Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SzGee

    aktív tag

    válasz avl #1695 üzenetére

    Szerintem nem jobb, más, kicsit nagyobb a kontraszt, emiatt nem fért ki egy sorba minden (lehet túl sok pénzem van, nem fértek ki a nullák :) )
    Felraktam, de nekem nem tetszett, maradtam az IBKR Mobile-nál, nekem az jött be a legjobban, főleg az opciós kereskedés miatt, ott látom a legjobban az opciós láncokat

    Én az ügyfélszolgálat segítségével újraraktam a két faktoros azonosítást, és akkor meg tudtam adni új PIN-t
    Egyébként nagyon profi, hogy az ügyfélszolgálaton is az azonosítás két faktorral megy, küldenek egy azonosítási kérést, és azt kell a mobilappal elfogadni, tiszta XXI. század :)
    Az ingyenes 06 80-as számot hívtam

    Ezért is kellett rendberaknom a két faktort, mert az Impact átvette a "hatalmat" és nem tudtam visszarakni a másik mobil alkalmazásra az autentikálást, hiába törölte le az Impactot, akkor meg valami challege code-ot kért

    Így egyszerűbb volt a végén
    Egyékbént javaslom a telefonos ügyintézést mindenkinek, nagyon kedves és felkészült kolllegák dolgoznak náluk :)

Új hozzászólás Aktív témák