Új hozzászólás Aktív témák

  • cskamacska

    addikt

    válasz Źşë' #107262 üzenetére

    Ez elég sok ide belinkelt játékra igaz. :))

    Ugyan bottal sem nyúlunk utána, de megvesszük, mert kiciócó és utána a hörcsög vidáman szörcsög. ^.^

    tomsolo: 20 év távlatából leginkább nosztalgiázni. :P 96-ban pedig konkrétan pokol volt ezt használni. A loopback kábel randította a képet, 1,5 év alatt teljesen elavult, csak a 3dfx Glide-ját támogatta rendesen, D3D és OpenGL alatt szenvedett(OpenGL gyakorlatilag támogatva sem volt: Voodoo kártyák OpenGL ICD-je nem más, mint egy erősen optimizált OpenGL→Glide wrapper (még Voodoo5 esetében is)), a baltával faragott poligon felületek rettentő randák voltak rajzolt vagy prerenderelt karakterekhez képest(Win95-ös SVGA Command and Conquer kinézetét a 2001-es teljesen 3D Battle for Dune nem érte el... :U ), cserébe piszkosul drága volt, nem volt mindenhol elérhető, Win98 korban pedig nem volt mindegy milyen lapba hova dugtad milyen driverrel.. stb.
    Akkor az volt a szint, azt szerettük minden hibájával együtt, de vissza azért nem kívánom. :) Már csak azért sem, mert ma kiválasztasz egy kártyát, bedobod a gépbe, felrakod a drivert, és ha nem a legolcsóbbat kukáztad ki akkor évekig ellehetsz vele.

    Kortársaiból nekem a PowerVR(igen, az a PowerVR ami minden szifonban muzsikál) PCX2 kártyák tetszenek, mert ugyan sem sebességben, sem kompatibilitásban(PowerSGL-t a kutya nem használta) nem voltak jobbak, de kinézetre ember meg nem mondja hogy mit is csinálnak, anno Vaterán "memória bővítő"-ként csíptem meg egyet. :))

    Persze sokan mások is vágynak a nosztalgiára, mert mostanában divat SSE4.1 támogatás nélkül nem indulni a játékoknak(AMD Phenom 1-2, és egyes Intel Core változatok nem ismerik), és alaplapi UEFI nélkül nem működni videokártyáknak, szóval ha nincs elég szopás, akkor csinálnak.

    [ Szerkesztve ]

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

Új hozzászólás Aktív témák