- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen processzort vegyek?
- Gaming notebook topik
- Milyen monitort vegyek?
- Dell notebook topic
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Csokicsibesz #237198 üzenetére
A tárcsafékkel gondolom outin is nagy váltás történt, lassan nincs felnifékes outi és ugy-e a felni és tárcsafékes kerékszett nem kompatibilis. Nem tudom van-e olyan alkatrész, amit 5-10 év múlva is át lehet tenni másik bringára, talán a Shimano spd pedálok és egy jóféle fék. Ezért kell Trickstuff féket venni
-
válasz
Ringman #237196 üzenetére
Amit linkeltél bar end az nem tiagra, szóval az sima 10 sebi. Az olyan váltó olcsó. Veszel használtan valami jobb shimano agyat aztán arra fűzetsz, egy sima 8 sebi tricolor 600 bőven elég erre. És az baromi jó (és szép agy). Vagy igazából bármi jó gyakorlatilag, lehet iparis irányba kéne menni.
-
Csokicsibesz
tag
válasz
6030D #237191 üzenetére
Ez a viszed magaddal másik bringára dolog is lehet működik országútinál, de montinál baromira nem.
(Országútiból mostanában láttam jó pár vázszettet, egész barátságos áron)Igazából én csak vázat szeretnék cserélni, de hát vázszettet nem nagyon lehet újat kapni.
Van kb 5 gyártónál ott is horror áron. 1 millióért meg hülye leszek vennek egy vázat.Az Orbea Alma olcsóbb teljesen felépítve, mint magában a váz. Totál ökörség az egész.
-
Ringman
félisten
válasz
ivana #237186 üzenetére
az a baj, hogy 4700-as tiagra a 11 sebis outi váltókkal kompatibilis, abból meg nincs olcsó, jobb oldalit még találtam: [link], de balos nincs, a felemás megoldás kicsit hülyén néz ki. (pl. az egyik bar end shifter).
ezzel a meglévő felnit+küllőket új 10/11 sebis agyra fűzéssel még megyek egy kört a helyi biciklisboltokban. (igazából az első kerék maradhatna is az eredeti, a csavaros felfogatás annyira nem zavar) - mindkét felni 36 küllős.
-
Lacerta
aktív tag
válasz
MPowerPH #237193 üzenetére
Errefelé azért nem volt olyan sok ömlő eső, pl. az autóról a madársz*rt sem bírta lemosni. Mondjuk az is igaz, hogy ami esik, az soká szárad fel. Általános esetben nem annyira zavaró a nedves idő, ilyenkor még nem porlott el a lehullott avar, csúszik ugyan, mint a zsírzott takony, de legalább nem süllyedek el benne.
Bezzeg ahol az erdészet jár, ott olyan, mint a kurszki síkság '43 júliusában.Családos ember lévén, nem nagyon van opció, mikor menjek, amikor lehetőség adódik, akkor. Legfeljebb a gázosabb helyeket kerülöm, illetve viszek meleg/vízálló ruhát.
-
Lacerta
aktív tag
válasz
szimpláncsak #237180 üzenetére
Hja, gumicsizmában könnyű.
10 fok fölött nem annyira szokott zavarni a sár, mert nem veszek cipőt, de ilyenkor még hideg van hozzá.Nekem a ruhám viszonylag jól megúszta ( nem tettem le a lábam, és van sárvédőm
), de a bicaj elég ocsmány lett. Külön szomorúság hogy a nagykarbantartás kapcsán le volt előtte takarítva.
Persze tudtam én, hogy ez lesz, csak nem sejtettem. -
MPowerPH
félisten
válasz
Lacerta #237173 üzenetére
Sajnos ez ilyen. A tartós fagy sokat segitene ezen, de nincs hideg, es az eso is folyamat omlik.
En sem tudok mar hova menni, lejtozes kizart ilyen osvenyeken. Sarazni meg annyira azert nem szeretek, foleg mert tudom, hogy lefele ugyis bukas van belole, es a bringa is fokozottan degradalodik ugy, hogy zero elvezet van benne.Sokszor e miatt nincs is kedvem elindulni, mert menet kozben derul ki, hogy az ut jarhatatlan, lehet bogaraszni a terkepet, merre tudsz kerulni.
-
Fall-N
veterán
válasz
6030D #237191 üzenetére
Jelenleg érdemes olyat venni ami átütős, azt lehet adapterezni QR-re. A boost non-boost nagyobb gondot okoz, meg az, hogy melyik átütő méretű lesz a jövőbeli bringa.
Így tényleg nem egyszerű, csak akkor ha tudja az ember milyen biciklit akar esetleg a közeljövőben és talán nem változtat rajta a gyártó.
-
6030D
őstag
válasz
balintbaba #237178 üzenetére
főleg ha egyszer megveszed, onnantól bármilyek más új kerékpárodra viheted magaddal
AhamFelnifék/tárcsa, felniszélesség/gumiszélesség, gyorszár/átütő/adapterezés, nonboost/boost... Lehet ott gond.
-
szimpláncsak
tag
Nekem az volt a lényeg, hogy ne kónuszos, hanem iparis legyen, főleg a montin. Most cseréltem a csapágyakat koyo márkájúra, mert már volt aminek elég szar volt a hangja. Mondjuk nem tudom a novatec-be alapból milyet tesznek
. Aki mondjuk szeret szerelgetni vagy van rá helye, annak biztos jó a kónuszos is, de montin szerintem havonta szedhetném szét télen és zsírozhatnám újra az egészet.
Én mind montin, mind országútin megéreztem a különbséges az alap olcsó és a "márkásabb" között. Aztán lehet csak placebojjeahh: +1
stickermajom:Egyik haverom ugyanezt mondta, lehet Te vagy az titokban
Amúgy XLC CB-M07 . Tegnap kapta vagy 2 órán keresztül a sarat. Bringamosás után az autómosóban még erről is lecsapattam a koszt, igaz csak azzal a vízsugárral ami ilyenkor télen alapból jön, hogy ne fagyjon bele a víz és nem ázott be. A bükkben volt 0 fok és nem fázott benne a lábam.
-
Fall-N
veterán
válasz
fulton #237171 üzenetére
Én a helyedben, függetlenül attól, hogy veszel-e másik biciklit, átépíteném a jelnelegi konfigot egy nagyobb megfelelő MTB/trekking vázba. Kerekek, hajtás, váltók simán mehetnek át. Teló/merev karbon villa kéne csak meg egy váz, akár alig használtan. Nyeregcső ha nagyobb átmérőjű sz filléres tétel. Így lenne egy terepre való bringa is.
Sokan így tesznek, mert ha eladod akkor csak buknál rajta.
balintbaba: a kerékszettet az tényleg érdemes cserélni, ha szükséges, hajtásnál meg attól függ kinek mi kell. Nyilván az 1x12-es drága, de egy 2x9-es vagy 2x10/1x10-est még olcsóbban meg lehet úszni.
-
jjeahh
nagyúr
válasz
andrisbandi #237184 üzenetére
Nem mindegy milyen kerék van gyárilag rajta, az enyémen 2600g-os (!) kónuszos Shimano volt, nagyon hamar talán 1500km után tönkrement és állandóan nyolcas volt a felniben is. A Mavicban 20.000km alatt egy csapágy ment tönkre, amit filléres tétel volt cserélni és még mindíg nem kellett egyszer sem centírozni! Ez még csak a belépő 2 kilós Mavic, következő szinten már 3-400g súlyt spórolsz és kapsz ID360 agyat is, szerintem ezek elég nagy szint lépések és bőven meg is érzed.
-
stickermajom
addikt
válasz
szimpláncsak #237180 üzenetére
Még szerencse hogy gumicsizmában mentél.
-
Toobee
veterán
válasz
itouchfan #237172 üzenetére
Hasonló gondolatok mentén döntöttem végül a Fuji eladásán és új bringa vásárlásán. Nézegettem a villanyos 1X szetteket, illetve a GRX 1X szetteket is, de arra jutottam, hogy rákölthetek még 1000 eurót, akkor is csak egy 2019-es, aluvázas bringám lesz. Ezt az összeget hozzátoldva, simán találni jó vételeket, amiken már egyébként is a vágyott szett van, csak már a váz is karbon és fiatalabb a bringa is.
-
andrisbandi
őstag
Ellenkező tapasztaltom van kerék ügyben, monti vonalon.
Alap fully, 2015 Focus 29", saját márkás alu kerekek.
Két fajta dt swiss enduro alu kerékkel próbáltam.
- Az a típus amit egy átlag ember esetleg még megvesz, 300 EUR körüli, nagyon mutatós.Semmivel nem volt jobb a gyáritól.
Össz; 10-20 deka különbséget egy átlag 80 kilós ember nem érez meg.Úgyhogy talán karbonra, ha sokkal könnyebb, megérheti váltani, de csak akkor, ha megelégszik az ember a könnyebb külsőkkel. Úgy lehet már kijön kb 1 kg különbség a kerekeken.
-
jjeahh
nagyúr
válasz
szimpláncsak #237180 üzenetére
-
avl
senior tag
"megéri", "mennyit számít" ????
ezeket mindenki csak maganak tudja meghatarozni,
már írtam: én nem fogasztok nagyban, 2008-ban vett Trek orszagutin csak kopokat csereltem.
nyilvan lehetne jobb kerekszett, kormany, ... miben jobb ? gyorsabb, kenyelmesebb ?
- mi van, ha egy szokasos körömön 10-20-50s-mal gyorsabb vagyok ? aki nem versenyez, mennyire szamit az idö (massal nem b..sz el sokkkkal többet ??)
- kenyelmesebb (guminyomas igen lenyeges)
- menöbb kinezetü (nem érdemes "csak ott tartani")
- ... -
fulton
addikt
válasz
balintbaba #237178 üzenetére
+1
-
szimpláncsak
tag
válasz
Lacerta #237173 üzenetére
Tegnapi napom
Bár ennek nagyrésze Bükkszentkereszt után került rám. Fakitermelés meg valami áram/internet vezetéket csinálnak
jjeahh: Ezt én is így gondolom, ezért is írtam, hogy nem értem amikor a kopóalkatrészek árát meg az utolsó szerviz költségét akarják érvényesíteni az árban.
itouchfan: Én ezért vettem a crossrace-re csak az "alap" dt swiss e1800 kereket. A gyári 2 kilósnál így is 350grammal könnyebb, a további 100gramm nekem nem ért volna majdnem dupla annyi áratA gyári kónuszosnál meg így is fényévekkel jobb
Outinál sajnos még mindig a bowdenesról hidrósra átállás az irreálisan drága. Tiagra hidrós szett valami 400euró akciósan.
-
.LnB
titán
válasz
lsebestyen #237176 üzenetére
Jaja. Mesélte, hogy hogyan susog, amikor gyorsan megy.
Jó igazából ez csak nekem újdonság. Én csak álltam ott, és gyönyörködtem benne, fent van neki a falon, pont szemmagasságban. Mintha a Mona Lisa-t néztem volna.
-
balintbaba
tag
válasz
Ringman #237174 üzenetére
Kerékszettet venni szerintem sem nagy bukó, főleg ha egyszer megveszed, onnantól bármilyek más új kerékpárodra viheted magaddal.
Anyagilag legkevésbé hajtást éri meg cserélni, főleg ha az ember Shimanoban gondolkozik. Sokkal olcsóbban adják a japánok az OEM Shimano cuccokat a kerékpárgyártóknak mint a kiskereknek. Nekem többek között ezért lett Sramano hajtásom.
-
vallas
őstag
válasz
Hasaggymeg #237154 üzenetére
Fonyódon a Kossuth erdőben...
-
.LnB
titán
válasz
Ringman #237174 üzenetére
Én még ugyan kispista vagyok. De haver is mondta, hogy mennyit számítanak a kerekek/felnik. Ő nemrég lépett szintet, Fulcrum Carbon kerekekre. Mondta, hogy drága volt, de őt is meglepte, hogy mennyire jók. Pedig több mint 20 éve teker országútival. Én igazából annak is örültem, hogy láttam ilyen kerekeket.
-
Lacerta
aktív tag
Tegnap elmentem egy szinten tartó körre, direkt úgy terveztem, hogy jó utakon menjek, elkerülendő a sarat. Szóval makadámnál rosszabb nem volt benne.
Hár nem nagyon sikerült. Mindenhol fakitermelés, az egyébként fasza, tiszta erdei makadámokon folyamatos 10-15 centi vastag sárfelhordás sok 100m hosszakon, keréknyomokkal súlyosbítva.
Helyenként egyesben, a nyeregből kiállva kellett izomból azért küzdeni, hogy nehogy le kelljen tenni a lábam, mert akkor bokáig elsüllyedek.
F*szomat az ilyenekbe. -
itouchfan
senior tag
válasz
jjeahh #237166 üzenetére
Én az outi fejlesztésnél gondolkodtam el erősen, hogy megéri-e (vagyis, hogy megérte-e a kerékszett megvásárlása után
). Ezt [link] a bringát még a covidos árrobbanás előtt vettem használtan, de szinte új állapotban. Ősszel vettem rá egy 1560 g-os DT kerékszettet, mert ezt a szűk 2100 grammos gyári szettet azért túlzásnak éreztem, plusz akkor már a tárcsákat is cserélni kellett centerlock-osra (akkor már legyen minőségi RT64), plusz akkor már új fékbetétek is jöttek, hogy jobb legyen a fékhatás. Na most így összesen a bringa használt árának több mint a felét elköltöttem a kerékszettre és a járulékos dolgokra. Aztán belegondoltam, hogyha eladtam volna a bringát a jelenlegi árakon, jóval többért mint amennyiért vettem és hozzáadtam volna a kerékszett árát, akkor lehet, hogy egy jobb felszereltségű, akár karbon, felnifékes outi is kijött volna az árból, sőt biztosan kijött volna. Mindenesetre nem bántam meg, mert nagyon szeretem ezt a Meridát, a Tiagra szett is tökéletesen kiszolgál az én szintemen, és a mérete, geoja tökéletes számomra, amit nem biztos, hogy más márkánál, új bringánál sikerülne ennyire eltalálni újra.
-
fulton
addikt
válasz
Hasaggymeg #237161 üzenetére
mikor indul ez az egész "fultonizmus", legtöbben még nem gondolunk arra hogy más bicikli kellene, így teszed bele.
Egy pici saját szemszöget belecsempészek: Én nem bántam meg. Ha tévedek és tényleg ad annyi pluszt egy modern bicikli az enyémhez képest, akkor megveszem de nem lesz bennem az hogy " ehh, nem kellett volna fejleszteni költeni a csepelt" . Nem adom el.
Az más kérdés hogy egy annak idején egy boltból vett kerékpárt simán eladnék.
ez a Csepel több számomra mint "csak egy bicikli". -
Fall-N
veterán
válasz
Hasaggymeg #237161 üzenetére
Ezért nem váltok én sem egyelőre 29"-os gépre. Gyakorlatilag kezdhetném újra a legózást. Az új bicikli árak meg úgy elszálltak, hogy úgy még drágább lenne. Majd esetleg pár év múlva, most egyelőre bem akarok fejleszteni.
-
MPowerPH
félisten
válasz
jjeahh #237166 üzenetére
Egy Deore mar az a szint egyebkent, ami eleg mindenre, es messze van a rossztol. Es ide ertem a Deore hidros feket, teljes hajtast is. XX1 sor is birhatja 24-28k km -ig, ha sokkszorosa az ara, mint egy Deore fogaskoszorunak. Persze, sulyban nem jo...
Neked nem 29" van?
Vagy csak meg non boost?
-
jjeahh
nagyúr
válasz
MPowerPH #237165 üzenetére
Ebben van valami, de sajnos nem mindíg működik. Pl. gumikból csak a legdrágábbakban van vágás elleni védelem és nélküle én meg vagyok lőve. Láncot, kazettát mindíg próbálok olcsót venni úgy, hogy azért ne legyen nagyon durván gagyi, de pl. a Mavic kerékszett maximálisan megérte az árát. A Crossride árszintje alatt már csak belépő Shimano agyas kerekek vannak, nálam 1-2000km-t bírták és haveroknál is sorra döglenek meg 1500km után. Ehhez képest a Mavic 20.000 kilómétere hihetetlennek tűnik és valszeg van ebben még bőven tartalék. Tuningolni már valszeg én sem fogom mondjuk ezt a bringát, de ami kopik, azt ugyanolyanra muszáj lesz kicserélni.
-
MPowerPH
félisten
válasz
jjeahh #237164 üzenetére
Szerintem inkabb arra gondolnak, hogy ha fejleszted, es a kopo alkatreszeknel sem az olcsobb alternativat valasztod, hanem a dragabbat.
Regi, elavlt vagy csak siman alapbol nem jo bringara en sem koltenek.A kopo alkatreszeket is probalnam leepiteni, hogy az olcsobb menjen ra.
Ha meg koltok ra, akkor tuti meghagynam a regit, es ha eladom a bringat, akkor egy jobb kerekszett biztos nem megy a bringaval, hanem vagy elmegy kulon, vagy marad. -
jjeahh
nagyúr
válasz
szimpláncsak #237162 üzenetére
Mindíg úgy gondoltam, hogy egy bringa nem annyiba kerül, amennyiért megveszed, mert később még sokat ráköltesz a fejlesztésre, kopó alkatrészekre, szervizre és ha sokat használod, megszolgálja az árát. Ez benne van a pakliban. Nekem is sokan mondták már, hogy amennyit ráköltöttem a bringámra, vehettem volna abból a pénzből egy újat, de ez úgy ahogy van, marhaság. Ha veszek egy új bringát, azon is kopik a gumi, a hajtás, nyúlik a lánc, elöregedik a kerék, szal az új bringára is idővel ugyanúgy ráköltenék minimum ugyanennyit. Ha pl. elkopik egy szett gumid, nem veszel új gumikat 80 euróért, hanem félreteszed azt a pénzt új bringára és amíg ki nem gyűlik az ára, addig nem tekersz? Nekem ez hülyeségnek tűnik. Szvsz nem azt kell nézni, hogy mennyiért tudod majd eladni és mennyit buksz rajta, hanem azt, hogy ki fogod-e használni. Ha igen, megérte. Kicsit én is sajnáltam pl. Mavic kerékszettre költeni anno, de azóta már több mint 20.000km van benne
. Szerintem ha ma tönkremegy is bőven megérte, sok-sok élményt adott.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
szimpláncsak #237162 üzenetére
Mikor első Shwinn-Csepel Adrenalin SP-met adtam el azt tanácsolták szedjem szét mert jobb árat kapok érte alkatrészként 🤭(RS Dart1 villa, SLX váltó, Bike+ aggyal fűzött kerekek stb.)
Ami a rezonanciát illeti (elől 180mm-es), tárcsacsere oldotta meg, RT54 helyett 64 lett. -
szimpláncsak
tag
válasz
Hasaggymeg #237161 üzenetére
Én is pont ezen vacilàltam a fék miatt. Érdemes-e még költenem a mostani gyorszàras, alu, 27,5-es bicajomra. Aztàn úgy döntöttem, hogy igen, mert carbont amúgy sem szeretnék, azért a 27,5" még nem olyan zsákutca mint egy 26", meg ha esetleg el szeretném adni, a deore fék csak jobban hat a hirdetésben, mint a tekro és azért olyan drága sem volt. (46+14 a két tárcsa,de az már amúgyis csereèrett volt). De amúgy egy kerékszettet valamennyire lehet érvényesíteni az árban. Nekem az a kedvencem amikor a használt hirdetésekben , a kopó -fogyó alkatrészek meg a szerviz árát akarják érvényesíteni, miközben annak kéne az alapnak lenni, hogy egy bicaj karban van tartva
( Nem az a baj, hogy beleírja, hanem hogy azért akar x összeggel többet kérni érte, mert most költött rá x összeget láncra,meg sorra)
Amúgy tényleg ég és föld a két fék között a különbség. Nekem a régihez képest az adagolhatósàggal sincs gondom, meg a szervó is tetszik benne
Mondjuk az elsőben nekem is van egy kis rezonancia, de nem vészes. Talán főni írta, hogy neki egy betét csere megoldotta a problémát
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
fulton #237160 üzenetére
Ez meglehetősen gyakori jelenség. Jómagam is, az itteni tanácsok ellenére ugyebár, elég sokat költöttem előző olyan akkor már elavultnak tekinthető kerékpárjaimra melyekre nem igazán volt kifizetődő további pénzeket locsolni. Sajnálod eladni, nehezen elfogadható, hogy az már csak ráfizetéssel fejleszthető, próbálod elodázni az elkerülhetetlent, vagyis az eladást, ami ugye zsákutca, mert minél többet költesz rá annál rosszabb üzlet majd végül eladni, és ennek aztán gyakran az a vége, hogy csak buktával tudod eladni. Utoljára szerencsém volt a Covid torzította piac miatt, de így sem mondom, hogy mekkora üzlet volt eladni 220e-ért egy olyan kerékpárt mely pl. alig 1 éves 100+e forintos kerékszettel volt ellátva.
De hát ilyen ez a popszakma, legalábbis a kereskedői vénát nélkülözők számára. -
Ringman
félisten
válasz
zsocy #237157 üzenetére
na jó
igazából van itthon egy tiagra hajtókar, első + hátsó váltó és egy 10-es sor is, wiggle-ön meg 26 eur egy flat bar tiagra hátsó váltó, aztán megnéztem hogy mennyibe jönne ki váltani. 140 eur a rosebike-on a kerékszett amúgy.2×6 sebességes a rendszer, a suntour xcd váltáshoz való váltókar meg elég gagyinak tűnik (de lehet csak játszani kellene vele) [link]
szerk:
a stucnit viszont le kellene cserélnem, mert legalacsonyabb állásban is baromi magasan van.ha olcsóbban akarom megoldani, ezzel a váltókarral menne frikciósan a váltás? [link]
-
zsocy
őstag
válasz
Ringman #237153 üzenetére
Már te is kezded a fultonkodást? Arra a bringára minek egy 200 euros Campa kerékszett?
Nem követtem a történet elejét, de ez valami extra különleges triple butted heat threated kézzel készült chromo vázas gép? Vagy érzelmi értéke van neked? Mert így ránézésre az a kerékszett a bringa értékének kb. 4-szerese.
Nem bántásból kérdezem, csak érdekel a miért. -
Shimano viszonylag igénytelen, a legegyszerűbb fecskendővel, csővel megoldható.
Komplett szettből a shimano sajátja van: [link]
De simán jó bármilyen utángyártott. [link]
Sram esetében ajánlott a gyári pro bleed kit, azzal sokkal precízebben lehet dolgozni.
Nincs semmi baj az MT200-al, amire kitalálták, átlagos felhasználásra, arra tökéletes. Megbízható, könnyen beállítható rendszer. -
Ringman
félisten
a campa calima 17 az megfelelő kerékszett a 2. számú - túrabiciklire, ha 2x10-esre fejleszteném?
-
MPowerPH
félisten
válasz
Hasaggymeg #237150 üzenetére
Szegeny ember takol.
-
vallas
őstag
Magyar Cyclocross bajnokság fotók. [link]
Jó kis móka volt....leginkább a ZKSE bicósai+egy kis Vas Kata Blanka képek videók...
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- Nők, nőügyek (18+)
- PlayStation 5
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen autót vegyek?
- Parfüm topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- További aktív témák...
- DDR3 BAZÁR! 8GB 16GB 1333MHz 1600MHz 2400MHz DDR3 memória garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy A32 4G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! MSI B450M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB AIO Enigma XL Seasonic 650W
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H510M i5 11400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT Rampage SHIVA Zalman 600W
- Prémium PC házak akár 20-40% kedvezménnyel eladók garanciával, számlával!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest