- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Az érkező Call of Duty is megnehezíti a csalást
- A SAMA jóvoltából konkurenciája jött a Thermalright léghűtéseinek?
- Raspberry Pi
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Apple MacBook
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
PROHARDVER!
--- Még az új vizsgarendszer előtti információk, majd frissítjük! ---
Gyakran ismételt kérdések
Olvasd el a cikkeket itt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ripper17
tag
válasz
kenwood #15541 üzenetére
Jól ráéreztél, amit idézel az konkrétan az egyik legnagyobb hazai Cisco partner üzemeltetési területe volt.
az én fejemben a Level1 dolga minél több információ begyűjtése és ticketbe rögzítése, körülhatárolás,
a) "XY szerverünk nem elérhető." se egy IP címet nem kérnek, se alapvető hibakeresési metódusokra nem kérik meg ügyfelet (pl. más szerver elérhető abban a szerverteremben?). közel üres ticketet kapsz, bejelentő oldali kontaktot is te szerezz, nulláról indulsz L2-n. Mire összeszeded az infókat 90% persze kiderül: szerveroldali hiba.
b) "nincs wifi" bejelentve egy országosan 120 telephelyes ügyféltől, általános sysadmin címről. ennyi.szerezz további infót, hol, mi nem működik, egyáltalán hogy melyik wifi controllerben kezdj nézelődni.
c) proaktív monitoringos ügyfél, monitoring rendszer nyitja a ticketet/küldi az emailt az L1-re. L1 rá se néz, azonnal riadóztatja L2 ügyeletest, holott sokszor csak pillanatnyi áramkimaradás.Persze a 80-20 itt is érvényesült, az ügyfelek 20%-a volt ilyen.
Összességében amúgy hasznos munkák ezek softskill terén, megtanulsz rövid idő alatt hatékonyan infókat megszerezni, illetve terelni az amúgy neked fizető ügyfélt a hibajelenségtől a megoldás felé. A karrier későbbi részén (főleg troubleshooting feladatoknál) kiválóan látszik, ki az, aki csinált ilyet, és ki az aki így vagy úgy egyből magasabb pozikban kezdett. Csak éppen sok időt vesznek igénybe és egy L2, legtöbb esetben azért CCNA tudásszintű, sokszor CCNP aspiráns rendszermérnök nem callcenteresként szeretné tölteni a munkaidejét éveken át.
A mostani helyemen hálisten jó a Level1, L2-re se jut kezelhetetlen mennyiségű jegy, L3-ra meg tényleg csak ha komoly gikszer vagy design hiba van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kérlek használd a keresőt, mielőtt kérdezel!
- Olvasd el a téma összefoglalót mielőtt kérdezel!
- A dumpok és a warez tiltott témának számítanak!
- Jön az Ashes of the Singularity 2
- leslieke: leslieke farmerzsebe
- Nincs kill switch az NVIDIA chipekben
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- A lemondást javasolja az Intel vezetőjének Donald Trump
- Windows 11
- laskr99: Processzor és videokártya szilícium mag fotók újratöltve!
- Háztartási gépek
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
- Eredeti DELL 240W töltők (LA240PM160)
- Lenovo Thunderbolt 3 kábel (4X90U90617)
- Készpénzes számítógép PC félkonfig alkatrész hardver felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Eladó szép állapotban levő Apple iPhone 12 Mini 64GB / 12 hó jótállás
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 6000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest