- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Mini-ITX
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen notebookot vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz Erdei88 #2655 üzenetére
Azt az enyém is tudná 1.8 szívó. Hosszú országúti szakaszon jobb a fogyasztása amúgy, mint az 1.2-esnek
Nincs csoda amúgy: több levegőhöz (turbó) több üzemanyag is kell.
@tsebacsi: dízellel ne keverjük azért. De pont azt írtad, mint én is, hogy 140 az 8l.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Pardise #2666 üzenetére
Amúgy az a paradox helyzet van, hogy a turbós tényleg jó lenne városban, mert alacsony fordulaton is sok nyomaték áll rendelkezésre. Mindez egy jó automatával ideális lenne
De technikailag pont ez a használat gyilkolja a legjobban. Persze a szívót is, de azon kevesebb a drága hibaforrás.
Amúgy én is így választottam autót mint te. Így lett mk3 Mondeo, az utolsó generáció sallangok nélkül. Jártam én már mindenfélével, de ez való az én használatomhoz is. (persze a 26x lovas AeroT-hez képest gyenge, de azt a cég tankolja, nem én )
-
kcsa
veterán
válasz Tsebacsi #2671 üzenetére
Engem sem kell meggyőznöd, volt már mindenfélém. Azzal is tisztában vagyok hogy általában 1.6 és 1.8 egyformán fogyaszt. (egy literen belül legalábbis).
De könyörgöm azt felejtsd már el, hogy a dízelt hasonlítgatod össze a benzinessel. Hasonlíts össze szívó benzinest szívó dízellel, és ugyanúgy turbós benzinest turbódízellel.
Elmesélem mit fogsz tapasztalni: mindkét esetben a dízel fogyaszt kevesebbet, és a turbós mindig többet fogyaszt azonos városi használat mellett (TFH a technológia azonos)
Csendben megjegyzem nekem legfeljebb 9-et fogyaszt a Mondeo rövid távokon városban, és ismerőseim nem úgy ismernek, mint skodás-kalapos bácsi. Megitatható 11-12 is vele, de akkor váltott gáz-fék üzem van, annak mondjuk nem sok értelme van. Országúton 6,5 körül. Persze a dízel ott is 4 értem én, de megérthetnéd amit páran mondani akarunk.
-
kcsa
veterán
válasz F_Gergely #2753 üzenetére
Nem éppen. Azzal az izzóval legális, amivel megkapta a típusengedélyt. Osram külön leírja, hogy nem legális, és csak utastérbe ajánlja.
"Legal advice
Not ECE conform
Only approved for off-road use when used in an exterior application. Illegal use on public roads leads to cancellation of vehicle operating licence and loss of insurance cover. " -
kcsa
veterán
válasz F_Gergely #2758 üzenetére
Jepp, gondoltam, eléggé körberágtam már a témát. Egy-két éve én is vettem pár kínai ledet hogy milyen jó lesz. Egyrészt hamarabb tönkrementek mint az izzók (pedig nem a legolcsóbbakat vettem...), másrészt annyira hidegfehér volt a fényük hogy az utcán este már inkább kék, ezt pedig a legvaksibb rendőr/KPM-es is észreveszi. Még a drága Osramnak is, olyanom is volt motorban. Szenzációs fénye van, de este kék.
-
kcsa
veterán
válasz westcoastog #2804 üzenetére
Nekem ugyan MK3, de a csomagtartóm nekem is beázott a kábel átvezetésnél, ami ugyan gumitömítéses, de az évek során begyűlt annyi retek alá, hogy bevezette a vizet a csomagtartóba. Szétszedtem, kitakarítottam és butillal szigeteltem. Azóta száraz
-
kcsa
veterán
Mondjuk az külön vicces, hogy a szintén Ford tulaj (csak ő C-Max) haverom felhívott, hogy az övé is beázik annyira, hogy penészes lett az ülés alatt. Úgy látom mindenki ezzel szórakozik
-
kcsa
veterán
válasz westcoastog #2828 üzenetére
Aki ezt nem követte el, az 1) autószerelő 2) soha nem nézi az olajszintet
-
kcsa
veterán
-
kcsa
veterán
válasz westcoastog #3068 üzenetére
Motocraft a gyári márka ugyan, de arról nem igazán vagyok meggyőződve hogy bármit is gyártanának.
Mondeo MK3 gyári lengéscsillapító pl. Sachs (motocraft dobozban persze), fékbetét általában Textar, olaj Castrol és így tovább az összes többi cuccal.
@zack: sok mindent ajánlanak amúgy tényleg, de brembo féket egyértelműen nem.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Milo629 #3270 üzenetére
Ez így van, a Sigma a régebbi darab, a klasszikus Zetec. Az általad linkelt oldalon se beszélnek le az 1.6-osról, én sem hallottam még különösebb problémáról:
"Decide what engine size you are looking for. 1.6 And 1.8 litre petrol models are highly recommended as well as the 100 and 115ps diesel models. Try and avoid the 1.4 petrol as it is underpowered for this size of car."
Az 1.6 is eléggé szedált, az 1.4 egyenesen agyhalál, az fix
Új hozzászólás Aktív témák
- Renpho talpmasszírozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000