-
PROHARDVER!
iPad topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
BeZo81
csendes tag
Jól hangzik👌 és az aksi idő milyen vele? Azért kérdezem, mert most 100% az akkumulátor állapota, nem fogja a frissítés esetleg lecsökkenteni, olvadtam hogy mások panaszkodtak, hogy frissítés után csökkent a százalék. Ha frissítem mégis az iPad-et OTA-n vagy gépen érdemesebb, csináljak gyári visszaállítást vagy fölösleges ezeket a köröket futni és simán Wi-Fi-n keresztül frissítsem le?
-
BeZo81
csendes tag
Sziasztok!
iPad Pro 10.5 iPados 14.2 gyári szoftveren vagyok jelenleg. Érdemes frissíteni 14.8-ra? Ad annyi pluszt a frissítés vagy maradjak a mostanin. Pegazus foltozás nem nagyon érdekel eddig is megfigyeltek bárkit, ha akartak.....
Viszont, ha rontana az aksi állapotán vagy lassabb, bugosabb lenne tőle a rendszer, na az már jobban zavarna. -
-
BeZo81
csendes tag
Ha csak a Facebook alkalmazás csinálja azért nem fognak vele semmit sem csinálni a szervizesek. Azt mondják frissítsd le az alkalmazást, valamint az oprendszert a legújabbra. Max bevizsgálják... De ne legyen igazam. Ja és amit felettem is olvasható a Facebook app amúgy is egy bugos f*s.
-
BeZo81
csendes tag
válasz
LoyalGuard
#28562
üzenetére
Ahogy fentebb is írták a szavatosság a Telekomhoz köt és mivel a kijelző főalkatrész, kötelesek foglalkozni vele ingyen!
-
BeZo81
csendes tag
válasz
mouzrr
#28538
üzenetére
Tehetsz vele egy próbát, de gyanítom, hogy nem fogják kicserélni, mivel ez nem minősül hibának inkább a technológiából adódó hátrány. LCD panel háttérfény egyenetlenségéból adódóan jobban átszűrődik a fény. Hol jobban, hol kevésbé. Fényerőt lejjebb veszed azzal tudsz talán korrigálni rajta egy keveset. OLED technológiánál minden pixel sötét képnél lekapcsol ezért nincs ez a bevilágítás, felhődödés (ghosting) a kijelzőn. Még van a local dimming technológia, de az sem az igazi megoldás. Ezért jobb ilyen téren az OLED panel csak az még nincs iPad kijelzőknél.
-
BeZo81
csendes tag
válasz
Stauffenberg
#28526
üzenetére
Sajnos igaz amit írsz, annyival kiegészítve, hogy az utóbbi időben már a szoftver is hagy kívánnivalót maga után....
-
BeZo81
csendes tag
válasz
Stauffenberg
#28519
üzenetére
Igen azért írtam, hogy lehetséges Air 3-nál is. Szerencse, hogy ott jóval alacsonyabb ez a probléma. Csak tudod szomorú, hogy inkább megvárták a termék kifutását, minthogy igazán érdemben foglalkoztak volna a problémával. Sokan nem cserélgetik az iPadet, főleg a Pro szériát amikor kijön az új modell, ezzel a termékkel hosszabb távra tervez az user, főleg nálunk. És ilyen hibával kell szembesülnie, egyébként szuper jó készüléknél.
-
BeZo81
csendes tag
válasz
LoyalGuard
#28506
üzenetére
A fehér folt kijelzőhiba sajnos típushiba, ami nem fog eltűnni, sőt idővel akár rosszabb is lehet. Tele van vele a net képekkel videóval. Nekem mikor még sima iPad 2017-es készülékem volt vagy 5-ször cserléték ki az iCenterben, mert mindig volt valami baja a cserélt készüléknek, hozzáteszem náluk vásároltam és még a garancia időn belül és nem a szavatossági időn belül történt a csere, így egyszerűbb volt a helyzet. Mivel Te a Telekomtol vetted és nem a fenti viszonteladóktól így kicsit macerásabb a helyzet sajnos a szavatossági idő érvényesítésben. Mert akitől veszed az vállalja azt az időt pluszba, így ez a Telekomra hárul. Természetesen meg lehet próbálni a fenti viszonteladóknál is, de ha erre hivatkoznak, akkor marad sajna a Telekom szervíze. De ez a fehér folt akkor sem egyedi eset, hanem sűrűn előforduló eset a 2017-es Pro szériánál. Még lehetséges, hogy akinek Air 3-as készüléke van az is fog 1-1,5 év múlva találkozni a jelenséggel. Garanciális ügyintézésnél meg szeretik az ügyfelet sok esetben valami ürüggyel eltántorítani a garancia érvényesítésétől. Ja ez ilyen másnál is előfordul, nem tudunk vele mit kezdeni stb... De tudnak, csak nem akarnak vele sok esetben foglalkozni. Ezért is írtam, hogy sajnos sokszor erőszakosabbnak kell lennie az ügyfélnek velük szemben. Próbáld meg kierőszakolni tőlük a cserét, ha lehet. Hivatkozz az Apple ügyfélszolgálatra, ahol mondták Neked, hogy kérheted a cserélt, mert indolt hiba! És ha nem cserélik, akkor a fogyasztóvédelemhez fodulsz, mert nem tesznek eleget a garanciális jogaid érvényesítésének!
-
BeZo81
csendes tag
válasz
pomorski
#28490
üzenetére
Töltsd le az Adguard reklámblokkoló ingyenes változatát az megoldja a problémát. Ha megvan akkor menj be a Beállítások>Safari>Tartalomblokkolók> azon belül kapcsold át mind a hatot zöldre. Ha ez megvan akkor lépj be magába a Safari böngészőbe, nyiss meg egy oldalt, majd fent a négyzet ikonra amiből egy nyíl mutat felfelé bökj rá, a legördülő menüben scrolloz a második sorban a három pötty ikonig (tovább) azon belül legördül szintén egy menü és ott váltsd át a kapcsolót az Adguard feliratnál zöldre és kész. Magában az Adguard reklámblokkoló programban a fogaskerék ikonra bökve a szűrők résznél a Hírdetésblokkolók és Adatvédelmet érintők mellett bekapcsolhatod a Bosszantók blokkolót is. Lődd ki teljesen a Safarit, majd indítsd újra és ha elinditod a youtube-ot, akkor pápá Győrfi Pál. Ez kb. elég is a problémákra. Sajnos maga a youtube egy fos ios-en alapból. Fagy, újratölt stb. Sokszor vágnám néha a tabletem a falnak miatta. Ja ami fontos ez csak a Safarin belül működik legalábbis az ingyenes verzió úgy tudom. Ha magát a youtube alkalmazást töltöd le ott maradnak a reklámok. Remélem tudtam segíteni.
-
BeZo81
csendes tag
válasz
LoyalGuard
#28488
üzenetére
Ennyiből kicsit egyszerűbb a dolog az iStyle üzletben. Ott momdták is, hogy a szavatossági idő egyenértékű a garanciális idővel. Szavatosságnál Neked kell bizomyítani, ha jól tudom, hogy nem te okoztad a hibát, de ez a “white spot” egy tervezési hiba amiről mindenki tud, ezért náluk ezt minden további nélkül cserélik.Telekom nem tudom, hogy mennyire rugalmasan fogja kezelni, remélem pozitívan állnak a dologhoz.
-
BeZo81
csendes tag
válasz
LoyalGuard
#28483
üzenetére
Igen a Telekom is hivatalos viszonteladó. Ha akadékoskodnak, akkor meg kicsit erőszakosabbnak kell lenni velük és tájékoztatni Őket a téged megillető szavatossági időről.
-
BeZo81
csendes tag
válasz
LoyalGuard
#28478
üzenetére
Főleg iPad Pro 2018-as modelleknél fordul elő ez a “nem érzékel” a kijelző dolog, a másik pedig a “white spot” fehér folt kijelző, ami meg a 2017-es iPad Pro-ra jellemző hiba. Általában a home gomb fölött jelentkezik idővel egy fényes fehér folt, ami világosabb háttérnél látható, olyan mintha zseblámpával megvilágítanád a kijelzőt egy ponton.
Valakinek egyhébb, valakinek zavaróan nagyobb ez a folt. Ez sajnos gyártási hiba, deffekt amivel annyit tudsz kezdeni (a megszokáson kívül) hogy, gariztatod a tabletet. Ha magánszemélyként vettet hivatalos Apple viszonteladótól akkor van rá 1 év garancia és plusz 1 év szavatossági idő ( ha van rá megvásárolt Apple Care az lehet teljes két év grancia a szavatossági időn felül, ha jól tudom),amit az iStyle, iCentre, úgy kezel, mint az 1 év garancia. A Te készüléked ahogy írtad 1,5 éves tehát, ha megfelel a fent leírtaknak akkor megprobálnám garanciáztatni. De a cserélt készüléknél is előjöhet elöbb-utóbb a hiba. Sajons ez van.... -
BeZo81
csendes tag
Az jó, mert 2018-as pro-t néztem ahol a tulaj nagyon mérges volt a szoftverre a 120hz-es kijelző akadozott neki a videó alatt, nem volt olyan folyamatos, mint ios 12 alatt. De az is lehet, hogy másnál elő sem jött ez a hiba...
-
BeZo81
csendes tag
Ezek a hibák a Pro tipusoknál is jelen vannak?
-
BeZo81
csendes tag
iOS 12.4.1 szoftverről érdemes frissíteni iPados 13.4-re? iPad Pro 10.5 készülekről lenne szó. Érdekelne mennyire ront az új szoftver az akksi állapotán a rendszer gördülékenységén. Tapasztalható fagyások, lagok, furcsa dolgok stb? Ha lefrissítem tudom, hogy onnan már nincs visszaút és ezért érdekelne a dolog.
-
-
BeZo81
csendes tag
válasz
kalanchoe
#28163
üzenetére
Szerintem sokkal, de sokkal jobban jársz az Air változattal, minden téren!
A háttértár meg nem akkora deal hidd el, a kijelző, a processzor sebessége sokkal fontosabb (tapasztalatból írom, volt mindkét fajta kijelzőhöz szerencsém), soha többet nem laminált kijelzős változat! Nekem 256gb a háttértár jelenleg, de a negyedét sem használom ki, plusz több lehetőség is van a háttértár növelésére is pl. felhő szolgáltatás stb. Remélem tudtam segíteni a döntésedben.
Új hozzászólás Aktív témák
- IPAD Pro 12.9 2.Gen 512GB Wifi+CELLULAR, ÜZLETBŐL, 27% ÁFÁS SZÁMLA. GARANCIA
- Bontatlan Új M2 M4 IPAD PRO 2022 12,9 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal DEÁK TÉRNÉL Átvehető
- reMarkable 2
- Kindle Voyage REKLÁMMENTES könyvolvasó eladó (fizikai lapozógombok, egy síkban levő kijelző!)
- ZEBRA XPLORE iX125R1 12.5" ÜTÉS ÉS POR ÁLLÓ Windows TABLET ( i5-6200, 8G/256/LTE/GPS ) GARANCIÁVAL
- HP EliteBook 640 G10 - 14" FullHD IPS - i5-1335U - 8GB - 512GB - Win11 - 1 év garancia - MAGYAR
- Microsoft: Windows / Office / Server / Stb.
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 5050 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 12 Pro 512GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Honor 90 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


