volt törve, lökhárító, lámpa" és a tk hogy viszonyul egymáshoz?
-
!Overdose!
őstag
-
EQMontoya
veterán
válasz
raczger #90861 üzenetére
Ha a Megane tetszik, vedd azt. Szerintem megbízhatóság terén mind a Ford, mint a Mazda egy strapabíróbb konstrukció.Ismerek több Focus tulajt, illetve a családban van egy 323F 1.5 is, és bőven kevesebb a rossz tapasztalat.
Azért a 323-mal már vannak néha gondok, de 17 év csillaggarázs és 330.000Km után azért ez nem is olyan meglepő. Olyanokra kell gondolni, hogy szétperegtek a féltengelycsuklók elől, belülről széthullott a gyújtáskapcsoló, ilyenek. Motorikusan máig rendben, váltó tök gyári.
A Megane-ból viszont ha már veszel, 1.6-ot vegyél. Nálunk is az volt, és tényleg nagy előnye volt, hogy a méretéhez és a lovakhoz képest keveset evett, és egész jól is ment.
giigz: nem tudom pontosan, mert Édesanyámé illetve a férjéé volt az autó. Csak mondták, hogy egyik reggel nem indult az előző este garázsba berakott autó, és nem töltéshiány volt, mert traileren vitték el.
-
neduddki
nagyúr
-
neduddki
nagyúr
-
giigz
veterán
válasz
raczger #90840 üzenetére
Pedig a valóságban azonos a fogyasztás, és inkább a láb számít. Nyilván pályán lehet az 1.6 kevesebbel beéri, de városban és országúton szerintem az 1.4 jobb, de akkor is csak 1-5 dl lehet a különbség, több nem, az biztos.
A szervizelés is nagyjából forintra azonos, egyedül az erő és a biztosítás/adó nagyobb az 1.6-nál.
A teljesítményben egyébként úgy lődd be kb., hogy az 1.4 16V Megane megy úgy, mint egy 1.6 Focus, az 1.6 16V Megane már dinamikusabb, szépen szedi a lábát. (Ha kihagyhatatlan vétel van 1.4 16V-ből azonnal venni kell, mert az is bőven használható, egyedül az 1.4 8V lehet kevés, cserébe szervizelés filléres).
-
#42667776
törölt tag
-
giigz
veterán
válasz
raczger #90835 üzenetére
Eléggé egyértelmű szerintem, Megane
1.4 16V is jó, nem ragaszkodnék az 1.6 16V-hez
Vásárlás előtt alap állapotfelmérés, különösen figyelve a gyújtótrafókra, alapjárat legyen rendben, vezérléscsere alap azonnal, egy fhp jeladó is mehet pár ezért, ne utána legyen vele gond, utána kimegy a világból
-
neduddki
nagyúr
-
neduddki
nagyúr
-
Verbat
csendes tag
válasz
raczger #90632 üzenetére
Ez hogy tetszene a kedves mamának?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.2_16v_viva-8093935
-
DeFranco
nagyúr
válasz
raczger #90636 üzenetére
Az egy dolog, hogy csipegeti, hordasz magaddal és tankolásonként ellenőrzöd az olajszintet, 1-2 liternél úgy tudom nem eszik többet két olajcsere között. Más autó meg megeszik egy év alatt ugyanennyi értékű kutyacsontot, a harmadik meg izzót. Ismert és kezelhető jelenség, nem vészes.
Viszont szerintem gasztrából nagyjából gondozásmentes nem lesz 400-500 körül, valamivel magasabb áron mennek a megkímélt példányok, cserébe természetesen rengeteg belőle a céges.
Futás meg... hát tudod, annyi kilométert írnak bele amennyit akarnak, a motor nem fog belefáradni a 300-400-ba sem, a több meg vagy meghótt már vagy meg fog. (kompjuta, hűtőventi, kuplung, váltó, vízpumpa) Egy 400-500-asnál inkább meg fog.
Nem értek nagyon a típushoz, csak véleményem van, de szeretem a gasztrát, szoktam azért figyelni, hogy mi van vele, én is azt akartam venni.
-
-
atos19881101
senior tag
válasz
raczger #88464 üzenetére
Hátha érdekel. Az egyik kolléga a 6-os fórumán eladja a Mazda6-osát pont mint amilyet keresel:
Tisztelt olvtársak!
Kérésem és kérdésem lenne a csapathoz. Szerintetek milyen árat kérhetek – kaphatok a kényszerűségből eladóvá váló 6 osomért. Az eladás oka, hogy öt hónapja eltörtem a bal bokámat ripityára, azóta sem jött rendbe és nem is tudnak vele már mit kezdeni ( koromnál fogva) , így mivel kuplungolni csak kínok közt tudok, így le kellene cserélnem egy automatára.A gép 2002/ 9 magyar eladás 2300 GT sport kaszliban egy cserélt 2000 benzines, az óra 230 e Km mutat a csere motorban 130e van. Ferdehátú ültetett dupla kipufogó szürke – tempomat Bose. Stb. 15’és 17’ alufelni garnitúra xenon, vizsga 2016 májusig van rajta. Második gazdája vagyok, itt a fórumon vettem.
Nézegettem a hirdetéseket de olyan nagy a szórás és 2000 es nagyon kevés van.
Minden vélemény szívesen fogadok és köszönök.
Az autó olyan állapotban van, hogy még egy barátomnak is el merném adni, vagy egy ilyen automatára elcserélni. Volvó- BMw Merci automata. -
jozefgucci1
addikt
válasz
raczger #88438 üzenetére
Én nézelődnék még a helyedben . Én is fél év után vettem kocsit . Kivártam és remélem megérte. Voltak hullámvölgyek nálam is amikor jött egy a kiszemelt márkából ,de voltak vele apró gondok és gondoltam megveszem majd megcsináltatom . Aztán inkább elvetettem nem ugrottam bele .Ha megvan a pénz és nem sürgetnek akkor türelmesen nézelődni kell , hidd el jobban jársz majd . Ettől függetlenül azt a kocsit én nem venném meg .Csak amit elmondott róla az 700 ezer és ami még előjön egy alapos átvizsgálásnál azt lehet nem is akarod tudni .
-
gaborbol
őstag
válasz
raczger #88415 üzenetére
6 evig dolgoztam tobb BMW szalonnak is, erdemes volt megnezni a dolgozoi parkolot, hogy hany BMW allt benne. Ezeket nem megvenmni nehez hanem fenntartani.
Es igaza van a sracnak, mert egy problemasabb 1 millas premium kocsiba amire eddig nem nagyon volt koltve es "kezdenek elojonni a gondok" siman 1-2 ev alatt ra lehet kolteni a vetelarat vagy annak a masfelszereset is. Ha csak nincs olcson alkatresz, ha csak nincs hozzaertes-szerelgetes otthon. -
footy
addikt
válasz
raczger #88415 üzenetére
Egy premiummarka 10 felett konnyen sz*p*rollerre valik. A helyedben viszont ezt a Hyundai Sonatat megneznem.
-
Dany007
veterán
válasz
raczger #88426 üzenetére
"Szerintem pont motorikus problémák nem lesznek ezzel a motorral sosem, ha kezdetektől karban van tartva"
Hát, én nem értek a lovakhoz, de ez azért kicsit merész kijelentés.
Okés, hogy benzines, de no.
Nem tudom, tényleg nehéz a döntés. A BMW meg hosszútávon biztos, hogy drágább lesz, mint egy másik random típus. Mármint a fenntartás.
Plusz, az lehet, hogy ezek "szokásos" dolgok 200k-nál ennél a típusnál, de hogy 700k-nyi javítás egyszerre jöjjön össze...A Mercinek kicsit halottaskocsi feelingje van kívülről, belül viszont nagyon szép. Nekem jobban bejön, mint a linkelt Audié például.
Emlékszem néztél Mazdát is, azóta semmi? Ne kapkodd el. Vedd át újra a feltételeidet, melyik mennyire reális annyi pénzért stb... Aztán a kereső kidobja.
Nálam a favorit még mindig az az S60-as volt, amit elvittek előtted. =/@#88428)MunezXBK:
-
Typhoon47
senior tag
válasz
raczger #88415 üzenetére
Nézd meg milyen E46-ok mennek egy misiért és utána rájössz, hogy foshalmok. Innentől kezdve teljesen mindegy milyen jó vétel. Ha a tulaj a saját "egytulajos" gépét 1 misire lövi be, akkor valszeg ott komoly gondok lesznek a 700k-s ráköltésen felül. Ha még kicsit többet költesz rá, akkor el is mondhatod egyből hogy ráverted a vételárát egy szép, de semmiben nem kiemelkedő 10 éves benyás bimerre. Mellesleg milyen tulaj hagyja, hogy felszummázzon 700k-s ráköltést, amit egyszerűen meg se csináltat?
-
-v-
addikt
-
Dany007
veterán
válasz
raczger #88415 üzenetére
No ez legalább egy tényleg korrekt ajánlat volt.
Ritka az ilyen.
Az viszont már elgondolkodtató ha a szerelő és a tulaj is le akar beszélni róla!Azért az csak jelent valamit, nem? Tehát eladná az autót, mert rá kéne költeni mégegyszer a mostani értékét... Te meg megvennéd.
Az tényleg pozitív hogy tisztában vagy az elején az ismert hibákkal. De ... Hát nem tudom.
Ahogy itt olvasom a különböző írásokat, hsz-eket erről a típusról nekem nagyon pénztemetőnek tűnik.Mert az okés, hogy megcsináltatod a problémákat, de ahogy olvasom ezek között még mindig nincs motorikus baj... Mivan ha később meg a motorikus problémák jönnek elő? Az még nagyobb lé lesz...
Nem tudom. Én nem tudnék dönteni a helyedben. -
neduddki
nagyúr
válasz
raczger #88238 üzenetére
HI!
egy benznes turtnyot /na meg egy dizlet is, csak sokal-sokkal dragabban/ meg lehetne ugy csinalni hogy azzal kulnosebb gond ne legyen, de nem cel, mer ujabban jobbna megeri az eldobhato oro, es akkor minek tarcson a motor, etc. tovabb ha addigra az egyeb reszek is szetszakdnak /v.leglabis kellene/
udv
neduddki
mod: kornelka; es mennyi pizt szorsz ki kotelzo szervizre? city-ez, tolem lehet akarmijjen randa ha ojjna jo lesz mint az eldoje:- )
-
Declare
őstag
válasz
raczger #88238 üzenetére
Tök jo amiket irtatok, sok igazsag van benne! De akkor most ott tartunk, hogy dizelt vagy ujonnan vagy sehogy?
En pl amikor kocsit vettem azt neztem, hogy megyek mondjuk 15-20k kmt evente, van benne napi par km ingazas is sokszor (roszz idöben), de a megtett km többsege autopalya, tempomattal. Ha 2 liter különbözet es olcsobb üzemanyaggal szamolok a dizel javara, akkor nekem a dizel volt a szimpatikus...aztan lehet ennek böjtje, majd kiderül, de az evi megtakaritas nem keves igy
(#88240) footy: Mondjuk a Nemet adaton meglepödtem
-
Zsombe
senior tag
válasz
raczger #87946 üzenetére
Szerintem ezt az Accordot felejtsd el. Az eleje nagyon csálén áll: jobb első fényszóró fölött szinte ujjnyi hézag, bal első fényszóró alatt szintén + még az első rendszám is kopott, ami bennem még jobban megerősíti a koccanás tényét.
Másrészt szerintem pakolós igáslónak lehetett használva. Hátsó ülés előtt tiszta mocsok a kardánalagút és a csomagtartó kárpitja sem valami tiszta, hiába látszik, hogy próbálták kitisztítani + a csomagtartó perem is eléggé kopottas. -
-
Laraxior
titán
válasz
raczger #87946 üzenetére
Renaultnal sajna betegseg ez a kopas. Az ablakemelonel is ugyanez van, 3-400ezer kmnek tűnik, de mar 120k km korul jelentkezik. Hoki anyagbol van. Nekem is meg van kopva az ablakemelonel meg a valtogombnal is, az ablakemelot meg csak-csak megertem, de konyorgom automata, hozza se nyulok egesz uton. Es 230k km van benne garantaltan, lassan 3 eve van nalam.
-
lorcsi
veterán
válasz
raczger #87903 üzenetére
biztos jó sok tulaja volt korábban...kb. lenyomozhatatlan az előélete..és ez az M packett nem az a típus, amit nyugis nyárspolgárok vettek meg újkorában és óvták védték amíg náluk volt..stb.. és utána is tökéletes tulajhoz került..
ezzel a típussal így nagyon belenyúlhatsz a sűrűjébe..szerintem.. -
rbalint88
addikt
válasz
raczger #87792 üzenetére
majd eladja egy év múlva neked 1,5-ért, miután megtört a lelke
Qru: oké, de abba csak egy kar 30-ért, meg feltanítani, nem nagy kunszt. az avensisből az hiányzik igazán, de mivel eleve nem árultak hozzá, ezért csak az univerzális kókány lenne 120-ért, azt meg köszinem.
neduddki: a densok köszönik, jól vannak. csókoltatják az összes delphit és boscht.
atos: klímázás helyett 30 fokig sokszor inkább leengedem az összes ablakot...
-
Dany007
veterán
válasz
raczger #87760 üzenetére
Nekem tetszik. Jól néz ki. Jó a felszereltség. És ha a leírás igaz, akkor még meg is éri az árát...
Ami nekem feltűnt, hogy a vezető ülés eléggé kopottas. Na most nekem a Mondiban van már 224k km és egy deka kopás nem nagyon látszik rajta.
Az a minimális kopás / fakulás ami a váltógombon van, na annyi nekem is van már. Az enyém is ugyanilyen bőrváltós.
Szóval na, vagy kamu az a 91k km vagy elég gyenge minőségű anyagokból készült az ülés...
Meglehet nézni nálam milyen volt az ülés: [link] 220k km után és hogy a Mazdánál milyen lett 91k km után: [link]
Persze, ez csak ötletelés, nem bizonyít semmit.
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmvilág
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Motorola Edge 60 Fusion - nem csak a forma időtálló
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Autós topik
- Assassin’s Creed Shadows teszt
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Ingatlanos topic!
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! Lenovo Ideapad Gaming 3 Garancia: 2026.07 // R7 5800H / GTX 1650 4GB
- Törött, Hibás iPhone felvásárlás!!
- BESZÁMÍTÁS! 64GB (2x32) G.Skill Trident Z RGB 3600MHz DDR4 memória garanciával hibátlan működéssel
- T Phone Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest