- Milyen egeret válasszak?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Házimozi haladó szinten
- Projektor topic
- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz
hobizoli #36736 üzenetére
Sztem sincs igazad...Kubica utolérte Vettel-t, és ahogy adódott egy alkalom meg is próbálta előzni. Mellément a nyújtott kanyarban, és Vettel verve volt a féktáv kezdetén..egy dolog volt ami Vettel-nek kedvezett, hogy ő volt az ívbelső oldalon. Kubica sztem már megszerzettnek érezte a pozíciót, ezért tudott Vettel visszakóstolni még a féktávon...azaz mikor látta hogy Kubica féktávja nem is annyira lehengerlő, akkor kicsit engedte még az autót.
Viszont Kubica ráment az ívre...igen, okosabb lett volna ha nem zár ennyire szorosan, hanem hagyja lazábbra, és a következő balkanyarban fejezi be az előzést.
De ő ül az autóban, és megszerzettenk érezte a helyet. Vettel-nek engednie kellett volna...nem is annyira Kubica miatt mint saját maga miatt. Nem véletlenül ért fel rá Kubica, Vettel-nek már nem volt ideális tapadása..és akinek nincs ideális tapadása, az ne álljon le 'féktávpárbajozni'. Vettel leesett a rázókőröl és rásodort Kubica-ra.szerk: sry, most olvasom a tíltást
-
7Heads Drago
veterán
-
-
MPowerPH
félisten
válasz
hobizoli #36666 üzenetére
Szerintem nincs igazad, olvass vissza, meg ott a video is. Bejelöljem rajta az egy autónyi helyet?
Tudod F1 -ben így szoktak előzni. Ha Vettelnek jó lett volna a papucsa, akkor ott befordul, és Kubica nem tud elmenni mellette. Ennyi, nem tom mit vitázol, mikor már maguk a német kommentátorok is megmondták.
F1 -ben a kerékvetőket bőszen szokták használni, ha nem tudnád.
De bocs, Te ezt biztos jobban tudod mint a német kommentátorok. Még Vettel ezt megtetőzi egy bocsánatkérő nyilatkozattal is, az lesz ám a jó.
-
MPowerPH
félisten
válasz
hobizoli #36656 üzenetére
Szerintem nézd végig újra, mert pont egy autó helye volt. Ha beszitált az autó, miért vett rövid féktávot? Meg miért kakaskodott a szar gumikkal? Na, hát azért, mert ő is versenyző...
Nem volt semmi különös, sima verseny baleset.Hol a kevés hely?[link]
Szoktál F1 -et nézni? Mert az előzések így zajlanak, pont elég helyet hagyott neki. Csak Vettel autója a kigyorsításkor már nem fordult.Vettel -t nézd belülről? Mimkor ment bele? Kigyorsításkor. Kubica egészen lehúzódott a szélére. Nem a kanyar közepén találta el.
-
laci666
senior tag
válasz
hobizoli #36603 üzenetére
Utólag végig gondolva meg az ismétléseket megnézve szerintem nem volt hibás Vettel már nem tapadt a gumi és rásodródott Kubicára.Probálta ő szűken venni csak hát a gumi nem bírta. Kubicát se hibáztatóm de azért várhatott volna 1 kanyarral ,de ugye a verseny hevében nehéz várni.
-
Rick4
félisten
válasz
hobizoli #33068 üzenetére
De őszintén: nem egyszerűűbb válságra, meg mindenre fogni a kiszállást? Semmire sem voltak ók, semmit sem mutattak, kidobott pénz volt az egész, még a nagy Ross Brawn sem tudott kipréselni blőlük semmit. Ennyit tudak, mellette nézd meg a Red Bullt, meg a Toro Rossot....
-
Peat;)
veterán
válasz
hobizoli #33068 üzenetére
Nyereségesnek azért nem nyereségesek a csapatok, csak ki tudják hozni úgy a működést hogy az f1 általi marketing megérje nekik (szerintem). Állítólag olyan 150 milla körül akarják majd maximalizálni a költségvetést, így Honda csapatát szerintem meg fogják venni, mert csak 1-2 évet kell kihúzni és utána harmad annyit kell beleölni, míg a szponzori pénz, tv-s jogdíjak ennyire tuti nem esnek vissza. Magyarul lehet majd nyereségesen is csinálni.
-
fekeandras
őstag
válasz
hobizoli #33054 üzenetére
A Kőváry nem azért ralizott, hogy sikereket érjen el (na jó az első pár évben igen).De ha már a rali szóbakerült.A toyota annó azért vonult ki a rali sportból, hogy 100%-ig az f1-re tudjon koncentrálni.Bizonygatták (és teszik ezt ma is), hogy pár éven belül ők lesznek a vb győztes csapat (ennek van már pár éve
).Az összes istálló közül ők voltak akik messze a legtöbb pénzt pumpálták bele a csapatukba és mire mentek vele?mit tudnak felmutatni?A Honda detto, egyszerűen képtelenek voltak ütőképes autót építeni.Ezt látják a fejesek is és beintettek.
"Ecclestone szégyennek nevezte a Honda kiszállását, mert úgy látja, a japán istálló minden bizonnyal a legjobb négy között lett volna 2009-ben"
Erre mit mondjak? LOL!
(Azért részben igaza van, bár szerintem nem az a szégyen, hogy kivonul a honda hanem az eddigi szereplése.Na az a szégyen!) -
hobizoli
nagyúr
-
snecy
senior tag
-
george11
addikt
válasz
hobizoli #3135 üzenetére
"Egyikert sem kapott buntit senki, se az elmeno, aki poenkodva fekezgetett, se az aki hatulrol bekoccolta masikat mert aludt."
Akkor most miért kapott Vettel büntetést? És miér vonták vissza?
Fuck az egész szabályrendszer .... vagy csak nem tudják használni rendesen az arra illetékesek -
válasz
hobizoli #1508 üzenetére
Én erre az esetre gondoltam:
1989. október 22-én Suzukában bőgtek fel a versenyautók motorjai, ahol Alain Prostnak jó esélye volt arra, hogy az évad vége előtt megszerezze harmadik világbajnoki címét. A francia versenyző a verseny első felében a mezőny élén állt, amikor a boxba hajtott kerékcserére. Senna csapattársa autójának szélárnyékban haladt, amikor az ötvenhárom körös megmérettetés negyvenhetedik körében megpróbálta megelőzni riválisát a célegyenesben. Prost megpróbálta kivédeni Senna támadását. ''Biztos voltam benne: vagy nyerek, vagy balesetet szenvedek.'' – nyilatkozta Prost. ''Tudtam, hogy mindenáron győzni szeretne. Ayrton legnagyobb problémája az, hogy nem tud veszíteni és nem tudja elfogadni, ha valaki védekezik a támadása ellen.'' – folytatta a francia pilóta. Senna véleménye azonban nem egyezett csapattársa álláspontjával. ''Számomra csak egy olyan hely volt, ahol előzni lehetett, és éppen ott zárták le előttem az ívet, és éppen egy olyan valaki, akinek nem kellett volna ott lennie. ''
Persze kettejük között több csata is volt. Senna tényleg nem tudott veszíteni sem feladni. Asszem ez lett szegény veszte is, kár, hogy nem hagyta abba előtte. 90-ben is küzdöttek, amit írtál, arra is emlékszem. Prost nagyon rosszul rajtolt, és próbálta kialkudni Sennaval, hogy az első körben ne előzzenek, hanem hagyják meg a sorrendet. Persze Senna nem fogadta ezt el - hülye is lett volna.
Egyébként mind1, csak legyenek jó versenyek. -
válasz
hobizoli #1469 üzenetére
Utánanéztem, tényleg Vili volt, rosszul emlékeztem.
Schumitól nem a baleset miatt vették el a pontokat, hanem mert egyértelmű volt a szándékosság. JV már fél autónyival MS előtt volt, amikor MS egyértelműen belehúzta JV oldalába az autót.
Prosttal nem volt semmi extra, csak négy világbajnoki cím
[Szerkesztve] -
hunnylander
őstag
válasz
hobizoli #1416 üzenetére
Mondtam. Mondtam. Mondtam.
Mondtam hogy ez szinte szokás az F1-ben. Láthatjuk, sem a mérnökök sem a pilóták nem vetnek meg egy kis kémkedést.
Ez a bűnös emberi lélek folyománya, a jelenlegi általános rossz erkölccsel megtámogatva.
El lehetne gondolkozni azon, hogy az ipari kémkedést a versenyzés tartozékának tekintsük e? -
hunnylander
őstag
válasz
hobizoli #1349 üzenetére
March 2007
Coughlan stated he was emailed by Stepney in March 2007 on three occasions, ''on the basis that he wished to communicate concerns that certain features of Ferrari's car did not comply with the technical regulations.''
These included Ferrari's floor device, a rear wing flap separator, and a technique to lower the floor of the car.
''Details of the floor device were sent to me by email to my McLaren work email address,'' Coughlan stated. ''I showed the email fleetingly to Martin Whitmarsh, who asked me to take up the issue with Paddy Lowe, McLaren's engineering director.
''I produced a schematic drawing for Lowe, which I understand he forwarded to the FIA. The FIA subsequently declared the floor device as falling outside the regulations.
''Details of the rear wing device were also sent by email to me. I briefly showed this email to Lowe. I understand he reported this to Charlie Whiting of the FIA at the Melbourne Grand Prix, but he was of the opinion that the design was legal.
''As for the information about the subtle engineering technique, I felt it was inconsequential and so I did not show these details to anyone.''
Communicating with McLaren staff
According to Coughlan, only a few men at McLaren knew of his communication with Stepney - and only little information was actually conveyed to each. These include:
1) McLaren F1 CEO Martin Whitmarsh - Coughlan said he showed Whitmarsh the email Stepney sent him in March, regarding the Ferrari floor. This is the only time Coughlan mentioned the team's CEO.
2) McLaren F1 engineering director Paddy Lowe - Coughlan mentioned Lowe in relations to the initial information sent by Stepney, relating to devices on the Ferrari car that may be illegal.
He gave Lowe a drawing of the Ferrari floor, which Lowe then sent to the FIA as part of the team's inquiry about the legality of that device.
He showed Lowe an email from Stepney, also around the same time, regarding the Ferrari rear wing device - which Lowe also discussed with the FIA, although this device was deemed legal by the governing body.
3) McLaren F1 managing director Jonathan Neale - Coughlan stated that Neale was the person who took steps to block electronic communications from Stepney after the Australian Grand Prix.
''Following the Melbourne weekend, I expressed my concerns to Neale about Stepney sending information to me,'' Coughlan stated. ''As public reports began to emerge of Nigel Stepney's deepening rift with Ferrari, I understand that Neale instructed McLaren's IT department to install a firewall to block any further electronic communication from him, which I believe was put in place in mid-April 2007.''
Coughlan also told Neale he will be meeting Stepney in order ''to ask him to stop communicating to me any further.''
According to Coughlan, he and Neale met for breakfast on May 25th 2007 ''to discuss my future with McLaren and the concerns I had.''
Coughlan claimed that ''At the very end of the discussion, across the table, I showed him two or so images from the material that Stepney had given to me, which was for no more than a few seconds.
''Neale reacted with surprise and immediately said that I should not have these documents and McLaren wanted nothing to do with them.''
4) McLaren F1 engineer Rob Taylor - Coughlan claimed he had only ever shown Taylor a drawing made by Stepney relating to Ferrari's brake system, upon his return to the McLaren factory from meeting Stepney in Barcelona.
''I recall fleetingly showing the brake balance assembly diagram to Taylor as a point of historic interest, as it was a very similar part to the one he designed approximately 10 years ago at FDD during our time there together,'' Coughlan stated.
[link] -
Pompi
nagyúr
válasz
hobizoli #1299 üzenetére
Ebben egyetértünk. Ez lett volna a jogos. Akkor viszont azért lett volna rossz szájíz, most pedig ezért van. Tulajdonképpen az egész helyzetről a McLaren tehet - valahogy el kellett volna vinniük a balhét.
Merész gondolat, de talán a sportágnak és a szurkolóknak az lett volna a legjobb ha önként vonulnak vissza a hátralevő versenyekről. Persze ezzel maguk is besimerték volna a bűnösségüket, de hát ez már így is úgyis kiderült. -
george11
addikt
válasz
hobizoli #1255 üzenetére
Na ha ezt végigolvassa prmcsk, akkor lesz itt hadd el hadd
Meg lesz magyarázva az is, hogy a kémkedés az csak úgy kémkedés, ha a lopott dologkat az utolsó miliméterig/feliratig lemásolják. tehát, ha nincs Ferrari logo a Mclaren autóin, akkor nem is csalt.
Az igazság az, hogy ez talán az egyetlen/utolsó kapaszkodó maradt a Mclaren fanok kezében
A pálya meg le lejtsen semerre. Az a gáz, hogyha a Ferrari vezet, akkor arra lejt, ha más akkor meg arra lejt. Mindig lesznek emberek, akik csak a xart dobálják a másik felé, de nem akarják látni a tényeket. Ilyen a popszakma -
Aktív témák
Hirdetés
- Milyen egeret válasszak?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autós topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- One mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5500 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! ASUS PRO WS W790E-SAGE SE alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A70/Samsung Galaxy A71/Samsung Galaxy A72
- Honor Pad X8 64GB, Wi-Fi, 1 Év Garanciával
- 10% -tól elvihető. Országosan a legjobb BANKMENTES részletfizetés! Lenovo Legion Pro 7
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest