Hirdetés
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Monitorkalibráló eszközök
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen TV-t vegyek?
- 3D nyomtatás
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Menekül a HEVC licencdíja elől a HP és a Dell
-
PROHARDVER!
--- Még az új vizsgarendszer előtti információk, majd frissítjük! ---
Gyakran ismételt kérdések
Olvasd el a cikkeket itt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ripper17
tag
válasz
kenwood
#15541
üzenetére
Jól ráéreztél, amit idézel az konkrétan az egyik legnagyobb hazai Cisco partner üzemeltetési területe volt.
az én fejemben a Level1 dolga minél több információ begyűjtése és ticketbe rögzítése, körülhatárolás,
a) "XY szerverünk nem elérhető." se egy IP címet nem kérnek, se alapvető hibakeresési metódusokra nem kérik meg ügyfelet (pl. más szerver elérhető abban a szerverteremben?). közel üres ticketet kapsz, bejelentő oldali kontaktot is te szerezz, nulláról indulsz L2-n. Mire összeszeded az infókat 90% persze kiderül: szerveroldali hiba.
b) "nincs wifi" bejelentve egy országosan 120 telephelyes ügyféltől, általános sysadmin címről. ennyi.
szerezz további infót, hol, mi nem működik, egyáltalán hogy melyik wifi controllerben kezdj nézelődni.
c) proaktív monitoringos ügyfél, monitoring rendszer nyitja a ticketet/küldi az emailt az L1-re. L1 rá se néz, azonnal riadóztatja L2 ügyeletest, holott sokszor csak pillanatnyi áramkimaradás.Persze a 80-20 itt is érvényesült, az ügyfelek 20%-a volt ilyen.
Összességében amúgy hasznos munkák ezek softskill terén, megtanulsz rövid idő alatt hatékonyan infókat megszerezni, illetve terelni az amúgy neked fizető ügyfélt a hibajelenségtől a megoldás felé. A karrier későbbi részén (főleg troubleshooting feladatoknál) kiválóan látszik, ki az, aki csinált ilyet, és ki az aki így vagy úgy egyből magasabb pozikban kezdett. Csak éppen sok időt vesznek igénybe és egy L2, legtöbb esetben azért CCNA tudásszintű, sokszor CCNP aspiráns rendszermérnök nem callcenteresként szeretné tölteni a munkaidejét éveken át.
A mostani helyemen hálisten jó a Level1, L2-re se jut kezelhetetlen mennyiségű jegy, L3-ra meg tényleg csak ha komoly gikszer vagy design hiba van.

Új hozzászólás Aktív témák
- Kérlek használd a keresőt, mielőtt kérdezel!
- Olvasd el a téma összefoglalót mielőtt kérdezel!
- A dumpok és a warez tiltott témának számítanak!
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Call of Duty: Black Ops 7
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Vicces AI generált képek
- GTA V
- Nintendo Switch 2
- 8000 mAh-s aksi a Kínában most bemutatott Honor 500-akban
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
- Dell Inspiron 14 Plus 7440 14" 3K IPS Ultra 7 155H 32GB 1TB NVMe ujjlolv gar
- HP 250 G7 i3-8130U, 8 GB RAM, 256 NVMe SSD, 1920x1080 + Nvidia MX110
- ThinkPad T14 Gen4 14" FHD+ IPS i7-1365U 16GB 512GB NVMe gar
- Újszerű Sony A7 III, patona markolat, L-plate, 123k expo
- HP Elitebook 735 G6 13 3 FHD Laptop AMD Ryzen 5 Pro 16 GB RAM 512GB SSD 6 hónap garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi Redmi Note 12 Pro, Xiaomi Redmi Note 12 Pro+
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- 365 NAPRA RÉSZLETRE BANKMNETES KAMATMENTES , GAMER PC ,LAPTOPOK , GAMER SZÉKEK , GAMER MONITOROK
- Honor X7D / 6/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
az én fejemben a Level1 dolga minél több információ begyűjtése és ticketbe rögzítése, körülhatárolás,
szerezz további infót, hol, mi nem működik, egyáltalán hogy melyik wifi controllerben kezdj nézelődni.
FecoGee
crok

