Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • raczger

    őstag

    válasz Declare #88235 üzenetére

    Egyszerű a lényeg: egy szívó benzines motor sokkal egyszerűbb, mint egy turbódízel, a szívó benzinnél nincs turbó, részecskeszűrő (esetleg egr szelep vagy pd elem). Persze részecskeszűrő sincs mindegyikben, de a lényeg, hogy komplikáltabb, több alkatrészből áll az egész, és egyik se számít olcsó alkatrésznek.
    Persze benzinesnél is lehet kettős tömegű, illetve ugye ott vannak a turbó benzinesek is.

    Természetesen szívó benzint is tönkre lehet tenni, de azért kevesebb dologra kell odafigyelni, ha rendszeresen volt szervizelve (10k km-enként olajcsere, szűrőcserék, meg ami ilyenkor szokásos), akkor jó eséllyel még 300k km-nél sincs semmi baja a motornak.

    Persze a benzinesnél sem lesz garancia, hogy mindegy milyet veszel, mert úgy sem lesz baja, sokkal több a széthajtott motor, mint gondolnád (vagy csak nekem volt eddig balszerencsém a megnézettek között).

    www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4

Új hozzászólás Aktív témák