Új hozzászólás Aktív témák

  • vzozo

    senior tag

    válasz freaghill #40126 üzenetére

    Szerintem itt a probléma fő oka az, hogy az eddigi people managereim közül senki sem állt bele abba az elég fontos kérdésbe, hogy akkor mi is a munkaköri leírásom. Gyakorlatilag 2 pozit viszek egyszerre, egy globális PM, és egy regionális tech lead munkakört.

    Nyilván ez nem könnyű, de cserébe elég jól meg van fizetve.

    Hétfőn és pénteken vagyok hajlandó a regionális dolgokkal foglalkozni, mivel azok inkább a "busy work" mintsem a "creative work" kategóriába tartoznak. És az évek alatt azért rájöttem, hogy megfelelő doksizással, template-ek készítésével eléggé nulla agytevékenység közelébe lehet ezeket csökkenteni. Ami gond, az az interrupt maga. Tehát amikor hétfőn délig már 20 különböző kollégával (IC / Mgr) kell már valami érdemlegeset letárgyalnom, az azért nem kevés, hiába nagyrészt abból áll, hogy a válaszban egy-két jól specifikált link van, vagy egyéb doksi.

    A context switch nehéz az emberi agynak. Van olyan kollégám, aki már attól a padlón van, hogy egy napon 2 különböző ügyféllel kell beszélnie.

    Ezért írtam, hogy a spektrum elég széles.

Új hozzászólás Aktív témák