Hirdetés
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
- Kína bekérette az NVIDIA-t, de szerintük nincs hátsó kapu a chipekben
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- 4 billió dollárt ér a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-cégek
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Nem reklám, csak nagyon meglepett: 2560 km egy Kugoo S1 Pro-ban. Kemény...
Szerk: mondjuk baromira kételkedem abban az "egy töltéssel 30 km-ben", meg a
30 km/h végsebességben. Lehet, hogy félrekalibrálva használta, onnan a sok km? -
Speeedfire
félisten
Köszi mindenkinek, megnézem ezt a t-wow-ot. Ezek szerint akkor ezek használtan is kevésbé veszélyesek, mint a többi gép.
-
Ezekiel Ston
senior tag
válasz
Speeedfire #5594 üzenetére
Nekem Booster V-m van...Bírja az esőt, a vizet....többszörösen teszteltem már....(persze nem a folyóvizet, mert azt sztem semmelyik se bírja...Sima eső plusz pocsoján átszáguldás)
Megbízható, masszív dög egyébként. Elynűhetetlen. Nekem ez az első rollerem, és újra ezt venném kezdésnek mert nagyon tuti mindene. Ha jön az új, ez is megmarad, mert nagyon jó és asszonyom örökli majd meg. Szóval a TWOW miben jobb? Mindenben jobb mint a Xiaomi vagy a Kugoo. Minőségibb az anyaghasználat, jobb a gázkar, jobb rajta minden igazából... -
alexandrosz
aktív tag
válasz
Speeedfire #5594 üzenetére
Háttőőő..előre bocsájtom, hogy nálam jól teljesít a Kugoo, de az E-TWOW egészen más minőségi kategória, nem zörög (amivel mentem, már 1 éves volt kb.), annak ellenére, hogy milyen kerekei vannak, szépen rugózik, jól nyeli el a kisebb úthibákat. Érzésre bikább is.
Ezt így nehéz leírni, rá kell állni és menni vele. Tényleg klassz. Nekem se volt opció, nem szántam rá annyit.
Én úgy tudom, Budapesten a forgalmazónál ki lehet próbálni, menni vele pár kört. -
#07746304
törölt tag
válasz
Speeedfire #5588 üzenetére
Pl, nem vízálló. Xiaomi-hoz rengeteg kiegészítő kapható. Pl monorim is.
-
Speeedfire
félisten
válasz
alexandrosz #5593 üzenetére
Miben jobb egy E-TWOW?
-
alexandrosz
aktív tag
válasz
Speeedfire #5592 üzenetére
Egy ismerősömnek van E-TWOW-ja.
Igen, az használtan férhet bele a 150-be.
Az egy klassz roller, hát tényleg csak külsőre hasonlít az én Kugoo-mra..
De az M365-höz képest is egy teljesen más kategória. -
Speeedfire
félisten
válasz
alexandrosz #5591 üzenetére
Más is írta már az e-twot-ot. De igazság szerint már a 150e környéke is határeset. Akkor inkább kocsival járok be dolgozni.
Csak pont nem akarok ennyire pazarolni. Egyelőre nagyon erősen agyalok, hogy mi legyen. Bringa kizárva. Max még a robogó ami esetleg ebből lesz. -
alexandrosz
aktív tag
válasz
Speeedfire #5590 üzenetére
Saomihoz millió kiegészítő van, gumik, kerekek, táskák, pöckök, akasztók, vackok
Félre ne érts, nem lebeszélni akarlak a Kugoo-ról (nekem is az van, csak másik model).
Gurultam már 365-tel és Kugoo-m van. Őszintén szólva, ha most kellene rollert vennem, ÉS nem bohóckodni pár kmt-t naponta, akkor elgondolkoznék egy E-TWOW-n. -
Speeedfire
félisten
válasz
alexandrosz #5589 üzenetére
Itthon is kapni garival a kugoo-t.
Mit értesz az alatt, hogy több mindent kapni? Mi az amit szokás venni?
Amíg garis engem nem érdekel. Oldják megGari után meg majd lesz valami.
De nem tudom mi olyan nagy baja lehet. Akku, motor. Vagy mi más? -
alexandrosz
aktív tag
válasz
Speeedfire #5588 üzenetére
Elég döntetlen-szagú a meccs. A vélhetően "erősebb" műszaki tartalom mellett ott áll a Kugoo, mint jóval ismeretlenebb brand és a Xiaomi-hoz természetesen nyilván sokkal több mindent lehet kapni, jobb a szervizháttér és még idehaza is lehet belőle vásárolni, boltban, garanciával.
-
#07746304
törölt tag
válasz
Speeedfire #5583 üzenetére
A második.
-
Speeedfire
félisten
Kugoo m2 Pro vagy a xiaomi 365 Pro az ajánlott? Kb egy árban vannak
-
#07746304
törölt tag
válasz
alexandrosz #5581 üzenetére
Nekem a sima kék WD40 van, az is jó?
Egyébként a hátsó kereket nem szeretném levenni, nehogy gond legyen
Elvileg oda is tudok fújni.
-
#07746304
törölt tag
válasz
alexandrosz #5579 üzenetére
Köszi
Az akasztó is nagyon bevált
Volt itt szó előttem, nagyon erős, és drága rollerekről. Nekem még mindig a Chopper a kedvencem, megyek majd a napokban az Auchan áruházba, megnézem élőben lefotózom a BLUEWAY R10 ELEKTROMOS ROLLER-t.A másik kedvencem, a Ninebot G30, a hatótávja miatt. Azzal a 36 kilométerre lévő másik lakásomat simán elérhetném, ha nem lenne off road... és a rendőr nem zavarna le egy vaskos büntetéssel külterületen az útról.
Viszont a Xiaomi M365-öt nagyon szeretem, buszon viszem magammal, eddig kétszer volt csomagtartóban, mert a sofőr mondta, hogy a hordtáska mérete miatt is oda kell tenni. Nem lett semmi baja, csak ugye Derecskén át kell szállni, arra a 14 kilométerre
De legalább nem kell parázni, hogy ellopják, mert nem állunk meg Berettyóújfalu és Derecske között sehol, és én vagyok az első leszálló
Viszont ahogy leszállok a buszról fantasztikus szabadságot ad, akár Berettyóújfaluban, Derecskén, Debrecenben kószálok vele. Már majdnem 800 kilométer van benne.
-
alexandrosz
aktív tag
-
tomi99675
újonc
Zero9 vagy z9 rollere van valakinek, ajánlanátok?
-
krakki88
csendes tag
Őszintén szólva belefáradtam, hogy egy fél millás gépet cseréltetnem kell velük. Amúgy elsőre visszaakartam adni, lehet azt kellett volna és venni egy pro-t egyenesen a gyártótól. De már mindegy.
Amúgy nem hinném, h amiatt ugrik a garancia h visszaragasztottam egy kb magától kieső alkatrészt(az elsőnél ugye ki is esett, a másodikat meg körömmel is kilehetett szedni). Ha meg igen akkor.... -
válasz
BerserkGuts #5572 üzenetére
Biztos nem tudom én csak azt mondom amit ők mesélnek nekem . pont az egykerekű miatt kérdeztem őket. De amilyen gyorsan be érnek melóba valósnak tűnik. De persze mondják is hogy ehhez rutin kell.21 22 körül lehet a valós amugy sztem is amit ők mennek
-
BerserkGuts
addikt
válasz
DamianB #5570 üzenetére
hát elég sportosnak kell lenni max 20-al mennek normál emberek elég jól tudom mert nap mint nap bicikli úton megyek dolgozni és sokan mások is biciklin de egyik se tud 25-el menni Van aki hiúságból erőlködik kicsit aztán feladja hamar azokon jót nevetek mindig
Én is így voltam amikor pár éve megláttam a rollert na mondom kis szar utolérlek mit suhansz itt el mellettem.
De hamar megtanultam azt a tempót te bizony nem tartod hosszútávon vagy kiköpöd a tüdődet.Persze verseny bicóval nem probléma azok max 5kg-ok és vékony gumijuk van nekem is volt azzal azért könnyű tekerni de normál emberek normál montival ne nevettess esélyük nincsen mindet ott hagyom
-
-
válasz
BerserkGuts #5568 üzenetére
Nekem azért sportos kollegáéim vannak ők 20 -25 között haladnak itt Pesten .
-
krakki88
csendes tag
Pont ez az, hogy a csere darabban is ugyan úgy elvolt porladva a mágnes ragasztása. Ragasztani meg én is tudok.
A saját ragasztásom már legalább 10 perc volt kifeszegetni, ellentétben a gyári 2 másodperces "ellenállásával". Szóval jó lesz ez, csak ha nem kellett volna a kontrollert is cserélni a kijelző-gázkar cseréhez, akkor megérte volna azt a 17 ezret. Viszont nem gyári/minimotors, noname kijelző-gázkart nem fogok ráhenkelni, mert sok értelmét nem látom. Majd gari lejárta után kap új kontrollert meg teljes kijelző-gázkart szettet és kész.
Amúgy kicsit én is bánom, hogy nem Kinából rendeltem egy pro verziót, 60al lett volna drágább mint a sima itthon, nem 240el. Mondjuk ott nem játszott volna a teljes csere, a hall szenzor mágnesére meg várhattam volna 1.5 hónapot.... szóval van mindkettőnek előnye meg hátránya is. Nehéz előre eldönteni mivel jár jól az ember. Most pl 3. napja nem jön be a Kaabo hivatalos oldala, választ se irtak a levelemre, szóval.... lehet gari se lenne rá egyszer csak. -
BerserkGuts
addikt
válasz
devil-k #5563 üzenetére
"nagy útpatkáknál leszállsz a vasról, átemeled és mész tovább..."
A nagy útpadkánál csőgázon ugratok egyet és kész.Én még nem láttam olyan biciklist aki tudta volna tartani a 25-öt de a 20 se xD
De nyilván akik nem normális emberek hanem ilyen amstrongok verseny biciklivel azok tudják a 25öt de egy átlagos montival vastag gumival biztos nem mert megszakadsz azzal 15-20 között lehet haladni fittségtől függően.
Kevés sport embert látok a mai bekényelmesedett világban. -
B-L-A-C-K
titán
Akit érdekel miben tér el a Mantis V3 és V4 széria, csatlakozzon a csoportunkhoz-> link
-
Dr.Zoo
őstag
Előző hsz. erre akart válasz lenni.
-
Dr.Zoo
őstag
Ne nyúlj hozzá.
Garanciális, vidd vissza, oszt' Jézus.Szerk:
Én azért merem hekkelni a saját "szarom", mert olcsó volt, Kínában kellene gariztatni, eddig mindent amit megreklamáltam szót nélkül küldött az eladó, van pákám. -
devil-k
nagyúr
Egy-két gondolat a Xiaomi 365 Pro után...
Amikor 3 hónappal ezelőtt megvettem a Xiaomi 365 Pro-t, örültem neki, mint majom a farkának. Kihajtottam a 25 km/órát az első próbánál, akkor úgy gondoltam, hogy ez nagyon "vad", nincs is szükség erősebb gépre a lábaim alatt, főleg nem városban. Végül is majdnem igazam volt.
A Xiaomi 100%-ig városi, bicikliutas (járdás) gépezet. Viszonylag elérhető áron, sok kiegészítővel, relatíve könnyű összetömeggel, szinte csak jó véleménnyel és sok hozzáértő segítő emberrel. Nincs is ezzel gond, de akkor jár vele az ember a legjobban, hogyha a testömege megközeleíti a "laboratóriumi körülmények" tesztelőinek a tömegét. Sőt, még így sincs vele gond, ha számolsz azzal, hogyha több kg vagy, mint a "tesztelők", akkor nem fog annyit és nem fog úgy menni... főleg, hogyha van rajtad táska, a rolleren pedig jópár kiegészítő, hiszen azoknak is súlya van. Nem sok, de van. De a Xiaomi így is elvisz kényelmesen A-ból B-be, a munkahelyedről haza (nálam ez kb. 2x5 km), igazi "urban életérzést" ad, mert nem tömegközlekedsz, nem autózól, nem motorozol, nem izzadsz a biciklin nyáron 35 fokban... ha pedig tömegközlekedni akarsz, akkor összehajtod, felkapod és kész. Még mindig tök jó, bár az elég arcpirító, hogy nincs normális (gyári!) applikáció a telefonra...
És akkor hol a probléma, mi a gond? Hiányzik az erő, a dinamika, a nyomaték, lengéscsillapítás stb. Mint ahogy írtam fentebb, a Xiaomi nagyon jó ideális körülmények között, de valljuk be őszintén, kevés hely, utca, járda, biciklisút van, ami teljes mértékben megfelel ennek. Ha a Xiaomival mész, akkor számolnod kell azzal is, hogy a nagy útpatkáknál leszállsz a vasról, átemeled és mész tovább... Ez akkor kellemetlen, ha elég sok ilyen van a környékeden (pl. Miskolc belvárosa ilyen). A repedéseknél, döccenőknél pedig vagy lelassítasz kb. 5-10 km/órára vagy pedig szétvered/rázod magad alatt a rollert. Ha pedig egy úttesten, kereszteződésnél kell áthasítanod gyorsan, akkor számolsz azzal, hogy nem biztos, hogy azzal a lendülettel fog sikerülni, mint amivel eltervezted. Nem lehetetlen, én is csináltam, de észnél kell lenni, hogy belekalkulád az egészbe azt, hogy betolod, felgyorsul majd és át is érsz. Ha pedig mész a biciklisúton és előtted van X biciklis, akkor két lehetőség van. Első, ha szerencsés vagy és nem gyorsítanak csak azért is rá, vagy eleve lassan mennek, akkor leelőzöd őket. Második, ha ők is kb. 25 km/órával mennek (mert simán mennek annyival), esetleg egymás után megy sok biciklis (család, hiszen itt a jó idő), akkor beállsz a sorba és szépen ellötyögsz... És akkor itt, ebben a pillanatban lőttek az élvezetnek. Leginkább akkor jársz a legjobban, ha olyan bicikliúton mész, ahol nincs senki és minden rendben van az úttal is. Akkor hallgatod a zenét és kellemesen utazol ide, oda.A Kaabo Mantis Dualnál megváltozott minden, amit eddig a rollerezésről gondoltam vagy hittem. A legelső és egyben a legfontosabb (?!) gondolatom az volt, hogy ez egy szörnyeteg, egy fenevad és hogy nem való mindenkinek, illetve a használatánál ÉSZNÉL KELL LENNI. Minden ami eddig nem volt a Xiaomi-nál, az itt van... erő, dinamika, nyomaték, nagy tömeg, nagy sebesség és brutális gyorsulás, lengéscsillapító... S miért kell észnél lenni? Ha BMW-s, forgalmilámpánál és kereszteződésnél gyorsulós, felelőtlen hülyegyerek vagy, akkor ne vegyél ilyen gépet, mert könnyen az árokban találod magad kitört nyakkal... Viszont ha képes vagy felelősségteljesen használni, közlekedni vele, akkor egy nagyon jó élményben lesz részed... mivel át tudsz hidalni minden akadályt, ami eddig a Xiaominál volt.
Kinek ajánlanám ezt a Kaabot?
- aki szeretne dinamikusan közelekdni
- aki szeretne több km-t megtenni
- aki szeretne gyorsabban menni
- aki nem csak a munkahelyére és haza akar menni, hanem elmenne a város másik végében lakó barátjához, vagy más, hosszabb útra
- aki nem akar minden patkánál leszállni
- aki NEM HÜLYE és képes felfogni, hogy milyen erőgép van a lábai alatt
- aki nem él vissza a 60 km/óra (SIC!) végsebességgelTegnapi nap folyamán egy nagyon jó példával találkoztam, amivel a Xiaominál eldobtam volna az agyamat. A bicikliúton ahol mentem 15 ember volt előttem, ami kb. 3-4 családot jelent gyerekekkel... Nem akartak, nem tudtak menni, úgy gondolták, hogy akkor mindenki közlekedjen az ő tempójukban... A Kaabo-val egy pillanat alatt kielőztem őket... ők is tudták a saját tempójukban folytatni az útjukat, én is tudtam haladni, win-win helyzet...
Most hirtelen ennyi jutott eszembe. Bocsi, a hosszúságért.
-
krakki88
csendes tag
Ok, elbeszéltünk egymás mellett. Mondjuk én a tapasztalataim alapján csak olyat raknék rá, ami ajánlott hozzá, kipróbált és bevált, nem szivesen kísérletezgetnék, kitudja másik gázkarnak mi a tipushibája. Ez az Eye tetszett, mert ha a milliós Wolf Warrioron is ez van akkor csak nem gagyi, de ez a videó kissé elbátortalanított, abból is kitud esni.
-
-
krakki88
csendes tag
válasz
B-L-A-C-K #5558 üzenetére
Nézd, az enyémen a gázkar a kijelző aljára van csavarozva, az EYE kijelzőnél magába a kijelzőbe van épitve a gázkar, tehát megkell bontani az egész kijelzőt. EZ még ugye nem probléma, viszont az már "gázabb", hogy az egyiket alulról kell rögziteni, a másikat felülről. OK, ez se biztos, hogy gond, sőt még az se, hogy a mágnes iránya milyen irányú, mert ahogy látom itt sincs műanyag burkolat alatt magában a karban(bár az mindenképpen előnyös, hogy legalább magában a kijelző burkolatában van, tehát elhagyni nem tudod), azaz megtudod forditani. De hogy még méretazonos is legyen a két gázkar.... Na mindegy, lezártam a vitát, hisz te már 4 gázkart is vettél, hogy valamelyik jó legyen a gépedbe...
Részemről a vitát lezártam, a gari lejárta után megveszem és csak a kedvedért megpróbálom majd kicserélni, ha igazad van és cserélhető, akkor meghivlak valamire... -
krakki88
csendes tag
válasz
DigitXT #5555 üzenetére
Én értem, hogy vannak ott vezetékek, csak hogy ez a bazári bóvli szar kijelzőn nem ugyan olyan a gázkar foglalata, az fix. Innentől kezdve meg hiába kötögetek ki bármit is, ha nem tudom belerakni az EYE gázkarját. Az utóbbi videón látszik is, hogy az EYE kijelzőjénél burkolt alulról is a gázkar, a "default" verziónál meg nem, ezért is tudott kiesni a mágnes....
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
krakki88 #5557 üzenetére
Na akkor te már biztosra tudod nem lehet, mert te nagy szaki vagy látatlanba, én meg biztosra tudom lehet cserélni, mivel már nálam is a 4. gázkar van fent mire megtaláltam a tökéleteset számomra...
Szerintem se gányold szét a rollered, főleg hogy nem sok közöd van az egészhez, de persze okoskodni azt tudsz.
-
krakki88
csendes tag
https://www.youtube.com/watch?v=u8WBl2fVlAo
Tökéletesen más a kettő felépitése. Tehát külön biztos, hogy nem cserélhető a gázkar.... -
B-L-A-C-K
titán
válasz
krakki88 #5554 üzenetére
Nem tudom miért kell leírnom negyedjére, és még magyarázkodnom hogy szerinted én tévedek, miközben még látni se láttál ilyet, én meg már szereltem párszor ezt...Tényleg szívesen segítek mindenkinek mint látható, de az ilyet nem bírom...De leírom ismét...
A mágnes azéért van hogy a hall szenzor érzékelje, annak a vezetékeit kell bekötni a másik gázkar hall szenzor vezetékeibe. A videón a gázkar pöckét szedték ki amiről beszéltem, hogy ki kell majd szedni hogy ne legyen ott felesleges. A kijelzőt ha szétszedet, videón is látható csavarok tartják, ott látható lesz a hall szenzor is ami a mágnes előtt helyezkedik el a házon.
-
DigitXT
félisten
válasz
krakki88 #5554 üzenetére
Megnéztem a videót: szerintem arra gondol, ami ezen pont nem is látható,
azaz a kijelző egység megbontása után láthatsz olyan vezetékeket, amik a
gázkar felé mentek. Nem csupaszon látszik, hanem a burkolat alatt lesz.Szerk: mondjuk egy garis fél millás rollert szétgányolni... Max. 2 év után.
-
krakki88
csendes tag
Nem gondolod, hogy esetleg te tévedsz? Megnézted a videót? Nincs semmiféle kábel a magához a karhoz, amihez meg a kar csatlakozik, az meg egybe van öntve a kijelzővel. Vagy én vagyok a nagyon vak meg hülye....
-
akyyy
senior tag
[link] ilyet keresek, csak kugoo s1 prohoz
már sok oldalt átnéztem, de sehol, csak m365-re.
-
krakki88
csendes tag
válasz
B-L-A-C-K #5550 üzenetére
Miért nem én fogom megcsinálni?
Magamnak épitettem a házam is, az összes épitőipari/kerti stb gépem magam javitom, viszont ez nem jelenti azt, hogy értek is hozzá. Szétszedem, összerakom, nem jó, szétszedem, megint összerakom stb szinten csinálom, de kevés dolog volt eddig amit nem sikerült megcsinálnom.
Viszont egy garis, fél millás gépet nem szivesen basznék szét.
Illetve abszolút nem látom, hogy milyen pöcköt kéne kivennem, meg milyen kábel bekötnöm. Lehet ha szétszedném, akkor látnám, csak közbe lehet kukáznám az egész kijelzőt-gázkart. Mert nem láttam még ilyet, nem bontottam szét.
https://www.youtube.com/watch?v=cdpNxLcTLNs
Ez kb ugyan az mint ami a Mantison van. Se itt, se az enyémen nem látok az egy darab csavaron kivül semmilyen pöcköt, se kábelt. Az egész kijelző-gázkar egyben van, semmiféle bontási lehetőség nincs. Egyedül magát a gázkart lehet leszedni, úgy ahogy a videóban is leszedik, de ott sehol egy kábel se. Persze mivel a nyomorult mágnes rögzitése a gond, igy HA méret azonos a EYE és ennek a fosnak a gázkarja és az nem szabadon van hanem egy műanyag burkolat mögött, akkor végülis ennek a cseréje is elég. Kár h eddig csak komplett találtam EYE kijelzőt, simán csak az a kis kart még nem.
Na de majd keresek egy EYE kijelző bontást is, és akkor hátha megvilágosodok... amúgy a pöcök alatt ugye nem a rugót érted? -
B-L-A-C-K
titán
válasz
krakki88 #5549 üzenetére
Az a baj így tényleg felesleges magyarázni, mert gondolom úgyse te fogod megcsinálni, de még1x leírom.
A gázkart szét kell bontani, a gázkar pöcköt kivenni, gondolom ki lehet venni mivel mozgó alkatrész. Kivenni meg azért kell feleslegesen ne legyen ott. A gázkar részbe megy 3 vezeték, aminek a végen van egy hall szenzor, az érzékeli a mágnest. Ezt a 3 kábelt ki kell vezetni egy olyan gázkarra ami tetszik, és arra rákötni.
Ennél jobban nem tudom már leírni.
-
krakki88
csendes tag
válasz
B-L-A-C-K #5545 üzenetére
Bocs, hogy értetlenkedek, de eleve műszaki analfabéta vagyok, de az erollerekhez meg aztán végképp, egyelőre.
https://www.ultimate-ebike.com/img/76946/KAAB24_altpic_4/KAAB24.jpg?time=1589282310
Itt milyen pöcköt veszek ki és honnan? Maga a gázkart csavarját? De ahhoz meg nincs kötve semmi. Amire meg a gázkar van felfogatva, az egybe van a kijelzővel. -
BerserkGuts
addikt
válasz
tomi99675 #5547 üzenetére
miért mert elbír 1kg kenyeret meg 1liter tejet
na meg engem hazafele menet
Van kocsim de hatalmas irgalmatlan bunkósságnak tartom ezzel járkálni állandóan mikor van rá más megoldás is de hát az emberek már olyan kényelmesek lettek lassan az ételt rágni is nehéz lesz az meg hogy főzzenek ugyan már egyenesen sértés lenne mert azt a sárgabóhócok végzik
-
tomi99675
újonc
válasz
BerserkGuts #5530 üzenetére
Komoly géped van.
-
B-L-A-C-K
titán
Most tudtam meg egy kis Mantis infót.
V3 vs V4 széria difi: Hosszabb deck, javított sárvédő, vastagabb nyak, vastagabb villanyak, amit eddig észrevettek de lehet van más módosítás is még.
-
krakki88
csendes tag
válasz
B-L-A-C-K #5543 üzenetére
Fizikailag egybe van a gázkar a kijelzővel. Sajnos a minimotors EYE kijelző is hiába ugyan olyan csatival van mint a sima kijelző, a kontroller miatt(elvileg)nem fog működni.
De irtam a gyártónak, remélhetőleg kiderül mi az igazság, mik a lehetőségek, hogy egy megbizható jármű legyen a sima Mantis Dualból....
Hiába van 2 féle ragasztóval visszarakva a mágnes, az igazi az lenne ha be lenne épitve a gázkarba, még egy 1 mm-es műanyag is elég lenne, nem is értem....Nyilván egyszerűbb igy legyártani, de ez a gyári megoldás nagyon ingatag lábakon áll és életveszélyes...
-
krakki88
csendes tag
válasz
B-L-A-C-K #5541 üzenetére
Na ha leirod, hogy ezt hogyan, azt megköszönöm... Ezekiel Ston se véletlenül kérdi, ő csak a kijelző-gázkar miatt venne pro-t, én meg nem akarom beszopni megint a kieső mágnessel.
Nekem az Ultimate ebikenál azt mondták h csak vezérlővel együtt lehet cserélni.....ilyet meg végképp nem hallottam, hogy csak magát a gázkart is lehetne.... https://www.aliexpress.com/item/32961195345.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.52ba3571oPLBEk&algo_pvid=f0f59c05-de7d-4706-93ce-c73adc82dfcd&algo_expid=f0f59c05-de7d-4706-93ce-c73adc82dfcd-50&btsid=0ab6f81615901897507613893e1753&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_Ezt néztem ki amúgy, de a kontroller még 50 lenne, azt azért nem szánnám rá egyelőre, kitudja meddig húzza. Viszont ha tényleg átlehet cserélni csak a gázkart akkor megéri a 17 ezrest. Max. ha megéli az 1 évet akkor kap hozzá kontrollert is.
Megnéztem és egybe van épitve a gázkar és a kijelző, vagy nem értem h lehet még kicserélni. Magát csak a kart? Csereszabatos? -
B-L-A-C-K
titán
válasz
Ezekiel Ston #5540 üzenetére
Át lehet cserélni, de az óra maga jó szerintem, a kart kell kikötni belőle, és venni egy olyat ami tetszik, és azt rákötni.
-
Ezekiel Ston
senior tag
válasz
B-L-A-C-K #5536 üzenetére
Köszike az infókat. Egyébként, ha a sima dual-t venné az ember és a gyári gyorsító kart meg az órát le akarnám cserélni rajta akkor elég lenne csak azt megvennem aliexpressről vagy konkrétan kéne hozzá még vezérlő csere is meg minden? -még sose néztem meg hogy működik ez csak használom de ha magasabb szintre akarom vinni úgy érzem bele kell ássam magam ebbe.
-
devil-k
nagyúr
Skacok! Milyen appot tudnátok ajánlani? Merre jártam, mennyivel mentem stb... iOS-re. Köszönöm
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
zoltanz #5535 üzenetére
Kormány stabilizátor: link Sokkal stabilabb lett roller, nagy sebességnél volt hogy beszitált, illetve gyorsulásnál mindig kikapta a kezedből a kormányt, azóta semmi ilyen nincs. 50nél is elegedheted az egyik kezed nyugodtan, nem borulsz fel.
Ilyen tárcsám van fent elől hátul: link
Gumi nem csúszik fékezésnél, mármint az első, de a fékem is ilyen jól lehet adagolni. Viszont 1 hónap 1 gumi, mert ha gyorsulok kipörögnek az elsők és koptatom őket nagyon... -
B-L-A-C-K
titán
válasz
Ezekiel Ston #5533 üzenetére
Dualtron III-at eleve nem vennék mert 900 ezer akcióban is, és a kormánya lötyög, kell rá egy 50 dolláros cucc, és kell rá normális fék (olyan van rajta mint a Mantis dualon), azaz ott vagy 1 milla, és még nem is megy olyan jól. Akkor már Mantis, és arra költenék még egy kicsit, vagy ha erős roller kell, akkor Dualtron Thunder de arra is kell locsolni.
-
-
Dr.Zoo
őstag
Pontosan ezért vettem, még melóba járni.
Ha egy élhető szabályozást kitalálnának rá, azért hálás lennék.
Felveszem a bukót, kötök rá biztosítást, csak használhassam legálisan. -
BerserkGuts
addikt
-
B-L-A-C-K
titán
Épített roller, váza Dualtron III-as (de a váz is megvan erősítve már), kormánya karbon, illetve van rajta kormány stabilizátor is mint a motoroknál hogy ne tudjon beszitálni, aksija csináltatott power samsung cellás (bírja a strapát) 36Ah-s, motorja 2x1600W (csúcsban 7600W eddig volt a max), vezérlői állítható hard startos (egyből indul, nem kell belökni), fékek Magura MT5e 4 dugattyús nyergek. Robogónál jobban megy jóval, és teljesen mást élményt ad mint egy robogó (régen sok robogóm volt) de a legfontosabb szempont hogy befér a liftbe, és otthon gardróbba betudom rakni (lakásom van, se tárolom, se garázsom nincs), szóval nekem ez a legjobb választás, meg hobbim lett egyben az építése is.
-
válasz
B-L-A-C-K #5522 üzenetére
Nem téríteni akarok de hogy hogy nem próbáltad ki az egy kerekűeket ? Vannak már 50km/h órás gépek amik több mint 100 km mennek gondolom vétel árral nem lenne gondod. Persze nem olyan gyors mint a rollered de ezzel már tudnál közlekedni.
Puszta kiváncsiságból kérdezem. -
B-L-A-C-K
titán
válasz
Ezekiel Ston #5517 üzenetére
Feleslegesnek tartom az enyémet leírni, mert ilyet nem fog senki se csinálni, 1 van belőle, és nem tudja beszerezni külön az alkatrészeket senki, vagyis a vázat pl nem hiszem, mert Dualtron III vázat nem nagyon lehet kapni, max ha megveszed 1 milláért a Dualtron III-as rollert, és kiszedsz belőle mindent...
Itt már meg írtam most mit vennék ha átlagfelhasználó lennék, és nem pálcika roller kellene, hanem erősebb: Mantis-t.
krakki88: Még1 megjegyzés, a Mantis Dual órája csal, 65-öt mértünk vele max, ~70 kilós emberrel, ami GPS szerint csak 55 volt. menüben le kell venni a 10 colos kerekeket 9-re, úgy már reális lesz a mutatott sebesség.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
krakki88 #5518 üzenetére
Próbálj ki egy komolyabb féket és megtudod....
Amúgy aliról lehet rendelni már 20 ezrekért komplett szettet, azaz nyereg, meg fékkar, féktárcsát már nem aliról venném, egy 5-6 ezres shimano 160-as már tökéletes neked, csak kell még hozzá nyereg adapter is, de az is pár ezres tétel.
Nekem ilyen van rolleren, erre még kell egy cső átalakító hogy a másik oldalon legyen, 100 ezer körül megáll mindennel.
-
BerserkGuts
addikt
válasz
krakki88 #5519 üzenetére
Mért lepődsz meg rajta
A profit orientált példa amit mindegyik cég követ hogy olcsó munkaerővel
(lehet ott a 8 általánosa sincsen meg)
minél többet dolgoztatni ájulásig.A kínaiaknak nem probléma egy évben 350 napot dolgozni és két hétre otthon lenni a családdal aztán vissza ennyi az életük a munka rabjai.
Konkrét példát itthonról is tudok mondani nagy szupi cég 8 általánossal minimálbérért elektronikai alkatrészeket gyárt űrhajóba, rakétavédelmi rendszerekbe, teslába stb... ilyeneket bíznak úgy emberekre hogy dolgozzanak heti 7 napot is ha a cégnek úgy tetszik közben bejöhetsz még túlórázni is 8 helyett 12-re is bravó itt tartunk minél többet kell csinálni az a lényeg.
-
krakki88
csendes tag
válasz
#07746304 #5508 üzenetére
Teljesitményéhez képest szerintem olcsó és ez sajnos az összeszerelés minőségén látszik meg leginkább, nagyon sok mindent újra kellett állitani rajta, illetve meghúzni csavarokat stb. Ami egyébként mint zoltanz is emlitette, ma már nem túl meglepő, elég sok épitőipari géppel dolgozok és mindegyiken van mit "barkácsolni", hogy hosszútávon is működő képes legyen, a háztartási gépekről meg ne is beszéljünk inkább. Viszont az, hogy egy 60 km/órára is képes járműnél a gázadást szabályzó qrva mágnes igy van beragasztva.....ez azért már nagyon a legalja. Robbant szét már a szemem előtt nem egy flexkorong, de azt egy arcvédővel simán kivéded, de ezt? Hiába a bukósisak, hiába a protektor ha egy kamion átmegy rajtad, ami nem kizárt, mert az első Mantisnál pont egy kamion jött utánam, ha nincs föld út, ahova kitudom terelni, akkor lehet, hogy megfekszem előtte, az meg a csekély 20 tonnájával 3x átmegy rajtam....
-
Ezekiel Ston
senior tag
válasz
B-L-A-C-K #5513 üzenetére
Figyu már...nem gondolkodtál még erről írni egy szösszenetet? Te mit vettél, mit cseréltél rajta, mik a tapasztalatok, mit ajánlatsz, ha ilyet vagy olyan rollert kéne venned akkor mi lenne az első amit kicserélnél rajta, honnan érdemes venni hozzá vezérlő fék stb-ket?
-
petipetya
nagyúr
Köszi a távolság/idő válaszokat
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Speeedfire #5487 üzenetére
Épített, teljesen egyedi, 2x1600W-os motor, csúcsban 7600W volt eddig a max teljesítmény, brutál gyorsulás, végre nem megy annyira nagyon sokat, rekordom 91,5 volt 100 kilóm alatt.
(#5491) BerserkGuts: Nekem nincs Mantis-om, de az se tudna ennyit.
(#5505) krakki88: Az a baj bármit, bármennyiért megveszel, az összessel van valami, ebből lett elegem ezért épített rollerem van.
Pl megveszel egy 1 milliós Dualtron-t, arra is rá kell locsolni 150-200 ezret hogy normális legyen (ne lötyögjön a kormány, normális féke legyen).
-
zoltanz
nagyúr
válasz
krakki88 #5505 üzenetére
Sajnos az autó, motorgyártás is ott tart, hogy külön mérnökök vannak arra hol lehet 3 fillért spórolni, meg arra, hogy egy főalkatrész se legyen hosszabb élettartamú a legrövidebbnél. (Nem azt mondom, hogy az örökkévalóságnak kell gyártani, de vicc, hogy pl ma egy mosógép 5 évet bír.)
-
Ezekiel Ston
senior tag
-
krakki88
csendes tag
Na sikerült megcsinálni, a szájba kúrt mágnes eltérő erősségű, az szabályozza a sebességet, forditva lett visszarakva sajnos mert semmiféle jelölés nem volt rajta. VISZONT igy, jelen összeszerelési minőségében NEM ajánlom. Holnap mindenképpen értesítem a hazai forgalmazót, hogy egy életveszélyes közlekedési eszközt forgalmaz. Egyébként baromi jó lenne, más egyéb problémám eddig nincs vele/velük....
Viszont ha ezt egy nő, vagy gyerek, vagy kevésbé jó reakció képességű(erősségű) ember alatt játssza el, forgalomban, akkor -1 ember. Mindezt a kinaiak hanyagsága miatt, meg mert 5 forintos ragasztóval szerelték be a gázadást szabályzó mágnest.... Amit én ragasztottam be, az 10-15 perc volt kiszedni késsel, csavarhúzóval feszegetve.... amit a kinaiak ragasztottak, az meg 2 másodperc, de az első Mantis dualon 3 km alatt magától esett ki és kapcsolt a gép maximális sebességre! Miközben az általam használt ragasztókkal kb 5 forintból meglett volna ez és majdnem örökéletű.
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 32GS94UX - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Új Dell 14 Inspiron 5435 FHD+ Ryzen7 7730U 4.5Ghz 16GB 512GB SSD Radeon RX Vega 8 Win11 Garancia
- Telefon felvásárlás! Samsung Galaxy A15, Samsung Galaxy A25, Samsung Galaxy A35, Samsung Galaxy A55
- MacBook Pro 16 2021 M1 Pro 32GB 512GB 1 év garancia
- Lenovo IdeaPad 3 17ITL6 - 17.3" HD+ Intel 6305 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest