- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SSD kibeszélő
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Aktív témák
-
ChromeX
addikt
válasz SG3rg0 #32476 üzenetére
én ugy gondolom hogy a ferrari ezt önmagának krta el(az egyéni címet) sajnálom hogy egy ilyen szimpatikus ember és jo pilota mint Massa azért nem lehetett idén világbajnok mert a csapat olyan hibákat vétett nem egyszer ami szerintem megbocsáthatatlan egy ferrarinál...
de mind1 kr ezen már rágodni nem örülök a hami címének és szerintem ezt ö sem így akarta megnyerni mert valljuk be most nem rajta mulott...amugy meg HAJRÁ KIMI ö a kir
Battleforge-> Skylords Reborn F2P https://forum.skylords.eu/
-
hunnylander
őstag
válasz SG3rg0 #32703 üzenetére
Eppenhogy most kezdett jo iranyba fejlodni az F1, a versenyzes szempontjabol; kotelezo olvasmany (angolul tudoknak).
A sirast es szornyulkodest meg be lehet fejezni, mivel nincs is ertelme, nem lesz visszateres a korabbi esztetikahoz emiatt, csak mert most meg nem szokta meg a kozonseg. Tobb, mint egy eve fejlesztenek a 2009-es evre. Tobbszaz millionyi eurot fecceltek mar bele a csapatok egyuttveve. Fizikailag es gazdasagilag is kivitelezhetetlen lenne engedni egyesek esztetikai igenyenek. Egy-ket futam es ugyis annyi a panaszkodasnak, es nem azert mert biztos, hogy izgalmasabbak lesznek a versenyek, hanem azert, mert a kozonseg meg fogja szokni a szokatlant. Ez a vilag rendje, es aki nem most kezdte az F1-nezest, az tapasztalatbol is tudja ezt. Harom koponya rengeteg elmeleti es gyakorlati munkaval hozta letre az uj strukturat. Az FIA-t es a FOM-ot ugye nem nagyon kedveljuk, nade a kedvenc csapataink legjobb szakembereinek munkajat azert tiszteletben tartjuk, ugyanis egy renaultos, egy ferraris es egy mclarenes vezeto szakemberbol allt az uj strukturat kidolgozo OWG (Overtaking Working Group).
A BMW autoja egyebkent is F1.08B, csak egy prototipus, de ettol fuggetlenul ne legyen illuzioja senkinek, jobb ha mar most megszokjatok. "Funkcio szabja meg a format." (SAAB)
www.HunnyF1.com
-
Integra
titán
válasz SG3rg0 #32710 üzenetére
persze hogy sóbiz meg parasztvakítás...
akkor csökentették volna a legjobban a költségeket, ha hagyták volna a 3 lityós v10-s blokkot és a slicket. mert legvégső soron eljutottak volna egy technikai határig, amit nem tudnak átlépni és már nincsen hova, hacsak nem találnak fel valami újat..
most visszadobták a kőkorba az egészet, most majd költenek százmilllió dollárokat kers-re, meg hogy ezekből a dobozokból aerodinamikai csodák legyenek......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
attisx
addikt
válasz SG3rg0 #32717 üzenetére
Az lenne a legkisebb baj, ha serlegek helyett érmeket osztanának. De nem, itt nem erről van szó, hanem arról, hogy a futam végén a győztes neve mellé nem 10 pontot írnak, hanem egy "szép" kis sárga pöttyöt rajzolnak. A szezon végén pedig az lesz a VB, aki több sárga pöttyöt gyűjtött, függetlenül attól, hogy milyen egyéb helyezései voltak évközben. Na ez az, ami kicsapja a biztosítékot...
[ Szerkesztve ]
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
[CS]Blade2
addikt
válasz SG3rg0 #32717 üzenetére
Börni bá, azt hiszi, hogy több lenne az előzés, de nem lesz.
Az első és a második között azért nem, mert túl nagy a különbség, a kocsik között meg túl kicsi, így lehetetlen lenne.
A 4. helytől a 8. ig elvennék a pontért való küzdelmet, ami most gyakorlatilag az egyetlen előzésre való ok.
A 8. -tól a 18. helyig a cél most a kockás zászlóig való eljutás. Maradna is ez.
A leglassabb autó meg annyival gyengébb, hogy fizikailag képtelenség vele előzni tiszta körülmények között.Én ilyesmit képzelek el:
A leggyorsabb körért is kéne adni pontot az időmérő és a versenyen is, aki a legtöbbet vezette a futamot, az is kapna pontot.
Ha meg lehetne oldani akár az előzésért is járhatna, mondjuk 3 2 1 pont a 3legaktivabb pilótának.
Mellette maradna a jelenlegi pontrendszer. -
Motion_Blur
félisten
válasz SG3rg0 #32717 üzenetére
Szerintem nem hülyeség. A jelenlegi rendszer se jobb. 8. helyezettet ponttal jutalmazni egy 20 fős mezőnyben MotoGP-ben 15-nek jár pont és kb. annyi is a mezőny. Nem látom igazán értelmét a dolognak. Jutalmazzák az első 5-öt.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
venember83
nagyúr
válasz SG3rg0 #33711 üzenetére
Nem épp. Csak KERS és aero szinten. Felfüggesztés, motor és váltómű kb. ugyanaz, mint tavaly. S ha már felfüggesztés, kiváncsi vagyok, hogy a McLaren tud-e majd gumit kímélni, mert ezek a slickek szerintem könnyebben túl fognak melegedni durva használat esetén, az meg problémát okozhat egy száraz verseny vége felé.
-
JJános
addikt
válasz SG3rg0 #34688 üzenetére
Á, hát így nem érvényes!
Akkor tessék megmondani, hogy ha nem a Ferrari, akkor melyik csapat.
Olyan nem éri, hogy a Ferrari nem. Csak olyan éri, hogy a Renault előrébb van.
Szerintem az erőfölényt nem lehet megmondani, de úgy érzem, a Ferrari lépéselőnyben van.
2007-05-06 óta itt!
-
Aktív témák
- Villanyszerelés
- Robot fűnyírók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Alkoholista nevelde
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- LEGO klub
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen