Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dension

    csendes tag

    Router: HUAWEI HG8245H
    Előfizetés: CÉGES 1000 Mb + FIX IP
    Admin felületre immár nem tudok belépni.
    Eddig be tudtam. A jelszót természetesen elmentettem. Mindent beállítottam a routeren belül (IP range, WIFI, PortForwarding stb.). Szépen ment is a mai napig. Ekkor gond adódott a WIFI-vel, gondoltam belépek a routerbe és ellenőrzöm. Belépni nem tudok.

    Router alján egyébként semmi nincs erről írva (semmi felhasználó név, jelszó, IP esetleg ha resetelnél mivel tudsz bejutni).

    Hívtam a DIGI hibabejelentőt. A srác aki felvette eléggé rédekesen állt a problémámhoz (semmiképpen NEM ügyfélcentrikusan, legfőképpen elutasítóan). Elmondása szerint, reseteljek. Fentieket neki is elmondtam: rengeteg beállítás és szabály va benne, amiket routeren belül mentettem. Ezt mondta akkor sajnos így jártam, azokat újra fel kell vigyem. De ezért a DIGI semmilyen felelősséget nem vállal, ha nem tudok belépni ők BRIDGE módba teszik és rakjak utána egy routert (sajátot) állítsam be azt magamnak. Ők ilyet nem adnak, nem szolgáltatnak, nem vállalnak ezért felelősséget. Kértem mivel szerződéskötéskor nem ez lett megbeszélve, nem ezt mondták, vegyen fel panaszt. Nem nagyon akarta végül mivel ragaszkodtam hozzá, az volt a válasz idézem: "Ahogy gondolja...".

    Összegezve:
    - ügyfélszolgálat hozzállása előfizetőhöz: BOTRÁNYOS;
    - ügyfélszolgálat probléma megoldáshoz való hozzáállása: BOTRÁNYOS, FELHÁBORÍTÓ
    - ügyfélszolgálatról mai eset kapcsán vélemény: BOTRÁNYOS, FELHÁBORÍTÓ, GUSZTUSTALAN HOZZÁÁLLÁS, TELJES EGÉSZÉBEN NEGATÍV.

    Problémám persze a reset után sem oldódott meg. TERMÉSZETESEN A FIATALEMBER AZT ELFELEJTETTE KÖZÖLNI HOL ÉS HOGYAN IS RESETELJEM EZT A FAJTA ROUTERT, DE RÁKERESTEM HOL IS A RESET GOMB, MEGOLDOTTAM.

    Belépni változatlanul nem tudok, azzal a jelszó/felhasználói név párossal sem amit Ő mondott (user/digi).

    Cégként 1 előfizetésem (2 szolgáltatás) van a DIGI-nél
    Magánemberként: 5 előfizetésem (7 szolgáltatás) van a DIGI-nél.

    Ahol ezeket igénybeveszem, hála az égnek van választék optikai szolgáltatás terén is, szolgáltató terén is.

    Ha a DIGI-nek ilyen a hozzáállása az ügyfelekhez, mégha máshol valamennyivel drágább is váltani kényszerülök.

    Jelenleg csalódott vagyok.

    Aki tud segitsen kérem.

    Lustaság az evolúció motorja!

Új hozzászólás Aktív témák