Új hozzászólás Aktív témák

  • BeZo81

    csendes tag

    válasz LoyalGuard #28506 üzenetére

    A fehér folt kijelzőhiba sajnos típushiba, ami nem fog eltűnni, sőt idővel akár rosszabb is lehet. Tele van vele a net képekkel videóval. Nekem mikor még sima iPad 2017-es készülékem volt vagy 5-ször cserléték ki az iCenterben, mert mindig volt valami baja a cserélt készüléknek, hozzáteszem náluk vásároltam és még a garancia időn belül és nem a szavatossági időn belül történt a csere, így egyszerűbb volt a helyzet. Mivel Te a Telekomtol vetted és nem a fenti viszonteladóktól így kicsit macerásabb a helyzet sajnos a szavatossági idő érvényesítésben. Mert akitől veszed az vállalja azt az időt pluszba, így ez a Telekomra hárul. Természetesen meg lehet próbálni a fenti viszonteladóknál is, de ha erre hivatkoznak, akkor marad sajna a Telekom szervíze. De ez a fehér folt akkor sem egyedi eset, hanem sűrűn előforduló eset a 2017-es Pro szériánál. Még lehetséges, hogy akinek Air 3-as készüléke van az is fog 1-1,5 év múlva találkozni a jelenséggel. Garanciális ügyintézésnél meg szeretik az ügyfelet sok esetben valami ürüggyel eltántorítani a garancia érvényesítésétől. Ja ez ilyen másnál is előfordul, nem tudunk vele mit kezdeni stb... De tudnak, csak nem akarnak vele sok esetben foglalkozni. Ezért is írtam, hogy sajnos sokszor erőszakosabbnak kell lennie az ügyfélnek velük szemben. Próbáld meg kierőszakolni tőlük a cserét, ha lehet. Hivatkozz az Apple ügyfélszolgálatra, ahol mondták Neked, hogy kérheted a cserélt, mert indolt hiba! És ha nem cserélik, akkor a fogyasztóvédelemhez fodulsz, mert nem tesznek eleget a garanciális jogaid érvényesítésének!

Új hozzászólás Aktív témák