Aktív témák
-
-
wildrain
addikt
2: vagy a mclaren (úgyis megy nekik) azt hazudja, hogy mindenki havi 2milliót keres náluk, oda megy el a pénz, és az emberek ajándékba adják az alkatrészeket, amit a 7végi bolhapiacon vettek
És hogyan igazolja, hogy a fizetések azok tényleg havi 2 milliók? Mert ez csak annyi, hogy megnézik a béres átutalásokat. Ahhoz, hogy ez hihető indok legyen, ahhoz tényleg át kell utalni a 2 millát.Valószínűleg megvan a módja az ellenőrök átverésének, vagy a limit átlépés legalizálásának, de ennél sokkal bonyolultabb. Szerintem inkább a külső beszállító cégekkel, vagy autógyárak esetén az anyavállalattal történő összefonódással, munka/fejlesztéskihelyezéssel lehet játszani. Főleg az autógyáraknak lesz meg a lehetőségük, hogy az F1-es csapat helyett fejlesztenek valamit milliókért, és eladják a csapatnak fingért. Esetleg nem közvetlenül, hanem egy harmadik céget bevonva...
-
D.Orion
veterán
Úgy biza, az a röhej, így a mezőny 90%-nak a taktikáját elcseszik. Láttunk volna egy izgalmas rajtot, de ehelyett nem....
Anno milyen meccseket lehetett látni ilyen esőben. MS, Alonso, Coultard...
Alonso meg jó esőmenő, úgyhogy elhiszem, hogy szeretné ha eltakarodna az SC(mellesleg mi is).
-
#70869248
törölt tag
Engem a Williams megoldásán, és a kondin kivűl a cink-levegő akksi fogott meg, mert nem tudom mennyire megvalósítható az aerodinamikai elemekbe építése és hogyan. De mindenképpen jobbnak néz ki mint az eddigi akkumulátorok, talán még a műanyag akksik lehetnek érdekesek, de az még problémákkal kűzd.
De hát ez sok mindentől függ....
-
#70869248
törölt tag
..hát most így hallgatva Webber-t és elnézve azt a kormányt, lehet hogy nem mindegy milyen fényviszonyok vannak a pályán.
Sztem egyáltalán nem tudnak vakon végigmenni :d..ha belegondfolok én sokkal, de sokkal több kört beleraktam némely pályába, összehasonlíthatatlanul többet, mint akár a Rubens, de a szem az egy elég fontos dolog. sima úton ha elvakít a refis csávó alig sejtem merre van az út.
De tök mindegy, mert a mozgatórugója egy nagy kaka annak a döntésnek, hogy más, rosszabb fényviszonyok közé tették a futamot. -
#70869248
törölt tag
Ez az egész annak fényében gáz, hogy az FIA a biztonságos versenyzést szorgalmazza, de a nézők kényelmének érdekében belekényszeríti a versneyzőket az előnytelen és akár veszélyes helyzetbe.
Ez a gáz.
..vagy hogy az FIA a költségek csökkentését szorgalmazza, de a megpróbálja rávenni a pályákat, hoy éjszakai futamot nappali megvilágítással rendezzenek,..aminek az a célja, hogy show legyen, és az európai nézőknek ne kelljen korán kellni....valszeg a versneyzők tudják ezt, és ezért megy a sírás..
-
neduddki
nagyúr
-
#70869248
törölt tag
Nagyon jó húzás volt Richard Branson, én nagyon csípem a fickót, nagyon csípem amit csinál és ahogy.
Ross Brawn-nak nagyon helyén van az esze,..egyfelől mert meg tudta szerezni ezt az autót ennyi pénzért, másfelől mert nem ment abba bele, hgoy Ecclestone segítse ki őket, harmadrészt mert ezt a fickót választotta...gondolom megvárták az FIA álláspontot a diffúzorral és aláírtak.Ezzel a két dologgal egyenlőre nagyon babakék lett nekik az ég,...és ha a KERS csapatok lassan zárkóznak, akkor bármi lehet...jövőre meg megveszik a KERS-t egyszerű pénzért, ha egységes lesz.
Ez akár egy sikertörténet kezdete is lehet Brawn-nak,...de veszteségesen kiszállni nem fog belöle az biztos. cgrat. Ross Brawn!
A Honda-nál mondjuk sztem pont leszrják hogy mi van, de ha egy kicsit is nem akkor ez nekik elég rossz érzés lehet. Mert most persze olyan az egész, hogy na nézd már, csak kellett bele egy Mercedes motor és máris milyen jó. -
MPowerPH
félisten
Jaja... Azért mondom, hogy a Kers lehet hátrányt jelent?! Valamit nagyon elszúrt a Ferka is, mert 1s az szégyenteljesen sok.
Pompi: Szerintem nem írtam semmi rosszat, hanyagoltam a trágár szavakat. De nem hülyeség amit írok, mindenki máshogy gondolja. Mivel demokrácia van, talán meg is tehetem, és ki is fejthetem a véleményemet normális keretek között, ezzel nem hágok át semmilyen alapszabályt, de javíts ki ha tévedek. És igen, kárörömködök, és ma a haverokkal pezsgőt bontunk.
-
wildrain
addikt
Kerestem a youtube-on videót róla, de nem találtam. A lényeg, hogy azon a 2006-os magyar nagydíjon, amit Button nyert, volt egy olyan jelenet, hogy Alonso a 14-es kanyarból kifelé lelassult, és veszített kb. 5-6 mp-et, majd hirtelen, mintha mi sem történt volna, továbbment. Később kiderült, hogy véletlenül megnyomta a limitert.
-
wildrain
addikt
Egyébként meg azért sem hiszem, hogy tiltott lesz a rajtnál, mert több csapat is számol vele, valaki nyilatkozatában pl. konkrétan olvastam, hogy 100km/h alatt nem léphet a rendszer működésbe, de azt ugye 2.7-3.0 mp alatt elérik, onnantól pedig nagy előny lesz az a 80LE.
-
wildrain
addikt
Az a csaló Alonso mégis megnyomta 2006-ban a Hungaroringen.
Egyébként szerintem olyan bonyolult lenne a használata a pályán, hogy kizártnak tartom, hogy javítana a köridőn. Rajtnál működhet a dolog, én pl. annak idején szimversenyeken szoktam használni, de menet közben, kanyaroknál ki-be kapcsolgatni...
-
Peat;)
veterán
Ezek a számok tökéletesek azok számára akik életükben nem néztek f1-et. Amennyiben a valóságot nézzük meg akkor látható, hogy mit jelent az új szabály. A valószínűségi mutatók nullázásával sok minden állítható, pl, hogy csődbe megy a szerencsejáték zrt mert minden lottószelvényvásárló nyer.
Az fárasztó lenne hogy a cikkíróknak össze kéne szedni az elmúlt mondjuk 10 év eredményeit. Míg, ha ilyen hangzatos nyilatkozatokat vágdosnak be, ők a janik.De most komolyan, nem kéne tisztázni miről megy a vita? Én nem emlékszem olyan esetre amikor a több versenyt nyerő pilóta elbukta a vb címet jelentősebb lemaradással. Amennyiben meg nem jelentős a lemaradás (10 pont körül) akkor szerintem korrekt, ha annak adják aki többször volt első. De ezek szerint rosszul emlékszem, és mint múltkor most is valószínű, hogy hiába kérem: példákat, aki ráér tényleg összeszedhente pár évet.
A taktikában is csak látszólag lesz hátrány ez a rendszer, pont hogy merészebb taktika kell majd. A csapaton belüli verseny meg most is eldőlt sok helyen, ne hülyüljünk már..
-
proof88
addikt
Én el tudom képzelni őket, legalább egyiket a 2 közül a dobogón az első futamon... nem tudhatjuk, mit hoz az 1. futam, vagy bármelyik.
Szeretjük a F1-et, főleg az utolsó váratlan körökben.
Mondjuk komolyra fordítva a szót, szerintem lehetnek stabilak egész futam alatt...csak ne legyen túl nagy roncsderbi már az elején...
mondjuk kíváncsi leszek, hogy törnek majd az első szárnyak...
Meg nem ártana, ha 2009-ben már általános dolog lenne az a sisak kamera, ami Kimi sisakján volt (DC-é túl alacsonyan volt, Kimiét meg asse tom, hogy mikor láttam, talán teszten?). -
laci666
senior tag
Hamiltonnak semmi esélye sem volt hogy ráforduljon a kanyarra mint egy torpedó ,nyil egyenesen csúszott kifele.Kimi meg meg itta a levét
Ilyet amit Hami csinált F1Challengebe szoktam látni amikor nyomjuk a neten sokan elfelejtenek fékezni kanyar előtt vagy már későn és ők is Hamilton pályára állnak ilyenkor -
Motion_Blur
félisten
Rosszul látod
Kimi mikor tessékelte ki Hamiltont Spaban? Amikor levédte a belső ívet? Ja és hogy akkor meg Hamilton levágta a sikánt, aham...
Itt hol volt ilyen? Párhuzamot akarsz vonni a két eset között, pedig nem lehet. Hami lehetetlenül rövidet akart fékezni, blokkoló kerekekkel csúszott egyenesen..
-
madster
tag
Ennek kettő baja van:
- minden csapatnak két autója van, és miután felsorakoztak a SC mögé nem tudnak olyan távol lenni egymástól, hogy ne tartsa fel az első a hátsót. Így a hátsót többen is megelőz(het)ik
- másrészt akinek az volt a taktikai előnye, hogy több benzinnel vágott neki a versenytávnak, az ekkor jól megszívná
szvsz ez ugyanolyan, ha nem rosszabb megoldás
-
Peat;)
veterán
Ha a rendőrtől kétszer is megkérdezi mondjuk Béla a az új mercijéből hogy ok-e ha 800e ft-ból adózik idén, úgy hogy Bélát már büntették meg ilyen esetben akkor lehet hogy a rendőr azt mondja az apehnak hogy nézzenek rá..
Nem tetszik ahogy Dennis egy húzással megint áttette a hangsúlyt magáról az esetről egy személyre...szerintem hagyjuk is a dolgot, elég tiszta hogy Massa nem érdemelte meg a győzelmet, de Hamilton sem érdemelte volna meg a teljes büntetlenséget.
-
Peat;)
veterán
Aktív témák
Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- BestBuy ruhás topik
- Synology NAS
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Parfüm topik
- Casco és kötelező gépjármű felelősségbiztosítás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Microsoft Surface Pro 7 - Újszerű, dobozban, gyári töltővel, billentyűzettel
- Epson Workforce DS-530II Dokumentum szkenner
- Samsung Flip 2.0 PRO 65" WM65R + Connectivity tray + Gurulós állvány
- Wacom Cintiq DTK-2260 - Digitális rajztábla
- Macbook Pro 13" 2020, M1, 16GB RAM, 256 GB SSD, Touchbar, tökéletes álapot!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S24/Samsung Galaxy S24+/Samsung Galaxy S24 Ultra
- LG 32GS95UE - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- 14" Dell Latitude laptopok: 5400, 5480, 5490, 7480, E7440, E7450 / SZÁMLA + GARANCIA
- Apple iPhone 12 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged