-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz oliwire #35953 üzenetére
Itt van egy tutorial az RS-hez, de gondolom ez hasonló lehet... A #23-as (utolsó) hsz-ben van egy step by step guide és ott azt írja a tag, hogy elvileg kivehető a kamera, de kérdés, hogy az új keretben megvan-e a helye, vagy kamerás verziót kellett volna vásárolnod, na ezt én sem tudom Amikor a kezedben van, akkor már látni fogod szerintem.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
Zewa
senior tag
Sziasztok,
remelem meg iden "klubtag" lehetek. A kiszemelt egy 15-17 Mustang GT. 50-100e km kozotti futasteljesitmeny, manualis valo.
Mire erdemes tipusspecifikusan koncentralni? Van esetleg olyan alkatresz ami azonnal csere? (Idovel szeretnem hobbi palyasra is alkalmassa tenni-->nagy huto, gt350fek, futomu, difi-, valtohuto stb..)
Koszonom."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
oliwire
őstag
válasz Csabex #35954 üzenetére
Hát majd ha megérkezik, aznap neki kellene állnom szétszedni, hogy ha mégsem jó, éljek a 3 napon belüli elállással Mert egy bontós oldalon egyben már láttam kamerával az egészet, 20k-t kérnek érte, de ki tudja annak a mikrokapcsolója milyen állapotban van.
Márkaszervizben adnak el csak úgy alkatrészt? Vagy mindenképp szereléssel lehet ilyeneket kérni? -
n1nja
tag
Sziasztok.
Korábban volt már ilyen problémám, akkor magától elmúlt.
Napi első indításnál 1-2-t pöffen, aztán leáll. Következőknél már gond nélkül felpörög.
Alapjárati szelep tiszta, könnyen mozog, fojtószelep érzékelőt kapott újat, maga a ház is tisztítva lett, váltottam benzinkutat, új benzin- és levegőszűrő, gyertyák ránézésre jók, kábelek hibátlanok, vákuumcsöveken nem találtam sérülést, akku pár hónapos Bosch 61Ah 600A, pótkulccsal is próbálkoztam.
Egy apróság: ha nem várom meg a visszajelzők kialvását a műszerfalon gyújtásráadás után, hanem rögtön indítózok, akkor van hogy pöccre, de max. egy-két tekerés után gond nélkül elindul.
Továbbá ha üresben felpörgetem, akkor viszonylag lassan esik vissza a fordulat és nem sokkal alapjárat felett 1 picivel megáll egy rövid időre, majd utána áll be alapjáratra.
Ötlet, hogy mit nézzek meg? Nekem még a gyújtótrafó, üzemanyag nyomástartó szelep vagy valamelyik relé a gyanús. Hibakód nincs, élő adatban semmi kiugró, menet közben semmi furcsaság. Vagyis pár hete volt, hogy kuplungot kinyomva egyszerűen leállt. 2x fordult elő, klíma be volt kapcsolva.
Köszi!
(Focus mk1 2002 1.6b) -
tomszli11
tag
Sziasztok!
Teljes elkeseredésemben szeretnék segítséget/tanácsot kérni tőletek.
Szeretett Focusommal folyamatosan csak a gondjaim vannak.
A motor kontroll lámpa mindig visszatérő, túl dús vagy ritka keverékkel, vagy egyszerre mindkettővel (folyton kiolvastatom a hibát).
Mindezek mellett fellépett olyan apróság, hogy a kipufogó elrohadt, ami meglett csinálva utána teljesen rendben jött, a fogyasztás is most a legjobb.
Aztán ismét kigyulladt a "Check"... Most jelenleg dobálja az autó a fordulatot alapjáraton, a mellékelt módon: LINK
https://youtu.be/yR-aeJdmpUY
A fordulat dobálást akkor kezdte amikor 2-300 km-t mentem autópályán 140-150 km/h tempóval majd a határhoz érve araszoltunk. Attól még gondolom ez nem normális?
Az elmúlt időszakban cserélve lett rajta: óracsoport javítás; vezérlés csere; első kettő lambdaszonda (hibakód először az egyiket majd a másikat dobta); kipufogódob (elrohadt).
Lassan úgy vagyok vele, hogy inkább megszabadulnék ettől a nyűgtől.
Ha esetleg valaki tud valami megoldást hasonló problémára, vagy irányt, hogy milyen úton induljak el, azt nagyon megköszönném!
Az alany egy 1.6 Ti-Vct 2005-ös Focus
*FRISSÍTVE
Azóta voltam szervízbe vele ismételten, és túl dús keveréket dobott ki az első két szonda (ami frissen lett cserélve gyárira) így nagyon gyanakszunk valami elektronikai nyűgre. -
darvinya
titán
Injektor is jó?
De kezdjük ott, hogy mikor leáll olyan, mint mikor leállítod az autót?
Vagy bezuhan 500RPM-ra, ekkor még ECU próbál kompenzálni, s terhelésre áll le?
Vagy kap egy ütem kimaradást, azaz ráz egyet a motor és ezt kasznin is érezhető.patomi
Alapjárati motort menet közben ECU tudja kompenzál, s csak hirtelen terhelésre áll le a motor, mikor 500RPM-en van.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
-
n1nja
tag
válasz darvinya #35970 üzenetére
Ott nincs, de ha kinyomom a kuplungot, akkor már gondolom az venné át a szerepet.
Néztem a vezérmű- és főtengely jeladó csatiját is, továbbá tavaly kapott mindkettőből újat.
Ha üzemanyag-ellátás meg van szakítva és úgy indítózok, akkor van rpm visszajelzés.
Továbbá ha üzemanyag lenne, akkor nem csak hidegen lenne probléma szerintem. -
darvinya
titán
-
#27070592
törölt tag
Nekem akkor játszotta ezt, amikor repedés volt azon a vákuum csövön ami a PCV szeleptől jön vissza a szívóoldalra. Először én is alapjárati szelepet cseréltem, aztán PCV szelepet, (szerintem mindkettő jó volt..) végül észrevettem a repedést a csövön. Falsot szívott szegény motor.
Csere (nem gyári csőre hanem egy tartósabbnak ígérkező spec olajcsőre). Azóta olyan mint az óra. -
gabor9991
őstag
válasz tomszli11 #35962 üzenetére
Lehet csak a testelés nem tökéletes már azt néztétek?
Amúgy amiket leírtál, hogy cserélve lettek azokat én nem tartanám egy 16 éves autónál olyan dolognak amiért meg kellene szabadulni tőle
Én is költöttem az enyémre mostanában gazdagon de hát ez ilyen a kopó alkatrészek egyszer csak elkopnak -
molnarpeter
nagyúr
Cégnél volt GT, bár automata és cabrio, első pár tízezer km-re nem nagyon volt panasz, bár a tank elég kicsi az étvágyához, maximálisan megértem, aki gázszettet rak bele, illetve a beltér is Focus kategóriás érzet. Itt egy korrekt összefoglaló a motorról [link]
[ Szerkesztve ]
-
Zewa
senior tag
válasz molnarpeter #35989 üzenetére
Osszefoglalo a motorrol: Alapvetoen egy megbizható, remek eroforras de cserélj gyakran olajat!
Esetleg ismertek olyan, megbizhato szerelot akinel gyakran elofordulnak '15 utani Mustangok?
#35964troll81: Persze, ezek alap dolgok."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
#27070592
törölt tag
Hey,
Nem rossz választás, várjuk a fotókat.
Apropó olajcsere, mivel jenki blokkról lesz szó, tanácsos követni a FordUSA ajánlását, ami 7500 mérföld vagy hat hónap, amelyik hamarabb bekövetkezik. Ezt vétel előtt szervízkönyvből mindenképp csekkolnám.
A másik dolog, ha kéziváltós a terv, én lehet hogy ott is olajcserével kezdeném az együttélést.
Más tipusspecifikus jellemzőről nem tudok. Ja, de: még sosem próbáltam.. -
őstag
Én elmennék Mr. Mustangékhoz, vagy a csatornáján lévő videókat nézném végig, mert ott rengeteget mesél a Mustangokról és nem csak a marketing van, hanem vannak hasznos infók is. Azt tudom, hogy az amcsi modell az egy fokkal komolyabb elvileg, de ez az európai sem rossz szerintem... Vezetni nem vezettem, de utaztam egy ilyen 5.0-ban amikor még megjelent az elején, talán az első 10 autó között volt az országban akkoriban. Nem tudom, de nekem tetszett a beltere, nem az jött le, hogy amolyan Focus feeling lenne... Találtam is pár fotót ami 2016 Decemberében volt lőve, szóval akkor tényleg nagyon újdonságnak számított
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest