Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz Fitzgerald #2070 üzenetére

    Ha Hurt Me Plenty-n játszod végig, miért csodálkozol? Nulla kihívás, ami még Ultra-Violence-en sem sokkal jobb. Pikk-pakk végigrohansz rajta, load nélkül. Nightmare az már más tészta, ott azért nem árt kicsit figyelni, mert akár egy pokolpillangó is könnyedén dezintegrált állapotba kényszeríthet, ha megrebegteti a szárnyait az orrnyergeden.

    A single 2016-os címhez képest zsír, a multi bleh (bár már fejlesztgetik, az id visszavette kézbe a gyeplőt - hát, akad dolguk rendesen), de ezt mindenki tudta. A többség amúgy is a kampány miatt vásárolta meg a játékot. Ami fun és egészen normálisan implementálja az ősi receptet egy "modern" köntösbe (és még az engine skálázódása is korrektnek mondható). Mondom ezt úgy, hogy '96 óta játszom Quake-eket és bennem van az abszolút elitista, már gyakorlatilag VALLÁSOS quaker; 2000 után kiadott FPS-re dícsérő szót nagyon ritkán lehet tőlem hallani, 2005 utáni címekre meg még annyira se.

    Az újrajátszhatóságot az adja, hogy minden secretet és apró szögletet megtalálsz a mapokon, megcsinálod az összes csellendzset, fejlesztést - ezekből pedig akad bőven és egészen fun is megtalálni mindent, tekintve, hogy level design terén is visszanyúltak a '90-es évekbe és nem egy nyílegyenes csőben kell hasonkúszni előre, hanem egy kicsit megvan a régi, "akkor most rendesen felderítem a kócerájt" érzés.
    A nagyjábóli 15 órás kampány hosszát (már ez jelentősen több, mint sok újkori FPS-é) ezzel uszkve megduplázod.

    Összetenném a két kezem, ha minden reboot vagy új FPS-cím csak ennyire lenne becsületes iparosmunka.

  • SoulReaver

    veterán

    válasz Fitzgerald #2070 üzenetére

    Én sem azt mondtam, hogy márpedig jó, hanem azt, hogy tetszett. Ha vakon vetted, elhiszem, hogy utána sajnáltad a kifizetett összeget. Én előtte elolvastam a véleményeket és pár gameplay után eldöntöttem, h kell...

Új hozzászólás Aktív témák