Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hapakj

    őstag

    válasz thedioda #27 üzenetére

    Szerintem ez picit ilyen összetettebb, meg az RT is kicsit úgy járt, mint a Mesh Shading. Ha minden kártya támogatná, akkor alapvetően alap dolgokra is tök jól lehetne használni.

    Pl mi fejlesztésként tapasztaltuk, hogy Ray Tracelt árnyékok gyorsabbak voltak, mint a hagyományos Shadow Map-es árnyékok.

    Csak ugye mivel, sok aktívan támogatott kártya egyiket sem támogatja (túl jól sikerült Geforce 10 / Pascal) széria a Mesh Shading pl nem is nagyon van használva, a RT meg el van lőve erőforrás zabáló, nem túl látványos effektekre, s ezért lett egy rossz visszhangja.

    Szerintem most hogy lassan elkezdenek kihullani a DirectX 12.2 előtti kártyák lesz látható, hogy mire lehet ezeket igazán jól alkalmazni

Új hozzászólás Aktív témák