- Projektor topic
- Milyen joysticket vegyek?
- Amazon Kindle
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Végre elkezdődik a DGX Spark gépek szállítása
- Négy nagy x86-os újítással készül a jövőre az AMD és az Intel
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Apple MacBook
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
-
PROHARDVER!
--- Még az új vizsgarendszer előtti információk, majd frissítjük! ---
Gyakran ismételt kérdések
Olvasd el a cikkeket itt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ripper17
tag
válasz
kenwood #15541 üzenetére
Jól ráéreztél, amit idézel az konkrétan az egyik legnagyobb hazai Cisco partner üzemeltetési területe volt.
az én fejemben a Level1 dolga minél több információ begyűjtése és ticketbe rögzítése, körülhatárolás,
a) "XY szerverünk nem elérhető." se egy IP címet nem kérnek, se alapvető hibakeresési metódusokra nem kérik meg ügyfelet (pl. más szerver elérhető abban a szerverteremben?). közel üres ticketet kapsz, bejelentő oldali kontaktot is te szerezz, nulláról indulsz L2-n. Mire összeszeded az infókat 90% persze kiderül: szerveroldali hiba.
b) "nincs wifi" bejelentve egy országosan 120 telephelyes ügyféltől, általános sysadmin címről. ennyi.szerezz további infót, hol, mi nem működik, egyáltalán hogy melyik wifi controllerben kezdj nézelődni.
c) proaktív monitoringos ügyfél, monitoring rendszer nyitja a ticketet/küldi az emailt az L1-re. L1 rá se néz, azonnal riadóztatja L2 ügyeletest, holott sokszor csak pillanatnyi áramkimaradás.Persze a 80-20 itt is érvényesült, az ügyfelek 20%-a volt ilyen.
Összességében amúgy hasznos munkák ezek softskill terén, megtanulsz rövid idő alatt hatékonyan infókat megszerezni, illetve terelni az amúgy neked fizető ügyfélt a hibajelenségtől a megoldás felé. A karrier későbbi részén (főleg troubleshooting feladatoknál) kiválóan látszik, ki az, aki csinált ilyet, és ki az aki így vagy úgy egyből magasabb pozikban kezdett. Csak éppen sok időt vesznek igénybe és egy L2, legtöbb esetben azért CCNA tudásszintű, sokszor CCNP aspiráns rendszermérnök nem callcenteresként szeretné tölteni a munkaidejét éveken át.
A mostani helyemen hálisten jó a Level1, L2-re se jut kezelhetetlen mennyiségű jegy, L3-ra meg tényleg csak ha komoly gikszer vagy design hiba van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kérlek használd a keresőt, mielőtt kérdezel!
- Olvasd el a téma összefoglalót mielőtt kérdezel!
- A dumpok és a warez tiltott témának számítanak!
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Tudományos Pandémia Klub
- Projektor topic
- Autós topik
- Elektromos autók - motorok
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- SzDavid99: Van 20 perced? Akkor tanulj meg koreait olvasni!
- World of Tanks - MMO
- Milyen joysticket vegyek?
- További aktív témák...
- AKCIÓ ÚJ Bontatlan Macbook Pro 14 M4 MAX 14 32GPU 36GB 1TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető Deák
- BONTATLAN Új Ipad 9th 10th 11 gen. Air 6 7 , Ipad Pro Mini 7 IPADEK Azonnal DEÁK Térnél Átvehető.
- BONTATLAN Új iPhone 17 PRO MAX 256-512GGB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Dell Precision 7740 Workstation 17,3", i9-9980HQ, 32GB, RTX3000 6GB
- Gamer PC - i5 14600k, RTX 3080 és 32gb RAM + GARANCIA
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3622, 94% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Alpine Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2978
- 0% THM 6 havi részlet beszámítás! 5060Ti/5070/5070Ti/5080/5090 videokártyák készletről KAMATMENTESEN
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5500 / RX 6600XT / 32GB DDR4 / 512GB SSD
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3579, 94% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest