Hirdetés
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Őszre feketét ölt a THEC64 Mini
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- TCL LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
akkor fejreállni is könnyebb, nem?
Igen, hátsó kerék fékezésétől még nem állt fejre senki, azzal csak csúszkálni
lehet, amiből szintén lehet esés, de sokkal könnyebb megfogni.* Ellenberger,
ha nincs elegendő fékerő az első keréken, akkor nagyon hosszú lehet a fékút.Gyakorlati példa, Kugoo S1: 25 km/h-ról 20 méteren tud csak megállni, durva!
A magam részéről kevésbé félnék a fejreállástól, mint ettől, a fékerő ugyanis a
fékkarral adagolható, a konstans** erejű motorfék viszont nem jó, ha túl erős...*: szerintem gyerekként a legtöbbünk farolgatott a biciklivel, így szándékosan
alkalmazott akkora fékerőt, hogy a hátsó kerék csússzon... És még élünk.könnyebben csúszik meg a hátulja
Ha a hátsó kereket hajtod, úgy valóban megcsúszhat a hátulja rossz tapadási
viszonyok közt. Egyszer estem emiatt, sáros bicikliúton... De! Nem 350W volt
a motor teljesítménye, hanem 1500W. Szerintem 350W nem tud akkorát tolni,
hogy komoly veszélye legyen a driftelésnek... Ellenberger az első kereket már
bőven el képes forgatni ekkor motorteljesítmény, lévén azon nincs elég súly.Mi következik ebből? Első kerék hajtással is el lehet esni, ha túl erős a hajtás.
(Ugyanez összkerékhajtásnál is probléma, ha kanyarban / ledöntve túl sok erő
megy az első kerékre. Kitolja oldalra és jöhet a fetrengés. De megint mondom,
ez kb. 1000W fölött érdekes csak. Kisebb teljesítmény kevésbé tud meglepni.)**: ez sem igaz, mivel a fékezés módjától függően pont nagy tempónál tud erős
lenni, azaz pont akkor veszélyes, ha hirtelen ránt. (Viszont ahogy gyengül, úgy
lesz egyre kisebb a lassulás. Sima rekuperációs fékkel megállni nem is lehet!)nem érezném magam biztonságban
Ha hirtelen ránt, és nem adagolható, akkor teljesen érthető az aggodalmad.
Pont ezért jobb, ha ezt a fajta fékezést inkább a hátsó keréken csinálja, és az
első fék teljesen analóg módon a pilóta kezében marad. Ha elég ügyes, akkor
képes tapadáshatáron fékezni + visszaveszi a fékerőt, ha stoppie-ba kezdene:
ilyenkor minden a pilótán múlik, ill. a választott fék adagolhatóságán... Sajnos
vannak olyan bazierős hidraulikus fékek, amivel kisujjal fejre lehet állni, azokat
én sem szívesen használnám rolleren, de a G30-on nem ilyen van, hanem egy
kutyaközönséges dobfék... Az soha nem fog beharapni, abszolút biztonságos.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad P73 - i7-9750H I 32GB I 256SSD I 4K I Nvidia 4GB I W11 I Cam I Garancia!
- LG 27GP95RP - 27" Nano IPS - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 600
- LG 55C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- HP 200W (19.5V 10.3A) kis kék, kerek, 4.5x3.0mm töltők + tápkábel, 928429-002
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3005
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest