- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Veszélyben az adataid? Gond van a WD népszerű HDD-ivel
- Milyen házat vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HDD probléma (nem adatmentés)
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			  Rexcor őstag válasz  laceszgamer
							
							
								#2098
							
							üzenetére laceszgamer
							
							
								#2098
							
							üzenetéreÉn meg pont ezért nem játszom most vele, mert 40-45fps-el nem túl élvezetes, aztán gondoltam megvárom az új API-t hátha azzal jobban fog menni és nem kell csak emiatt a játék miatt új kártyát vennem. 
- 
			
			  Rexcor őstag Vulcan API-ról még mindig semmi hír? Ez lenne a shortly after launch? 
- 
			
			  kriszpontaz veterán DOOM 2016 - CDGalaxis - 8990.- 
 Frankón esett az ára 4000 Ft-ot. - JÚLIUS 10-ig!
- 
			
			  Ragnar_ addikt Nekem is tetszett a doom3, de ez is jó, a nehézsége (meglepő módon  ) a nehézségi fokozattól függ. Inkább hasonlít a régi doomokra, sőt kicsit néha az arenashooterekre (Q3) pörgősebb a játékmenete, láncfűrész 'stratégiai' fegyver, érdemes a megfelelő helyzetekben használni, és valóban olyan nem nagyon van, hogy fedezékből megcsinálom a pályaszakaszt gyakorlatilag állandóan mozgásban kell lenni. ) a nehézségi fokozattól függ. Inkább hasonlít a régi doomokra, sőt kicsit néha az arenashooterekre (Q3) pörgősebb a játékmenete, láncfűrész 'stratégiai' fegyver, érdemes a megfelelő helyzetekben használni, és valóban olyan nem nagyon van, hogy fedezékből megcsinálom a pályaszakaszt gyakorlatilag állandóan mozgásban kell lenni.
- 
			
			  melega őstag Mennyivel nehezebb ez mint a Doom 3? Az a vonal jobban tetszett. 
- 
			
			  proci985 MODERÁTOR válasz  Synthwave
							
							
								#2083
							
							üzenetére Synthwave
							
							
								#2083
							
							üzenetérequakebol lett open source megoldas, tavaly konkretan lattam foiskolai halon futni. a gyakvezereken latszott a rozsda meg a tapasztalat. egyebkent belegondolva Quake / Q3As tapasztalattal valszeg az uj Doom is egesz jol mukodik, jatekstilusra neha azon kaptam magam, hogy je ez igy valahonnan ismeros. 
- 
			
			  Ragnar_ addikt válasz  Fitzgerald
							
							
								#2089
							
							üzenetére Fitzgerald
							
							
								#2089
							
							üzenetéreMostani BF-ekhez is lehet akár játékmenetben hasonlítani, a kasztok nagyjából hasonlóak, de ugye ETQW-ben volt sok telepíthető cucc ami sokat adott a játékélményhez, darkmatter cannon, mortar, turretek a Quake skinről nem is beszélve, általában strogg constructort vagy oppressort játszottam. (For the Makron  ) Titanfallhoz is hasonlít valamennyire, Stroggnak volt az a nagy mech járműve, de az az objective alapú játékmenet szerintem rohadt jó volt, nem sima conquest volt, hanem ugye mindig összefüggő küldetéseket kellett megcsinálni. ) Titanfallhoz is hasonlít valamennyire, Stroggnak volt az a nagy mech járműve, de az az objective alapú játékmenet szerintem rohadt jó volt, nem sima conquest volt, hanem ugye mindig összefüggő küldetéseket kellett megcsinálni.
- 
			
			  Fitzgerald veterán válasz  Ragnar_
							
							
								#2088
							
							üzenetére Ragnar_
							
							
								#2088
							
							üzenetéreValami fanmade megoldást tudok elképzelni esetleg, már amennyiben lesz igény rá. 
 A kor shooterei közül a 2142-nél szerintem is jobb volt, mai modern, vagy éppen VH-s, Vietnám témájú shooterekkel meg nem hinném hogy érdemes összehasonlítani. Kicsit mintha a Titanfall-on is érezném amúgy a hatását.+SoulRiever- Szerintem túl sokáig húzódik a téma, hogy egyeseknek fáj hogy nekem nem tetszik a játék. 
- 
			
			  Ragnar_ addikt válasz  Fitzgerald
							
							
								#2082
							
							üzenetére Fitzgerald
							
							
								#2082
							
							üzenetéreSajnos mivel nem lett nagy siker, ezért nincs túl sok esélye egy ETQW remakenek, pedig nálam tuti beelőzné a BF-et, még abban a formában is, ha minden változtatás nélkül csak átportolnák idTech6 enginere, mert a grafikája azért elégggé megkopott. 
- 
			
			  SoulReaver veterán válasz  Fitzgerald
							
							
								#2086
							
							üzenetére Fitzgerald
							
							
								#2086
							
							üzenetéreSzerintem túl sokáig húzódik az a téma, hogy szerinted nem jó a játék... Elmondta kész vége. 
- 
			
			  Fitzgerald veterán válasz  #48613632
							
							
								#2084
							
							üzenetére #48613632
							
							
								#2084
							
							üzenetére"Tök mindegy, milyen hiányosságokat fogalmaztál meg, ezek szubjektívek, és akár igazak is lehetnek de nem az általad közreadott mértékben." Ok, akkor itt az én pszeudo-intellektumókus véleményem is, mondjam? 
 Te az az ember vagy aki odaszól, aztán ha jön egy kultúráltan megfogalmazott riposzt valós érvekkel, indoklással, arra pusztán dáfkeségből nem reagálsz.
 Ezek nem az SI mértékegységrendszer szerint mérhető dolgok lol. Tehát ha 5%-al kevesebb mértékben érezném úgy hogy szar a multi meg kevés a tartalom, akkor ezek szerint igazam lenne.
 Az oké hogy a zene, hangulat ízlés dolga, ahogy azt is leírtam hogy vannak objektív szempontok is, amelyek ha nem is számszerűsíthetőek, de műfajon belül széles körben elfogadottak. De ezt mind nagyon szépen leírtam már feljebb, ideje write only módból r/w-be kapcsolnod úgy érzem.
 Ha meg érted amit leírtam, akkor mindent értesz, mért kéne még bármit is magyaráznom a 6 pontról?
 PowerPoint prezentációt ne készítsek? 
- 
			
			  #48613632 törölt tag válasz  Fitzgerald
							
							
								#2082
							
							üzenetére Fitzgerald
							
							
								#2082
							
							üzenetéreTök mindegy, milyen hiányosságokat fogalmaztál meg, ezek szubjektívek, és akár igazak is lehetnek, de nem az általad közreadott mértékben. 
 A 6/10-et magyarázd meg, ne az érveidet ismételgesd, azokat értjük.
- 
			
			  Synthwave HÁZIGAZDA 
- 
			
			  Fitzgerald veterán válasz  Synthwave
							
							
								#2077
							
							üzenetére Synthwave
							
							
								#2077
							
							üzenetéreHa visszaolvasol láthatod hogy nem a kihívással volt problémám, és nem csodálkozom. 
 A kihívásnak konkrétan semmi köze mindahhoz, amit hiányosságként fogalmaztam meg az előző néhány hozzászólásban (hangulat, játékmenet, zene, tartalom). De még ha így is lett volna, a pozitív és a negatív játékélmény között nem a nehézség a választóvonal önmagában, ez egy összetettebb dolog."Az újrajátszhatóságot az adja, hogy minden secretet és apró szögletet megtalálsz a mapokon, megcsinálod az összes csellendzset, fejlesztést" Már akinek. A babák/Doom mapok keresgélése még ok ahogy feljebb írtam (bár ilyesmi miatt nem játszanék újra egy olyan játékot, ami a core játékmenetet tekintve nem elég szórakoztató ahhoz, hogy kétszer is nekiessek), nekem mindez kevés egy újrajátszáshoz. Az achi/challenge dolognak meg van egy teljesen statikus, konzolos felütése, ami nagyon sokakat vagy teljesen hidegen hagy, vagy egyenesen taszít. Nem érdekelnek az acsik meg a challenge-ek, ezek teljesítése nem dob semmit a játékélményemen, ergo nem ad semmit sem az újrajátszási faktorhoz, sőt. Sok esetben az immerzív játékélményt is kinyírja amikor felugrik egy ilyen "challenge complete" buziság a képernyőn. Én a glory kill highlightot is kikapcsoltam természetesen, hasonló okból. "Összetenném a két kezem, ha minden reboot vagy új FPS-cím csak ennyire lenne becsületes iparosmunka." Ez rendben is van, ez is visszaköszön a 6 pontban amit adtam rá. Ragnar_ Én is szerettem a Quake Wars-T, nem is értem miért nem volt hosszabb életű az a játék. 
- 
			
			  Synthwave HÁZIGAZDA válasz  Fitzgerald
							
							
								#2070
							
							üzenetére Fitzgerald
							
							
								#2070
							
							üzenetéreHa Hurt Me Plenty-n játszod végig, miért csodálkozol? Nulla kihívás, ami még Ultra-Violence-en sem sokkal jobb. Pikk-pakk végigrohansz rajta, load nélkül. Nightmare az már más tészta, ott azért nem árt kicsit figyelni, mert akár egy pokolpillangó is könnyedén dezintegrált állapotba kényszeríthet, ha megrebegteti a szárnyait az orrnyergeden. A single 2016-os címhez képest zsír, a multi bleh (bár már fejlesztgetik, az id visszavette kézbe a gyeplőt - hát, akad dolguk rendesen), de ezt mindenki tudta. A többség amúgy is a kampány miatt vásárolta meg a játékot. Ami fun és egészen normálisan implementálja az ősi receptet egy "modern" köntösbe (és még az engine skálázódása is korrektnek mondható). Mondom ezt úgy, hogy '96 óta játszom Quake-eket és bennem van az abszolút elitista, már gyakorlatilag VALLÁSOS quaker; 2000 után kiadott FPS-re dícsérő szót nagyon ritkán lehet tőlem hallani, 2005 utáni címekre meg még annyira se. Az újrajátszhatóságot az adja, hogy minden secretet és apró szögletet megtalálsz a mapokon, megcsinálod az összes csellendzset, fejlesztést - ezekből pedig akad bőven és egészen fun is megtalálni mindent, tekintve, hogy level design terén is visszanyúltak a '90-es évekbe és nem egy nyílegyenes csőben kell hasonkúszni előre, hanem egy kicsit megvan a régi, "akkor most rendesen felderítem a kócerájt" érzés. 
 A nagyjábóli 15 órás kampány hosszát (már ez jelentősen több, mint sok újkori FPS-é) ezzel uszkve megduplázod.Összetenném a két kezem, ha minden reboot vagy új FPS-cím csak ennyire lenne becsületes iparosmunka. 
- 
			
			  Ragnar_ addikt válasz  Fitzgerald
							
							
								#2075
							
							üzenetére Fitzgerald
							
							
								#2075
							
							üzenetéreQuake 4-el a 30 perces demot játszottam csak végig, valahogy nekem nem tetszett, viszont az ETQW-vel elég sokat játszottam, az jó kis játék volt szerintem. (Azért a Q3-on az is dobott sokat, hogy akkoriban korszakalkotó grafikája volt, manapság már nincsenek akkora minőségi ugrások grafikában) 
- 
			
			  Fitzgerald veterán válasz  SoulReaver
							
							
								#2073
							
							üzenetére SoulReaver
							
							
								#2073
							
							üzenetéreNéztem gameplay videókat, nyilván nem néztem végigjátszást, csak részleteket. Éppen ezért voltam bizalmatlan már a kezdetektől. 
 Feljebb írtam, hogy olyan Youtuberek is ajánlották a játékot, akiknek azért adok a véleményére.
 De játszani a játékkal, és videókat nézni róla az két különböző dolog.
 Ahogy teljesen más élmény egy képet nézni a Grand Canyonról, és megint más dolog élőben látni azt.
 Tehát nem mondod hogy a játék jó, mégis tetszett? 
 Kicsit belegabalyodtál ebbe a dologba szerintem.
 Egyébként vettem egy komolyabb alaplapot, amihez járt Doom kód.
 Csak mire az Asus supportból sikerült kiverni a kódot, addigra a fenti Youtuberek miatt megvettem a játékot, hogy majd ha megjön a kód, eladom. Mert akkor ez tuti nekem is tetszeni fog, még ha az a néhány gameplay videó amit láttam nem is győzött meg.
 Ez nem azt jelenti hogy ingyen kaptam a játékot. Egy elég drága lapot vettem, amit ezzel promózott az Asus.
 Az hogy milyen barter megállapodás volt köztük meg a Bethesda között hogy a játékot a laphoz adhassák gyakorlatilag mellékes, a végén úgyis a végfelhasználóval (velem) fizettetnek meg mindent.@Ragnar_ Reméljük a legjobbakat. Quake IV-el anno a III multiját próbálták kopizni, ami nem is lett volna gond. Csak sajnos összességében pont annyira volt átgondolva az egész mint most a Doom multija. Nem a játékmenettel volt probléma, hanem a szerverkeresővel, az interfésszel. Látszott, hogy nem foglalkoztak eleget a multival. 
- 
			
			  Viper26 nagyúr válasz  SoulReaver
							
							
								#2073
							
							üzenetére SoulReaver
							
							
								#2073
							
							üzenetére+1 
- 
			
			  SoulReaver veterán válasz  Fitzgerald
							
							
								#2070
							
							üzenetére Fitzgerald
							
							
								#2070
							
							üzenetéreÉn sem azt mondtam, hogy márpedig jó, hanem azt, hogy tetszett. Ha vakon vetted, elhiszem, hogy utána sajnáltad a kifizetett összeget. Én előtte elolvastam a véleményeket és pár gameplay után eldöntöttem, h kell... 
- 
			
			  Ragnar_ addikt válasz  Fitzgerald
							
							
								#2071
							
							üzenetére Fitzgerald
							
							
								#2071
							
							üzenetéreElvileg Id elkezdte patchelni a multit, de én sok reményt nem fűzök hozzá. Az új Quake érdekes, ha hozza majd a Q3 hangulatát (amire a trailer alapján van esély), akkor valószínűleg amúgy is felejtős lesz a doom multija, mint ahogy a doom3-é is az volt. 
- 
			
			  Fitzgerald veterán válasz  Ragnar_
							
							
								#2069
							
							üzenetére Ragnar_
							
							
								#2069
							
							üzenetéreEbben is lehet igazság, de attól hogy erős a sztori, még lehetséges annyira élvezetes játékmenetet kreálni, hogy már csak azért is érdemes legyen újrajátszani a játékot. Half-Life 2 pl. 
 Béta óta egyszer mentem fel multizni, talán 4 meccset játszottam. Ha kapna egy teljes értékű, Quake-szerű revampot akkor szerintem sokkal több embert érdekelne. De nem fog, mert jön az új Quake.
- 
			
			  Fitzgerald veterán válasz  SoulReaver
							
							
								#2068
							
							üzenetére SoulReaver
							
							
								#2068
							
							üzenetéreMert pénzt kérnek érte, és az ember szereti úgy érezni hogy elég tartalmat kap a pénzéért. 
 A hibákat és a hiányosságokat nem keresem, ezek menet közben buknak ki, vagy nem.
 Ezek egy része szubjektív, egy része objektív, a véleményformáláshoz mindkét megközelítésre szükség van."Nem lehet azt mondani egy játékra, hogy nem jó, mert neked nem tetszik..." Csak annyira nem lehet ezt mondani mint amennyire azt hogy a játék jó, mert neked viszont tetszik. Ennél sokkal árnyaltabb a dolog, lásd feljebb. 
- 
			
			  Ragnar_ addikt válasz  Fitzgerald
							
							
								#2064
							
							üzenetére Fitzgerald
							
							
								#2064
							
							üzenetéreSzerintem pont, hogy az olyan játékoknak csekély az újrajátszhatósági faktora amelyeknek a sztori az erőssége. Haloval PCn nemigen fogunk találkozni, én annó nem értettem a hypeot a Halo2-vel kapcsolatban, fél óránál többet nem tudtam játszani vele, azt meg nem tudom milyen lett a többi Halo konzolon.. Részemről a doom3 féle megözelítés is működött, de az új doom a pörgősebb játékmenettel sokkal inkább újrajátszható. Mindegy, részemről ez olyan doom lett, hogy ha kedvem szottyan doomozni, akkor ezzel az új verzióval lehet. Betöltök egy missiont és hadd szóljon... A multiját el se indítottam eddig. 
- 
			
			  SoulReaver veterán válasz  Fitzgerald
							
							
								#2067
							
							üzenetére Fitzgerald
							
							
								#2067
							
							üzenetére20+ év játékos tapasztalattal a hátam mögött azért már csak-csak el tudom dönteni, hogy egy játék jó, vagy nem jó. Sosem értettem, hogy miért kritikusként kell játszani egy játékot... Én minden percét élveztem, nem kerestem a hibákat, hiányosságokat. Kikapcsolódtam vele és több nem is kellett. Nem lehet azt mondani egy játékra, hogy nem jó, mert neked nem tetszik... 
- 
			
			  Fitzgerald veterán válasz  #48613632
							
							
								#2065
							
							üzenetére #48613632
							
							
								#2065
							
							üzenetére"Érdekes, hogy eléggé lehúztad, szinte minden szinten kifejezed az elégedetlenkedésed, mégis végigjátszottad." Ha nem játszottam volna végig, nem érezném úgy hogy jogom van véleményt alkotni róla. 
 A benyomásaimat leírhatnám akkor is természetesen, de nem lenne kerek a dolog.
 Nem azért játszottam végig, mert olyan jó a játék. Hanem azért mert relatíve rövid, és a harcok kellően szórakoztatóak ahhoz, hogy 1-2 órát elszórakozzak a játékkal néhány napon keresztül. Majdnem egy hét alatt értem a végére. Miért 6 pont? Mert attól hogy nekem nem jön be, még léteznek objektív szempontok is egy játék értékelésekor.
 A klasszikus Doomok rajongói azt kapták amit vártak, a hentelés ideig-óráig szórakoztató, a klasszik Doom mapok meg a babák keresgélése jópofa apróságok, az optimalizáció is rendben.
 Sőt, ha ez a játék 8-9000 forinton nyitott volna, akkor talán még egy hetest is adnék rá."Mondjam a véleményem? 
 Szerettél volna egy olyan véleményt, vagy kritikát alkotni,, amit még más nem írt."Mondjad csak, de ha mindenképpen szeretnél ilyen pszeudo-intellektuális feneket keríteni az egésznek, akkor nem biztos hogy érdemes foglalkoznom ezzel a véleménnyel. 
 Hidd el, hogy az ilyen jellegű ambícióimat már réges-régen megéltem, és 20+ év játékos tapasztalattal a hátam mögött azért már csak-csak el tudom dönteni, hogy egy játék jó, vagy nem jó.
 A zene témába azért nem érdemes mélyebben belefarolni, mert a zenei ízlés az egyik legszubjektívebb dolog a világon.
 Ahogy írtam, vannak trackek amelyek bejönnek, mások nem, megint másoktól erős sugárban hányok.
 Egy elborultabb, Trent Reznor-féle megközelítésnek jobban örültem volna."Ebből, a történet, konkrétan nem okoz semmi veszteséget" Örülök hogy így érzed, sajnos én a Doom 3 után ennek az ellenkezőjét érzem. Annak sem volt kiemelkedő sztorija, de ezt verte. Viszont még mindig egy Doom játékról van szó, szóval nem érdemes túl szigorúan kapaszkodni ebbe a dolgoba, tény. Coop mód tényleg tolhatna kicsit a játék ár/érték arányán. 
- 
			
			  marilllyo veterán válasz  #48613632
							
							
								#2065
							
							üzenetére #48613632
							
							
								#2065
							
							üzenetéreAz a "baj", hogy nem lehet a történet alapján minősíteni ezt a játékot. Más szemszögből kell nézni. Úgy kell felfogni mint....egy ügyességi játékot. A játék lényege, hogy ezeket az arena harcokat túléld...nemde? Igazából én inkább ezekhez a Portal szerű játékokhoz hasonlítanám.... Szerintem ezt a minimális sztorit is kár volt belerakni. Akinek tetszik annak e nélkül is tetszeni fog... Akinek nem jön be annak meg plusz egy pont ahol beleköthet... 
- 
			
			  #48613632 törölt tag válasz  Fitzgerald
							
							
								#2061
							
							üzenetére Fitzgerald
							
							
								#2061
							
							üzenetéreÉrdekes, hogy eléggé lehúztad, szinte minden szinten kifejezed az elégedetlenkedésed, mégis végigjátszottad. 
 Egy olyan game, ami belőlem ezt hozza ki, amit a Doom belőled, elakadt volna az első pár pálya után.
 Mondjam a véleményem?
 Szerettél volna egy olyan véleményt, vagy kritikát alkotni,, amit még más nem írt.
 A zene és a hang pl az egyik legütősebb a mostaniak közül. A látványra megint nem lehet panasz.
 Amibe bele lehet kötni, az a multi, és a történet.
 Ebből, a történet, konkrétan nem okoz semmi veszteséget, a multi tényleg nem a legkidolgozottabb, és én hiányolom a coop módot.
 Amit írtál, én arra egy tizes skálán, max 3-ast adnék 
- 
			
			  Fitzgerald veterán válasz  Ragnar_
							
							
								#2063
							
							üzenetére Ragnar_
							
							
								#2063
							
							üzenetérePl. Halo-sorozatnak, csak hogy a legegyértelműbb választ, és a legkevésbé gyűlölt címet írjam. Nyilván vannak a műfajnak korlátai, de ezeket el lehet fedni változatos, az újrajátszásra ösztönző járékmenettel, jó sztorival. Ezek közül itt egyik sincs meg. 
 Amelyik játékban megvan, az meg sokszor multiban is erős, ergo megéri a pénzét hosszútávon.+SoulRiever- Végig követtem a sztorit, kirajzolódott, ez alapján írtam a véleményemet. 
- 
			
			  Ragnar_ addikt válasz  Fitzgerald
							
							
								#2061
							
							üzenetére Fitzgerald
							
							
								#2061
							
							üzenetére"Ha azt nézem hogy itt az újrajátszási faktor a nehézség feljebb húzásában merül ki, akkor azt mondom, nem éri meg az árát a játék, 2016 van." Melyik mai játéknak jobb az újrajátszási faktora Campaign módban a műfajon belül ? 
- 
			
			  SoulReaver veterán válasz  Fitzgerald
							
							
								#2061
							
							üzenetére Fitzgerald
							
							
								#2061
							
							üzenetéreÉn mondjuk pont azok közé tartozom akik jobban örültek volna ha a Doom 3-féle vonalon folytatódik a sorozat, Itt a hiba akkor  Ennek a műfajnak bőben elég ez a sztori, még szerintem jó is... Ha végig követed a beszélő kövek mondókáját is, akkor kirajzolódik. Ezt a két pálcás kifejezést eddig csak csajokra hallottam használni  
- 
			
			  Fitzgerald veterán Most értem a végére Hurt Me Plenty-n, hát elég felemás érzéseim vannak. 
 Nem hiszem, hogy a közeljövőben újra fogom játszani.
 A klasszik Doom hangulat megvan, ha valaki erre vágyik. Én mondjuk pont azok közé tartozom akik jobban örültek volna ha a Doom 3-féle vonalon folytatódik a sorozat, de ez most mellékes. Tudtam hogy nem így lesz, nem ért meglepetésként.
 A látvány összességében végülis rendben van, bár nekem az egésznek a stílusa nem jön be igazán.
 A démonok és a pályák designjával is inkább a klasszikus Doomok felé próbáltak visszanyúlni, mintsem a minél valósághűbb megjelenítésre törekedni, mint annak idején a Doom 3-ban.
 Éppen ezért van egy kis rajzfilszerű beütése az egésznek, ehhez az animációk is sokat hozzátesznek nyilván.
 A zene néha rendben van, néha nincs rendben, néha meg egyenesen az idegeimre megy.
 E téren a Quake III az etalon számomra a mai napig, ha id játékról/arena shooterről van szó.
 A sztori kétpálcás gyökérség habbal, de egy Doom játéktól nem is érdemes mást várni szerintem.
 Ha azt nézem hogy itt az újrajátszási faktor a nehézség feljebb húzásában merül ki, akkor azt mondom, nem éri meg az árát a játék, 2016 van.
 Még ha lenne hozzá egy komolyabb multi, akkor azt mondanám hogy oké. De nincs.
 10-es skálán egy 6-ost adnék rá.
- 
			
			  R3laX addikt Most nézem Single-ben pedig le van lakatolva az Ultra-Nightmer, eddig nem volt. 
- 
			
			  R3laX addikt Heló! Na Win update úgy kifagyasztotta a Doom-ot multiban, hogy elveszett a karakterem. 1-es szintről indul, a steam felhő szinkron be van nyomva.... Nem vágom mit lehet vele csinálni, már a fájlokat is ellenőriztettem, ugyanúgy 1-es szintű vagyok. tipp?  
- 
			
			  marilllyo veterán válasz  jaffa 2843
							
							
								#2053
							
							üzenetére jaffa 2843
							
							
								#2053
							
							üzenetéreHát én is végigtoltam normal-on gránát, hologram és az összes többi cucc nélkül. 99%-ban Shoti meg BFG combo-val. Egyedül az egyik rúna kimaxolásához kellett asszem gránátot vagy mit dobálni. De azt is csak a második végigjátszáskor így a folyósón el-eldobálva csináltam. 
- 
			
			
- 
			
			  emmm őstag válasz  SoulReaver
							
							
								#2049
							
							üzenetére SoulReaver
							
							
								#2049
							
							üzenetéreSzerintem itt fog már kelleni a gránát, a hologram használata...a hologramot múltkor kipróbáltam, lefoglalta a fél bandát és arra lövöldöztek. Életmentő lehet ezen a nehézségi szinten szvsz. (#2050) Pala : igen, ezt olvastam ki én is az új játék indításakor, meg ha jól értem, minden pálya végén a folytatás helyett a mentés+kilépés kell, nehogy elvesszen az egész gamma... 
- 
			
			  s912 aktív tag Aki anno előrendelte a játékot és kapott hozzá DLC-t, a(z) Unto the Evil kiegészítőt kapja? 
- 
			
			  pomorski őstag válasz  jaffa 2843
							
							
								#2043
							
							üzenetére jaffa 2843
							
							
								#2043
							
							üzenetéreHát az tényleg baráti ár volt! Jó neked!!! (Ja és köszi az infót!) 
- 
			
			
- 
			
			  pomorski őstag válasz  - = Zk = -
							
							
								#2040
							
							üzenetére - = Zk = -
							
							
								#2040
							
							üzenetéreAz Asus ROG kóddal mennyibe került a "pakk", mennyire volt ócsó? 
- 
			
			  emmm őstag Nah, ma reggelre az Ulra-Violence is meglett, a főbossnál végre rájöttem a taktikára és gyorsan megdeglett.  Jöhet a Nightmare! Jöhet a Nightmare!  ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif) 
- 
			
			  - = Zk = - félisten noh 
 megjöttem. olcsón hozzájutottam egy Doom+DLC kombóhoz ( Asus ROG kód )adja... tetszik. pörgős és egyben fura is  
 a gépemmel ultrán, 1080P, megy 100+ FPS-sel.... még nagy csetepaté közben sem esik lejjebb...
 elleszek vele egy darabig. remélem nem 2,5 órás a single része 
- 
			
			  laceszgamer addikt válasz  Viper26
							
							
								#2035
							
							üzenetére Viper26
							
							
								#2035
							
							üzenetéreNekem is van még mit felfedezni, de idővel majd meglesz, nem szabad egyszerre túlzottan rámenni, csak azért hogy mert most meg kell lenni mindnek, az max ahhoz vezet, hogy teljesen elveszi az ember kedvét a játéktól, és akkor mr nem is igazán szórakozás lesz. Kell néha egy kis szünet aztán friss kedvvel próbálni újra, én is úgy csinálom, van hogy hogy hétig el sem indítom, aztán mikor van időm és kedvem nekiállok keresgetni, felfedezni.  
- 
			
			  Viper26 nagyúr Én egyelőre élvezem a játékot, gondoltam rá, hogy keresem a titkos helyeket benne, de nincs kedvem emiatt 10-20 perces videókat nézni, szóval ha nem lesz meg mind elsőre, engem nem zavar.  
- 
			
			  pomorski őstag válasz  laceszgamer
							
							
								#2033
							
							üzenetére laceszgamer
							
							
								#2033
							
							üzenetéreEz igaz, szerintem is. 
- 
			
			  pomorski őstag válasz  laceszgamer
							
							
								#2029
							
							üzenetére laceszgamer
							
							
								#2029
							
							üzenetére"Ebben az egy hétben vajon mi a logika?" - Szerintem amiatt lehet, hogy próbálják ki mégtöbben, még azok is, akik eddig nem próbálták ki... És vegyék meg! (A haverom, aki kipróbálta, mondta, hogy miután végigtolja a demo első pályát, utána egyből jött a "BUY" opció.) És szerintem sokan meg is veszik, hiszen denuvo még mindig állja a "sarat". 
- 
			
			  Ultrazord tag válasz  laceszgamer
							
							
								#2029
							
							üzenetére laceszgamer
							
							
								#2029
							
							üzenetéreSzerintem a steamtől ők bérelnek sávszélességet, vagy valami hasonlóra gondolok. 
 50 gigás játékot kell mindenkinek lehúzni.
 Ha nincs megvét a bérelt letöltések mögött, akkor az lehet felesleges pénzkidobás nekik.
- 
			
			  emmm őstag Ezt a Snapmap-et próbálta már valaki? Én csak egy videót láttam róla, hogy lehet egy-egy eseményt szerkeszteni benne. Ezzel nem tudom, mennyire lehet egyedi pályákat, vagy akár kampányt készíteni... 
- 
			
			  Dancs Ákos csendes tag Üdv! Találkoztok már olyan jellegű problémával,hogy mikor meghaltok checkpoint visszatöltésnél a piros karika a jobb felső sarokban egyszerűen megáll megfagy nem tölti be a checkpointot?? 
 Ilyenkor csak feladatkezelőben tudom kilőni a játékot.Van,hogy órákig hibátlan aztán bumm jön ez a fagyás. A fájlok voltak ellenőrizve.Újra lett telepítve a játék SSD,re HDD-re Steam overlay kilőve,monitorozó vagy más nem fut a háttérben mégis random előjön.  A random crash to desktop hibát nem is említem attól hemzseg az internet........ Rendszerem. WIN7,Sapphire 390X,16 giga ram Segítségeteket előre is köszönöm  
- 
			
			  Pala veterán válasz  Fitzgerald
							
							
								#2012
							
							üzenetére Fitzgerald
							
							
								#2012
							
							üzenetéreHát azzal a VGA-val nem is csodálom, hogy flottul megy minden.  Ha a procit visszaveszed alapra, csökken az fps valamelyest? 
- 
			
			  oriic HÁZIGAZDA DOOM demó kipróbálható minden platformon. A kampány első pályája, de csak ezen a héten. 
- 
			
			  hackeeeee Jómunkásember Van valami hír a Vulkan támogatást hozó patch-ről? 
- 
			
			  Viper26 nagyúr Beszereztem, kíváncsi leszek...  
- 
			
			  Fitzgerald veterán Nekem ott 75 magasságában van a minimum fps-em teljesen maxra állítva mindent, az átlag 100 (MSI Gaming 390 @ 390X). De tegnap jött új driver, lehet annak is van valami köze a dologhoz. 
 Viszont látom a procit is dolgoztatja rendesen a program.
 i5-6500 @ 4.22GHz bclk tuninggal, mind a négy mag 70-80% között pörög.
 Maga a játék eddig jobb mint amire számítottam, bár még nem sokat láttam belőle (Foundry elején vagyok).
- 
			
			  R3laX addikt válasz  hackeeeee
							
							
								#2006
							
							üzenetére hackeeeee
							
							
								#2006
							
							üzenetéreJaja, ki van tolva direkt... Nekem is a húzott r9 280x toxic-on fullhd-ban 70Fps átlag megvan ultrán, high árnyékkal, de beesik 50-re, főleg multiban, ami qrva idegesítő. Pont kéne az a +10-15fps vagy franc tudja mennyi plusszba, hogy fix 60 meglegyen. Igen a vsync-ről nem is beszélve, azt hittem alkotnak már vmit vele az új patch-ben, Vulkan API-ban csak nem lesz már szar. 
- 
			
			  hackeeeee Jómunkásember Na jah..  Csak alapból vannak kósza anomáliák a régebbi OpenGL használat miatt.. Csak alapból vannak kósza anomáliák a régebbi OpenGL használat miatt..Őszintén szólva számomra is meglepő, hogy 390-nel WQHD-ban vígan beesik 30-40 fps-re. Arról nem beszélve, hogy használhatlan ugye a Vsync, szintén a radeon-oknál.  Csak ez is vicces, hogy úgy volt ígérve, hogy a megjelenés után nemsokkal jön, ehhez képest, még mindig semmi. Azért low-on már van különbség, szörnyeken főként észrevehető. 
- 
			
			  hackeeeee Jómunkásember Az normális, hogy Ultra-hoz képest full Low-on nagyjából 15-20%-ot gyorsul csak a játék? Kipróbáltam már, kíváncsiságból. 
- 
			
			  gainwardgs veterán válasz  atidzsiforc
							
							
								#1999
							
							üzenetére atidzsiforc
							
							
								#1999
							
							üzenetérePróbáltam filter nélkül is ugyanolyan. 
 Remélem hamarosan javítják
Új hozzászólás Aktív témák
- Ki, mit tud róla: xxlgsm
- Milyen alaplapot vegyek?
- Megtartotta Európában a 7500 mAh-t az Oppo
- Milyen routert?
- sziku69: Szólánc.
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Veszélyben az adataid? Gond van a WD népszerű HDD-ivel
- Milyen házat vegyek?
- Packeta
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- Kèszleten levő VGA-k! Kamatmentes rèszletre is! Èrdeklődj!
- Honor X6b 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3618,96% Akksi
- 16 GB-os Quadro RTX5000 HP
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3398, 94% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest

 
								 
							 
								 
							 
								 
								 
								 
								 
							 ) a nehézségi fokozattól függ. Inkább hasonlít a régi doomokra, sőt kicsit néha az arenashooterekre (Q3) pörgősebb a játékmenete, láncfűrész 'stratégiai' fegyver, érdemes a megfelelő helyzetekben használni, és valóban olyan nem nagyon van, hogy fedezékből megcsinálom a pályaszakaszt gyakorlatilag állandóan mozgásban kell lenni.
 ) a nehézségi fokozattól függ. Inkább hasonlít a régi doomokra, sőt kicsit néha az arenashooterekre (Q3) pörgősebb a játékmenete, láncfűrész 'stratégiai' fegyver, érdemes a megfelelő helyzetekben használni, és valóban olyan nem nagyon van, hogy fedezékből megcsinálom a pályaszakaszt gyakorlatilag állandóan mozgásban kell lenni. 
								 
								 
							 
							 
								 
							 
								 
							
 
								 
								 
							
 
								![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
 
							 
								 
							 
								 
								 
								 
							 Még a single-ben sem csíteltem.
 Még a single-ben sem csíteltem. 
 
 
							

 
							 
								 Nem is tudom elképzelni, milyen lehet legnehezebb fokon mentés nélkül.
 Nem is tudom elképzelni, milyen lehet legnehezebb fokon mentés nélkül. 
							 
								 
								 
							 
								 
							 
 
 
							 
							 
								 
							 
							
 
							 
								 
								 
								
 
								 
								 
							 
								 
							

