Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • PociAti

    őstag

    válasz enginev3.0 #31417 üzenetére

    Tegnap írtam róluk vagy harmadszor.

    Elsősorban Amerikában forgalmazott Ninebot Max G30P és G30LP típusok egy része érintett benne. A hatóság szerint nem elégséges, ha két csavaranya egymásnak van feszítve, valahogy rögzíteni is kell őket. (Pl. rugós alátéttel vagy menetrögzítővel.)

    Mit csinált a Segway? Minden érintett beviheti a közeli márkakereskedésbe, ingyen megjavítják, vagy küldenek neki javító készletet. Plusz készítettek egy egész jó videót a szerelésről, és számos felületükön kitették az értesítést a problémáról.

    Mit szokott csinálni egy KuKirin jellegű cég meghibásodás esetén? Hát arról elég csúnya történeteket olvasni. Eleve nem szokott nekik igazi márkaképviseletük lenni, kínai webáruházon keresztül eladókkal kell harcolni. Akik gyakran próbálnak kibújni a felelősség alól, videókat kérnek a meghibásodásról, és beszámolók alapján néha teljesen haszontalan elektronikai alkatrészt küldenek, mert szerintük az a probléma okozója, míg mások szerint csak látszatmegoldásként küldték az olcsó alkatrészt. Aztán nyomtalanul felszívódnak. Gyakorlatilag számonkérhetetlenek.

Új hozzászólás Aktív témák